Go'Bolig Anmeldelser 1.199

TrustScore 3.5 ud af 5

3,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Anmeldelser i korte træk

Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser

Ser man på 153 anmeldelser, de fleste anmeldere var nogenlunde tilfredse med deres overordnede oplevelse. Mange kunder fremhæver den venlige og imødekommende betjening, især under fremvisninger, hvor personalet er gode til at forklare og besvare spørgsmål. Der er også stor tilfredshed med den hurtige respons og effektive kommunikation, både telefonisk og via mail, samt den professionelle håndtering af administrative opgaver som papirarbejde og dokumentfremsendelse. Mange sætter pris på fleksibiliteten omkring indflytning og muligheden for at besøge lejligheden på forhånd. Dog oplever nogle kunder betydelige problemer med service og respons, hvor henvendelser kan ende mellem to stole, og fejl eller mangler tager lang tid at få udbedret. Enkelte anmeldere beskriver kommunikationen som utilfredsstillende, og fler sig usikre i forbindelse med efterregninger og manglende dokumentation. Der er også frustration over manglende ansvar og hjælp, især når det gælder problemer, der ikke direkte påvirker virksomhedens ejendom.

Det, folk taler mest om

Service

Kunder deler tvetydige meninger om service, hvor nogle udtrykker stor tilfredshed med hurtig service og... Se mere

Staff

Mennesker rapporterer tvetydige oplevelser med personalet, hvor nogle finder medarbejderne, herunder... Se mere

Response time

Anmeldere nævner tvetydig feedback om responstiden, hvor mange oplever lange svartider og manglende... Se mere

Customer communications

Brugere beskriver negative interaktioner med kontakt, hvor mange oplever vanskeligheder med at komme i... Se mere

Location

Kunder havde tvetydig oplevelser med location, hvor nogle fandt lejlighederne "sindssygt dejligt" beliggende... Se mere

Anmeldelser, der former dette resumé

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Absolut tilfreds og god og venlig betjening, men et enkelt punkt dog til besvær, jeg er 85 år og ikke helt god til visse ting på EDB, det var svært indtil jeg ved hjælpsomme medarbejderes hjælp fik or... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Venligt og imødekommende ved fremvisning. Selve papirarbejdet gik fint og hurtigt. Dog syntes jeg der var en lidt urealistisk deadline på indbetaling Af depositum, men de blev lidt fleksible da jeg... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

En fantastisk ung mand der var utrolig god til at forklare det man spurgte om stille og rolig og meget nem at tale med

Virksomheden har svaret

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Jeg syntes ikke det har fungeret optimalt. Jeg har ikke set den lejlighed Kirkegade 42, 3.tv., som jeg har skrevet under på og betalt indskud til og som jeg får nøglen til den 15.5.26. Jeg har set en... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. nr. 2 af de 2 bedste virksomheder i Ejendomsudlejning
  2. nr. 6 af de 6 bedste virksomheder i Ejendomsadministration

Skrevet af virksomheden

Vi skaber rammen om dit hjem gennem kvalitetslejeboliger og gode lejeoplevelser. Vi udlejer attraktive lejligheder, rækkehuse og seniorboliger i landets mest populære byer. Søger du bolig? Så hop ind på www.gobolig.dk og se, om vi har et drømmehjem til dig!


Kontaktoplysninger

3,6

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

1 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 93 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fraråder alle at leje ved Go’Bolig

Har i en meget lang periode nu haft problemer med min nabo ang. høj musik. Har både snakket med vedkommende og med Go Bolig, uden nogen form for løsning på problemet. Det er kommet så vidt nu, at jeg er begyndt at blive chikaneret, i form af hårdt banken på min dør, samt at mit navneskilt er taget fra min dør! (Om det er vedkommende, som gør det, vides ikke) Uanset, er det uacceptabelt opførelse og tildels også ubehageligt at opholdelse sig i min lejlighed.

Da der ikke sker nogen løsning på problemet og der ikke er nogen hjælp at hente fra Go’Bolig, også selvom der tydeligt er brud på ordensreglerne. Er jeg blevet nødsaget til at opsige min lejlighed.

Vil fraråde alle om at leje igennem alt som har med Go’Bolig at gøre.

24. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Viktor,

Tak for din anmeldelse! Vi forstår fuldt ud din frustration i denne sag, og vi er meget kede af, at du føler dig nødsaget til at opsige dit lejemål pga. situationen.

Vi er underlagt en masse regler, love og paragraffer ifbm. lejeloven, der gør, at vi ikke sådan lige kan skride til handling.

Du skal dog vide, at vi tager sagen meget alvorligt, og vi er i løbende dialog med din nabo for at finde en løsning hurtigst muligt.

Tøv endelig ikke med at række ud til os, hvis du har brug for yderligere hjælp eller svar på spørgsmål!

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Meget professionelle og service mindede…

Meget professionelle og service mindede medarbejdere.

et særdeles godt produkt

særdeles god information

21. marts 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Søren,

Tusind tak for anmeldelsen! Vi bestræber os hver dag på at levere en god og professionel oplevelse for vores lejere, så vi er glade for at modtage en anmeldelse som denne :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Gobolig lever ikke op til deres egne kontraktuelle forpligtelser

Udvendig vindues polering står Gobolig for. Jeg har boet i deres ejendom siden oktober 2023 og den tid er der ikke blevet ordnet vinduer.
Det er det sædvandlige med Gobolig. De er gode til en ting og det er at løbe fra deres eget ansvar og kontraktuelle pligter. Jeg ved godt hvordan tingende ville se ud hvis det var mig som lejer der ikke levede op til en af mine forpligtelser.
Jeg har i flere måneder forsøgt at få en dato for hvornår man kan regne med at den lette opgave vinduespolering er løst? Det har Gobolig desværre ikke mulighed for - Hvis Gobolig ikke ved det, hvem ved det så ?

21. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Martin,

Tak for din anmeldelse! Det er naturligvis beklageligt, at du har oplevet problemer med kommunikationen fra vores side.

Vi kan dog læse i sagen, at du har fået besked om, at du selv skal stå for vinduespoleringen af de vinduer, hvor du selv kan nå/komme til - jf. paragraf 11 i din lejekontrakt. Hvilket gør sig gældende i dit lejemål.

Har du yderligere spørgsmål, er du selvfølgelig velkommen til at række ud til os igen.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God kontakt og god opfølgning.

God kontakt og god opfølgning.
Det fungerer bare.

18. marts 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej

Tusind tak fordi du deler din oplevelse med os. Det sætter vi stor pris på :)

Bedste hilsner
Go'Bolig

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Ny bolg

God kundeservice

13. marts 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej,

Det sætter vi stor pris på :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg vil jehlp til min dorn de Luke ikke

Yardim istiyoruz kapi kapanmyor lütfen yardim ben işe gidamyorm

Pollenvænger 42,1 lejlighed.2

10. marts 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej

Tak for din fine anmeldelse.

Vi sender viceværten forbi dig i dag.
Du er også altid velkommen til at kontakte os på tlf. +45 69 60 70 40.

Bedste hilsner
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Total ansvarsfraskrivelse & virkelig dårlig service

Jeg har haft en ekstremt frustrerende oplevelse med Go’Bolig, der på ingen måde forsøger at være hjælpsomme. Min nøgle blev let-bøjet, da jeg forsøgte at låse mig ind, fordi opgangslåsen var frossen eller defekt. Ifølge lejeloven § 19 er det udlejers ansvar at vedligeholde fællesarealer og låse, men Go’Bolig nægtede fuldstændigt at forholde sig til dette og virker ligeglad med lejeloven

I stedet for at tage sagen seriøst eller bare forsøge at hjælpe, fralagde de sig alt ansvar og lukkede for yderligere kommunikation. De ville heller ikke give nogen dokumentation for, hvornår låsen sidst var vedligeholdt, og nægtede at tage stilling til deres juridiske forpligtelser.

For at gøre det endnu værre krævede de 1.000 kr. for en ny nøgle, selvom problemet skyldtes deres utilstrækkelige vedligeholdelse. Deres eneste “løsning” var, at jeg skulle have ringet på hos en nabo – som om det er acceptabelt, når man betaler for at bo et sted, hvor tingene burde fungere!

Hvis du overvejer at leje hos Go’Bolig, så vær opmærksom på, at de ikke tager ansvar, ikke følger lejeloven, og ikke engang vil dokumentere deres egen vedligeholdelse. Jeg overvejer stærkt at indbringe klagen til huslejenævnet. kan på ingen måde anbefale dem!

7. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Tülay

Vi er kede af at høre om din oplevelse og forstår, at det må have været frustrerende at stå i denne situation.

Vi beklager, hvis der har været tvivl om ansvarsfordelingen i denne sag. Generelt vedligeholder vi fællesarealer og låse, men hvis en nøgle bøjes eller knækker, vurderes det som en individuel hændelse, hvor udgiften normalt påhviler lejer. Vi arbejder løbende på at forbedre vores kommunikation, så retningslinjer og procedurer er tydelige for alle.

Vi tager din feedback til efterretning og beklager, hvis du har følt dig dårligt behandlet. Hvis du ønsker at drøfte sagen yderligere, er du velkommen til at kontakte os.

Bedste hilsner
Go’Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg fik den lejlighed jeg havde ønsket mig.

Med en professionel oghøflig betjening og hjælp af personalet blev jeg tildelt den lejlighed jeg havde ønsket mig.

4. marts 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej

Hvor er det skønt at høre. Vi er glade for at kunne hjælpe dig med din drømmebolig.

Bedste hilsner
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ineffektiv og bureaukratisk håndtering af småreparationer

Jeg har desværre haft en meget frustrerende oplevelse med Go’Bolig i forbindelse med en helt basal vedligeholdelsesopgave. Et toiletsæde og et brusehoved i min lejebolig er blevet slidt efter almindelig brug – noget, der naturligt sker over tid i enhver bolig. Man skulle tro, at en udlejer af Go’Boligs størrelse ville have en simpel og effektiv serviceordning til småting som dette, men nej – i stedet for at tage ansvar som en professionel udlejer, bruger de tid på at diskutere, om jeg som lejer selv skal betale for det.

Det er dybt uforståeligt, at Go’Bolig hellere vil bruge administrative ressourcer og lønkroner på at skrive frem og tilbage om en sag, der burde være en del af deres almindelige drift. De kunne have sendt en vicevært ud og fikset det på fem minutter, men i stedet vælger de at skubbe regningen over på lejeren, selvom der ikke er tale om misligholdelse – kun almindeligt slid.

Denne oplevelse efterlader et rigtig dårligt indtryk af Go’Bolig som udlejer. Mangel på service, manglende fleksibilitet og en ligegyldighed overfor deres lejere. Hvis du overvejer at leje gennem dem, så vær opmærksom på, at selv de mest simple vedligeholdelsesopgaver kan ende som en unødvendig administrativ kamp.

Jeg havde forventet en mere professionel og kundevenlig tilgang, men desværre oplever jeg det modsatte. Kan på ingen måde anbefale Go’Bolig baseret på denne oplevelse.

5. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Daniel

Vi er kede af at høre om din oplevelse og forstår, at det må have været frustrerende at opleve problemer med småreparationer. Vi bestræber os altid på at levere en høj service, og derfor tager vi din feedback alvorligt.

Vi har dækket udgiften til udskiftningen af brusehovedet, da det var en simpel vedligeholdelsesopgave. Hvad angår toiletsædet, er det vores vurderering, at det ikke er almindeligt slid, men at sædet er blevet ødelagt. Derfor er udgiften til udskiftningen blive pålagt dig som lejer.

Vi beklager, at du har haft en dårlig oplevelse, og vi tager din feedback til efterretning. Vi arbejder fortsat på at forbedre vores processer og sikre, at vi håndterer sådanne situationer på den mest effektive og kundevenlige måde.

Bedste hilsner
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Efter 4 år med GoBolig

Efter 4 år med GoBolig anbefaler jeg det ikke. Har du et problem i lejligheden, vil du vente ret lang tid, indtil det er løst. Renligheden og vedligeholdelsen af, hvor du bor, lader meget tilbage at ønske. Meget dårlig service til mange penge.

12. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Alexandru

Vi er kede af at høre om din oplevelse og forstår, at det kan være frustrerende at vente på løsninger. Vi bestræber os altid på at levere en høj service og tage hånd om eventuelle problemer.

Vi har arbejdet på at løse de udfordringer, der er opstået, og har løbende været i dialog med dig om dem. Vi har også bemærket, at der har været perioder, hvor vi har ventet på svar fra din side, hvilket til tider kan have medført længere ventetider. Når det er sagt, håber vi, at eventuelle åbne sager blev løst inden din fraflytning.

Selvom du ikke længere bor hos os, er vi altid åbne for at tage ansvar og lære af dine oplevelser, så vi kan forbedre vores service fremadrettet.

Bedste hilsner
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Meget hurtigt og effektiv…

Meget hurtigt og effektiv udlejningskonsulent, det gælder også administrationen. Jeg glæder mig meget at flytte til Go Boligs lejlighed.
Hilsen
Barbara

24. februar 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Barbara,

Tusind tak fordi du deler din oplevelse med os. Det sætter vi stor pris på :-) God fornøjelse med indflytning!

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg har lejet en skøn lejlighed i…

Jeg har lejet en skøn lejlighed i senior bolig med parkering og min lille hund må komme med.
Kan ikke ønske mig mere.

24. februar 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Lene,

Dejligt at høre I har fundet en god løsning! Tusind tak for din anmeldelse :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

godt

god service

25. februar 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Svend,

Mange tak for den flotte anmeldelse :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hold Jer langt væk fra deres nybyg

Hold Jer langt væk fra deres nybyg.
Vi er flyttet ind i noget nybyg, fejl og mangler bliver ikke udbedret, De lukker bare deres sager uden udbedringer. Det er altid en kæmpe diskussion og kæmpe kampe, overholder ikke tidsfrister. Gør jer selv den tjeneste hold jer alt væk, fra deres sminket boliger.

21. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Gitte,

Vi er kede af at høre om din oplevelse og forstår, at det må være frustrerende at stå med udbedringer, som ikke er blevet håndteret. Vi bestræber os altid på at levere en service af høj kvalitet, og vi tager derfor din feedback meget alvorligt.

Vi vil meget gerne tage hånd om de udfordringer, du har oplevet, og finde en løsning. Du er velkommen til at kontakte os direkte på tlf. +45 69 60 70 40, så vi kan følge op på din sag!

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere