Absolut tilfreds og god og venlig betjening, men et enkelt punkt dog til besvær, jeg er 85 år og ikke helt god til visse ting på EDB, det var svært indtil jeg ved hjælpsomme medarbejderes hjælp fik or... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Vi skaber rammen om dit hjem gennem kvalitetslejeboliger og gode lejeoplevelser. Vi udlejer attraktive lejligheder, rækkehuse og seniorboliger i landets mest populære byer. Søger du bolig? Så hop ind på www.gobolig.dk og se, om vi har et drømmehjem til dig!
Kristine Nielsens Gade 5, 8000, Aarhus C, Danmark
Bed kunder om at skrive en anmeldelse
Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ
Har besvaret 93 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 1 uge
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Da vi var interesseret i en 2 værelset og der desværre ikke var en der kunne vises frem, viste han os hvordan terrasse var og vi kunne danne os et overblik tak

Besvarelse fra Go'Bolig

Besvarelse fra Go'Bolig
vedrørene flytning til ny bolig har jeg fået en god orientering og på forespørgelser en fin behandling, og fortsat skal bo i GOBolig så jeg er meget tilfreds

Besvarelse fra Go'Bolig
Imødekommende, hurtig svar på spørgsmål, ringer tilbage på ubesvaret opkald

Besvarelse fra Go'Bolig
Alt har været lige efter planen, hurtig aftale, og alle aftaler er blevet holdt som lovet

Besvarelse fra Go'Bolig
Boede i en af deres lejligheder i Aarhus for nogle år siden. Dårlig kommunikation, konstant udskiftning i administratorerne, alt for høj husleje. Lavede på deres opfordring en skriftlig aftale med den nye lejer om elementer i lejligheden, han gerne ville overtage (rullegardiner, lamper etc.) og blev lovet, at det ikke var et problem - før jeg så på fraflytningsrapporten, at de havde taget penge for bortskaffelse af effekter. Og så æder de gerne hele dit depositum, hvis ikke de nøler og bryder deres egne regler for, hvornår resten senest skal betales tilbage.

Besvarelse fra Go'Bolig
Lige siden vi flyttede ind i vores nyopførte lejlighed har der været mangler og udfordringer. Go’ Bolig har været umådelige langsomme til at løse gængse problemer. Porten til parkeringskælderen har været i stykker on and off siden vi flyttede ind for over to år siden.
Ved fraflytning blev vi opfordret af udlejningskonsulenten til at lave en prisliste over ting vi ville sælge videre til næste lejer. Efter en aftale var indgået med næste lejer, var dette pludselig i mod Go’ Boligs praksis. Hvis vi efterladte noget ville vi blive opkrævet for bortskaffelse ved fraflytning.
Det viser bare den manglende indsigt og kontrol i deres egne processer - som vi har mærket siden indflytning.

Besvarelse fra Go'Bolig
Adskillige dårlige oplevelser i forbindelse med indflytning. Senest har vi boede i huset om vinteren, i flere dagen uden varme. Værst af alle oplevelser er den utrolig dårlige og næsvise behandling vi får, når vi kontakter selskabet. Hvis du har et valg, så vælg GoBolig fra!

Besvarelse fra Go'Bolig
For 3,5 måned siden oplevede vi, at der dryppede vand ned fra loftet i vores lejelejlighed hos Go’Bolig. Det stod på hele natten og dryppede direkte ned over vores spisebord, hvor min bærbare computer stod. Computeren blev gennemvædet og gik derved i stykker.
Siden da har jeg henvendt mig til Go’Bolig minimum 10 gange for at få afklaret, hvad årsagen til vandskaden er, og hvordan sagen håndteres videre. Jeg har lavet en skadeanmeldelse til min egen forsikring, men de kan ikke komme videre, før Go’Bolig har fastslået årsagen til skaden og rettet henvendelse til dem.
Hver gang jeg taler med kundeservice hos Go’Bolig, møder jeg forstående og venligt personale, som anerkender, at ventetiden er urimeligt lang. Jeg får dog hver gang samme svar: at der bliver sendt en rykker til en driftschef, som vil kontakte mig. Det er desværre aldrig sket.
Det mest frustrerende er, at min forsikring for nylig har oplyst, at Go’Bolig endnu ikke har rettet henvendelse til dem, og at forsikringssagen derfor reelt ikke engang er kommet i gang – efter 3,5 måned.
Jeg er med på, at forsikringssager kan tage tid, men det her handler om manglende opfølgning og ansvar. Det er simpelthen ikke acceptabelt, at en sag med materiel skade trækker så længe uden nogen reel fremdrift.

Besvarelse fra Go'Bolig
MARKEDSFØRING OG HJEMMESIDER
Go'Bolig - Rækkehus projektet er bl.a præsenteret på hårupfællesbo.nu, hvor fællesskab og sociale rammer beskrives som bærende elementer i projektet. Fællesaktiviteter og Fælleshus fremstår som centrale dele af boligkonceptet, og dette spillede en væsentlig rolle i min interesse for boligen.
FREMVISNING OG MUNDTLIGE OPLYSNINGER
Ved fremvisningen kunne jeg konstatere, at fælleshuset endnu ikke er påbegyndt. Udlejningskonsulenten oplyste, at det forventes opført senere, men at der for nuværende tidspunkt ikke foreligger nogen fast dato for hverken byggestart eller færdiggørelse.
Ved samme fremvisning og i den efterfølgende dialog blev jeg mundtlig oplyst om en række forhold, som havde betydning for min vurdering af lejemålet. Herunder at man som lejer kunne male indvendigt og blot skulle aflevere boligen i original farve ved fraflytning, at fællesaktiviteter som fx fællesspisning og fællesskab var en central del af projektet, at der var planlagt 2 gæsteboliger i fælleshuset, samt at det var muligt at have 2 kæledyr mod en ekstra betaling.
LEJEKONTRAKTEN
Flere pkt. i kontrakten stemmer ikke overens med de oplysninger jeg har modtaget af Udlejningskonsulenten.
Kontrakten indeholder ingen konkrete bestemmelser om fælleshusets opgørelse, tidsplan eller færdiggørelse, og samtidig ses vilkår, som fratager lejer retten til lejereduktion ell kompensation, hvis fællesarealer som fx fælleshuset ikke realiseres. For mig betød det, at et helt centralt element i markedsføringen ikke var konkraktligt sikret.
I relation til maling fremgår det af kontrakten, at udlejer kan kræve, at al maling og istandsættelse udføres af udlejers egne håndværkere for lejers regning, og at lejer ikke selv må udføre arbejdet uden samtykke - i modsætning til de oplysninger jeg havde fået.
Vedr. husdyr blev jeg oplyst om, at tilladelse til et ekstra kæledyr forudsatte betaling svarende til én ekstra måneds leje. I lejekontrakten fremgår beløbet imidlertid alene som en forhøjelse af det samlede depositum, uden at det er specificeret, hvad betalingen dækker, eller hvordan den relaterer sig til husdyrhold. Det oplevede jeg som uklart og svært gennemskueligt.
INDFLYTNINGSTIDSPUNKT
Derudover fremgik det, at dato for indflytning var angivet forskelligt i materialet og i kontrakten. Hvor markedsføringen og dialogen gav indtryk af nært forestående indflytning, angiver lejekontrakten alene en forventet indflytningsdato, som samtidig kan udskydes uden kompensation til lejer.
Det bidrog yderligere til min oplevelse af usikkerhed, da jeg dermed forvendtes at forpligte mig til et lejemål uden klarhed om, hvornår boligen reelt kan/kunne overtages.
UOPSIGELIGHED
Lejekontrakten indeholdt desuden et vilkår om, at lejemålet er uopsigeligt fra lejers side i de første 6 måneder. Set i lyset af at der er tale om nybyggeri med flere uafklarede forhold, oplevede jeg dette som en væsentlig binding.
HUSORDEN
I kontraktens pkt 10. er der sat kryds ved, at der forefindes en husorden ved lejemålets indgåelse. Denne var dog ikke vedlagt kontrakten, og jeg fik oplyst af administrator, at den først udleveres ved indflytningen. Samtidig fremgår det af pkt. 21, at lejer er forpligtet til at overholde den til enhver tid gældende husorden. Det efterlod mig med en oplevelse af at skulle acceptere regler - evt. vedr. brugerbetaling - som jeg ikke havde haft mulighed for at gennemgå forud for kontraktindgåelsen.
DIALOG OG FORSØG PÅ AFKLARING
Den fremsendte lejekontrakt og den videre dialog blev håndteret af BOLIQ EJENDOMSADMINISTRATION, som er ekstern administrator på projektet HÅRUP FÆLLESBO.
På baggrund af de uoverensstemmelser, jeg oplevede, indhentede jeg juridisk og lejeretlig rådgivning hos både AARHUS RETSHJÆLP og HORSENS OG OMEGNS LEJERFORENING.
Mit primære fokus var at få afklaret forholdet omkring fælleshuset og undgå at betale for en fællesfacilitet, som endnu ikke er opført, og som der ikke foreligger nogen tidsplan for. Jeg forsøgte derfor at få dette håndteret gennem en tillægsaftale.
Dette blevpromte afvist med henvisning til, at der alene var tale om en brugsret, og at fælleshuset ifølge administrator, derfor ikke udgjorde en del af lejemålet.
Samlet set fandt jeg det påfaldende utrygt, at væsentlige elementer i projektet blev italesat og blev præsenteret som en del af konceptet, uden at der i lejekontrakten var tilsvarende klarhed eller sikkerhed. Det efterlod mig med en oplevelse af, at risikoen for et eventuelt fremtidigt byggeri reelt blev placeret hos lejer.
AFSLUTNING
Min anbefaling til andre er at læse lejekontrakten grundigt, sammenholde den nøje med markedsføringen, samt at søge uafhængig rådgivning, før der træffes en beslutning.
God service og nem håndtering +++++
Meget professionel håndtering og kommunikation undervejs, og hurtig fremsendelse af dokumenter til elektronisk underskrift. Følte mig meget tryg og godt vejledt.

Besvarelse fra Go'Bolig
Det var Niklas der behandlede min sag. Han var særdeles venlig og behjælpelig
Go Bolig er professionelle, jeg havde en lejlighed fire dage efter første kontrakt
JBA

Besvarelse fra Go'Bolig
Jeg kontaktede Go'bolig vedrørende min interesse for to forskellige lejligheder i Århus. Med under to dages varsel fik de sat fremvisninger op. Min far og jeg blev vist rundt af Joakim, som gladeligt fortalte om lejligheder, områder og svarede på alle spørgsmål mellem himmel og jord. Det var en perfekt oplevelse. Boligerne i sig selv var også super. Jeg endte med at sige ja til den ene.

Besvarelse fra Go'Bolig
GoBolig og Koncenton er en og samme virksomhed. CVR-nummer: 36547065.
GoBolig / Koncenton er politianmeldt for villedende markedsføring. National enhed for Særlig Kriminalitet efterforsker sagen.
GoBolig / Koncenton er politianmeldt for ikke at have håndteret interessekonflikter samt for en række yderligere overtrædelser. National enhed for Særlig Kriminalitet efterforsker sagen.
GoBolig / Koncenton's søsterselskab er politianmeldt for i groft omfang at undlade at efterleve en række væsentlige og centrale forpligtelser. Ekspert kalder det et “enormt tillidsbrud”. National enhed for Særlig Kriminalitet efterforsker sagen.
Sidste nyt fra Det Centrale Virksomhedsregister:
29.12.2025 Øvrige ændringer
CVR-nummer: 36547065
Navn og adresse:
KONCENTON A/S
Kristine Nielsens Gade 5, 8000 Aarhus C
Vedtægter ændret: 19.12.2025
Slettet binavn: Go' Bolig A/S
De har nu slettet deres binavn Go' Bolig A/S fra virksomhedsregistret, men driver stadig virksomhed under navnet Go' Bolig. Her er hvorfor:
Go' Bolig ApS
CVR-nummer
46136829
Adresse
Kristine Nielsens Gade 5
Postnummer og by
8000 Aarhus C
Startdato
23.12.2025
Virksomhedsform
Anpartsselskab
De har stiftet et nyt selskab for at slippe for dårlig omtale.
Google Gobolig Koncenton Politianmeldelse og se dokumentation for ovenstående selv.

Besvarelse fra Go'Bolig
Vi har indtil nu intet at klage over, hurtig respons på henvendelse fra os, om lejemål i Taulov. Lejemål på plads på ganske få dage. Vi sætter pris på den hurtige respons og på den måde vores henvendelse har båret frugt på. Hurtige og klare svar vedr. lejemålet og papirgangen, og tak til Frederik A. for at få arrangeret en hurtig fremvisning. Vi ser frem til at flytte ind i lejemålet og håber på et godt samarbejde i fremtiden.

Besvarelse fra Go'Bolig
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.