Som medlem fikk man mulighet til å handle med 10% ekstra rabatt. Det står ingenting om at det er 10% av salgsprisen, men det var det. I fysisk butikk betydde det 10% ekstra av original pris. Dagen ett... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Om du liker dårlig kundeservice, og veldig lang leveringstid (både i høysesong og ellers), så er dette butikken for deg. Veldig korte og lite imøtekommende svar på mail, og så ikke lenger svar når m... Se mere
Lang leveringstid og treg kundeservice! Gått 8 dager siden bestilling og varen er enda ikke sendt, får heller ikke tak i kundeservice på e-post (3 dager siden mail er sendt samt purring). Heller ikk... Se mere
Styr unna - sleipe åler som ikke opplyser om vilkårene for kjøp - skulle være en smal sak å returnere feilinnkjøpt vare, men nei.. her er det kun tilgodelapp som gjelder - hva oppnår de? Misnøye, nega... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Velg blant et stort utvalg av kjente merkevarer i høy kvalitet til dame og herre. Vi sender varer innen 1–2 dager og har fri frakt over 1 500,–
Kontaktoplysninger
Valkyriegata 5, 0366, Oslo, Norge
- follestad.no
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Treig og gir forskjellige svar
Jeg har bestilt derfra tidligere og var fornøyd, så jeg la inn en ny bestilling av et par sko. For å si det mildt så er jeg skuffet av dårlig kundeservice og ikke minst treig respons! Pakken var ikke sendt ut etter en uke venting så jeg sendte en Mail som jeg ikke fikk svar på før 6 dager senere, på det punktet så hadde det altså gått nesten to uker uten at pakka ble sendt. I mellomtiden sendte jeg en melding via nettsiden og der fikk jeg beskjed om at det var problemer med nettbuttikken og ordne som de holdt på å ordne opp i. I mailen jeg fikk en dag senere står det at det er forsinkelser grunnet mye pågang… Så en av disse lyver. Takk gud for KLARNA.
Brukte 10 dager på å si at halvparten…
Brukte 10 dager på å si at halvparten av varene jeg hadde kjøpt ikke var på lager.
Styr unna!!!
Verste handleopplevelsen jeg har hatt! Butikken presterer å gjøre feil to ganger ang samme produkt, noe som hadde vært greit om kundeservice faktisk klarte å fikse problemet - eller viktigst av alt - klarte å svare på henvendelser. Mest ubrukelig kundeservicen jeg har vært borti, altfor useriøst.
Lynrask levering
Litt stive priser, men det er som sagt merkeklær. Lynrask levering, tok kun 2 dager fra bestilling til levering.
De sender aldri varene
De sender aldri varene, på kundeservice svarer de bare at varen er på vei selvom den aldri er blitt sendt. Ikke betal på forskudd hos denne bedriften, er dessverre bare scam
Elendig service på Follestad i Bogstadveien.
Kjøpte en linbukse sommeren 2022 for 1500kr. Barehåndvasket og brukt lite sommeren 2022. Første gang den ble brukt 2023 spjæret den. Buksa var helt vid.
Trodde det var en kurant sak å få pengene tilbake. Det var det ikke!!!!
Styr unna
Styr unna! Bestilte moncler vest via nettsiden, men den var tydeligvis utsolgt.
Fikk en rabattkode som plaster på såret, var så dum at jeg bestilte nye varer.
Enda ikke fått tilbakebetalt pengene for moncler vesten etter 1-3 virkedager da det har gått en hele uke og den nye ordren er under behandling etter en uke.
Ikke til å stole på. Angrer og kommer aldri til å handle fra follestad igjen.
svindlere og tyver!
Jeg mottok varer som har tyverisikring (klipp) Jeg har prøvd å kontakte Follestad på e-post og telefon i mange uker uten hell. Jeg sendte mange e-poster!!! Jeg fikk varene jeg betalte mye for, og jeg kan ikke bruke den! Ingen måte å kontakte kundeservice!!!! Jeg føler meg ranet og lurt!!!
SCAMMERS!!!
Rask levering og rask respons på mail.
Rask levering og rask respons på mail.
Veldig fornøyd med handelen og kundeservicen.
Veldig respektløs
Veldig respektløs, rasistisk og helt arrogant dame som har ansvarlig på dameavdeling. Hun er løgner og en falsk person på strømmen follestad!!!
Hold dere langt unna denne butikken.
Jeg har kjøpt en jakke på høysum, som jeg ikke fikk byttet eller fikk penger tilbake pga hun påsto at jeg hadde fått med meg Ekstra pels i en pose, dette stemmer ikke i det hele tatt. Jeg prøvde å fortelle at jeg ikke fant noe sånt i follestad pose, jakken kjøpte jeg på mandag og prøvde å bytte den på torsdag, da den var i stor i størrelse og at den ikke falt for smak. Hun hørte ikke på meg og gikk fra butikken. Jeg var der i en time, fikk snakket med leder for butikken, han var like uansvarlig og ikke behjelpelig , sa også flere ganger om at han kan sjekke det i kamera, fordi jeg ikke lyver. Han sa verken hei og hadde ingen svar.
Anbefaler dere aldri å kjøpe noe i denne butikken, dere taper og mister masse penger og hvertfall hun damen fra dameavdeling burde få sparken, hun med mørk hår.
Dem burde rett og slett nedstenge hele follestad!!!!!!
Ventet på svar veldig lenge
Ventet på svar veldig lenge, sendt fler mails, men null respons. De tok pakken min tilbake etter jeg forespurte en annen leveringsmetode. Etter de trakk denne tilbake ignorerer de Mail mine totalt. Pengene er trukket, men tviler på at jeg i det hele tatt får det jeg bestilte, eller pengene mine tilbake.
Ekstrem treg forsendelse
Ekstrem treg behandling i forsendelse av varer, vær obs.
Bestilte en jakke for over en uke/7 dager siden og varen er fortsatt ikke sendt, penger er gått ut i fra konto.
Posten har fått melding om at en pakke er på vei til innlevering, men pakken er fortsatt ikke mottatt av Posten...
Liten kunde kontakt og dårlig tilbakemelding.
Har sendt flere eposter og fått kun ett svar tilbake.
Svaret jeg fikk, var de hadde hatt høyt salg under black fridday og hadde problemer med å få alle varene ut til kunder....
Andre nettbutikker klarer dette utmerket og i løpet av 3-5 dager.
I dagens marked med mye og god konkurranse, så velger jeg heller andre ved neste kjøp.
Lang leveringstid
Bestilte en jakke for 6 dager siden. Ikke sendt enda. Håpløst tregt. Andre (seriøse) nettbutikker leverer på 3-4 dager. Follestad ønsker å fremstå som en kvalitetsbutikk, men det holder jo ikke med bare dyre varer.
Eksepsjonelt dårlig kundeservice
Eksepsjonelt dårlig kundeservice. Ingen tar telefonen, ingen ringer tilbake, sene og frekke svar på e-post. Etter 5 dager kom det i det minste en beklagelse, sikkert for å slippe å ringe tilbake.
Tar betalt for retur
NB! Det koster deg 138,- å returnere en vare.
Har returnert en del varer fra andre nettbutikker. Uten ekstra kostnad. Follestad tar 69,- for frakt og 69,- for plagget.
Feil ordre i pakke, ingen kundeservice
Feil ordre i pakke, ingen kundeservice.
Mottok en annens ordre i forsendelse, så her har nettbutikken mikset pakkene. Umulig å få tak i kundeservice på telefon, og de svarer heller ikke på epost til tross for flere henvendelser (både fra han som mottok min ordre og meg selv). Sinnsykt irriterende å bruke så mye tid på dette, når dette er en feil de burde kunne løse i løpet av et par minutter (i allfall gi oss et svar på hvordan feilen løses)!!!! ARGH!!!
Veldig fornøyd med 2 bluser som jeg…
Veldig fornøyd med 2 bluser som jeg kjøpte på salg. Fått mange komplimenter på plaggene. God kvalitet og god pris.
Follestad på Strømmen storsenter burde…
Follestad på Strømmen storsenter burde dere unngå, særlig hun i dameavd. Hun med mørkt håret som er ansvarlig, hun er falsk og lyver...... Skulle ha reklamasjon på en Moncler jakke. Hun hadde jakken i 2 mnd på bakrommet å gjorde ingenting. Hun later som hun hun hadde skrevet til Moncler og noen bekreftelse fra Moncler fikk jeg ikke det var konfidensielt, sa hun????. Og nå har jeg fått byttet jakken på Moncler!!!!!! Ikke stol på hva hun sier og gjør. Har hørt mye dårlige tilbakemeldinger fra den butikken.
Forferdelig dårlig kundeservice
Forferdelig dårlig kundeservice! Frekke svar i form av mail, fra de og tilbake til meg som kunde. Jeg tok kontakt da det var feil farge på buksa jeg bestilte, men svarene jeg fikk tilbake var korte og frekke, og får meg som kunde til å virke dum? Et av svarene var blant annet «Javel, vi får bare inn en type. Men det er opp til deg om du liker fargen eller ikke». Alle andre butikker som selger denne buksa oppgir om type farge, men Follestad gjør det enkelt med å la være å spesifisere. Spesielt!
Mye bra i utvalget og rask levering…
Mye bra i utvalget og rask levering (fikk hoodie rett i postkassa sammen med avisen). Enkel retur for de som trenger det. Ekstra pluss for innpakking med stil :-)
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








