Svarer ikke tilbage når man spørger om noget, 14 dage siden garnet er bestilt, og stadig ikke dukket op, det har ligget i postnord app. Siden d. 22/10 pengene er trukket, sidste gang jeg bestiller gar... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Anmeldelser i korte træk
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Det, folk taler mest om
Anmeldelser, der former dette resumé
Virksomhedsoplysninger
Skrevet af virksomheden
DANMARKS STORE GARNBUTIK ONLINE 🧡 Opdag vores store udvalg af garn og strikketilbehør på Garnius.dk! 🌟 Lave priser 🌟 Stort udvalg 🌟 Hurtig levering
Kontaktoplysninger
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Dyrt strikkekit, selvom garnet var på tilbud
Da jeg ikke kunne købe opskriften alene, købte jeg et ret dyrt strikkekit med 10 nøgler garn og en opskrift
Jeg regnede mig frem til at opskriften alene koster 90 kr.
Jeg opdager at det samme garn på samme dag er til 1/2 pris og spørger kundeservice hvorfor jeg har betalt fuld pris.
Jeg får dette svar (udpluk);
"Prisen på et strikkekit er ikke udelukkende baseret på prisen pr. garnnøgle. Når du køber et kit, får du den originale strikkeopskrift med i pakken, samt garn der er nøje udvalgt af leverandøren for at sikre det bedste resultat til netop den opskrift. Prisen afspejler altså både værdien af opskriften og sikkerheden for, at materialerne passer perfekt sammen, så du får en komplet og kvalitetssikret løsning."
Jeg er med på at betale for udvikling af opskrift mm. Men føler mig snydt og at det har kostet 500 kr at få opskrift og "nøje udvalgt garn", da dagsprisen var 43kr og ikke 85kr, som jeg betalte.
Gad vide om det overhovedet er lovligt ;-)
Hurtig levering.
I dag modtog jeg det lækre garn, kun tre dage undervejs. Så nu kan jeg komme igang med et dejligt håndarbejde.
Anette larsen
Har bestilt garn den 28 januar og i dag…
Har bestilt garn den 28 januar og i dag den 15 februar intet modtaget. Penge trukket ned det samme - hvilket jeg mener er upassende når garnet ikke har forladt butik.
Spændende hvor længe der går denne gang.
Garn er fint men ventetiden ….
Blødt garn
Alt bra - købt med rabat, hvilket betød noget i mit valg af shop.
God og hurtig levering fra Norge til Danmark
Rigtig god service, bestilte tirsdag aften 10/2 og har i dag 14/2 modtaget min bestilling, alt sammen som ønsket.
Jeg handler gerne hos Garnius igen🤩⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Jeg havde købt et strikkekit på en…
Jeg havde købt et strikkekit på en trøje, mål og fasthed passede på opskriften, men der var for lidt garn, sendte besked til dem men de skrev tilbage at det var beklageligt, de kunne ikke gøre noget. Rigtig dårlig service, nu sidder jeg med en trøje der mangler et ærme og ingen garn. Jeg har fulgt opskriften og min strikkefasthed svarede til opskriften.
ADVARSEL ‼️
ADVARSEL ‼️
Jeg bestilte garn 11 nøgler i start jan., halvanden uge efter, fik jeg besked om, min pakke lå hos Told. Der blev hævet yderligere 97 kr. på min konto, og da forsendelsen blev frigivet fra Toldmyndighederne, fik jeg pakken med garnet ca. 4 dage efter de havde frigivet den fra Toldmyndighederne. Pakken havde været åbnet.
Jeg skrev straks til Garnius.dk på deres side - man kan nemlig kun kontakte dem via deres formular.
Garnet blev væsentlig dyrere end de annoncere på deres hjemmeside! De skriver på siden, under handelsbetingelser, at priserne er inkluderet told! Det er den ikke. Yderligere tager de moms af forsendelsen!
Jeg har gjort indsigelser og skrevet mange gange, men der er ingen respons! Jeg får blot en mail tilbage om, jeg allerede har oprette en sag - som de har afsluttet før den er begyndt! Sikke et fupfirma!
Jeg komme aldrig til at handle her igen - mvh. ex-kunde!
Fuld tilfredshed
Jeg har i dag modtaget min pakke med det fineste garn til en kjole, som jeg glæder mig til at strikke.
Kort tid efter min bestilling modtog jeg en mail med strikkeopskriften, som jeg også havde bestilt i printet udgave.
Min pakke blev pakket på to dage, selvom jeg ikke betalte ekstra for hurtig pakning.
Leveringen var godt en uge under vejs. Jeg tænker pakken har været fanget i tolden, hvilket jo ikke er Ganius’s skyld.
Alt hvad jeg havde bestilt var i pakken, så nu er det bare i gang 😊
Trods en række mindre gode anmeldelser…
Trods en række mindre gode anmeldelser her, har jeg 2x handlet uden problemer. Farverne og kvaliteten svarer til websiden, modtager varerne en uge efter (betaler gerne de ekstra 20 dkr), og jeg holder øje med lavpris udbuddet, hvor jeg “slår til “ og betydeligt billigere end andetsteds. At jeg giver 3 men ikke 5 stjerner er, fordi det jo ikke er ok, at bekymrende mange skal opleve så lang forsendelsestid, manglende varer og andre uregelmæssigheder. Det medfører, jeg nok ikke tør handle der igen.
God service og meget hurtig…
God service og meget hurtig levering,bestilte onsdag og fik varerne fredag 😀
Vil anbefale Garnius
Umulig at kontakte telefonisk
Har altid nogle gode tilbud, men er langsom til at levere. Værst af alt er, man kan ikke komme i kontakt med dem på tlf., kun på mail, og der er gang svartid. Bestilte den 30.12 og modtog varerne den 14.01.
De har alt for lang ekspeditionstid
De har alt for lang ekspeditionstid, med mindre man vil betale ekstra for levering.
Jeg syntes jeg betaler rigeligt i forvejen for levering og garn.
Der er heldigvis andre der sender meget hurtigere og til god garnpris, så dem vil jeg benytte fremadrettet.
Jeg vil ikke handle der igen
Den 29/12 bestilte jeg garn hos Garnius.
Har endnu ikke modtaget det angiveligt fordi det er forsinket i tolden.
Kundeservice er rigtig svær at få fat på, er længe om at svare og trækker tiden.
Det er sidste gang jeg handler der.
Har været kunde i mange år
Har været kunde i mange år. Men det stopper også nu. Har bestilt garnet den 26/12 2025. Fik ordre bekræftelse, men der stopper alt kontakt. Pakken kom aldrig og nej, det er ikke hos PostNord. Man kan ikke kontakte garnius. Har sendt forespørgsel de 2/1, men der er absolut ingen respons fra Garnius.
Kan absolut IKKE anbefale Garnius
Kan absolut IKKE anbefale Garnius! Jeg har bestilt garn den 2. januar 2026, hvor de trækker beløbet og i dag har vi den 12. januar og jeg har STADIG ikke modtaget min ordre :-(
Det er sidste gang, at jeg handler der.
LAD VÆRE MED AT BESTILLE HOS DEM!!!
Der er alt for lang tids ventetid !
Der er alt for lang tids ventetid !
Har ventet fra den var i told den 02 01 2026
Det bliver sendt fra Norge
Pengene blev trukkekt med det samme
det er alt for lang tid at skulle vente og får man det overhovedt
! Dejligt det kom i dag
Der er alt for lang leveringstid
Der er alt for lang leveringstid. Bestilt 29/12 2025. Pengene trækkes d 30/ 12 2025.
Siden d. 2/1 2026 besked at pakken er toldbehandlet. intet er sket. Skriver til Garnius der skriver tilbage at Vi har nu modtaget information fra de danske toldmyndigheder om, at en større forsendelse – herunder din ordre – er blevet tilbageholdt i forbindelse med en omfattende udvidet kontrol. Dette er desværre en proces, der tager noget tid. Handler aldrig hos dem igen.
Fup og fiduser
Bestilte garn d. 23. Dec25. Som stadig ikke er kommet, nu 20 dage efter, men pengene er trukket.
Det er ikke muligt at spore pakken, da postnord skriver at de ikke har modtaget pakken.
En henvendelse til Garnius, medførte at jeg , flere dage efter, modtog et svar om at det skyldes Post Nord, og at jeg kunne henvende mig igen en uge senere, hvis garnet stadig ikke var ankommet. Virkelig dårlig service.
HANDLER ALDRIG HOS DEM MERE.
GRISK
GRISK. Det er under alt kritik at man skal betale 20 kr for at få varerne sendt hurtigt og komme først i køen. Så det ville jeg ikke betale så efter en uge er min pakke ikke på vej. Jeg handler der aldrig igen
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








