Go'Bolig Anmeldelser 1.199

TrustScore 3.5 ud af 5

3,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Anmeldelser i korte træk

Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser

Ser man på 153 anmeldelser, de fleste anmeldere var nogenlunde tilfredse med deres overordnede oplevelse. Mange kunder fremhæver den venlige og imødekommende betjening, især under fremvisninger, hvor personalet er gode til at forklare og besvare spørgsmål. Der er også stor tilfredshed med den hurtige respons og effektive kommunikation, både telefonisk og via mail, samt den professionelle håndtering af administrative opgaver som papirarbejde og dokumentfremsendelse. Mange sætter pris på fleksibiliteten omkring indflytning og muligheden for at besøge lejligheden på forhånd. Dog oplever nogle kunder betydelige problemer med service og respons, hvor henvendelser kan ende mellem to stole, og fejl eller mangler tager lang tid at få udbedret. Enkelte anmeldere beskriver kommunikationen som utilfredsstillende, og fler sig usikre i forbindelse med efterregninger og manglende dokumentation. Der er også frustration over manglende ansvar og hjælp, især når det gælder problemer, der ikke direkte påvirker virksomhedens ejendom.

Det, folk taler mest om

Service

Kunder deler tvetydige meninger om service, hvor nogle udtrykker stor tilfredshed med hurtig service og... Se mere

Staff

Mennesker rapporterer tvetydige oplevelser med personalet, hvor nogle finder medarbejderne, herunder... Se mere

Response time

Anmeldere nævner tvetydig feedback om responstiden, hvor mange oplever lange svartider og manglende... Se mere

Customer communications

Brugere beskriver negative interaktioner med kontakt, hvor mange oplever vanskeligheder med at komme i... Se mere

Location

Kunder havde tvetydig oplevelser med location, hvor nogle fandt lejlighederne "sindssygt dejligt" beliggende... Se mere

Anmeldelser, der former dette resumé

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Absolut tilfreds og god og venlig betjening, men et enkelt punkt dog til besvær, jeg er 85 år og ikke helt god til visse ting på EDB, det var svært indtil jeg ved hjælpsomme medarbejderes hjælp fik or... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Venligt og imødekommende ved fremvisning. Selve papirarbejdet gik fint og hurtigt. Dog syntes jeg der var en lidt urealistisk deadline på indbetaling Af depositum, men de blev lidt fleksible da jeg... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

En fantastisk ung mand der var utrolig god til at forklare det man spurgte om stille og rolig og meget nem at tale med

Virksomheden har svaret

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Jeg syntes ikke det har fungeret optimalt. Jeg har ikke set den lejlighed Kirkegade 42, 3.tv., som jeg har skrevet under på og betalt indskud til og som jeg får nøglen til den 15.5.26. Jeg har set en... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. nr. 2 af de 2 bedste virksomheder i Ejendomsudlejning
  2. nr. 6 af de 6 bedste virksomheder i Ejendomsadministration

Skrevet af virksomheden

Vi skaber rammen om dit hjem gennem kvalitetslejeboliger og gode lejeoplevelser. Vi udlejer attraktive lejligheder, rækkehuse og seniorboliger i landets mest populære byer. Søger du bolig? Så hop ind på www.gobolig.dk og se, om vi har et drømmehjem til dig!


Kontaktoplysninger

3,6

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

1 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 93 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

PAS PÅ! Redigeret efter svar.

GoBolig har i et svar til mig forholdt sig anderledes til de ti viceværtstimer, hvor de skriver, at det virker rimeligt, og at de ikke giver meget for “anekdoter fra en nabo”. Nu lægger de i stedet alt ansvaret på en vicevært. Silkeborg lejebolig vurderede også, at det timeforbrug virkede alt for højt til det udførte arbejde.
GoBolig har erkendt, at der på flyttesynet stod “ingen anmærkninger”, og at det er en fejl. En fejl, der er vurderet af en person bag et skrivebord og kigget på et billede. Og det er så en fejl, jeg skal betale for. Men hvor er vi så henne? Skal man forholde sig til lejeloven, der siger, at lejer ved fraflytning ikke hæfter for istandsættelse, der udføres, hvis det ikke fremgår af flytterapport? GoBolig er åbenbart ikke interesseret i at holde sig til lejeloven.

GoBolig er fine nok at samarbejde med, når man er lejer hos dem, men pas på, når du skal flytte.
Jeg har betalt for ti timers viceværtarbejde, hvor min tidligere nabo kunne fortælle mig, at viceværten har været der 2-2,5 time. Derudover har jeg betalt for en times arbejde for noget, der ikke stod på flytterapporten. Deres svar: De fastholder deres krav. Det er helt bevidst og formentlig kalkuleret fra deres side. Jeg har ingen intentioner om at trække sådan noget i langdrag med en sag i retten, og det gør de formentlig med mange andre, da det i min sag drejer sig om et beløb under 5.000.
Held og lykke ved fraflytning!

19. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej David,

Tak for din anmeldelse! Vi er kede af at høre om din oplevelse i forbindelse med fraflytning.

Vi har kigget ind i din sag og kan konstatere, at de ti timer du snakker om, er et timeantal vi er blevet oplyst fra viceværten. Vi har desværre ikke mulighed for at afgøre, hvorvidt timeantallet er korrekt eller ej, men vi er nødt til at stole på de oplysninger, vi får fra vores samarbejdspartnere.

Ift. det andet punkt omkring den ene times arbejde, så handler det her om, at der ved en fejl er blevet noteret, at fliserne på terrassen ikke behøvede udbedring. Dog ses det tydeligt på billederne fra rapporten, at fliserne er beskidte, med alger mm., og derfor kræver en rens - hvilket er årsagen til, at der er blevet brugt en time her. Det er selvfølgelig beklageligt, at det ikke blev noteret korrekt i rapporten.

Skulle du have yderligere spørgsmål til sagen, er du naturligvis velkommen til at række ud.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Havde en god dag i Odense i dag

Havde en god dag i Odense i dag, fik lov at se 4 lejemål, selvom det kun var en jeg havde booket mig på til.

Fik set både kælder, depotrum og fælleslokale, så stor tak til Frederik for tålmodigheden:) Nu glæder jeg mig bare til at flytte ind.

17. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Kristian,

Dejligt at høre om din oplevelse til fremvisning med vores udlejningskonsulent Frederik :-)

Tusind tak for den flotte anmeldelse, og god fornøjelse med indflytning!

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Her i Odder kæmper vi med en elevator…

Her i Odder kæmper vi med en elevator som tit er ude af drift. Lige nu har vi ventet siden mandag morgen og nu er det onsdag. Problemet med elevator har stået på siden 2022 uden forbedringer. vi har haft kontakt med Go Bolig, men uden helt

Kate

15. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Kate,

Tak for din anmeldelse! Det er absolut beklageligt, at der har været problemer med elevatoren, som du beskriver.

Vores interne system, hvor du har oprettet sagen, har haft tekniske problemer hele sidste uge, og vi har derfor ikke kunne besvare din henvendelse. Dog er jeg sikker på, vores driftafdeling er i gang med at finde en løsning med elevatoren. Hvis du fortsat intet hører fra os, må du meget gerne række ud igen.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg er okay tilfreds med Go'bolig

Jeg er okay tilfreds med Go'bolig : dejligt placeret i byen, let tilgængelig til det hele, altid smilende, høflig og rare / så det da også hyggeligt at hygge snakke med dem altså Frederik Andersen, de to til tre viceværter Marco, Benjamin samt Søren = at de 4 spørger indtil en, om man er glad for at bo her plus hvad man læser til at uddannelse ligesåvel at man kan drille hinanden på en behagelig måde til tider, når der lige finde tid til det på vejen hehe " det gør også bare at man føler sig set, hørt, tage seriøst samt alvorligt altså hvis der skulle ske noget, som de allerede kender til ergo tusind tak for jeres støtte ligesåvel vejledning indenfor Go'bolig Lene Johannessen, Valentin Pedersen, Frederik Andersen, de to viceværter Marco samt Søren : uden alt det der skælsord, fordomme eller stiller forkerte diagnoser overfor hinanden som individ mennesker indenfor behandle nu andre mennesker som man selv vil behandles igennem gensidigt respekt / jeg vil godt kunne anbefale Go'bolig ingen tvivl om det os selvom jeg har planer om at flytte ud på et tidspunkt uden det har noget med Go'bolig at gøre = men af private oversager til min uddannelse, da jeg gerne vil være Kriminalpsykolog indenfor gerningspersoners profiler plus specialpsykolog eller specialpsykoterapeut indenfor de tre PTSD anmærkninger ved siden af, men som Criminal profiling skal jeg tage i udlandet når jeg kommer så langt ergo skal jeg har fundet noget billigere efter jeg ihvertfald ikke få råd til begge lejligheder til den tid,,

De bedste hilsen Laura Balauz : tidligere PHV politihjemmeværnet Viborg...🤝 🚓 😊 👮 🤞 🕵 ☘️ 🧑‍🎓 🍀 🔮 🧑‍⚖️

13. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Laura,

Tak for din anmeldelse! Vi sætter stor pris på, at du deler din oplevelse med os :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Det var ordentligt

Det var ordentligt og lige til at gå til. Der var god information, og en god tone.

4. august 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Jesper,

Det er vi glade for at høre! Tusind tak for din anmeldelse :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg har fået stjålet 2 kasse ved…

Jeg har fået stjålet 2 kasse ved indgangen og go bolig vil ik gøre noget ved det så pas på jers ting

29. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Mohammed,

Tak for din anmeldelse! Vi er et boligudlejningsfirma og ikke nogen ordensmagt - derfor kan vi naturligvis ikke hjælpe dig med stjålne ting og sager, da det udelukkende er politiet, der kan hjælpe dig her.

Vi opfordrer derfor til, at du melder dine ting stjålet hos politiet.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Er yderst tilfreds

Er yderst tilfreds
Fandt et skønt rækkehus til leje
Kundeservice var så rare og hjælpsomme
Selv pr mail , kommer svar hurtigt tilbage
Og efter underskrevet kontrakt fik vi et skønt velkomst brev med en masse viden og svar på spørgsmål man kunne have
Vi glæder os så meget til at flytte ind d 1/12

8. september 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Line,

Tusind tak for den flotte anmeldelse! Vi sætter stor pris på, at du deler din oplevelse med os :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Go'Bolig får mine varmeste…

Go'Bolig får mine varmeste anbefalinger! Jeg har oplevet enestående service og høj professionalisme fra start til slut. Efter at have været lejer hos flere udlejere skiller Go'Bolig sig klart ud som de bedste.

10. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Marc,

Tusind tak for din anmeldelse! Det varmer utroligt meget at modtage rosende ord som disse :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Et DRIVHUS med DISCOUNT-installationer

Et DRIVHUS med DISCOUNT-installationer
Oplevelse af Rækkehus i Agerglimt Vejle.
Vi flyttede (”flygtede”) ud af GO ‘Boligs rækkehuskompleks Agerglimt i Vinding Vejle efter godt 2 år.
Når solen står på, sørger 8 gulv til loft vinduer (ikke energiruder) for op til 35 grader inden døre, hvis ikke man vil leve i et mørkekammer med mørklægningsgardiner.
Vægmalingen virker som billig kalk. Dette forstærker tilsyneladende det i forvejen tørre indeklima, som leveres af et ”smart” udluftning-system, der også sender madlugt ud på badeværelset. Stueplanter visner hurtigt uden opmærksom og hyppig vanding.
Ovnen leverer høj brummen, når den automatisk afkøler. Dette akkompagnement får man de første 20 min. til selskabsmiddagen, når stegen er serveret.
Naboens tørretumbler afgiver en uacceptabel lavfrekvent brummen, der umuliggør samtidig ophold i værelset tilstødende deres bryggers/entré.
Køkkenet er efter vores mening i det hele taget upraktisk indrettet og mangler desuden skabsplads.
Fryseren er vanskelig at afrime/rengøre. Og det skal gøres ofte, idet lidt for meget rimfrost yderligere vanskeliggør udtagelse af skufferne. Skuffernes udtagelse kræver i forvejen en teknisk manipulation, der skal indstuderes nøje, hvis ikke man ikke fremadrettet vil ”bakse med skuffen”
Naboer: Der er intet privatliv på de to terrasser. Hækkene vokser kun langsomt, da den er sået i dårlig jord, hvilket giver frit udsyn til og for naboerne til alle sider.
Den naturlige vækst af ukrudt op ad hækplanterne kræver yderligere besvær med pleje af hækken, hvis den skal have en lille chance for at vokse. Yderligere vil GO´BOLIG ifølge reglementet, straffe dig, hvis ikke deres påbud om hækkens pleje efterkommes.

Alt i alt et discount-rækkehus der ikke lever op til den meget høje husleje.
Lotte og Peer

Kommentar på Go´Boligs svar;
Hvilke af vores klagepunkter ville vi kunne forvente afhjulpet fra jeres side??
Idet det drejer sig om fundamentale funktioner er svaret nok: ingen - hvorfor vi ikke henvendte os med problemerne. Vores lejeperiode gik med at finde en anden bolig, da det hurtigt gik op for os, at vi var havnet i noget, der i den grad minder om ”bondefangeri”!


15. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Lotte og Peer,

Tak for jeres anmeldelse!

Vi undrer os dog lidt over de mange klagepunkter, da vi ikke kan finde nogle sager omkring det i vores system? Det er svært for os at udbedre fejl/mangler/skader, hvis I ikke gør os opmærksom på det i løbet af jeres lejeperiode.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God oplevelse

gode og hurtige

4. september 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hejsa,

Tusind tak for den flotte anmeldelse! Det betyder meget for os :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Man skal som lejer kæmpe om ALT…

Man skal som lejer kæmpe om ALT med GoBolig. Hver eneste lille fejl i lejligheden, eller hvis der er noget der skal rettes/laves, de prøver altid at kaste ansvar og betaling over på en.

Dertil frygter jeg når vi engang skal flytte ud, da jeg hører fra mange at de snupper HELE ens depositum og mere oven i, med helt urimelige bedømmelser af lejemålets stand.

Ingen anbefaling her fra.

1. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hejsa,

Tak for din anmeldelse. Vi er kede af at høre, at du har haft en oplevelse, hvor du føler, at du skal kæmpe for tingene som lejer – det er naturligvis ikke den følelse, vi ønsker, at vores lejere skal sidde tilbage med.

Vi bestræber os altid på at håndtere fejl og mangler så hurtigt og ordentligt som muligt, og vi ønsker, at både ind- og fraflytning skal foregå på en tryg og ordentlig måde. Derfor tager vi din feedback meget alvorligt.

Vi vil meget gerne i dialog med dig, så vi kan få klarlagt de konkrete udfordringer og finde en løsning sammen. Du er altid velkommen til at kontakte os direkte på +45 6960 7040, så vi kan tage hånd om det.

Bedste hilsner,
Go’Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Virksomheden svarer ikke mig som lejer

Virksomheden svarer ikke på mine henvendelser.

Der er så mange ting galt i min lejebolig. Kosmetisk, funktionelt og kvalitetsmæssigt.
Jeg måtte oprette omkring 100 punkter ved indflytning, efter jeg var blevet snørret til at signere på en tablet at det overordnet var ok (troede jeg signerede for udførsel af selve gennemgangen, da det var det jeg fik oplyst mundtligt). Dette fik jeg så meldt tilbage at jeg ikke kunne stå inde for.
Siden har der været fejl på el, køkkeninstallationer og meget mere.
I starten blev jeg bedt om at oprette i deres system. Så lukker de blot sagerne uden at jeg har mulighed for at tage til genmæle. Derfor har jeg sendt mails til firmaet.
Det fortsætter med hegn som bliver fjernet, og da jeg sætter det op igen (det var efter aftale med gobolig), så bliver det påkørt af deres havemaskiner.
En ovn som åbenbart havde en fejlinstilling på en børnelås og sendte damp op ad skabene så de blev helt våde ved første brug. osv. osv.. Og nu har firmaet så valgt helt at ignorere mine henvendelser, til trods for at de selv har følgende i lejekontrakten.
"Lejer og udlejer aftaler, at parterne primært kommunikerer ved hjælp af elektronisk kommunikation jf. lejelovens § 13. Parterne forpligter sig til at sikre, at modparten til enhver
tid er i besiddelse af partens gældende e-mail adresse til brug for kommunikationen."

Der er så meget mere... så alt i alt er min oplevelse til 1 stjerne..

Tilføjelse som svar på svaret fra gobolig.
I har rigtigt svaret på 3 sager. Men så har i svaret helt forkert og lukket sager, uden at jeg kan få lov at svare igen. Så ønsker i at jeg skal sende en mail til jer for at få sager genåbnet.
Det tager tid, og bliver en envejs kommunikation som i styrer. Jeg har derfor sendt jer mails, jf. lejekontrakten og regler om digital kommunikation.
Alle de mails er i begyndt at ignorere.

Derfor har jeg også nu meddelt jer at vi ikke bruger digital kommunikation, og jeg må nu bruge 96 kr på at sende anbefalede breve, med håb om at i svarer mig..

Opdatering:
Siden jeg har skrevet denne anmeldelse har jeg nu i første omgang ventet 2 mdr. på første svar pr. brev, og afventer nu stadig svar på brev sendt og modtaget hos gobolig 10. november (idag er 3. Februar).
så forvent svartid på min. 2 måneder.

27. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Mark,

Tak for din henvendelse! Vi er kede af at høre om dine oplevelser i forbindelse med indflytning, og det er naturligvis beklageligt, at der har været fejl på installationer mm.

Vi er dog lidt uforstående over, at du mener, vi ikke svarer dig, da vi kan se i de forskellige sager, at vores driftafdeling har svaret på dem alle.

Proceduren foregår således, at sagerne bliver lukket i vores system, når de er sendt videre til de ansvarlige (entreprenør, vicevært eller andet). Skulle tingene mod forventning alligevel ikke blive håndteret korrekt, skal der derfor oprettes en ny sag omkring det.

Lad os endelig vide, hvis vi kan hjælpe med noget herfra.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

posiitiv oplevelse

vi havde en virkelig positiv oplevelse, da vi fik vores bolig, og vi blev mødt med megen venlighed og imødekommenhed, og vi glæder os til at flytte i vores nye bolig.
hej fra Lene og Lars Nicolajsen

5. august 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Lene og Lars,

Tusind tak for den flotte anmeldelse! Vi er utroligt glade for at høre om jeres oplevelse :-)

Rigtig god fornøjelse med indflytningen!

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Go’Bolig i en nøddeskal.

Vil bare lige fortælle lidt om Go’Bolig hvis i pludselig skulle stå uden el som vi har gjort hele weekenden. Der er ingen hjælp at få via hjemmesiden eller nød nummeret kun hvis det er en skade der går ud over goboligs ejendom hvad i har a gener er fuldkommen ligegyldig. Der kan man kun oprette en sag førstkommende hverdag hvorefter de kigger på sagen indenfor 3 hverdage. Og det er jo fedt at få af vide når man lider af søvnapnø og er afhængig at ens vejrtrækningsmaskine der kører på strøm virker. Efter en samtale med Go’Bolig i telefonen får man blot at vide at man skal oprette en henvendelse ( hvor man får at vide at de kigger på det indenfor 3 hverdage - fedt. og der forklare man så hvad ens problem er og er ellers ligeglade med hvad man forklare dem om sit søvnapnø og manglende vejrtrækning om natten.
Ja det er fedt at være lejer hos Go’Bolig i har noget til gode. 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

25. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Frank,

Tak for din anmeldelse! Vi forstår absolut din frustration i denne sag og anerkender, at det ikke er optimalt for jer at være uden strøm.

Dog kan vi se, at vores driftafdeling har reageret hurtigt i denne sag, og I har derfor ikke skulle vente tre hverdage på en løsning.

Vi er bestemt ikke ligeglade! Vi lever af glade lejere, så det er naturligvis i vores største interesse at sikre, at I får en god og hurtig behandling, når der opstår problemer i jeres bolig.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super let og organiseret

Super let og overskuelig proces. Min kæreste er fra Spanien og der var ingen forskel på kvaliteten af arbejdet. Kan varmt anbefales

22. august 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hejsa,

Tusind tak for din anmeldelse! Dejligt at høre om din oplevelse hos os :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Go'Bolig Politianmeldt af Finanstilsynet

Go'Bolig (Koncenton A/S) er Politianmeldt.

Koncenton A/S driver virksomhed under navnet Go'Bolig og her kan du læse om Finanstilsynets Politianmeldelse af dem:

Politianmeldelse af Koncenton A/S for ikke at have handlet i investorernes interesse, for ikke at håndtere interessekonflikter samt for en række yderligere overtrædelser.

Du kan google ovenstående for at få pressemeddelelsen fra Finanstilsynet.

PAS PÅ! Nu er du advaret!

Opdatering 28. august 2025:

Go'Bolig er politianmeldt af Finanstilsynet og Go'Bolig lyver i deres besvarelse.

Go'Bolig / Koncenton er én og samme virksomhed med ét CVR nr. 36547065. Go'Bolig har adresse hos det beslægtede selskab Obton.

Ikke overraskende er Obton Forvaltning A/S også politianmeldt:

Politianmeldelse af Obton Forvaltning A/S. Finanstilsynet har den 30. januar 2025 anmodet National enhed for Særlig Kriminalitet (NSK) om at indlede politimæssig efterforskning af Obton Forvaltning A/S.

Du kan google ovenstående for at få pressemeddelelsen fra Finanstilsynet.

Der tegner sig et dystert billede af at Go'Bolig-klanen af virksomheder Politianmeldes af Danske myndigheder og efterforskes af National enhed for Særlig Kriminalitet.

PAS PÅ! Nu er du advaret!

20. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hejsa,

Vi vil gerne slå fast, at Go’Bolig IKKE er blevet politianmeldt af Finanstilsynet!

Go’Bolig arbejder med administration og udlejning af ejendomme og fungerer som en selvstændig enhed i Koncenton A/S, der beskæftiger sig med ejendomsinvesteringer.

Finanstilsynet rettede sidste år en række påbud mod Koncenton, som nu er blevet efterlevet. Men det vedrører kun Koncenton og altså ikke Go’Bolig.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Advarsel, meget langsomt med alt.

Advarsel: Forvent at alting tager meget længere tid end lovet – og når noget endelig bliver gjort, holder det kun ganske kort.

Vi har f.eks. ventet siden lejligheden blev opført på at få stabile internet til vores vaskemaskiner så man kan bruge dem… det er stadig ikke sket. Så at vaske tøj er et gamble. Jeg har også ventet et par uger på nogle pærer til emhætten – heller ikke hørt noget.

Derudover blev jeg i første omgang fortalt, at badeværelsesdøren i min lejlighed var "speciel" og "avanceret", og at det var meningen, den ikke skulle kunne lukkes helt. Da den endelig blev skiftet, kunne montøren hurtigt konstatere, at døren ganske enkelt var skæv.

Ellers er det meget fint sted at bo, mens man leder efter noget andet.

TL;DR: Tag alt, hvad Go’Bolig siger, med en stor spand salt – og forvent ikke, at noget bliver udbedret foreløbigt.

17. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Martin,

Tak for din anmeldelse! Vi er kede af at høre om de oplevelser, du har haft – det er bestemt ikke den standard, vi ønsker at levere. Vi beklager de lange ventetider og de uheldige misforståelser, du beskriver i forbindelse med udbedringerne i din bolig.

Uden flere oplysninger på dig, kan vi desværre ikke kigge ind i din sag. Hvis der stadig er uafklarede forhold, vil vi opfordre dig til at kontakte os direkte, så vi kan få fulgt op.

Bedste hilsner,
Go’Bolig

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere