Absolut tilfreds og god og venlig betjening, men et enkelt punkt dog til besvær, jeg er 85 år og ikke helt god til visse ting på EDB, det var svært indtil jeg ved hjælpsomme medarbejderes hjælp fik or... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Vi skaber rammen om dit hjem gennem kvalitetslejeboliger og gode lejeoplevelser. Vi udlejer attraktive lejligheder, rækkehuse og seniorboliger i landets mest populære byer. Søger du bolig? Så hop ind på www.gobolig.dk og se, om vi har et drømmehjem til dig!
Kristine Nielsens Gade 5, 8000, Aarhus C, Danmark
Bed kunder om at skrive en anmeldelse
Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ
Har besvaret 93 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 1 uge
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Har i en meget lang periode nu haft problemer med min nabo ang. høj musik. Har både snakket med vedkommende og med Go Bolig, uden nogen form for løsning på problemet. Det er kommet så vidt nu, at jeg er begyndt at blive chikaneret, i form af hårdt banken på min dør, samt at mit navneskilt er taget fra min dør! (Om det er vedkommende, som gør det, vides ikke) Uanset, er det uacceptabelt opførelse og tildels også ubehageligt at opholdelse sig i min lejlighed.
Da der ikke sker nogen løsning på problemet og der ikke er nogen hjælp at hente fra Go’Bolig, også selvom der tydeligt er brud på ordensreglerne. Er jeg blevet nødsaget til at opsige min lejlighed.
Vil fraråde alle om at leje igennem alt som har med Go’Bolig at gøre.

Besvarelse fra Go'Bolig
Meget professionelle og service mindede medarbejdere.
et særdeles godt produkt
særdeles god information

Besvarelse fra Go'Bolig
Udvendig vindues polering står Gobolig for. Jeg har boet i deres ejendom siden oktober 2023 og den tid er der ikke blevet ordnet vinduer.
Det er det sædvandlige med Gobolig. De er gode til en ting og det er at løbe fra deres eget ansvar og kontraktuelle pligter. Jeg ved godt hvordan tingende ville se ud hvis det var mig som lejer der ikke levede op til en af mine forpligtelser.
Jeg har i flere måneder forsøgt at få en dato for hvornår man kan regne med at den lette opgave vinduespolering er løst? Det har Gobolig desværre ikke mulighed for - Hvis Gobolig ikke ved det, hvem ved det så ?

Besvarelse fra Go'Bolig

Besvarelse fra Go'Bolig
Yardim istiyoruz kapi kapanmyor lütfen yardim ben işe gidamyorm
Pollenvænger 42,1 lejlighed.2

Besvarelse fra Go'Bolig
Jeg har haft en ekstremt frustrerende oplevelse med Go’Bolig, der på ingen måde forsøger at være hjælpsomme. Min nøgle blev let-bøjet, da jeg forsøgte at låse mig ind, fordi opgangslåsen var frossen eller defekt. Ifølge lejeloven § 19 er det udlejers ansvar at vedligeholde fællesarealer og låse, men Go’Bolig nægtede fuldstændigt at forholde sig til dette og virker ligeglad med lejeloven
I stedet for at tage sagen seriøst eller bare forsøge at hjælpe, fralagde de sig alt ansvar og lukkede for yderligere kommunikation. De ville heller ikke give nogen dokumentation for, hvornår låsen sidst var vedligeholdt, og nægtede at tage stilling til deres juridiske forpligtelser.
For at gøre det endnu værre krævede de 1.000 kr. for en ny nøgle, selvom problemet skyldtes deres utilstrækkelige vedligeholdelse. Deres eneste “løsning” var, at jeg skulle have ringet på hos en nabo – som om det er acceptabelt, når man betaler for at bo et sted, hvor tingene burde fungere!
Hvis du overvejer at leje hos Go’Bolig, så vær opmærksom på, at de ikke tager ansvar, ikke følger lejeloven, og ikke engang vil dokumentere deres egen vedligeholdelse. Jeg overvejer stærkt at indbringe klagen til huslejenævnet. kan på ingen måde anbefale dem!

Besvarelse fra Go'Bolig
Med en professionel oghøflig betjening og hjælp af personalet blev jeg tildelt den lejlighed jeg havde ønsket mig.

Besvarelse fra Go'Bolig
Jeg har desværre haft en meget frustrerende oplevelse med Go’Bolig i forbindelse med en helt basal vedligeholdelsesopgave. Et toiletsæde og et brusehoved i min lejebolig er blevet slidt efter almindelig brug – noget, der naturligt sker over tid i enhver bolig. Man skulle tro, at en udlejer af Go’Boligs størrelse ville have en simpel og effektiv serviceordning til småting som dette, men nej – i stedet for at tage ansvar som en professionel udlejer, bruger de tid på at diskutere, om jeg som lejer selv skal betale for det.
Det er dybt uforståeligt, at Go’Bolig hellere vil bruge administrative ressourcer og lønkroner på at skrive frem og tilbage om en sag, der burde være en del af deres almindelige drift. De kunne have sendt en vicevært ud og fikset det på fem minutter, men i stedet vælger de at skubbe regningen over på lejeren, selvom der ikke er tale om misligholdelse – kun almindeligt slid.
Denne oplevelse efterlader et rigtig dårligt indtryk af Go’Bolig som udlejer. Mangel på service, manglende fleksibilitet og en ligegyldighed overfor deres lejere. Hvis du overvejer at leje gennem dem, så vær opmærksom på, at selv de mest simple vedligeholdelsesopgaver kan ende som en unødvendig administrativ kamp.
Jeg havde forventet en mere professionel og kundevenlig tilgang, men desværre oplever jeg det modsatte. Kan på ingen måde anbefale Go’Bolig baseret på denne oplevelse.

Besvarelse fra Go'Bolig
Efter 4 år med GoBolig anbefaler jeg det ikke. Har du et problem i lejligheden, vil du vente ret lang tid, indtil det er løst. Renligheden og vedligeholdelsen af, hvor du bor, lader meget tilbage at ønske. Meget dårlig service til mange penge.

Besvarelse fra Go'Bolig
hurtig og professionel sagsbehandling, flinke medarbejdere

Besvarelse fra Go'Bolig
Meget hurtigt og effektiv udlejningskonsulent, det gælder også administrationen. Jeg glæder mig meget at flytte til Go Boligs lejlighed.
Hilsen
Barbara

Besvarelse fra Go'Bolig
Jeg har lejet en skøn lejlighed i senior bolig med parkering og min lille hund må komme med.
Kan ikke ønske mig mere.

Besvarelse fra Go'Bolig
Virkelig proffionell og service minded

Besvarelse fra Go'Bolig
Hold Jer langt væk fra deres nybyg.
Vi er flyttet ind i noget nybyg, fejl og mangler bliver ikke udbedret, De lukker bare deres sager uden udbedringer. Det er altid en kæmpe diskussion og kæmpe kampe, overholder ikke tidsfrister. Gør jer selv den tjeneste hold jer alt væk, fra deres sminket boliger.

Besvarelse fra Go'Bolig
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.