Go'Bolig Anmeldelser 1.199

TrustScore 3.5 ud af 5

3,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Anmeldelser i korte træk

Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser

Ser man på 153 anmeldelser, de fleste anmeldere var nogenlunde tilfredse med deres overordnede oplevelse. Mange kunder fremhæver den venlige og imødekommende betjening, især under fremvisninger, hvor personalet er gode til at forklare og besvare spørgsmål. Der er også stor tilfredshed med den hurtige respons og effektive kommunikation, både telefonisk og via mail, samt den professionelle håndtering af administrative opgaver som papirarbejde og dokumentfremsendelse. Mange sætter pris på fleksibiliteten omkring indflytning og muligheden for at besøge lejligheden på forhånd. Dog oplever nogle kunder betydelige problemer med service og respons, hvor henvendelser kan ende mellem to stole, og fejl eller mangler tager lang tid at få udbedret. Enkelte anmeldere beskriver kommunikationen som utilfredsstillende, og fler sig usikre i forbindelse med efterregninger og manglende dokumentation. Der er også frustration over manglende ansvar og hjælp, især når det gælder problemer, der ikke direkte påvirker virksomhedens ejendom.

Det, folk taler mest om

Service

Kunder deler tvetydige meninger om service, hvor nogle udtrykker stor tilfredshed med hurtig service og... Se mere

Staff

Mennesker rapporterer tvetydige oplevelser med personalet, hvor nogle finder medarbejderne, herunder... Se mere

Response time

Anmeldere nævner tvetydig feedback om responstiden, hvor mange oplever lange svartider og manglende... Se mere

Customer communications

Brugere beskriver negative interaktioner med kontakt, hvor mange oplever vanskeligheder med at komme i... Se mere

Location

Kunder havde tvetydig oplevelser med location, hvor nogle fandt lejlighederne "sindssygt dejligt" beliggende... Se mere

Anmeldelser, der former dette resumé

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Absolut tilfreds og god og venlig betjening, men et enkelt punkt dog til besvær, jeg er 85 år og ikke helt god til visse ting på EDB, det var svært indtil jeg ved hjælpsomme medarbejderes hjælp fik or... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Venligt og imødekommende ved fremvisning. Selve papirarbejdet gik fint og hurtigt. Dog syntes jeg der var en lidt urealistisk deadline på indbetaling Af depositum, men de blev lidt fleksible da jeg... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

En fantastisk ung mand der var utrolig god til at forklare det man spurgte om stille og rolig og meget nem at tale med

Virksomheden har svaret

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Jeg syntes ikke det har fungeret optimalt. Jeg har ikke set den lejlighed Kirkegade 42, 3.tv., som jeg har skrevet under på og betalt indskud til og som jeg får nøglen til den 15.5.26. Jeg har set en... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. nr. 2 af de 2 bedste virksomheder i Ejendomsudlejning
  2. nr. 6 af de 6 bedste virksomheder i Ejendomsadministration

Skrevet af virksomheden

Vi skaber rammen om dit hjem gennem kvalitetslejeboliger og gode lejeoplevelser. Vi udlejer attraktive lejligheder, rækkehuse og seniorboliger i landets mest populære byer. Søger du bolig? Så hop ind på www.gobolig.dk og se, om vi har et drømmehjem til dig!


Kontaktoplysninger

3,6

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

1 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 93 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Manglende klargøring til indflytning

Lejligheden er ikke klar til indflytning. Fløjdørene i stuens glasparti er i stykker - kan ikke åbnes. Liste brækket fra - listen skal udskiftes og sømmes fast for at døren kan bevæges.
Jeg oplyste om dette problem 8 dage før indflytningen - for dårligt !!

MVH
T.J.

30. april 2026
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Aase,

Tak for din anmeldelse! Det lyder som et utilfredsstillende forløb, du har haft i forbindelse med indflytning. Det vil vi gerne beklage mange gange.

Der skulle gerne være nogen, der er i gang med at håndtere sagen, men skulle du mod forventning ikke høre fra os, må du meget gerne give os et kald.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I er meget fleksible omkring…

I er meget fleksible omkring indflytning , og det at man kan besøge lejligheden på forhånd for at tage mål til møbler etc. Søde og imødekommende og hjælpsomme, tak for det :-)

14. april 2026
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Jesper,

Tusind tak for den flotte anmeldelse! Vi er meget glade for at høre om din oplevelse, og sætter pris på, du deler det med os :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Jeg syntes ikke det har fungeret…

Jeg syntes ikke det har fungeret optimalt. Jeg har ikke set den lejlighed Kirkegade 42, 3.tv., som jeg har skrevet under på og betalt indskud til og som jeg får nøglen til den 15.5.26. Jeg har set en lignende bolig i nr. 30, men som Lasse sagde kan der være forskel på lejlighederne. Spændende hvordan den ser ud.

24. april 2026
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Anette,

Tak for din anmeldelse! Der er naturligvis ingen, der tvinger dig til at takke ja til en lejlighed, du ikke har set. Det har du forhåbentlig gjort af egen fri vilje :-)

Ha' en dejlig dag!

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

‼️ADVARSEL‼️

Advarsel! Hold jer væk fra dette firma!
Tilfældige huslejestigninger uden besked og meget dårlig kundesupport.

Både telefonisk og på deres side, er kommunikationen flabet og nedladende.

Rengøring og vedligeholdelse er ikke eksisterende. 2år+ siden vinduerne er blevet vasket og hoveddøren til opgangen er helt sort af snavs.

Afhjælpning til fejl, mangler og skader kan tage mange uger, og du modtager regning på alt service.

24. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Neklas,

Tak for din anmeldelse! Vi kan dog ikke genkende det du skriver om, at vi hæver huslejen uden at give besked. Vi følger naturligvis lejeloven, som dikterer, at vi SKAL varsle huslejestigninger, hvilket vi også har gjort i dit tilfælde.

Desværre er vi heller ikke enige i, at vi skulle være flabede og nedladende. Vi har besvaret og håndteret samtlige sager, du har meldt ind i lejerportalen - og indimellem tager det tid at udbedre ting, da vi skal have hjælp fra samarbejdspartnere mm. Det kan, forståeligt, være frustrerende at skulle vente, men sådan er processen desværre.

Kontakt os endelig, hvis du har yderligere brug for hjælp.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Umulig boligselskab.

Hold jer væk fra Slagelse.

24. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Leif,

Da dette er én af flere dårlige anmeldelser fra dig, forholder vi os retten til ikke at tage stilling til denne.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Go’bolig er det mest uprofessionelle…

Go’bolig er det mest uprofessionelle boligselskab man kan tænke sig. De ski… på Deres lejer. De laver ikke de fejl og mangler, som de er forpligtende til. Når man ringer til, dem får man samme besked, hver gang” opret en sag” Svaret tilbage er det samme. “ Vi gør, hvad vi kan” og så sker der ikke mere. Og sagen lukkes.
Mange, hvor jeg bor har stadig ikke fået lav skader/ mangler efter halvandet år. Og andre har været uden varmt vand i flere uger. Huller på stierne, som folk kan falde i/ over. Bliver ikke lavet.

14. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Irene,

Tak for din anmeldelse! Vi forstår din frustration over, at tingene ikke altid virker, som de skal.

Vores system er sådan sat sammen, at alle fejl og mangler SKAL indberettes i lejerportalen for at blive løst. Når det så er sagt, kan vi se, du har fået svar på alle dine henvendelser derinde, og at der er blevet taget hånd om problemerne omkring bl.a. varmt vand.

Ind imellem vender problemerne tilbage, men det kan vi jo desværre ikke vide eller forudse på forhånd. Vi kan først håndtere tingene, når de bliver meldt ind.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Varm anbefaling

Vi er nyflyttere I en lejlighed ved Go'Bolig og har haft en super dialog frem og tilbage med en fantastisk vicevært og et super godt samarbejde med teamet i Go'Bolig. Kan varmt anbefale:)

22. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Milla,

Tusind tak for anmeldelsen! Det sætter vi stor pris på, og vi er glade for at høre, I har oplevet et godt samarbejde :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rolig og prof service

Rolig, professionel og imødekommende service. Alt forløb super.

17. april 2026
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Alberthe,

Tusind tak for den flotte anmeldelse! Vi sætter stor pris på, du gider dele det med os :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vi vil ikke anbefale Go’Bolig som…

Vi vil ikke anbefale Go’Bolig som udlejer til nogen.
Vi er for 12 dage siden flyttet ind i en lejebolig hos Go’Bolig.
Vi kunne konstatere til indflytningssynet, at der var mange fejl og mangler.
Værst af alt var, at gulvet var slebet men ikke færdigbehandlet.
Da vi kommer direkte fra en anden lejebolig, var vi nødt til at rykke ind alligevel.

Og nu starter det “sjove”.
Vi kontakter Go’Bolig med det samme. Vi har en lang række af ting, som på ingen måde er ok at lade os flytte ind i - og slet ikke med en indflytningspris på over 80.000kr samt en mdr. husleje på 17.600kr.

Vi bliver spist af med, at gulvene er fine og at det fungerer for alle andre beboere, og derfor også vil fungere for os.
Vi får både en professionel gulvmand og en professionel maler til at komme og se på boligen. De siger som forventet: det er under al kritik og ubeboeligt - forstået på den måde, at gulvene vil blive ødelagt inden for ganske kort tid ved helt almindelig brug.

Endelig får vi en fra Go’Boligs samarbejdspartnere til at komme ud og besigtige tingene - vi får medhold i det hele. De vil sørge for, at der bliver lagt en plan for, hvordan tingene bliver udbedret.

Det hele - pånær vaskemaskinen. Det selskab, Heimhub, Go’Bolig bruger til at lave ind- og fraflytningssyn fortæller os, at vaskemaskinen er fin. De har nemlig tændt for den og tjekket, at der er lys i displayet. Dermed kan de konstatere, at den virker.
Vi kan jo så konstatere det modsatte.
Den stinker af både råd, svamp og gammelt tis. Den brokker sig ved brug, og der er noget galt med vandtilførslen.
Det er en vaske/tørremaskine - den kan bare heller ikke tørre tøjet.

Heimhub henviser til Go’Bolig, som beder os oprette en sag på deres lejerportal, for at vi kan komme videre.

Det gør vi. Efter vi har forsøgt at få Go’Bolig til at hjælpe os med alle disse ting, så vi ikke skal bruge hele og halve arbejdsdage på at lukke hhv. vvs’ere, elektrikere, gulvmænd og malere ind og lave aftaler m.m.
men de nægter.

I dag kom der så en vvs’er for at hjælpe med vaskemaskinen. Han ville så ikke engang rode med det fordi der er svamp i tromlen og fordi der åbenbart også er noget galt med vandinstallationen.
Vi er nu på 12. dagen uden en vaskemaskine og med en hel underetage der stinker værre end et dødt dyr i forrådnelse.
Vi kan ikke engang vi vores barn rent tøj på. Det er så kritisabelt og det er virkelig opslidende.

Øv for en dårlig start på denne lejeperiode. Vi overvejer at gå videre med sagen og få en advokat på.
Vær indstillet på dette, hvis I kigger på lejeboliger gennem dette selskab.

D. 20/4-2026:
Der er endnu ingen afklaring på hele denne sag, og Go’Bolig er fortsat tavse. De svarer os simpelthen ikke. Vi har nu været uden vaskemaskine i 19 dage.

Derudover har vi nu været i kontakt med en fra Heimhub, der har lidt flere stjerner på skulderen. Her er meldingen om gulvet nu en helt anden. Nu skulle gulvet pludseligt være fuldslebet og lakeret 3 gange - på trods af at selvsamme firma, deres gulvmand og Go’Boligs driftsleder har hhv. sagt og skrevet til os, at det er fintslebet og lakeret 1 enkelt gang.

Uanset hvad sandheden måtte være, er gulvet fortsat ufærdigt og det er umuligt at vaske og tørre af. Der er hul mellem nogle af samlingerne, det er ru og det suger væske hurtigere end man kan synke en tår vand.

Vi har besluttet os for at søge hjælp hos LLO i første omgang, som vi håber kan hjælpe os videre.

Endnu en klar opfordring til at undersøge andre muligheder, før man begiver sig i kast med at være lejer hos Go’Bolig.

Opdatering d. 5/6-26.
Vi har (på trods af det svar, Go’Bolig har givet her) aldrig hørt fra Go’Bolig i forbindelse med gulvene. At vi ikke havde oprettet en sag på lejerportalen, er decideret løgn. Det gjorde vi allerede på indflytningsdagen.
Vi har langt om længe fået medhold fra Heimhubs side af. Gulvene er ikke færdigbehandlede, og de skal laves. Vi skal derfor flytte ud, mens arbejdet står på.
Vi forventes dog alligevel at betale fuld husleje for gældende periode.
Vi har spurgt ejendomsadministrator, hvilken form for kompensation, de kan tilbyde. Men de er fortsat tavse. Hverken ejendomsadministrator eller driftsleder har vendt tilbage på vores henvendelser - det gør sig gældende nu i over 2 måneder.

Desuden er et vindue revnet - vi formoder det er et termisk brud, da det er midterruden i et 3-lags vindue. Det anmeldte vi d. 9/5 via lejerportalen. D. 11/5 får vi svar om at det er videresendt til driftslederen, som vil afgøre om det skal udbedres(?!).
D. 18/5 informerer vi i sagen om, at revnen er løbet yderligere - intet svar.
D. 31/5 skriver vi at revnen er løbet endnu mere og nu strækker sig næsten tværs gennem ruden, og vi spørger, om vi kan forvente svar i sagen snart - intet svar.
D. 5/6 skriver vi og efterspørger et svar.
Det er ikke nemt at komme igennem med sagerne, og det er fortsat meget opslidende.

13. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Julie,

Tak for din anmeldelse! Vi forstår naturligvis, at det kan være frustrerende at vente på, at tingene bliver løst. Det beklager vi.

Ift. vaskemaskinen kan vi forstå, der i dag er blevet bestilt en ny til jer. Den bliver leveret og installeret hurtigst muligt.

Hvad angår gulvene, kan vi ikke finde nogen sag omkring det i lejerportalen. Vi har dykket ned i det og kan konstatere, I har sendt en række mails til os, i stedet for at bruge lejerportalen. Risikoen herved er desværre, at disse mails ikke bliver læst/besvaret, da denne indbakke har et andet formål. Det er desværre årsagen til, at I ikke har fået svar endnu.

Vi har gjort den ansvarlige driftleder opmærksom på det, og I kan forvente at høre fra ham snarest.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Der var stor hjælp

Der var stor hjælp, fra kontoret, da min første mail forsvandt.
Herfra var det nemt.

7. april 2026
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hejsa,

Tusind tak for din anmeldelse! Dejligt I fandt en løsning :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rigtig god servicepræget og tryg…

Rigtig god servicepræget og tryg oplevelse.
Imødekommende venlige mennesker fra fremviser til administration. Tak for det. Venligst Helle

8. april 2026
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Helle,

Tusind tak for den flotte anmeldelse! Det gør os oprigtigt glade at høre om din oplevelse - tak fordi du deler det med os :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vi skulle have 1 års gennemgang men der…

Vi skulle have 1 års gennemgang men der kom igen og så på tingen igen igen ikke styr på tingen ….. hold jer væk Go bolig fralægger sige en vært ansvar for nogen som de stå for……….

25. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Tonny,

Vi tillader os nu at undlade at svare, eftersom du fortsat opretter nye anmeldelser, der omhandler de samme ting.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Forskellig information fra medarbejdere

De skal have styr på, hvordan tingene foregår i virksomheden, så 2 medarbejdere ikke fortæller forskellige fremgangsmåder ved fremvisning og tildeling af bolig.

20. marts 2026
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hejsa,

Tak for anmeldelsen! Vi er kede af at høre, at der har været uoverensstemmelser, og at du har fået forskellige ting at vide. Det er naturligvis ikke optimalt.

Er du i tvivl om noget, er du altid velkommen til at række ud til vores administration på tlf. +45 69 60 70 40.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Det værste boligselskab jeg har været lejer i

Du skal som lejer være helt utrolig tålmodig og vedholdende.
Sagsbehandligstider er urimeligt lange, og de gør ALT for at fralægge sig ethvert ansvar og læsse udgifter over på lejeren.

2. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Rasmus,

Tak for din anmeldelse! Vi er kede af at modtage din kritik, men samtidig ved vi, at der med stor sandsynlighed er sket misforståelser omkring din seneste sag.

Dog ved vi også, at sagen er blevet løst nu, og vi beklager endnu engang den lange behandlingstid.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere