Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Tøjbutik
  2. Herretøjsbutik
  3. Dametøjsbutik

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

The modern, contemporary twist to a medival city. Blending the best of both worlds. Both sexes. With style. Bogart is more than a shop. It`s a family.


Kontaktoplysninger

2,4

Under middel

TrustScore 2.5 ud af 5

17 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kjøpt jakke til 6500 med hull, de skulle fikse men solgte den til noen andre

Kjøpte en Gran Sasso cardigan til 6500. Etter ca. én times normal bruk oppdaget jeg hull i kragen og løs merkelapp. Jeg reklamerte raskt og sendte bilder.

Første løsning jeg fikk var at jeg selv skulle oppsøke skredder og få det fikset, og at de kunne dekke kostnaden hvis jeg ønsket det. For meg fremstod dette rart – selvfølgelig skal de dekke dette, ikke hvis jeg ønsket det. Også veldig rart at jeg selv måtte ordne dette.
De skrev så videre at hvis jeg ønsket nytt produkt skulle jeg gi beskjed. Derfor ga jeg heller beskjed om at jeg ønsket nytt produkt.
Etter videre dialog ble jeg bedt om å sende plagget inn og at de ikke skulle sende meg nytt plagg, men ta den til deres skredder. De sa det tok 1-2 dager fra de fikk plagget til det var ferdig hos skredder. Jeg ventet over en uke på oppdatering etter at de mottok returen. Til slutt kontaktet jeg dem og fikk beskjed om at reklamasjonen ved en feil var behandlet som vanlig retur hos dem.
På grunn av denne feilen ble genseren jeg sendte inn solgt videre, og de kunne derfor verken reparere den eller sende den tilbake til meg da de ikke hadde flere igjen på lager.
De har altså da solgt videre plagget de skulle fikse for meg, mest sannsynlig uten å utbedre hullet. De har solgt videre et produkt de visste hadde hull.
De beklagde og ga meg en rabattkode på 10% for neste kjøp, samt refusjon for handelen. Alt i alt endte jeg opp med å være minus 89kr for frakten jeg måtte betale for å sende den inn til reparasjon hos dem, samt en 10% rabattkode.
Elendig oppførsel. Styr unna

10. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Brukte sko, solgt som nye i nettbutikken

Kjøpte ett par sko i nettbutikken. Prisen for skoene er noe høyere enn andre steder, men valget falt på denne butikken da de hadde størrelsen jeg var ute etter. Når skoene ankommer, så er er de tydelig brukt - og da snakker vi ikke prøvd, som i butikk. Skoene har tydelige bruksmerker på sålen, i tillegg til skader og merker på skoens overside, som definitivt ikke er forenelig med nye sko - Ser også ut til at noen har tatt seg bryderiet med å reparere/skjule . Prøver du å ringe Brukerservice så får man beskjed om at nummeret ikke er i bruk, kan kun kontaktes på e-post. Dette var definitivt første og siste gangen jeg handlet i denne butikken.

6. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Utrolig service fra ansatt i dameavdelingen

Tre voksne damer på shoppingtur fra Sande/Lier; egentlig bare for å kikke, se - og for å få en god opplevelse. Det fikk vi her!! Nydelig dame (så vakker og velstelt) Så oppdatert og serviceinnstilt vedr alle våre spørsmål. Vi var ukjente med butikken, men for et vareutvalg og ikke minst SERVICE.!! Hit kommer vi alle garantert igjen! Nydelig opplevelse av (voksen dame m/ mørke briller) hun hadde virkelig oversikten, var så blid og hyggelig. Helt fantastisk opplevelse.

Kom akkurat fra nabobutikken, Mondi. Der har de overhode ingen service. Sure og grinete ansatte!

20. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fikk aldri skoene jeg bestilte

Kjøpte et par sneakers, fikk sendt feil farge. Ba om korrigering og fikk beskjed om å sende mottatte sko i retur og at de hadde lagt inn bestilling på riktig farge, men fikk aldri ny ordrebekreftelse. Fikk plutselig refusjon et par uker senere uten å bli informert i forkant om at de hadde prosessert en refusjon. Tok kontakt og fikk da vite at de ikke hadde skoene på lager.

18. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Veldig fornøyd med kjøpet

Veldig fornøyd med kjøpet. Dette var første gang jeg bestilte noe fra Bogart. Bestillingsprosessen var enkel, skoene kom etter bare to dager, godt pakket, akkurat det jeg bestilte og til en god pris også.

2. august 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God erfaring!

Kjøpt noen dresser der når vi reiser til Trondheim på ferie, beste kundeservicen man kan få!

25. november 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Elendig service

Elendig service. Varen jeg bestilte og betalte har uteblitt i nesten 3 uker. Bogart Cosmo skylder på andre (postgang etc,). Liten vilje til å rydde opp i feilene. (Skure og gå holdning.) ALDRI mer Bogart Cosmo.!

5. september 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Skuffende

Bestilte to varer på black friday, med 20% rabatt på varene. Dette skulle være julegaver. Fikk bare den ene varen, sjekket alt av Mail og fant i søppelpost en beskjed om at det var utsolgt for varen jeg hadde bestilt. SELV om varen fortsatt lå på siden og jeg fikk ordrebekreftelse på begge. Fikk ikke noe rabatter tilbake når jeg klagde, ikke godt nok.

13. december 2018
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere