Hold nu op, hvor skulle jeg have læst anmeldelserne her, inden jeg lagde en ordre! Bestilte 3x A3 plakater fredag morgen (valgte dem pga. hurtig levering og billig pris), men i dag onsdag har... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Jeg har benyttet Dit Print i flere år og fået printet på utallige sager som jeg er enorm tilfreds med. Jeg har prøvede andre printer firmaer rundt i landet men de når slet ikke op på dette niveau som... Se mere
Virksomheden har svaret
Hurtig service og god kvalitet. Dog kunne jeg godt have ønsket mig bedre vejledning ifht skriftstørrelse på arbejdsbluser. Firmanavnet blev alt for stort og i øjenfaldnede. Det kunne ikke ses på comp... Se mere
Virksomheden har svaret
Ingen vare modtaget!!!! Efter at have lagt en ordre og betalt er der nu gået 14 dage og jeg har stadig ikke modtaget mine vare. Forgæves prøvet at ringe til virksomheden men uden held. Modtager... Se mere
Virksomheden har svaret
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Print og folie arbejde for dig
Kontaktoplysninger
Rosbjergvej 4, 4160, Herlufmagle, Danmark
- 77777666
- kontakt@ditprint.dk
- ditprint.dk
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Har ikke modtaget hele orden
Har ikke modtaget hele orden. Har prøvet at kontakte, også har sendt beskeder på email, men fik aldrig svar
Kan ikke anbefale. Dårlig stil

Besvarelse fra Dit Print
Ni har trykket fejl navn til vores…
Ni har trykket fejl navn til vores firmabil. Ni tar ikke telefonen eller svarer til e-mail.
Leveringen var hurtig men det kan ju vare ligegyldig.

Besvarelse fra Dit Print
Over en uge siden jeg fik…
Over en uge siden jeg fik ordrebekræftelse, har intet hørt siden.. har skrevet, intet svar.

Besvarelse fra Dit Print
⚠️ADVARSEL
⚠️ADVARSEL: Jeg er i CHOCK! Helt igennem dårlig service! Jeg har simpelthen aldrig oplevet noget ligende!😡
Virksomheden svarer ikke på mail, tlf, sms eller hvis man indtaler en telefonsvarer. Ja har kontaktet dem 1000 gange!
Var heldig en dag at få fat i ejeren Preben, som lovede en Kasper ville vende tilbage til mig. Det skete aldrig....
Maibritt som står for hele virksomheden er på nattearbejde og tlf tid på hjemmeside passer derfor aldrig. "Hun står jo først op kl. 13 må man jo forstå".
Da det endelig lykkedes at komme i kontakt i Maibrit lægger hun på. Anden gang siger hun, at hun udemærket kender til sagen - men hun har tydeligvis bevidst valgt ikke at svare på nogle af mine henvendelser. Og så bevidst! Jeg er forarget😡 Har aldrig oplevet noget så uforskammet!
Jeg vil advarer folk mod at handle her!
DÅRLIG SERVICE!!!😡😡😡

Besvarelse fra Dit Print
Varerne kom i det mindste..
I modsætning til resten af anmeldelserne fik jeg mine varer - Lettere (Læs meget) forsinket.
Det er super ærgerligt at firmaet hverken svarer på mail eller telefonen når man henvender sig.
Jeg fik afvide at DitPrint kun køre deltid - Den information savnede jeg ved bestilling og/eller efterfølgende kontakt - Specielt når man 2 dage efter bestilling får af vide varen bliver sendt, når den så ikke gør.
Varen er dog rigtig fin og der er umiddelbart intet at sætte en finger på - det hæver anmeldelsen.

Besvarelse fra Dit Print
Varen kommer ikke og kan ikke komme i…
Varen kommer ikke og kan ikke komme i kontakt på hverken mail eller telefon - øv

Besvarelse fra Dit Print
Har bestilt og betalt for en vare
Har bestilt og betalt for en vare.
Min vare er betalt og skal hentes på adressen.
I svarer ikke på mail eller opkald .
Da jeg møder op på adressen er butikken lukket .
Dårlig stil .
. Opdateret oktober 24. Nu svarer i 3 år senere . Gider du sende mig mine penge retur , nu du er i gang med at rydde op i gamle uafklarede ting ?

Besvarelse fra Dit Print
Desværre skulle jeg give en stjerne for…
Desværre skulle jeg give en stjerne for at kunne skrive en anmeldelse.
Bestilte 2 håndklæder d. 2 november har ikke modtaget noget men pengene er trukket på kontoen.
Jeg har ringet flere gange men den går på tlf. svarer.
Ingen vare. Penge er spildt.
Ordrebekræftelse d. 3. oktober - varer for kr. 239,- bestilt og betalt - fragt kr. 50,- også betalt.
En måned og 13 dage senere: ingen vare modtaget.
Jeg har rykket to gange og ikke fået svar.
Både på ditprint.dk og skinner.nu der har samme ejer.
Piv ringe service
Piv ringe service. Har ikke fået mine vare efter 3 uger og de svarer ikke på mails.

Besvarelse fra Dit Print
Duer ikke - væk!
Jeg må indrømme, at M er lynhurtig til at svare på telefonen, men hun lover og lover …
Utroligt, at man kan drive en forretning, når man ikke engang gider tage stilling til en konkret bestilling.
Super flot og perfet
Har ikke modtaget varen
Vi har ikke modtaget den bestilte vare, har både ringet og skrevet til dem flere gange

Besvarelse fra Dit Print

Besvarelse fra Dit Print
Dårlig forretning !!!!
Jeg har afgivet en ordre på 2 trøjer D. 09-06 (Dansk dato format), og har D. 22-06 intet hørt, trods, det at jeg har haft ringet og e-mail for at høre hvor langt min ordre er nået, MEN STADIG INTET HØRT. Så jeg overvejer om dette firma er et fup firma. Måske, man skulle tage kontakt til forbrugsombudsmanden ??
I spørger om en anmeldelse for et…
I spørger om en anmeldelse for et produkt, vi aldrig har modtaget. Har prøvet at skrive til jeg på jeres Messenger, men intet svar er der kommet. Noget dårlig service. Måske i skulle tjekke, om man har modtaget et produkt fra jer, inden i spørger om en anmeldelse.
lang leveringstid og fejl i produkt.
Ekstrem lang leveringstid. Man kan slet ikke komme i kontakt med dem. De svarer hverken mail eller telefon. Der var desuden fejl i produktet da det endelig kom frem. Ingen respons på yderligere henvendelser.
Simpelthen for dårligt!!
Jeg har ventet i 2 uger nu og har stadig ikke modtaget den. Hverken pakke eller besked om hvornår den kommer. Det er simpelthen for dårligt, og i sær når der står 1-3 hverdage på hjemmesiden. Havde regnet med jeg kunne give min far en gave, men det må så vente til de maner sig op og får lavet min pakke...
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.






