Go'Bolig Anmeldelser 1.199

TrustScore 3.5 ud af 5

3,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Anmeldelser i korte træk

Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser

Ser man på 153 anmeldelser, de fleste anmeldere var nogenlunde tilfredse med deres overordnede oplevelse. Mange kunder fremhæver den venlige og imødekommende betjening, især under fremvisninger, hvor personalet er gode til at forklare og besvare spørgsmål. Der er også stor tilfredshed med den hurtige respons og effektive kommunikation, både telefonisk og via mail, samt den professionelle håndtering af administrative opgaver som papirarbejde og dokumentfremsendelse. Mange sætter pris på fleksibiliteten omkring indflytning og muligheden for at besøge lejligheden på forhånd. Dog oplever nogle kunder betydelige problemer med service og respons, hvor henvendelser kan ende mellem to stole, og fejl eller mangler tager lang tid at få udbedret. Enkelte anmeldere beskriver kommunikationen som utilfredsstillende, og fler sig usikre i forbindelse med efterregninger og manglende dokumentation. Der er også frustration over manglende ansvar og hjælp, især når det gælder problemer, der ikke direkte påvirker virksomhedens ejendom.

Det, folk taler mest om

Service

Kunder deler tvetydige meninger om service, hvor nogle udtrykker stor tilfredshed med hurtig service og... Se mere

Staff

Mennesker rapporterer tvetydige oplevelser med personalet, hvor nogle finder medarbejderne, herunder... Se mere

Response time

Anmeldere nævner tvetydig feedback om responstiden, hvor mange oplever lange svartider og manglende... Se mere

Customer communications

Brugere beskriver negative interaktioner med kontakt, hvor mange oplever vanskeligheder med at komme i... Se mere

Location

Kunder havde tvetydig oplevelser med location, hvor nogle fandt lejlighederne "sindssygt dejligt" beliggende... Se mere

Anmeldelser, der former dette resumé

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Absolut tilfreds og god og venlig betjening, men et enkelt punkt dog til besvær, jeg er 85 år og ikke helt god til visse ting på EDB, det var svært indtil jeg ved hjælpsomme medarbejderes hjælp fik or... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Venligt og imødekommende ved fremvisning. Selve papirarbejdet gik fint og hurtigt. Dog syntes jeg der var en lidt urealistisk deadline på indbetaling Af depositum, men de blev lidt fleksible da jeg... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

En fantastisk ung mand der var utrolig god til at forklare det man spurgte om stille og rolig og meget nem at tale med

Virksomheden har svaret

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Jeg syntes ikke det har fungeret optimalt. Jeg har ikke set den lejlighed Kirkegade 42, 3.tv., som jeg har skrevet under på og betalt indskud til og som jeg får nøglen til den 15.5.26. Jeg har set en... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. nr. 2 af de 2 bedste virksomheder i Ejendomsudlejning
  2. nr. 6 af de 6 bedste virksomheder i Ejendomsadministration

Skrevet af virksomheden

Vi skaber rammen om dit hjem gennem kvalitetslejeboliger og gode lejeoplevelser. Vi udlejer attraktive lejligheder, rækkehuse og seniorboliger i landets mest populære byer. Søger du bolig? Så hop ind på www.gobolig.dk og se, om vi har et drømmehjem til dig!


Kontaktoplysninger

3,6

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

1 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 93 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hav massere af tålmodighed!

De er svære at få fat i, man skal rykke flere gange for et svar og føler generelt man er et forstyrrende element når man snakker med dem.

14. januar 2026
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hejsa,

Tak for din anmeldelse! Vi er dog lidt uforstående over for det, du skriver. Vi kan se, vi har svaret dig og taget hånd om samtlige sager, du har oprettet i lejerportalen, inden for 1-3 hverdage.

Hvis du hentyder til nogle andre ting eller situationer, hvor du ikke har fået svar, må du meget gerne uddybe, så vi kan få tingene løst.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Positiv oplevelse

Hurtig betjening, modtog hurtigt dokumenter -all in all, meget proffesionelt

9. januar 2026
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Linda,

Tusind tak for den flotte anmeldelse :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very good

Very Good 😀 🤗

23. december 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hi,

Thank you very much for the review :-)

Best regards,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hold jer langt væk

Hold jer langt væk!

Jeg har aldrig oplevet noget lignende tidligere, jeg bor til leje i en af deres boliger hvor der for 3 gang på et halvt år er fejl på deres hårde hvidevare når jeg retter henvendelse, fralægger de sig alt ansvar og henviser til producenten. Producenten dækker kun produktionsfejl og ikke “alm” udfordringer der måtte være jeg har gjort udlejer opmærksom på lejelovens paragraf 21 klart og tydeligt beskriver at det er udlejers ansvar men de vil IKKE tage ansvar. Nu står jeg med vaskemaskine der ikke virker for 2 måned og det lader til gobolig er ligeglade - HOLD JER LANGT VÆK FOR ROENS SKYLD!

19. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Kent,

Tak for din anmeldelse! Det lyder naturligvis ikke optimalt, og vi forstår, det er uholdbart med en vaskemaskine, der ikke virker.

Vi kan desværre ikke finde en sag omkring en vaskemaskine under dit navn i vores systemer, så vi har ikke mulighed for at kigge ind i sagen. Hvis du vil, må du meget gerne sende nogle flere informationer til rli@gobolig.dk, så vi kan få sagen løst :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vi skrev på en bolig på boligportalen

Vi skrev på en bolig på boligportalen, og brugte nogle uger frem og tilbage på korspendance.
Første fremvisning blev aflyst samme dag, anden fremvisning var nuboende syge hvilke er forståeligt, efter man har søgt fridage, og rykket kursus dage for at være klar, skrev jeg at vi ønskede at leje boligen, da det virkede svært at få fremvisning.
Når jeg ringede blev jeg lovet at blive ringet tilbage hvilke blev glemt?
Pludselig er boligerne lejet ud.

Go’bolig et godt råd er når I udlejer boliger, så ville det være godt at være mere specifik på om der er flere om budet på boligen, og er der en real chance for at få en fremvisning el chance for at leje en bolig.

27. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Emma,

Tak for din anmeldelse! Det lyder som et uheldigt forløb, du har haft, og det forstår vi godt, at du er frustreret over.

Det er bestemt ikke vores intention at undlade at svare vores lejere/potentielle lejere, så det vil vi gerne beklage, at du har oplevet.

Tøv dog ikke med at række ud til os igen. Vi vil stadig meget gerne hjælpe dig med at finde en bolig :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg er noget utryg over at der ikke…

Jeg er noget utryg over at der ikke svares på mail. Jeg har to gange sendt med mail spørgsmål til om vores indflytningsdato holder. Endnu ikke modtaget noget svar.

8. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Merethe,

Tak for din anmeldelse! Vi kan se, dine mails begge gange er blevet videresendt fra vores administration, hvorefter de desværre er faldet ned imellem to stole. Det vil vi gerne beklage mange gange, og vi forstår udmærket din frustration.

Du skulle gerne i skrivende stund modtage et svar på mail, så vi håber alt er ok herefter.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super oplevelse

Jeg har umiddelbart udelukkende haft en positiv oplevelse med Go’ Bolig. Jeg er dog endnu ikke indflyttet i min nye bolig. Forløbet indtil nu med den administrative del, har været over al forventning, super professionelt håndteret. Kompetente og hjælpsomme medarbejdere, så foreløbig tak.

3. december 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Ben,

Tusind tak for anmeldelsen! Det varmer naturligvis at høre, du har haft en god oplevelse hos os.

Vi ønsker dig god fornøjelse med indflytningen :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Manglende varmt vand

Vi har ikke engang boet i vores lejlighed i 2 måneder og har allerede kontaktet Go Bolig omkring manglende varmt vand 3 gange. Nu her optil en weekend hvor man ringer til deres akut telefon, bliver man bedt om af ringe på mandag. Absolut ikke i orden

Føler jeg er blevet nødt til at lave et update. Til dags dato (20/12) er det en måned siden go bolig er blevet gjort opmærksom på problemet og gentagne gange har der været vvs'er forbi til lappe løsninger. Man kan ikke få en tidshorisont på hvornår man kan forvente en udredning af problemet. For anden gang i løbet af den måned hvor varmen er kommet og gået er det lige op til weekenden, så man bliver nødt til at vente til mandag med at komme i kontakt. Hold jer LANGT væk fra Go Bolig. Nok det mindst hjælpsomme selskab jeg længe har været i dialog med

20. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Nicky,

Tak for din anmeldelse! Vi forstår udmærket din frustration omkring det manglende varme varnd.

Vi har sendt en mand ud hver gang, du har gjort os opmærksom på problemet, hvorefter det også er blevet løst. Desværre har det vist sig, at problemet kun bliver løst midlertidigt, da der er en lækage et sted, som vi endnu ikke er lykkes med at lokalisere.

Du skal vide, vi fortsat er på sagen! Vi gør, hvad vi kan for at løse problemet hurtigst muligt.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hurtig tilbagemelding på spørgsmål samt…

Hurtig tilbagemelding på spørgsmål samt yderst fleksibel service i forbindelse med fremvisning … også gange flere👌

3. december 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hejsa,

Tusind tak for den flotte anmeldelse! Vi sætter stor pris på, du deler din oplevelse med os :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hvis du gerne vil snydes

Hvis du gerne vil snydes, så det her du skal bo.

De snyder og tager dig for præcis hvad de kan!

Vi fik ødelagt en kogeplade ved et uheld, det skal selv erstatte, fair nok.

Nu har vi så købt ny uden nogen form for hjælp fra dem af til at finde model eller lignende.

De skriver selv følgende :
Vi får vores firma Bolind til at sætte den nye i, samt tage den ødelagte med retur.

Vi har nu købt pladen og taget kontakt til dem for at de så nu skriver at vi selv skal klare montering.

De lyver og snyder og vi skal I hvert fald have en advokat klar den dag vi skal flytte for ellers ved jeg da godt at vil forsøge at rippe os.

Flygt mens I kan, det gør vi

4. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Rune,

Tak for din anmeldelse! Vi er kede af den misforståelse, der er opstået i denne sag.

Vi meddelte dig, at vi gerne ville stå for både at indkøbe og montere en ny kogeplade, hvis blot du sendte typeskiltet på den nuværende - men at regningen skal betales af dig. Dog valgte du selv at købe en ny kogeplade uden at give os besked først, og så er det desværre en anden procedure, der er gældende.

Konklusionen er nu blevet, at vi, på trods af dette, alligevel har valgt at montere din kogeplade på vores regning. Det håber vi naturligvis, du er tilfreds med :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Flyt aldrig ind.....

Flyt aldrig ind i en bolig som betjenes af GoBolig. De tager ikke ansvar for deres ejendomme. Vi har nu i 3 1/2 år bedt dem få ordnet elevatoren, så den virker vedvarende. Dette ser de stort på også selvom vi bor på 6 sal. Vi kan kun have gæster, som selv kan gå op af trappen, da vi aldrig ved, hvornår elevatoren kan kører. Hvis man skal flytte ind eller ud af ejendommen, kan man ikke vide om elevatoren virker. Derfor anbefaler jeg, at man aldrig flytter ind.......

4. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Ann,

Tak for din anmeldelse! Vi forstår absolut jeres frustration omkring elevatoren. Det er naturligvis ikke optimalt.

Dog er vi ikke enige i, at vi ikke tager ansvar. Vi har sendt en mand ud hver eneste gang, I har gjort os opmærksomme på problemet. Der er tale om en ustabil elevator, som fungerer fint den ene dag, men kører usikkert den anden.
Når vi har haft nogen ude at se på den, så har den "desværre" fungeret fint, på trods af mange ture op og ned, og det gør det svært at fejlsøge og dermed finde problemet.

I skal vide, vi gør, hvad vi kan for at løse det, og vi har tilmed sat en ny samarbejdspartner på sagen i håbet om, at det kan hjælpe.

Tag endelig fat i os igen, hvis I har spørgsmål.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Absolut tilfreds og god og venlig…

Absolut tilfreds og god og venlig betjening, men et enkelt punkt dog til besvær, jeg er 85 år og ikke helt god til visse ting på EDB, det var svært indtil jeg ved hjælpsomme medarbejderes hjælp fik orden på sagerne.

1. december 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Aase,

Tusind tak for din anmeldelse! Vi er glade for at høre, du fik den rette hjælp :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

En fantastisk ung mand der var utrolig…

En fantastisk ung mand der var utrolig god til at forklare det man spurgte om stille og rolig og meget nem at tale med

12. november 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hejsa,

Dejligt at høre om din oplevelse hos os! Tusind tak for anmeldelsen :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ødelagt dør

Jeg har anmeldt en reparation af min terrassedør som ikke kan lukkes, den kan kun stå på klem, en fejl der bare var et spørgsmål om tid før ville ske, da døren har været fejlkonstrueret fra starten af….. Jeg takkede ja tak til at de kunne komme forbi den 18. Men nu skriver de så at de først kan komme forbi og fikse døren d. 25. Og det er på ingen måde godt nok. Døren står på klem og en indbrudstyv kan vitterligt bare skuppe til døren, også kan tyven stjæle alle mine ting, det er 14 dage jeg skal gå og være bange for at der kommer nogen mens jeg er på arbejde og ikke mindst mens jeg ligger og sover uden jeg ville kunne høre hvis nogen brud ind. Jeg forventer et svar på denne i morgen ellers kommer der flere anmeldelser

11. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Emil

Tak for din anmeldelse! Det lyder absolut ikke optimalt, dog vil vi gerne understrege, at det desværre er vores samarbejdspartner, der har trukket sagen ud.

Vi har givet sagen videre til de ansvarlige i vores egen driftafdeling, og der bliver i skrivende stund bestilt en tømrer til din bolig uden om vores samarbejdspartner. Vi beklager meget, at du har måtte vente så længe, men sagen bliver nu løst asap!

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Godt udbud af boliger.

Godt udbud af boliger.
Hurtig betjening

11. november 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Jens

Tusind tak for anmeldelsen! Det glæder os at høre om din oplevelse :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere