SoothRelieve Anmeldelser 

533
•
TrustScore 3.5 ud af 5

3,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

be die gelieferte Ware nicht bestellt zurück Ref No Ul 149889528YP Dhl Kleinpaket Ware ist Orginal verpakt .Zur Gutschrift mit Rückantwort und kostenlosen Rückgabeschein Mfg.Karl Herold Fichtelgeb... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I am so pleased with these compression socks. They helped to reduce foot pain within hours of standing on my feet during open houses or after a long day of showing homes to potential buyers. Highly re... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I'm a 67yo male with T2 Diabetes. Swelling, burning, tingling sensations in my feet have been significantly helped by these compression socks. Very quick alleviation of my symptoms and frankly quite p... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

I was experimenting. They did give pain relief and swelling reduction. But I think I need to go “ beyond”. I’ve learned the lining of egg shells helps tremendously. Unbelievable. But I still... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Helse- og skønhedsbutik

Skrevet af virksomheden

The SoothRelieve Compression Socks are designed to provide superior comfort, support, and relief for tired, achy or recovering feet. Engineered with high-quality, breathable fabric, these socks deliver gentle compression that promotes healthy blood circulation, reduces swelling, and eases discomfort. Perfect for everyday wear, whether you’re on your feet all day, traveling, or simply seeking relief, our compression socks help you stay active and energized. Experience the difference with SoothRelieve – where comfort meets care, and step into a life of enhanced wellness and vitality.


Kontaktoplysninger

3,7

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

533 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,7

Alle anmeldelser

(533)

4 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

They relieved my foot pain and gave me…comfort.

They relieved my foot pain and gave me support.
Product good.
No problem with order.

Alun

30. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
SoothRelieve-logo

Besvarelse fra SoothRelieve

Hi Alun,

Thank you for taking the time to leave your review!

We’re so pleased to hear that you’re enjoying the support and comfort from your SoothRelieve compression socks. It’s wonderful to know that everything with your order went smoothly and that the product is meeting your expectations.

Should you ever have any questions or need assistance, feel free to reach out to us at customercare@getsoothrelieve.com — our team is always happy to help!

Warm regards,
SoothRelieve Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Seems to be a good choice for helping…

Seems to be a good choice for helping with swelling and inflammation. Will be continuing to use this product.

30. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
SoothRelieve-logo

Besvarelse fra SoothRelieve

Hello Grace,

Thank you so much for sharing your feedback!

We’re truly glad to hear that you're having a positive experience so far and that our product is becoming a part of your wellness routine. It’s always uplifting to know our customers are finding comfort and support with continued use.

If you ever have any questions or further feedback to share, please don’t hesitate to reach out to our support team at customercare@getsoothrelieve.com — we’re always here to help!

Warm regards,
SoothRelieve Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Finger weg

Finger weg, reagieren nicht auf Rücksendungswünsche, ich habe die größtmöglichen Socken bestellt, die passten bei mir gerade mal über den "großen Zeh" (Schuhgröße 46).
Der Hohn ist, die Rücksendung soll nach Idaho/USA erfolgen und zwar mit Sendungsnummer, der billigste Versand mit Sendungsnummer via DHL kostet 48 Euro, die spinnen doch!!!

24. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
SoothRelieve-logo

Besvarelse fra SoothRelieve

Hallo jö,

Vielen Dank, dass Sie uns Ihre Gedanken mitgeteilt haben.

Wir möchten wirklich helfen und sicherstellen, dass Ihre Erfahrung mit SoothRelieve eine positive ist. Wir haben Sie bereits um weitere Details zu Ihrer Bestellung gebeten, um Ihnen weiterhelfen zu können, aber leider haben wir nicht die nötigen Informationen erhalten, um fortzufahren.

Um Ihnen die Unterstützung zukommen zu lassen, die Sie verdienen, senden Sie uns bitte eine E-Mail an customercare@getsoothrelieve.com mit Ihrer Bestellnummer oder anderen hilfreichen Details. Unser Team ist hier und bereit, Ihnen zu helfen.

Mit freundlichen Grüßen,
SoothRelieve-Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I ordered 4 pair and paid got free…

I ordered 4 pair and paid got free shipping and no charge for sales tax. They immediately sent a great offer to add to my order deeply discounted numerous quantity for…. I said why not. I chose another 4 pair this time had to pay shipping. And sales tax. ( looks like this company just pays sales tax when they feel like it.
Anyhow. I was very excited to get my order. It came I opened I barely could get a large on there wasn’t much give I would not qualify them as true compression socks. As a matter of fact. I was completely bummed that I had actually fallen for this scam , these aren’t even socks at all. A sock covers your toes. These do not cover your toes. There is an opening at both ends. At the time of buying. All the pics happen to not show the toe part. Even when looking online now 98% don’t show the angle with toes. So very misleading. And NOT A SOCK!!! But this bogus company makes millions off of us thirsty for help with our aging bodies. They say satisfaction guarantee. Oh also the phone number. Yea not so much. They only utilize email and offer a discount to keep the lousy fitting sleeve they misrepresent as a sock! No thx I don’t want a discount. But anything you opened. You will not get reimbursed for. And you won’t get your shipping paid. NOR the return shipping either. But must send them a mail
With return tracking number and how many returning. Why? Cuz someone is sitting in California cashing in while some warehouse is sending these out by the hundreds they have no idea what’s coming or
Going. They just counting and will move on to the next get rich item.
I feel I just threw away lots of time emailing. But also money for shipping for a misrepresented item I wouldn’t have bought had I known my toes would be dangling out in my shoes. How weird is that. Bad news bad company bad socks (sleeves). Run away. Don’t buy. If you do sorry for you.

4. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
SoothRelieve-logo

Besvarelse fra SoothRelieve

Hello Brian,

Thank you for sharing your thoughts with us.

We truly want to help and ensure your experience with SoothRelieve is a positive one. We previously reached out for more order details to assist you further, but unfortunately, we haven’t received the information needed to continue.

To move forward and offer the support you deserve, please email us directly at customercare@getsoothrelieve.com with your order ID or any helpful details. Our team is here and ready to assist you.

Warm regards,
SoothRelieve Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bought the large socks

Bought the large socks. That is what they said is my size on the website. Socks dig into my foot in front of my ankle. I don't have the order number and their website won't let me ask about this without it. I'm sure they can lookup my email or phone. They send me enough no reply text messages.

8. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
SoothRelieve-logo

Besvarelse fra SoothRelieve

Hello William,

Thank you for reaching out and sharing your experience.

We truly value your feedback and always aim to ensure that every customer's journey with us is smooth and enjoyable. We had requested some additional details to better understand your situation and assist you further, but unfortunately, we haven’t received those yet.

To help us support you as quickly as possible, please email us at customercare@getsoothrelieve.com with your order ID or any relevant information. Our team is here and ready to help you.

Warm regards,
SoothRelieve Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

FRAUD WARNING!FRAUD WARNING!

FRAUD WARNING!FRAUD WARNING!
I too only ordered 1 pair and after I placed the order they charged me for 4! I contacted them.right away to.cancel my order. They emailed me offering a discount not to cancel. I respinded immediately and said no, please Cancel. They responded and said they had already been packed and shipped!

6. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
SoothRelieve-logo

Besvarelse fra SoothRelieve

Hello Kimberly,

Thank you for reaching out and sharing your experience.

We truly value your feedback and always aim to ensure that every customer's journey with us is smooth and enjoyable. We had requested some additional details to better understand your situation and assist you further, but unfortunately, we haven’t received those yet.

To help us support you as quickly as possible, please email us at customercare@getsoothrelieve.com with your order ID or any relevant information. Our team is here and ready to help you.

Warm regards,
SoothRelieve Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I also ordered one pair of socks. There is no more to add. I DID NOT order the extra 4 pairs I was charged for

I ordered one pair of socks and was charged for one pair and also 4 other pairs I definitely did not order. I have since been advised they will refund for the extra 4 pairs of socks

18. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
SoothRelieve-logo

Besvarelse fra SoothRelieve

Hello Helena,

We truly appreciate your patience while our team was looking into this matter for you. It looks like we were able to address your concern—hopefully to your satisfaction. 😊

If there’s anything more we can assist you with, please don’t hesitate to reply to our last email or reach out to us at customercare@getsoothrelieve.com. We're here to help!

Warm regards,
SoothRelieve Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I only wanted to buy 1 pair of socks…

I only wanted to buy 1 pair of socks and they added 4 more to the order. Then after trying the socks on and they were not comfortable. I sent them back but these fraudster’s refused to give my money back. I can understand why they are not listed with the BBB. If I could give them 0 stars, I would. Do not waste your time or money with the scammers, they should be fined and or go to jail. Sincerely, Anthony Danna 2123 Maple Ridge Ave.
Baton Rouge, Louisiana 70816

30. december 2024
Uopfordret anmeldelse
SoothRelieve-logo

Besvarelse fra SoothRelieve

Hello Anthony,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We’re truly sorry to hear about any inconvenience you might have experienced.

Unfortunately, we weren’t able to locate your order with the information provided in your review. To assist you more effectively, we’ve sent a request for more details through Trustpilot. Kindly fill that out when you can.

Alternatively, you can also email us directly at customercare@getsoothrelieve.com with your order ID or any additional information, and our team will be happy to help you right away.

Warm regards,
SoothRelieve Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The inside of socks are full of loose…

The inside of socks are full of loose threads. I am diabetic and don't need my toes bound with threads. Have ask for a refund, no action taken yet.

18. april 2025
Uopfordret anmeldelse
SoothRelieve-logo

Besvarelse fra SoothRelieve

Hello Barbara,

Thank you for sharing your feedback with us—we genuinely appreciate you taking the time to leave a review.

We're sorry to hear about any inconvenience you might have experienced. Unfortunately, we weren’t able to locate your order with the information provided in the review. To help us assist you promptly, we’ve requested some additional details via Trustpilot—please kindly fill those out at your earliest convenience.

Alternatively, you’re more than welcome to email us directly at customercare@getsoothrelieve.com with your order ID or any extra information you might have. Our team will be glad to look into this and support you further.

Warm regards,
SoothRelieve Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

refused to honor the refund for a wrong…

refused to honor the refund for a wrong order, Poor customer service, and would not recommend anyone to this product. They promised a refund then renege. I have send 8 different requests and all I get back is a automatic generated reply that they will look into it.

19. december 2024
Uopfordret anmeldelse
SoothRelieve-logo

Besvarelse fra SoothRelieve

Hello Don,

Thank you for sharing your feedback with us.

We're truly sorry to hear about any inconvenience you might have experienced. Unfortunately, we weren't able to locate your order based on the information provided in your review.

To assist you as quickly as possible, we’ve requested a bit more information through Trustpilot. Please take a moment to fill it out so our team can help you directly. Alternatively, you’re always welcome to email us at customercare@getsoothrelieve.com with your order ID or any additional details you may have.

We're here to help and look forward to resolving this for you.

Warm regards,
SoothRelieve Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

They are a horrible company they don't…

They are a horrible company they don't fit and can't get a live person to talk to can't return order

14. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
SoothRelieve-logo

Besvarelse fra SoothRelieve

Hello bobbi,

Thank you for sharing your experience with us.

We’re truly sorry to hear about any inconvenience you might have experienced. Our support team has reached out to you via email to help resolve the matter as quickly as possible.

If you haven’t seen the message yet, we kindly ask you to check your inbox (including spam or promotions folders) for an email from our team. If it's not there, please feel free to reach out directly at customercare@getsoothrelieve.com, and we’ll make sure your concerns are taken care of promptly.

Warm regards,
SoothRelieve Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY. They are a scam. They pretend to be in your country as a legitimate business but they are not. Deceptive business practices!!

Reply. Nice try at trying to make it seem like I'm not a customer and this is a fake review. You offered a full refund but only refunded a portion. We have communicated 11 times!!! I'll reiterate YOU are a scammer.

2. april 2025
Uopfordret anmeldelse
SoothRelieve-logo

Besvarelse fra SoothRelieve

Hello LM,

Thank you for sharing your feedback with us.

We truly appreciate you bringing this to our attention and are sorry to hear about any inconvenience you might have experienced. Our support team did send an email to help resolve the issue, but it seems we haven’t received a response just yet.

When you have a moment, please check your inbox (and possibly your spam folder) for a message from us. We’d love to assist you further, so feel free to reply to that email or reach out directly to customercare@getsoothrelieve.com with your order details.

Warm regards,
SoothRelieve Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

That they work

I have been using on and off for 12 months when I am having pain in m ankle

8. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
SoothRelieve-logo

Besvarelse fra SoothRelieve

Hi John,

Thank you so much for sharing your experience with us!

We're really glad to hear that you've been finding relief and comfort with our compression socks over the past year. It's always wonderful to hear that our products are supporting your wellness journey, especially during times when extra care is needed.

If you ever have any questions or further feedback, please don’t hesitate to reach out to our support team at customercare@getsoothrelieve.com — we’re always happy to help!

Warm regards,
SoothRelieve Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do not order from this company I…

Do not order from this company I ordered 1x box of knee pads for £14.99 they charged me £80.55, I had cancelled within minutes but they went ahead and sent 10 x boxes, I ordered through pay pay who have been useless, i phoned pay pal as soon as i realised what they had done, they raised a dispute,they now telling me as they had arrived I would have to pay for them. I have now notified action fraud through my bank, as if you read these reviews you will see this is a common practice with this company, charging for more than you order, I have on numerous occasions asked them for their address to return them, suprise sunrise no amswer

8. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
SoothRelieve-logo

Besvarelse fra SoothRelieve

Hello Brenda,

Thank you for bringing this to our attention. We’re sorry to hear about any inconvenience you might have experienced.

Please check your email inbox, as our support team has reached out to help resolve this for you. If you haven't received the email, kindly contact us at customercare@getsoothrelieve.com so we can make sure your concerns are handled right away.

We’re here to help!

Warm regards,
SoothRelieve Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY THEY WILL…

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY THEY WILL SCAM YOU. ALSO COMIFY LTD WILL CHARGE YOU FOR 4X AND 8 X YOUR INITIAL ORDER WITH NO WAY TO CANCEL . IF YOU HAVE BOUGHT FROM SOOTHERELIEVE OR COMIFY - ASK YOUR CREDIT CARD CO OR PAYPAL TO OPEN A DISPUTE TO GET YOUR MONEY BACK. BEWARE !!!

14. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
SoothRelieve-logo

Besvarelse fra SoothRelieve

Hello Huw,

Thank you for bringing this to our attention. We're sorry to hear about any inconvenience you might have experienced.

Our support team has already reached out to you via email to help resolve this matter. Please check your inbox (including the spam or junk folder) for our message. If you haven’t received it, feel free to reach out to us directly at customercare@getsoothrelieve.com — we’d be happy to assist you right away.

We truly appreciate your patience and hope to make things right for you.

Warm regards,
SoothRelieve Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I tried to order a pair of socks at…

I tried to order a pair of socks at £39.75. When I tried to check out of their website, they had added another pair at £31.95 Every time I tried to check out, I was bombarded with other items I might want. I refused and finally got to the checkout and was asked to check and edit my order if necessary. There was absolutely no facility to edit and remove the unwanted additional socks, so I emailed them immediately, asking them to remove them. No reply so I send further emails. Eventually I was so frustrated with the lack of response, I asked them to cancel my order. I was horrified to see they had already taken the money from my account. I asked them how they had done this, when I had not clicked a box to say make payment. Not only had they taken the money, but they had done it in 2 stages rather than the one invoice I was presented with. I have had numerous communications with them to no avail. Initially they offered me a 40% refund and then 50% refund. I told them I wanted 100% refund and they said it was too late, the socks were on their way. I would have to return them in order to get a refund. When they arrived, the address was in Hounslow, so i said that's where I would return them to. Soothe-Relieve said I must return them to the USA, at my expense, with a tracking number, in order to get my refund. It has cost me £27.00 to return these unwanted socks. They have refunded me the £31.95 for the product THEY added to my cart which I did not want. I'm awaiting the refund of £39.75 and preferably, the £27.00 it cost me to return these unwanted and unordered goods. This company in my opinion, is an absolute crook. I asked them how I was supposed to edit/amend my order when there was no facility to do so, they have not answered this question, neither have they answered how they were able to take money out of my account. I have now cancelled this card as a precaution.

15. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
SoothRelieve-logo

Besvarelse fra SoothRelieve

Hello Katharine,

Thank you for bringing this to our attention. We’re sorry to hear about any inconvenience you might have experienced.

We’ve sent you an email from our support team in hopes of resolving this for you. If you don’t see it in your inbox, please check your spam or junk folder just in case. If you still can't find it, feel free to reach out to us at customercare@getsoothrelieve.com — we’ll be happy to help you right away.

We appreciate your patience and look forward to making things right.

Warm regards,
SoothRelieve Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

SCAM! STAY AWAY!

Ordered one pair $16.00 for my elderly father (with his credit card), and received confirmation of 5 pairs for over $100. I IMMEDIATELY tried to cancel the order and had to submit a request (which was not responded to), there is no way to contact the company other than this "request" submission. We have heard nothing. Thank you for stealing my elderly father's money.

20. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
SoothRelieve-logo

Besvarelse fra SoothRelieve

Hello Kirsten,

Thank you for reaching out to us. We genuinely want to help improve your experience with SoothRelieve.

We previously requested some additional order details to better assist you, but it seems we haven’t received them yet. To help us resolve this for you as quickly as possible, please reach out to us at customercare@getsoothrelieve.com with your order ID and any relevant details. We’d love to make things right for you!

We look forward to hearing from you soon.

Warm regards,
SoothRelieve Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Crooked

Exactly as others have described-ordered 1 pair and had 4 extra pairs added. Cancelled-no response. Paypal refused to cancel the additional payment.
Tracking link is to another dodgy health related site. And weirdly now the confirmation email has "disappeared" from my system. No idea how it's done but if you set up a dodgy system I suspect it's easy enough.. Moral: avoid websites with lots of self congratulatory verbage and whizzy "offers". Subsequently an email was sent to me. Needless to say nothing was received. Reviews through trust pilot are clearly pointless

2. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
SoothRelieve-logo

Besvarelse fra SoothRelieve

Hello Michael,

Thank you for reaching out and sharing your experience with us. We’re sorry to hear about any inconvenience you might have experienced.

Our support team has sent you an email to help resolve this issue. Please check your inbox, and if you don’t see it, kindly check your spam or junk folder as well. If you still haven’t received it, please feel free to email us directly at customercare@getsoothrelieve.com so we can take care of this for you right away.

We truly appreciate your patience and look forward to resolving this for you!

Warm regards,
SoothRelieve Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I'm furious

I'm furious
I ordered 2 pairs socks and they have taken 4 payments out of my paypal
All my answers from them are the same as others
They said I ordered 4 pairs and I didn't
I will be contacting authorities to look into this
Over $240 taken and I'm also a pensioner

7. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
SoothRelieve-logo

Besvarelse fra SoothRelieve

Hello Gwenda,

Thank you for reaching out and sharing your experience. We're sorry to hear about any inconvenience you might have experienced.

We previously requested some additional order details to help improve your experience, but it seems we haven’t received them yet.

Please feel free to email us at customercare@getsoothrelieve.com with your order ID or any extra information — we’d love the opportunity to assist you further!

We truly value your feedback and look forward to helping you.

Warm regards,
SoothRelieve Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

order changed from 1 sock to 4 pr

order changed from 1 sock to 4 pr. money went from $17 to $100. asked for refund within minutes and they claimed it was already processed and being sent. Very misleading and crooked people to deal with. would recommend never to do business with them

10. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
SoothRelieve-logo

Besvarelse fra SoothRelieve

Hello Trevor,

Thank you for reaching out and sharing your experience. We're sorry to hear about any inconvenience you might have experienced.

We previously requested some additional order details to help improve your experience, but it seems we haven’t received them yet.

Please feel free to email us at customercare@getsoothrelieve.com with your order ID or any extra information — we’d love the opportunity to assist you further!

We truly value your feedback and look forward to helping you.

Warm regards,
SoothRelieve Team

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere