Absolut tilfreds og god og venlig betjening, men et enkelt punkt dog til besvær, jeg er 85 år og ikke helt god til visse ting på EDB, det var svært indtil jeg ved hjælpsomme medarbejderes hjælp fik or... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Vi skaber rammen om dit hjem gennem kvalitetslejeboliger og gode lejeoplevelser. Vi udlejer attraktive lejligheder, rækkehuse og seniorboliger i landets mest populære byer. Søger du bolig? Så hop ind på www.gobolig.dk og se, om vi har et drømmehjem til dig!
Kristine Nielsens Gade 5, 8000, Aarhus C, Danmark
Bed kunder om at skrive en anmeldelse
Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ
Har besvaret 93 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 1 uge
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Hold jer på afstand af Go'bolig.
I bund og grund er de ligeglade med deres lejere, alt der betyder noget er Go'bolig du som lejer er en ligegyldighed i deres øjne.
De er selvfølgelig gode til at svare anmeldelser der drejer historierne men faktum er faktum.
Har boet der i et år og her er følgende punkter
- Har fået P-bøder for at holde eneste sted man kan holde for at flytte sine ting på svimlende 1750,-, dette er til trods for at der ikke stillet et område til rådighed hvor man kan parkere for at flytte sine ting, så du er nødt til at bære din sofa, seng mm 200 meter for at undgå bøder.
- Husleje stining
- Flere mangler ved indflytning (Listen var lang)
- affald der flyder
- Priser der er langt højere end normale priser i komunen
. Snyder eller som minimum manipulere med m2. ( Min lejlighed skulle være 74 m2, det viser sig så at der er en stor opgang for to lejligheder som deles mellem 2 lejere, og selvom jeg nævner det ved indflytning, får jeg blot at vide at det er fordi man regner til ydervægge ), dvs. de bevidst ikke nævner gang arealet. dvs. 20 m2 er ren opgangsareal som ikke er réel beboelse, dette informeres du bare ikke om ved indflytning.
Find et andet af de mange selskaber der findes, det vil i blive lykkelige for i længden,
( Opdateret med svar )
Jeg har gentagende gange forsøgt at få svar på hvor man kan holde med en flyttebil, og i kan ikke svare på det, så i har en ejendom hvor man ikke kan få sine ting flyttet til eller fra uden at risikere bøder.
Derudover står der parkering forbudt men standsning tilladt, og jeg holdte med Havari på.
Q-park er et privat selskab der skal hyres ind af de ansvarlige for området, derfor er det jeres ansvar.
Til slut. Jeg kendte prisen da jeg flyttede ind, og i skrev det var 74 m2.
Lejligheden er dog højst 55, m2, resten er en fælles opgang, og selvom jeg netop nævnte at den så lille ud cvd indflytning fik jeg blot at vide at man regnede til ydervægge, da det er klart at det er dårligt at sige til nye lejere at man betaler for 20m2 fælles opgang.
Igen find et andet selskab, det bliver i glade for i længden.

Besvarelse fra Go'Bolig
Super “sælger” Martin i Randers der virkede troværdig og omhyggelig ✅

Besvarelse fra Go'Bolig
Dårlig opfølgning og mangel på arbejde man ved ikke hvad der er ukrudt og der bliver ikke fjernet døde buske og gammelt affald deraf, rengøring af døre til nedgang af garage er aldrig blevet gjort rent, desuden har drivhuset aldrig nogensinde fået pudset vinduer, ser mildes talt forfærdeligt ud, når man nu er nød til at være nabo til det.

Besvarelse fra Go'Bolig
Jeg har boet på Kongevellen Risskov i Aarhus i nybyggeri. Jeg har hele vejen oplevet en meget klar og venlig kommunikation. De er meget professionelle. Man får hvad man betaler for og har været yderst tilfreds med deres hårde hvidevarer. Er meget tilfreds med hurtig service og kommunikation ved fraflytning. Jeg har også fået noget af beløbet tilbage ved fraflytning efter male-og gulvarbejde osv.
Tak for jeres gode arbejde og en god tid i jeres nybyg. Det har været en fornøjelse! 😊
Vh. Mike

Besvarelse fra Go'Bolig
Go'bolig står til nul stjerner. De er overflinke og venlige ved indflytning. Den dag du fraflytter ripper de dig for alt hvad de kan. Ud over at snuppe alt depositum, så sender de også en restance regning.
Vi havde boet 16 måneder i lejemålet og alligevel krævede de at alt skulle istandsættes. Vi havde brugt Fem dage på at rengøre og ordne boligen. Der var ikke en plet eller et eneste hul i væggende.
Flyttesyn var der over en time, alt blev gennemgået og der blev skrevet en 99 siders rapport fra et firma Go'bolig har ansat, der hedder Tip top ejendomsservice Aps. Kunne også kalde dem Tip Top pengemaskine for det er præcis hvad de er.
Fik af vide at det hele så fint ud og at der var til en dags arbejde, så vi kunne rolig skrive under på flytterapporten, hvilket vi så ikke skulle have gjort.
Vi har efterfølgende prøvet at gå i dialog med Go'bolig som har givet os uforskammede svar og fastholdt deres krav. Heldigvis har vi huslejenævnet. Det koster kun 361 kr. at indbringe en sag og så afgør de hvem der har ret. Kan kun anbefale alle der føler sig uretfærdigt behandlet at gå til huslejenævnet.

Besvarelse fra Go'Bolig
Jeg har haft en blandet oplevelse med Gobolig. Jeg er glad for min lejlighed og oplever ofte hurtig og seriøs hjælp – eksempelvis blev en utæt vandhane udskiftet inden for en uge.
Alligevel har jeg oplevet flere forhold, der efter min mening er uprofessionelle og skaber utryghed som lejer.
1. Uklare og ændrede aftaler om bolig og indflytning.
Da jeg først søgte bolig, fik jeg skriftligt at vide, at en specifik lejlighed var min, men kort efter modtog jeg en mail om, at den alligevel var givet til en anden, og jeg blev tilbudt en ny. Det samme skete med min indflytningsdato – vi havde en klar aftale på skrift, men datoen blev ændret uden varsel, og det krævede en større indsats at få rettet.
2. Manglende strøm ved indflytningssyn og fralæggelse af ansvar.
Ved indflytningssynet var der ingen strøm i lejligheden. Viceværten mente, det var min egen fejl og påtog sig intet ansvar. Jeg måtte selv kontakte elselskab og andre instanser, før det viste sig, at fejlen lå hos Gobolig, som simpelthen ikke havde tændt for strømmen – på trods af, at jeg havde betalt, og elselskabet havde aktiveret min aftale.
3. Urimelig efterregning og manglende dokumentation ved leje af fælleslokale.
Da jeg lejede fælleslokalet, overtog jeg det i en stand, der langt fra var rengjort: der lå mugne brød i ovnen, pynt og tape sad stadig på vægge og lofter, og køleskabet var beskidt. Jeg klagede ikke, da resten af lokalet var acceptabelt, og jeg gjorde grundigt rent efter min fest.
Alligevel modtog jeg 1,5 måned senere en regning på 950 kr. for ekstra rengøring – mere end dobbelt så meget som selve lejen på 400 kr. Regningen kom uden forklaring, og først efter min henvendelse modtog jeg enkelte billeder, som viste småting som et bord, der angiveligt ikke var tørret af, krummer i en ovn jeg ikke havde brugt, lidt kalk ved en vask og et spejl, hvor det ikke engang tydeligt fremgår, hvad der skulle være galt.
Da jeg bad om billeddokumentation med datoer, så jeg kunne se, om billederne var taget efter mit lejeforhold, blev det afvist. Gobolig reducerede beløbet med én times rengøring, men afviste yderligere dialog og skrev blot, at sagen var afsluttet. Det fremstår urimeligt og efterlader mig med følelsen af at være blevet snydt – som lejer står man helt uden mulighed for at bevise, at man har afleveret lokalet i ordentlig stand.
Disse oplevelser har samlet set givet mig en følelse af utryghed og manglende professionalisme. Det får mig til at overveje, om jeg fremover ønsker at benytte Gobolig, når jeg skal flytte lejemål næste gang.

Besvarelse fra Go'Bolig
Jeg har tidligere lagt en anmeldelse om manglende kommunikation hos GoBolig, men må erkende, at deres (Mohammeds) proaktive tilgang efterfølgende var langt over forventning 👏
Jeg tager hatten af for, at han griber knoglen og rækker ud.
Giv manden en lønforhøjelse 💰

Besvarelse fra Go'Bolig
Super dårlig kontakt og dårlig service. Det er kun lykkes mig at få dem til at svare på mail, men svarene virker AI genereret og får ikke svar på meget konkrete spørgsmål.

Besvarelse fra Go'Bolig
Jeg har aldrig oplevet noget værre. Hold jer væk.

Besvarelse fra Go'Bolig
God korrespondance hele vejen igennem. Sød og forstående og hurtig til at svare. Tydelig information og får et indtryk af, at der “er styr på tingene”. Jeg føler mig tryg ved GoBolig udlejningskonsulent især i denne tid med så megen udlejer-scam. Kan kun anbefale GoBolig!

Besvarelse fra Go'Bolig
Go´Bolig kunne med fordel, allerede ved signering af lejekontrakt, proaktivt tilbyde leje af parkeringsplads, hvilket er i såvel udlejer som lejers interesse, så ventetid minimeres og lejer undgår parkeringsbøder på kr. 915,-
Henvendelser gennem Go´Bolig portal er i mit tilfælde flere gange endt mellem to stole, ift. parkering. IT setup ?
Pga. problemer med tidliger lejer, er regning på 2 x kr. 500,- for 2 nye nøglebrikker endt hos ny lejer.
Ellers rigtig fin lejlighed i god stand, imødekommende vicevært og venlige ansatte i telefonen, når man ringer til Go Bolig.

Besvarelse fra Go'Bolig
Ved indflytning er lejligheden i elendig stand ved indflytning. Bruseamaturet er ikke skruet ordentligt sammen, termostaten er i stykker så badeværelset konstant er 27°C, alle skabene i lejligheden hænger skævt, køkeskabet så meget at hængslet har revet sig løst, gulvet har store skrammer overalt (der er kun blevet lavet en overfladisk slibning og lakeret selv med dybe flænger i gulvbrædderne) det malearbejde der er lavet er forfærdeligt, en ting er at der er blevet brugt klistret billig maling, men der er så også malings klatter overalt på inventar og gulv, de har selvfølgelig også malet over lampeudtag og termostater så de ikke kan åbnes eller piller maling af væggene når man forsøger.
Det er jo allerede en oplevelse til 0 stjerner, men for at toppe det er det så også umuligt at få en vicevært ud til lejemålet for at begynde at fikse problemet selv efter flere telefonopkald og "rykkere" til viceværterne er jeg stadig ikke blevet kontaktet for at få rettet manglerne. Det eneste man modtager fra dem når man vil have hjælp er tomme løfter og huslejeregninger. Koldt og kynisk.

Besvarelse fra Go'Bolig
Er ikke flyttet ind endnu. Men indtil videre virker Go Bolig troværdige og de svarer hurtigt!

Besvarelse fra Go'Bolig
Vi er flyttet ind i Go-bolig,s ejendom i Græse Bakkeby.
Stedet er godt men så er det også sagt.
Vi flyttede ind i en lejlighed der ikke var gjort ren.
Beskidte vinduer,beskidt ovn,urensede fliser på badeværelset,dårlig malet vægge,der var ej fuget det har jeg selv gjort.
En ødelagt stik kontakt i køkkenet den bliver ikke skiftet før 5 års eftersyn,det siger de om alting vi har 2 store stenslag i vores havedør,samt vinduerne har 2 forskellige farver,men alt dette er de ligeglad med..
2 store hakker og hul i vores badeværelsedør,samt en ukrudtsmark udenfor vores terrasse.og de vil ikke så græs selvom der er græs alle andre steder her rundt i området..de lytter ikke til deres beboere,de er total ligeglade.
Der er intet der bliver udbedret og huslejen ligger jo ikke i den billige ende..
Vi har 2 store træer som de heller ikke vil beskære da vi har en lille smule vandudsigt,og grenene hænger næsten helt ned på jorden.
Man får denim hovedet når man går dernede i den lille park..de er også ligeglade her. Ikke engang tænker de på vores og andres sikkerhed.
Der var en ung fyr der fik en gren i øjet i sommer men pyt med det.
De aner ikke hvad og hvordan vi lever her,de sidder bare i Århus og ved ingenting og lytter slet ikke.
Så pas på for,hvis du vil bo godt med styr,på tingene og tingene bliver gjort så,skal i ikke vælge Go bolig og ja vi kunne flytte og det ender det nok også med,for jeg/ vi føler os totalt til grin.
Og der er mange der flytter heroppe fra af de grunde jeg her har beskrevet.
Der er stor udskiftning…
Ærgeligt at jeg ikke kan vedhæfte billeder af vores ukrudts Mark og alle vores fejl og mangler.

Besvarelse fra Go'Bolig
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.