Absolut tilfreds og god og venlig betjening, men et enkelt punkt dog til besvær, jeg er 85 år og ikke helt god til visse ting på EDB, det var svært indtil jeg ved hjælpsomme medarbejderes hjælp fik or... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Vi skaber rammen om dit hjem gennem kvalitetslejeboliger og gode lejeoplevelser. Vi udlejer attraktive lejligheder, rækkehuse og seniorboliger i landets mest populære byer. Søger du bolig? Så hop ind på www.gobolig.dk og se, om vi har et drømmehjem til dig!
Kristine Nielsens Gade 5, 8000, Aarhus C, Danmark
Bed kunder om at skrive en anmeldelse
Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ
Har besvaret 93 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 1 uge
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Lejligheden er ikke klar til indflytning. Fløjdørene i stuens glasparti er i stykker - kan ikke åbnes. Liste brækket fra - listen skal udskiftes og sømmes fast for at døren kan bevæges.
Jeg oplyste om dette problem 8 dage før indflytningen - for dårligt !!
MVH
T.J.

Besvarelse fra Go'Bolig
I er meget fleksible omkring indflytning , og det at man kan besøge lejligheden på forhånd for at tage mål til møbler etc. Søde og imødekommende og hjælpsomme, tak for det :-)

Besvarelse fra Go'Bolig
Jeg syntes ikke det har fungeret optimalt. Jeg har ikke set den lejlighed Kirkegade 42, 3.tv., som jeg har skrevet under på og betalt indskud til og som jeg får nøglen til den 15.5.26. Jeg har set en lignende bolig i nr. 30, men som Lasse sagde kan der være forskel på lejlighederne. Spændende hvordan den ser ud.

Besvarelse fra Go'Bolig
Advarsel! Hold jer væk fra dette firma!
Tilfældige huslejestigninger uden besked og meget dårlig kundesupport.
Både telefonisk og på deres side, er kommunikationen flabet og nedladende.
Rengøring og vedligeholdelse er ikke eksisterende. 2år+ siden vinduerne er blevet vasket og hoveddøren til opgangen er helt sort af snavs.
Afhjælpning til fejl, mangler og skader kan tage mange uger, og du modtager regning på alt service.

Besvarelse fra Go'Bolig

Besvarelse fra Go'Bolig
Go’bolig er det mest uprofessionelle boligselskab man kan tænke sig. De ski… på Deres lejer. De laver ikke de fejl og mangler, som de er forpligtende til. Når man ringer til, dem får man samme besked, hver gang” opret en sag” Svaret tilbage er det samme. “ Vi gør, hvad vi kan” og så sker der ikke mere. Og sagen lukkes.
Mange, hvor jeg bor har stadig ikke fået lav skader/ mangler efter halvandet år. Og andre har været uden varmt vand i flere uger. Huller på stierne, som folk kan falde i/ over. Bliver ikke lavet.

Besvarelse fra Go'Bolig
Vi er nyflyttere I en lejlighed ved Go'Bolig og har haft en super dialog frem og tilbage med en fantastisk vicevært og et super godt samarbejde med teamet i Go'Bolig. Kan varmt anbefale:)

Besvarelse fra Go'Bolig
Nemt at bruge deres godkendelse system
Glæder mig til den nye bolig

Besvarelse fra Go'Bolig

Besvarelse fra Go'Bolig

Besvarelse fra Go'Bolig
Vi vil ikke anbefale Go’Bolig som udlejer til nogen.
Vi er for 12 dage siden flyttet ind i en lejebolig hos Go’Bolig.
Vi kunne konstatere til indflytningssynet, at der var mange fejl og mangler.
Værst af alt var, at gulvet var slebet men ikke færdigbehandlet.
Da vi kommer direkte fra en anden lejebolig, var vi nødt til at rykke ind alligevel.
Og nu starter det “sjove”.
Vi kontakter Go’Bolig med det samme. Vi har en lang række af ting, som på ingen måde er ok at lade os flytte ind i - og slet ikke med en indflytningspris på over 80.000kr samt en mdr. husleje på 17.600kr.
Vi bliver spist af med, at gulvene er fine og at det fungerer for alle andre beboere, og derfor også vil fungere for os.
Vi får både en professionel gulvmand og en professionel maler til at komme og se på boligen. De siger som forventet: det er under al kritik og ubeboeligt - forstået på den måde, at gulvene vil blive ødelagt inden for ganske kort tid ved helt almindelig brug.
Endelig får vi en fra Go’Boligs samarbejdspartnere til at komme ud og besigtige tingene - vi får medhold i det hele. De vil sørge for, at der bliver lagt en plan for, hvordan tingene bliver udbedret.
Det hele - pånær vaskemaskinen. Det selskab, Heimhub, Go’Bolig bruger til at lave ind- og fraflytningssyn fortæller os, at vaskemaskinen er fin. De har nemlig tændt for den og tjekket, at der er lys i displayet. Dermed kan de konstatere, at den virker.
Vi kan jo så konstatere det modsatte.
Den stinker af både råd, svamp og gammelt tis. Den brokker sig ved brug, og der er noget galt med vandtilførslen.
Det er en vaske/tørremaskine - den kan bare heller ikke tørre tøjet.
Heimhub henviser til Go’Bolig, som beder os oprette en sag på deres lejerportal, for at vi kan komme videre.
Det gør vi. Efter vi har forsøgt at få Go’Bolig til at hjælpe os med alle disse ting, så vi ikke skal bruge hele og halve arbejdsdage på at lukke hhv. vvs’ere, elektrikere, gulvmænd og malere ind og lave aftaler m.m.
men de nægter.
I dag kom der så en vvs’er for at hjælpe med vaskemaskinen. Han ville så ikke engang rode med det fordi der er svamp i tromlen og fordi der åbenbart også er noget galt med vandinstallationen.
Vi er nu på 12. dagen uden en vaskemaskine og med en hel underetage der stinker værre end et dødt dyr i forrådnelse.
Vi kan ikke engang vi vores barn rent tøj på. Det er så kritisabelt og det er virkelig opslidende.
Øv for en dårlig start på denne lejeperiode. Vi overvejer at gå videre med sagen og få en advokat på.
Vær indstillet på dette, hvis I kigger på lejeboliger gennem dette selskab.
D. 20/4-2026:
Der er endnu ingen afklaring på hele denne sag, og Go’Bolig er fortsat tavse. De svarer os simpelthen ikke. Vi har nu været uden vaskemaskine i 19 dage.
Derudover har vi nu været i kontakt med en fra Heimhub, der har lidt flere stjerner på skulderen. Her er meldingen om gulvet nu en helt anden. Nu skulle gulvet pludseligt være fuldslebet og lakeret 3 gange - på trods af at selvsamme firma, deres gulvmand og Go’Boligs driftsleder har hhv. sagt og skrevet til os, at det er fintslebet og lakeret 1 enkelt gang.
Uanset hvad sandheden måtte være, er gulvet fortsat ufærdigt og det er umuligt at vaske og tørre af. Der er hul mellem nogle af samlingerne, det er ru og det suger væske hurtigere end man kan synke en tår vand.
Vi har besluttet os for at søge hjælp hos LLO i første omgang, som vi håber kan hjælpe os videre.
Endnu en klar opfordring til at undersøge andre muligheder, før man begiver sig i kast med at være lejer hos Go’Bolig.
Opdatering d. 5/6-26.
Vi har (på trods af det svar, Go’Bolig har givet her) aldrig hørt fra Go’Bolig i forbindelse med gulvene. At vi ikke havde oprettet en sag på lejerportalen, er decideret løgn. Det gjorde vi allerede på indflytningsdagen.
Vi har langt om længe fået medhold fra Heimhubs side af. Gulvene er ikke færdigbehandlede, og de skal laves. Vi skal derfor flytte ud, mens arbejdet står på.
Vi forventes dog alligevel at betale fuld husleje for gældende periode.
Vi har spurgt ejendomsadministrator, hvilken form for kompensation, de kan tilbyde. Men de er fortsat tavse. Hverken ejendomsadministrator eller driftsleder har vendt tilbage på vores henvendelser - det gør sig gældende nu i over 2 måneder.
Desuden er et vindue revnet - vi formoder det er et termisk brud, da det er midterruden i et 3-lags vindue. Det anmeldte vi d. 9/5 via lejerportalen. D. 11/5 får vi svar om at det er videresendt til driftslederen, som vil afgøre om det skal udbedres(?!).
D. 18/5 informerer vi i sagen om, at revnen er løbet yderligere - intet svar.
D. 31/5 skriver vi at revnen er løbet endnu mere og nu strækker sig næsten tværs gennem ruden, og vi spørger, om vi kan forvente svar i sagen snart - intet svar.
D. 5/6 skriver vi og efterspørger et svar.
Det er ikke nemt at komme igennem med sagerne, og det er fortsat meget opslidende.

Besvarelse fra Go'Bolig
Der var stor hjælp, fra kontoret, da min første mail forsvandt.
Herfra var det nemt.

Besvarelse fra Go'Bolig
Rigtig god servicepræget og tryg oplevelse.
Imødekommende venlige mennesker fra fremviser til administration. Tak for det. Venligst Helle

Besvarelse fra Go'Bolig
Vil til enhver tid anbefale dem , det er anden gang vi bruger dem , og er fuldt ud tilfreds

Besvarelse fra Go'Bolig
Vi skulle have 1 års gennemgang men der kom igen og så på tingen igen igen ikke styr på tingen ….. hold jer væk Go bolig fralægger sige en vært ansvar for nogen som de stå for……….

Besvarelse fra Go'Bolig
De skal have styr på, hvordan tingene foregår i virksomheden, så 2 medarbejdere ikke fortæller forskellige fremgangsmåder ved fremvisning og tildeling af bolig.

Besvarelse fra Go'Bolig
Du skal som lejer være helt utrolig tålmodig og vedholdende.
Sagsbehandligstider er urimeligt lange, og de gør ALT for at fralægge sig ethvert ansvar og læsse udgifter over på lejeren.

Besvarelse fra Go'Bolig
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.