Absolut tilfreds og god og venlig betjening, men et enkelt punkt dog til besvær, jeg er 85 år og ikke helt god til visse ting på EDB, det var svært indtil jeg ved hjælpsomme medarbejderes hjælp fik or... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Vi skaber rammen om dit hjem gennem kvalitetslejeboliger og gode lejeoplevelser. Vi udlejer attraktive lejligheder, rækkehuse og seniorboliger i landets mest populære byer. Søger du bolig? Så hop ind på www.gobolig.dk og se, om vi har et drømmehjem til dig!
Kristine Nielsens Gade 5, 8000, Aarhus C, Danmark
Bed kunder om at skrive en anmeldelse
Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ
Har besvaret 93 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 1 uge
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
GoBolig har i et svar til mig forholdt sig anderledes til de ti viceværtstimer, hvor de skriver, at det virker rimeligt, og at de ikke giver meget for “anekdoter fra en nabo”. Nu lægger de i stedet alt ansvaret på en vicevært. Silkeborg lejebolig vurderede også, at det timeforbrug virkede alt for højt til det udførte arbejde.
GoBolig har erkendt, at der på flyttesynet stod “ingen anmærkninger”, og at det er en fejl. En fejl, der er vurderet af en person bag et skrivebord og kigget på et billede. Og det er så en fejl, jeg skal betale for. Men hvor er vi så henne? Skal man forholde sig til lejeloven, der siger, at lejer ved fraflytning ikke hæfter for istandsættelse, der udføres, hvis det ikke fremgår af flytterapport? GoBolig er åbenbart ikke interesseret i at holde sig til lejeloven.
GoBolig er fine nok at samarbejde med, når man er lejer hos dem, men pas på, når du skal flytte.
Jeg har betalt for ti timers viceværtarbejde, hvor min tidligere nabo kunne fortælle mig, at viceværten har været der 2-2,5 time. Derudover har jeg betalt for en times arbejde for noget, der ikke stod på flytterapporten. Deres svar: De fastholder deres krav. Det er helt bevidst og formentlig kalkuleret fra deres side. Jeg har ingen intentioner om at trække sådan noget i langdrag med en sag i retten, og det gør de formentlig med mange andre, da det i min sag drejer sig om et beløb under 5.000.
Held og lykke ved fraflytning!

Besvarelse fra Go'Bolig
Havde en god dag i Odense i dag, fik lov at se 4 lejemål, selvom det kun var en jeg havde booket mig på til.
Fik set både kælder, depotrum og fælleslokale, så stor tak til Frederik for tålmodigheden:) Nu glæder jeg mig bare til at flytte ind.

Besvarelse fra Go'Bolig
Her i Odder kæmper vi med en elevator som tit er ude af drift. Lige nu har vi ventet siden mandag morgen og nu er det onsdag. Problemet med elevator har stået på siden 2022 uden forbedringer. vi har haft kontakt med Go Bolig, men uden helt
Kate

Besvarelse fra Go'Bolig
Jeg er okay tilfreds med Go'bolig : dejligt placeret i byen, let tilgængelig til det hele, altid smilende, høflig og rare / så det da også hyggeligt at hygge snakke med dem altså Frederik Andersen, de to til tre viceværter Marco, Benjamin samt Søren = at de 4 spørger indtil en, om man er glad for at bo her plus hvad man læser til at uddannelse ligesåvel at man kan drille hinanden på en behagelig måde til tider, når der lige finde tid til det på vejen hehe " det gør også bare at man føler sig set, hørt, tage seriøst samt alvorligt altså hvis der skulle ske noget, som de allerede kender til ergo tusind tak for jeres støtte ligesåvel vejledning indenfor Go'bolig Lene Johannessen, Valentin Pedersen, Frederik Andersen, de to viceværter Marco samt Søren : uden alt det der skælsord, fordomme eller stiller forkerte diagnoser overfor hinanden som individ mennesker indenfor behandle nu andre mennesker som man selv vil behandles igennem gensidigt respekt / jeg vil godt kunne anbefale Go'bolig ingen tvivl om det os selvom jeg har planer om at flytte ud på et tidspunkt uden det har noget med Go'bolig at gøre = men af private oversager til min uddannelse, da jeg gerne vil være Kriminalpsykolog indenfor gerningspersoners profiler plus specialpsykolog eller specialpsykoterapeut indenfor de tre PTSD anmærkninger ved siden af, men som Criminal profiling skal jeg tage i udlandet når jeg kommer så langt ergo skal jeg har fundet noget billigere efter jeg ihvertfald ikke få råd til begge lejligheder til den tid,,
De bedste hilsen Laura Balauz : tidligere PHV politihjemmeværnet Viborg...🤝 🚓 😊 👮 🤞 🕵 ☘️ 🧑🎓 🍀 🔮 🧑⚖️

Besvarelse fra Go'Bolig
Det var ordentligt og lige til at gå til. Der var god information, og en god tone.

Besvarelse fra Go'Bolig
Jeg har fået stjålet 2 kasse ved indgangen og go bolig vil ik gøre noget ved det så pas på jers ting

Besvarelse fra Go'Bolig
Er yderst tilfreds
Fandt et skønt rækkehus til leje
Kundeservice var så rare og hjælpsomme
Selv pr mail , kommer svar hurtigt tilbage
Og efter underskrevet kontrakt fik vi et skønt velkomst brev med en masse viden og svar på spørgsmål man kunne have
Vi glæder os så meget til at flytte ind d 1/12

Besvarelse fra Go'Bolig
Go'Bolig får mine varmeste anbefalinger! Jeg har oplevet enestående service og høj professionalisme fra start til slut. Efter at have været lejer hos flere udlejere skiller Go'Bolig sig klart ud som de bedste.

Besvarelse fra Go'Bolig
Et DRIVHUS med DISCOUNT-installationer
Oplevelse af Rækkehus i Agerglimt Vejle.
Vi flyttede (”flygtede”) ud af GO ‘Boligs rækkehuskompleks Agerglimt i Vinding Vejle efter godt 2 år.
Når solen står på, sørger 8 gulv til loft vinduer (ikke energiruder) for op til 35 grader inden døre, hvis ikke man vil leve i et mørkekammer med mørklægningsgardiner.
Vægmalingen virker som billig kalk. Dette forstærker tilsyneladende det i forvejen tørre indeklima, som leveres af et ”smart” udluftning-system, der også sender madlugt ud på badeværelset. Stueplanter visner hurtigt uden opmærksom og hyppig vanding.
Ovnen leverer høj brummen, når den automatisk afkøler. Dette akkompagnement får man de første 20 min. til selskabsmiddagen, når stegen er serveret.
Naboens tørretumbler afgiver en uacceptabel lavfrekvent brummen, der umuliggør samtidig ophold i værelset tilstødende deres bryggers/entré.
Køkkenet er efter vores mening i det hele taget upraktisk indrettet og mangler desuden skabsplads.
Fryseren er vanskelig at afrime/rengøre. Og det skal gøres ofte, idet lidt for meget rimfrost yderligere vanskeliggør udtagelse af skufferne. Skuffernes udtagelse kræver i forvejen en teknisk manipulation, der skal indstuderes nøje, hvis ikke man ikke fremadrettet vil ”bakse med skuffen”
Naboer: Der er intet privatliv på de to terrasser. Hækkene vokser kun langsomt, da den er sået i dårlig jord, hvilket giver frit udsyn til og for naboerne til alle sider.
Den naturlige vækst af ukrudt op ad hækplanterne kræver yderligere besvær med pleje af hækken, hvis den skal have en lille chance for at vokse. Yderligere vil GO´BOLIG ifølge reglementet, straffe dig, hvis ikke deres påbud om hækkens pleje efterkommes.
Alt i alt et discount-rækkehus der ikke lever op til den meget høje husleje.
Lotte og Peer
Kommentar på Go´Boligs svar;
Hvilke af vores klagepunkter ville vi kunne forvente afhjulpet fra jeres side??
Idet det drejer sig om fundamentale funktioner er svaret nok: ingen - hvorfor vi ikke henvendte os med problemerne. Vores lejeperiode gik med at finde en anden bolig, da det hurtigt gik op for os, at vi var havnet i noget, der i den grad minder om ”bondefangeri”!

Besvarelse fra Go'Bolig
Jeg blev mødt af søde og hjælpsomme personer hos Go'Bolig

Besvarelse fra Go'Bolig
Man skal som lejer kæmpe om ALT med GoBolig. Hver eneste lille fejl i lejligheden, eller hvis der er noget der skal rettes/laves, de prøver altid at kaste ansvar og betaling over på en.
Dertil frygter jeg når vi engang skal flytte ud, da jeg hører fra mange at de snupper HELE ens depositum og mere oven i, med helt urimelige bedømmelser af lejemålets stand.
Ingen anbefaling her fra.

Besvarelse fra Go'Bolig
Virksomheden svarer ikke på mine henvendelser.
Der er så mange ting galt i min lejebolig. Kosmetisk, funktionelt og kvalitetsmæssigt.
Jeg måtte oprette omkring 100 punkter ved indflytning, efter jeg var blevet snørret til at signere på en tablet at det overordnet var ok (troede jeg signerede for udførsel af selve gennemgangen, da det var det jeg fik oplyst mundtligt). Dette fik jeg så meldt tilbage at jeg ikke kunne stå inde for.
Siden har der været fejl på el, køkkeninstallationer og meget mere.
I starten blev jeg bedt om at oprette i deres system. Så lukker de blot sagerne uden at jeg har mulighed for at tage til genmæle. Derfor har jeg sendt mails til firmaet.
Det fortsætter med hegn som bliver fjernet, og da jeg sætter det op igen (det var efter aftale med gobolig), så bliver det påkørt af deres havemaskiner.
En ovn som åbenbart havde en fejlinstilling på en børnelås og sendte damp op ad skabene så de blev helt våde ved første brug. osv. osv.. Og nu har firmaet så valgt helt at ignorere mine henvendelser, til trods for at de selv har følgende i lejekontrakten.
"Lejer og udlejer aftaler, at parterne primært kommunikerer ved hjælp af elektronisk kommunikation jf. lejelovens § 13. Parterne forpligter sig til at sikre, at modparten til enhver
tid er i besiddelse af partens gældende e-mail adresse til brug for kommunikationen."
Der er så meget mere... så alt i alt er min oplevelse til 1 stjerne..
Tilføjelse som svar på svaret fra gobolig.
I har rigtigt svaret på 3 sager. Men så har i svaret helt forkert og lukket sager, uden at jeg kan få lov at svare igen. Så ønsker i at jeg skal sende en mail til jer for at få sager genåbnet.
Det tager tid, og bliver en envejs kommunikation som i styrer. Jeg har derfor sendt jer mails, jf. lejekontrakten og regler om digital kommunikation.
Alle de mails er i begyndt at ignorere.
Derfor har jeg også nu meddelt jer at vi ikke bruger digital kommunikation, og jeg må nu bruge 96 kr på at sende anbefalede breve, med håb om at i svarer mig..
Opdatering:
Siden jeg har skrevet denne anmeldelse har jeg nu i første omgang ventet 2 mdr. på første svar pr. brev, og afventer nu stadig svar på brev sendt og modtaget hos gobolig 10. november (idag er 3. Februar).
så forvent svartid på min. 2 måneder.

Besvarelse fra Go'Bolig
vi havde en virkelig positiv oplevelse, da vi fik vores bolig, og vi blev mødt med megen venlighed og imødekommenhed, og vi glæder os til at flytte i vores nye bolig.
hej fra Lene og Lars Nicolajsen

Besvarelse fra Go'Bolig
Vil bare lige fortælle lidt om Go’Bolig hvis i pludselig skulle stå uden el som vi har gjort hele weekenden. Der er ingen hjælp at få via hjemmesiden eller nød nummeret kun hvis det er en skade der går ud over goboligs ejendom hvad i har a gener er fuldkommen ligegyldig. Der kan man kun oprette en sag førstkommende hverdag hvorefter de kigger på sagen indenfor 3 hverdage. Og det er jo fedt at få af vide når man lider af søvnapnø og er afhængig at ens vejrtrækningsmaskine der kører på strøm virker. Efter en samtale med Go’Bolig i telefonen får man blot at vide at man skal oprette en henvendelse ( hvor man får at vide at de kigger på det indenfor 3 hverdage - fedt. og der forklare man så hvad ens problem er og er ellers ligeglade med hvad man forklare dem om sit søvnapnø og manglende vejrtrækning om natten.
Ja det er fedt at være lejer hos Go’Bolig i har noget til gode. 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

Besvarelse fra Go'Bolig
Super let og overskuelig proces. Min kæreste er fra Spanien og der var ingen forskel på kvaliteten af arbejdet. Kan varmt anbefales

Besvarelse fra Go'Bolig
Go'Bolig (Koncenton A/S) er Politianmeldt.
Koncenton A/S driver virksomhed under navnet Go'Bolig og her kan du læse om Finanstilsynets Politianmeldelse af dem:
Politianmeldelse af Koncenton A/S for ikke at have handlet i investorernes interesse, for ikke at håndtere interessekonflikter samt for en række yderligere overtrædelser.
Du kan google ovenstående for at få pressemeddelelsen fra Finanstilsynet.
PAS PÅ! Nu er du advaret!
Opdatering 28. august 2025:
Go'Bolig er politianmeldt af Finanstilsynet og Go'Bolig lyver i deres besvarelse.
Go'Bolig / Koncenton er én og samme virksomhed med ét CVR nr. 36547065. Go'Bolig har adresse hos det beslægtede selskab Obton.
Ikke overraskende er Obton Forvaltning A/S også politianmeldt:
Politianmeldelse af Obton Forvaltning A/S. Finanstilsynet har den 30. januar 2025 anmodet National enhed for Særlig Kriminalitet (NSK) om at indlede politimæssig efterforskning af Obton Forvaltning A/S.
Du kan google ovenstående for at få pressemeddelelsen fra Finanstilsynet.
Der tegner sig et dystert billede af at Go'Bolig-klanen af virksomheder Politianmeldes af Danske myndigheder og efterforskes af National enhed for Særlig Kriminalitet.
PAS PÅ! Nu er du advaret!

Besvarelse fra Go'Bolig
Advarsel: Forvent at alting tager meget længere tid end lovet – og når noget endelig bliver gjort, holder det kun ganske kort.
Vi har f.eks. ventet siden lejligheden blev opført på at få stabile internet til vores vaskemaskiner så man kan bruge dem… det er stadig ikke sket. Så at vaske tøj er et gamble. Jeg har også ventet et par uger på nogle pærer til emhætten – heller ikke hørt noget.
Derudover blev jeg i første omgang fortalt, at badeværelsesdøren i min lejlighed var "speciel" og "avanceret", og at det var meningen, den ikke skulle kunne lukkes helt. Da den endelig blev skiftet, kunne montøren hurtigt konstatere, at døren ganske enkelt var skæv.
Ellers er det meget fint sted at bo, mens man leder efter noget andet.
TL;DR: Tag alt, hvad Go’Bolig siger, med en stor spand salt – og forvent ikke, at noget bliver udbedret foreløbigt.

Besvarelse fra Go'Bolig
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.