Svarer ikke tilbage når man spørger om noget, 14 dage siden garnet er bestilt, og stadig ikke dukket op, det har ligget i postnord app. Siden d. 22/10 pengene er trukket, sidste gang jeg bestiller gar... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Anmeldelser i korte træk
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Det, folk taler mest om
Anmeldelser, der former dette resumé
Virksomhedsoplysninger
Skrevet af virksomheden
DANMARKS STORE GARNBUTIK ONLINE 🧡 Opdag vores store udvalg af garn og strikketilbehør på Garnius.dk! 🌟 Lave priser 🌟 Stort udvalg 🌟 Hurtig levering
Kontaktoplysninger
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Har handlet hos dem flere gange og alle…
Har handlet hos dem flere gange og alle gange har pakken med garn været fremme få dage senere
Jeg har forgæves forsøgt at få en… fejlen er nu ret til alles tilfredshed.
Jeg har forgæves forsøgt at få en ordrebekræftelse på mail med opskriften. Jeg har henvendt mig på chat flere gange for at få opskriften tilsendt, men uden held. Jeg har fået garnet men kan ikke strikke uden opskrift. Pengene er også trukket. Dårlig kundeservice !
Kundenummer fra chat 438420. Karin
Tak for garnet
Tak for garnet, hurtig leverance efter jeg har bestilt, altid fået garnet jeg bestilte, er dejlig garn at strikke ned
Lisbeth Olesen
Nem bestilling
Nem bestilling, billige priser og hurtigere levering end lovet - det er lige, som det skal være!
Eneste jeg har at pointere er, at de ikke pakker garnet ind når de sender det, så nøglerne kom løst i kassen - så var kassen blev våd eller lign, ville garnet ikke have været beskyttet. Det skete heldigvis ikke 🤞
Jeg forstår ikke alle de dårlige…
Jeg forstår ikke alle de dårlige anmeldelser. Jeg har handlet der 2 gange og er fuldt ud tilfreds. Garnet var perfekt pakket i 2 kasser. Pakken kom fra Norge efter en lille uges tid. DET må man da forvente. Jeg er HELT og ALDELES tilfreds.
Fine priser men falsk markedsføring
Fine priser. Desværre må jeg anmelde for falsk markedsføring. Når man laver et strikkekit der hedder “cashmere hentesæt” og der ikke er skyggen af cashmere i garnet? Det er ikke okay👎🏼
Var virkelig skuffet over
Var virkelig skuffet over, at få den opskrift jeg havde bestilt på papir på NORSK 🥴
Deres hjemmeside er på dansk, så derfor kom det helt bag på mig, at de ikke har opskrifter på dansk.
Derfor en stjerne herfra, og sidste gang jeg handler der.
Udmærket garn til gode priser
Udmærket garn til gode priser, MEN to gange har jeg oplevet at vælge at få leveret mit garn til et udleveringssted leveret med post nord, alligevel sendes pakkerne med bring til et for mig dårligere udleveringssted.
Kundeservice har desværre heller ikke responderet på min mail. Alt i alt giver det er dårligt og useriøst indtryk.
Vil ikke handle der igen😢
God service
God service , gode priser og godt udvalg 👍…..absolut mit foretrukne sted at handle garn 🤗
Hurtig ekspedition
Hurtig ekspedition, fine varer til en god pris 😃
I særklasse dårlig service
Jeg købte en opskrift til levering med PostNord i nærmeste pakkeshop, men Garnius valgte at skifte leverandør til Bring uden at angive min nærmeste Bringpakkeshop. Dermed har Bring fået frit valg af udleveringssted med det resultat, at jeg ikke er i stand til at afhente pakken og jf. Garnius’ praksis kommer en returnering til at koste mig 100 kr.
Har ikke modtaget opskrift til strikkekit
Jeg har hverken modtaget ordrebekræftelse eller opskrift til bestilt strikkekit. Garnet har jeg modtaget.
INGEN (KUNDE)SERVICE
Virksomheden påfører regningen et ekstra beløb på 20 kr. under dække af, at man dermed kommer først i forsendelseskøen. Men da dette ikke kan fravælges, er det reelt en ekstra forsendelsesomkostning, så man betaler 65 kroner for at få tilsendt 500 gram garn. - Dertil kommer, at deres kundeservice tydeligvis er nedlagt og erstattet af en chatfunktion samt en kontaktformular, som forudsætter annulering af ordren. Reel kontakt til Garnius er ikke-eksisterende
Jeg har købt strikkekits og antallet af…
Jeg har købt strikkekits og antallet af nøgler passer ikke med det, der skrives i opskriften; og ja; strikkefastheden ER overholdt. Jeg har min kusine, en erfaren strikker, til at strikke den samme trøje og det er det samme. Jeg har købt til 7 trøjer i to farvekombinationer; i alt for 4000 kr og tænker da, at et firma, der sælger til flere lande har styr på deres opskrifter, så jeg roligt kan bestille garn efter opskriften og, at det egentlig var spild og bestille selve opskriften mere end en gang, men for nemhedsskyld tog jeg et kit for hver farvekombination. Først opdager jeg, at en farve (sandet) mangler og skriver, men jeg kan ikke få til alle mine trøjer; de undskylder ikke en gang. Senere finder jeg ud af, at endnu en farve mangler (lys jeans blå) og skriver og svaret er det samme. Opskriften er ikke blevet rettet (MIEAU), så pas på! Kan desværre se, når jeg kigger anmeldelser, at denne oplevelse ikke er enkeltstående og gælder andre modeller. Jeg står reelt med en ekstraudgift på over 500 kr. for at lave mine trøjer færdige! De er i mine øjne voldsomt arrogante; vil ikke stå til ansvar og gider ikke engang rette i opskriften, så andre ikke får samme problem. Mon den overhovedet er teststrikket/korrekturlæst?
Jeg har pt kun fået to nøgler i sandet tilsendt Ib og skulle have haft 7! Mangler stadig 6 nøgler lys jeans blå og en rød til den ene i anden farvekombination. Kan ikke anbefale dem.
Jeg skrev sidst i februar om at der var…
Jeg skrev sidst i februar om at der var sendt for lidt garn med til Dalia strikkekit. De svarede hurtigt, at de ville sende det manglende. Undervejs fik jeg besked om, at pakken var strandet i tolden i Oslo, og om jeg fortsat ville have varen (2 nøgler garn!) Det har jeg bekræftet to gange, men endnu ikke modtaget det manglende garn. Jeg mangler lissom de to nøgler til at færdiggøre min vinter-trøje 😱😱😱
sender pakke retur nu er der gået 14…
sender pakke retur nu er der gået 14 dg ,men de har ikke svaret ,opskriften var forkert ,ikke den farve jeg kunne bruge .
Jeg har lige modtaget det skønneste…
Jeg har lige modtaget det skønneste garn, som jeg glæder mig til at komme i gang med. Hurtig levering, billige priser. Har handlet hos jer tidliger og er yderst tilfreds. Handler helt klart hos jer igen.
Ekstrem dårlig kundeservice
Farven på garnet var langt fra den der var vist på billedet. Kontaktede kundeservice på mail (de har ingen telefon), 2 gange, uden svar. Derefter anmodede jeg om returlabel, og fik blot en mail om at de havde travlt og der derfor var lang behandlingstid, og at hvis jeg skrev igen ville min sag komme bagerst i køen! Efter 1 uge har jeg stadig ikke modtaget en returlabel, eller hørt noget mht reklamationen.
Jeg handler aldrig ved dette firma igen!
Gode priser og hurtig shipping
De har rigtig gode garn priser i forhold til andre online sites. Efter de har flyttet deres lager til Sverige er shipping også blevet rigtig hurtigt. Jeg bestilte onsdag aften kl 22. De sender torsdag kl 15 og jeg kan hente pakken hos min lokale pakkeshop, lørdag eftermiddag. Det er betydeligt hurtigere end jeg tidligere har prøvet med Garnius, hvor der let kunne gå 7-10 dage før man modtog bestillingen.
Altid korrekt og hurtig levering fra…
Altid korrekt og hurtig levering fra Garnius 🫶🏼 Giver jer 5 🌟🌟🌟🌟🌟
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








