Svarer ikke tilbage når man spørger om noget, 14 dage siden garnet er bestilt, og stadig ikke dukket op, det har ligget i postnord app. Siden d. 22/10 pengene er trukket, sidste gang jeg bestiller gar... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Anmeldelser i korte træk
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Det, folk taler mest om
Anmeldelser, der former dette resumé
Virksomhedsoplysninger
Skrevet af virksomheden
DANMARKS STORE GARNBUTIK ONLINE 🧡 Opdag vores store udvalg af garn og strikketilbehør på Garnius.dk! 🌟 Lave priser 🌟 Stort udvalg 🌟 Hurtig levering
Kontaktoplysninger
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Hurigt og rigtig fin handel
Hurigt og rigtig fin handel - alt var som det skulle være.
Jeg havde bestilt en pakke med fem nøgler..
Jeg havde bestilt en pakke med fen garnnøgler, men modtog kun tre. Jeg skrev til kundeservice og fik svar næste dag, hvor de beklagede, og sender en ny pakke med fem nøgler. Virkelig god service, vil helt sikkert handle der igen 💚
Jeg har tidligere skrevet en anmeldelse…
Jeg har tidligere skrevet en anmeldelse om manglende pakke samt manglende muligheder for at komme i direkte kontakt med kundeservice, bortset fra via en kontaktformular, som Garnius ikke reagerede på.
Jeg valgte at kontakte firmaet via kontaktformular endnu en gang. ENDELIG reagerede firmaet - og fra da af, gik det hurtigt. Havde pakken inden for 2 dage.
Kanon god service
Kanon god service. Min pakke var blevet åbnet under fragten og der manglede derfor en masse garn. Jeg skrev hvilket garn der manglede og i hvilke farvekoder og dyelot. Da garnet ikke kunne fås i samme dyelot sendte de mig en returlabel så jeg kunne sende garnet tilbage gratis og Garnius sendte noget helt nyt garn til mig. De var venlige og imødekommende. Handler helt bestemt her igen.
Jeg har bestilt hos garnius flere gange…
Jeg har bestilt hos garnius flere gange og har altid været tilfreds. Leveringstiden har også været indenfor de 6 dage.
Min ordre kom indenfor 48 timer
Min ordre kom indenfor 48 timer. Super god service. Der manglede nogle enkelte garner i min ordre. De svarede med det samme og har sendt ekstra nøgler min vej. Så godt!!!
Har aldrig haft problemer med Garnius 👍
Har bestilt garn flere gange uden problemer 😁
Overholdte leveringstid⭐️
Bestilte en masse garn fredag d. 7. Februar, i dag d. 13. Februar er det leveret🥰 Så i mit tilfælde er leveringstiden overholdt med de 4-6 dage🚚
Ingen problemer undervejs, så 5 stjerner herfra⭐️
Umuligt at komme i kontakt med kundeservice i Ganius
Jeg har bestilt to opskrifter for 11 dage siden. Har intet transportnummer fået eller nogen besked på at det skulle være undervejs. Det er fuldkommen umuligt at komme i kontakt med Garnius på mail eller telefonisk og deres chat melder forkert nummer……… Det er virkelig dårlig kundeservice at der overhovedet ikke er nogen man kan komme i kontakt med. Jeg har genforsøgt med nyt mod de sidste tre dage. Nu er tålmodigheden brugt op.
Hvordan kan jeg mon få hjælp ?
Dårlig kommunikation
Jeg bestilte noget garn den 22.1.2025
Jeg har rykket om der snart sker noget og ikke fået svar. De har trukket pengene fra min konto den 27.1. De skriver på hjemmesiden at der er 4-6 dage og at der er to firmaer som leverer. Men ingen af dem har varen.
Nu har jeg fået besked om at varen er kommet til afhentningssted MEGET for sent uden besked fra Garnius
Hurtig ekspedition- dejlige garner
Hurtig ekspedition- dejlige garner - fede farver. Glæder mig til at komme i gang med pindene😊
Av av. Her bliver man da snydt
Min svigermor har sendt noget garn retur og fået bekræftet at hun har pengene tilgode. Men herefter har det været umuligt for hende at få udbetalt pengene. På hendes vegne har jeg skrevet til Garnius direktør Elin Schnedler, men hendes e-mail virker ikke. Derefter skriver jeg til kundeservice, men de reagerer ikke. Deres telefon besvares ikke grundet "omlægning" så de henviser til chat som heller ikke virker. Man støder en gang imellem på den slags firmaer som supplerer deres indtægt ved at snyde folk. Det bedste vi kan gøre er at lade være med at handle hos dem.
Bestilte garn der kostede 11kr pr…
Bestilte garn der kostede 11kr pr nøgle. Fik ingen mail om de havde modtaget min bestilling. Fik dog mit garn. Jeg gik så ind for at se om de havde trukket pengene. Og det havde men havde trukket 191.00 kr. 7 stk garn X 11 kr = 77 kr plus fragt. I dag står garnet til 18kr plus plus fragt. Ingen af dem kan komme til at koste så meget som de ha trukket på m8n konto. Så check jeres bank og se om de der taget rigtige beløb. Jag har klaget men har ikke fået noget svar. Møg firma.
Bestilte et strikkekit med garn og…
Bestilte et strikkekit med garn og opskrift, men havde set præcis samme garn fra dansk leverandør billigere. Sendte dokumentation (fotos) iht. prisgaranti. Fik endelig efter 8 dage svar med afslag, da jeg havde bestilt garnet sammen med opskriften som strikkekit. Havde jeg bestilt garnet og opskriften hver for sig, havde jeg opfyldt prisgarantien og fået rabat på garnet. På trods af flere mails har det ikke været muligt at argumentere for at få rabat. Det er ualmindelig dårlig service og jeg kan ikke anbefale at handle der.
Brug i stedet danske firmaer.
Hurtig levering
Bestilte garn i torsdags og modtog det tirsdag formiddag.
Virkelig god leveringsservice
Jeg sendte garn tilbage
Jeg sendte garn tilbage. Der gik tre uger før jeg fik svar på at jeg skulle have 207 kr. til bage, skønt jeg skulle have 320 kr. de er virkelig svære at komme i forbindelse med. vil ikke handle hos dem mere.
Lang leveringstid trods der er betalt…
Lang leveringstid trods der er betalt 20 kr. for at undgå pakkekø.
Trods mail med forespørgsel, da pakke nummer ikke findes, endnu 4 dage senere ikke noget svar.
Har tidligere været tilfreds, men tror det bliver mit sidste køb.
Lang leveringstid
Kvalitet og pris er fin - men leveringstiden er ALT for lang... Bestilte 2. Januar og garnet er netop modtaget
Bestilte et strikkekit d
Bestilte et strikkekit d. 3. januar. Betalte 20 kr. ekstra for at komme i prioritetskø. I dag d 14. Januar har jeg stadig ikke modtaget min vare.
Derudover er det meget irriterende, at man ikke selv kan bestemme, hvilket garn, man gerne vil bruge. Når man bestiller et strikkekit, kan man ikke ændre garnkvaliteten.
Sidste gang jeg bestiller fra Garnius☹️
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








