Dit Print Anmeldelser 73

TrustScore 2.5 ud af 5

2,3

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hold nu op, hvor skulle jeg have læst anmeldelserne her, inden jeg lagde en ordre! Bestilte 3x A3 plakater fredag morgen (valgte dem pga. hurtig levering og billig pris), men i dag onsdag har... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg har benyttet Dit Print i flere år og fået printet på utallige sager som jeg er enorm tilfreds med. Jeg har prøvede andre printer firmaer rundt i landet men de når slet ikke op på dette niveau som... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Hurtig service og god kvalitet. Dog kunne jeg godt have ønsket mig bedre vejledning ifht skriftstørrelse på arbejdsbluser. Firmanavnet blev alt for stort og i øjenfaldnede. Det kunne ikke ses på comp... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ingen vare modtaget!!!! Efter at have lagt en ordre og betalt er der nu gået 14 dage og jeg har stadig ikke modtaget mine vare. Forgæves prøvet at ringe til virksomheden men uden held. Modtager... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Plakat- og skiltebutik

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Print og folie arbejde for dig


Kontaktoplysninger

2,3

Under middel

TrustScore 2.5 ud af 5

73 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

INGEN kommunikation

Hold nu op, hvor skulle jeg have læst anmeldelserne her, inden jeg lagde en ordre!

Bestilte 3x A3 plakater fredag morgen (valgte dem pga. hurtig levering og billig pris), men i dag onsdag har jeg stadig ikke hørt et pip fra dem - ikke engang en ordrebekræftelse!
Eneste dokumentation jeg har på min ordre, er det reserverede beløb på min MobilePay.

I går mistede jeg tålmodigheden og skrev til dem på chatten. Uden svar. Så udfyldte jeg deres kontaktformular - heller intet svar. Så ringede jeg til dem og tilbragte over 13 minutter som nr. 1 i køen, hvor jeg konstant blev forsikret om at "mit opkald er meget vigtigt for dem", hmm. Trykkede til sidst 0 for at lægge en besked (som de siger at man kan), men så blev opkaldet bare afbrudt.
Såååå sendte jeg en mail og bad dem annullere min ordre samt beløbsreservationen med det samme, men heller ikke der er der hul igennem endnu.

Og ja, spamfilteret er tjekket.

25. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg har flere gange forsøgt at komme i…

Jeg har flere gange forsøgt at komme i kontakt med dem. De svarer ikke hverken på mail eller tlf. deres tlf siger altid man er nr 1 i køen. Forsøger man at ligge en besked går linjen fra. De svarer ikke på chat eller på mail. Jeg har bestilt noget print d 18 april, altså snart en måned siden. De har ringet en gang og sagt de ville redirect pakken til originale pakkeshop fordi den blev leveret til den forkerte. Og derfra har jeg intet hørt; jeg har ej heller modtaget sms elle e-mail for at kunne afhente min pakke hverken på den forkerte pakkeshop eller den rigtige. Nu står jeg uden det produkt jeg skulle bruge i sidste uge, penge der er trukket og en virksomhed som fremstår ret ligeglade og er umulige at komme i kontakt med.

12. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

INGEN VARE MODTAGET

INGEN VARE MODTAGET
Umulig at komme i kontakt med firmaet hverken på mail eller telefon.
Køb ikke noget her. De skal anmeldes. Nul stjerner.

16. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Penge trukket trods jeg har annulleret…

Penge trukket trods jeg har annulleret ordren.
4 august bestiller jeg en kop med print.
Efter nogle dage hvor jeg intet info har modtaget sender jeg en mail. Hører intet. Prøver igen efter et par dage, hører intet. 12 august annullere jeg ordren. Hører intet.
13 sep for jeg en mail om at min vare er på vej of pengene er nu trukket fra min konto...
Jeg bliver så mega gal, og skriver igen og igen, men Hører intet. Nu er min vare på vej med posten. Jeg har bestilt et andet sted fra, da den skulle bruges til en fødselsdag d 24 august.

Så ringe det her. Kan se mange med samme problem, er der nogen der overvejer at kontakte kontant?

4. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Svindel

Modtog først min vare efter 4 uger, da jeg truede med at melde dem for svindel
De svarer ikke på telefonen eller mail.
Og sendte så også de forkerte varer

8. juni 2024
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ingen vare modtaget!!!

Ingen vare modtaget!!!!

Efter at have lagt en ordre og betalt er der nu gået 14 dage og jeg har stadig ikke modtaget mine vare. Forgæves prøvet at ringe til virksomheden men uden held. Modtager blot en mail om at der er travlt fra en mailadresse som ikke virker særlig troværdig.

Dårlig oplevelse, ingen vare modtaget, ville kun have mine penge retur. Dette kræver vist et besøg hos virksomheden i Herlufmagle.

5. juni 2024
Dit Print-logo

Besvarelse fra Dit Print

Hej Nicolai,
Jeg vil gerne starte med at undskylde oprigtigt for den oplevelse, du har haft med din ordre. Det er bestemt ikke, hvad vi ønsker for vores kunder. Jeg forstår frustrationen ved at vente på en levering, og jeg beklager for enhver ulejlighed, dette har forårsaget.
Lad mig forklare, at når du laver en ordre, bliver pengene kun reserveret på din konto og ikke trukket, før varen er sendt. Det kan nogle gange føre til misforståelser, og jeg er ked af den forvirring, det har skabt.
Min kollega forsøgte at kontakte dig telefonisk, men kunne ikke komme igennem på det angivede nummer. Jeg kunne forstå, at sammen fandt en løsning, og kan se det er blevet afsluttet i systemet.
Tak for din tålmodighed og forståelse i denne sag. Venlig hilsen Dit Print

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hurtig levering

Hurtig levering, klasse produkt!

3. juni 2024
Dit Print-logo

Besvarelse fra Dit Print

Hej,
Mange tak for din fantastiske anmeldelse!

Vi er glade for at høre, at du er tilfreds med leveringen og produktets kvalitet.

Hvis du har behov for hjælp eller har spørgsmål i fremtiden, er du altid velkommen til at kontakte os.
De bedste hilsner, Dit Print

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har ikke modtaget min ordre endnu….sløv…

Har ikke modtaget min ordre endnu….sløv leveringstid - pivringe service

17. januar 2024
Dit Print-logo

Besvarelse fra Dit Print

Hej,
Mange tak for din feedback, og jeg er virkelig ked af at høre om din oplevelse med vores levering. Jeg forstår, hvor frustrerende det må være ikke at have modtaget din ordre endnu.
Det ser ud til, at din pakke blev leveret til en GLS pakkeshop, men desværre blev den ikke afhentet og derfor returneret til os. Vi arbejder på at forbedre vores leveringsproces for at sikre, at sådanne situationer undgås i fremtiden.
Jeg sætter stor pris på, at du har gjort os opmærksom på problemet, og vi vil gøre vores bedste for at rette op på dette og forbedre vores service.
Hvis der er noget mere, jeg kan hjælpe dig med, er du velkommen til at kontakte mig direkte.
Med venlig hilsen, Dit Print

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Man burde kunne give 0 stjerner

Man burde kunne give 0 stjerner.
Jeg bestilte en kop online, designede den og betalte.
Jeg fik aldrig nogen ordrebekræftigelse. Da jeg havde ventet i 2 dage, kontaktede jeg firmaet for at finde ud af hvad der var gået galt. Det har jeg ikke fået svar på.
Koppen var en gave, festen er forbi og jeg bestiller min kop hos et andet firma. Den ene stjerne kan de få for ikke at have trukket pengene.
Findes firmaet ikke mere? Der er svar på andre anmeldelser her i efteråret.

19. januar 2024
Uopfordret anmeldelse
Dit Print-logo

Besvarelse fra Dit Print

Hej,
Jeg er virkelig ked af at høre om din oplevelse med os og den frustration, det har forårsaget. Jeg vil gerne oprigtigt undskylde for de problemer, du oplevede med din ordre og manglen på ordrebekræftelse.

Det lyder som om, vores mails desværre er gået i din spammappe, hvilket vi selvfølgelig har fået rettet op på.
Jeg kan oplyse, at koppen blev sendt med vores transportør et par dage efter bestillingen, men da de ikke leverer i weekenden, har der været en forsinkelse.
Jeg forstår fuldt ud din frustration over ikke at have modtaget et trackingnummer eller ordrebekræftelse, og vi arbejder på at forbedre vores mailsystem for at forhindre lignende situationer i fremtiden.

Tak fordi du gjorde os opmærksom på dette problem. Din feedback er uvurderlig for os, og vi håber, vi kan få muligheden for at give dig en bedre oplevelse i fremtiden. Hvis du har yderligere spørgsmål eller ønsker at drøfte dette yderligere, er du meget velkommen til at kontakte os.
Mange tak igen for din tålmodighed og forståelse.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner
Dit Print-logo

Besvarelse fra Dit Print

Hej Katrine,

Tak for din kommentar og for at gøre os opmærksomme på din bekymring vedrørende vores virksomhed.

Jeg vil gerne forsikre dig om, at vi ikke er lukket. Vi har for nylig gennemgået en omstrukturering og har ansat nye medarbejdere for at forbedre vores service og sikre, at vi fortsat lever op til vores høje standarder for kundetilfredshed.

Vi er meget engagerede i at betjene vores kunder og er åbne som normalt.

Du kan finde de nyeste oplysninger om vores åbningstider og tjenester på vores hjemmeside ditprint.dk

Tak for din forståelse og fortsatte støtte. Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
Venlig hilsen, Dit Print

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Det er svært at sige hvor tilfreds jeg…

Det er svært at sige hvor tilfreds jeg er med at handle hos jer der er ikke modtaget mine varer endnu

16. november 2023
Dit Print-logo

Besvarelse fra Dit Print

Hej,
Tak for opdateringen af din anmeldelse og for din forståelse. Vi er glade for at høre, at problemet kunne løses med hjælp fra vores kundeserviceteam.

Hvis du har yderligere spørgsmål eller bekymringer, er du altid velkommen til at kontakte os. Vi ser frem til at give dig en endnu bedre oplevelse næste gang.
Bedste hilsner, Dit Print

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk Service sendte et nyt print…

Fantastisk Service sendte et nyt print ub, fordi jeg havde gjort noget forkert. Flot print i god kvalitet jeg fik.

16. oktober 2023
Dit Print-logo

Besvarelse fra Dit Print

Hej,
Tusind tak for dine venlige ord og for at tage dig tid til at dele din oplevelse med os. Vi værdsætter virkelig din forståelse og er glade for, at vi kunne tilbyde en løsning, der mødte dine behov.

Vores team er dedikeret til at sikre vores kunders tilfredshed, og det er altid en fornøjelse at høre, at vi har lykkedes.

Vi ser frem til at betjene dig igen og håber at fortsætte med at overgå dine forventninger.
Venlig hilsen, Dit Print

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God service, hjælp og hurtig levering.

Jeg var blevet brændt af, af et andet firma og var i tidspres da jeg skulle bruge blusen inden få dag. Jeg havde ledt hele nettet igennem men ingen kunne hjælpe mig.
Det kunne DitPrint!!
Jeg fik personlig hjælp (og han gav sig god tid) og løfte om at det skulle de nok kunne klare.
Blusen kom som lovet så herfra skal der lyde kæmpe ros og varm anbefaling.

5. oktober 2023
Dit Print-logo

Besvarelse fra Dit Print

Kære Louise,

Tusind tak for din fantastiske anmeldelse! Vi er utroligt glade for, at vi kunne hjælpe dig i en presset situation og levere blusen til tiden som lovet.
Vi forstår, hvor stressende det kan være, og vi er stolte af at have givet dig den personlige service og tid, du havde brug for.

Det betyder meget for os at høre, at du var tilfreds med vores hjælp og vi sætter stor pris på din ros og varme anbefaling. Vi er altid her for at sikre, at vi opfylder vores kunders behov og forventninger.

Vi håber at se dig igen snart, og du er meget velkommen til at anbefale os til andre, der måtte have brug for vores tjenester.
Venlig hilsen, Dit Print

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Levede ikke op til mine forventninger

Levede ikke op til mine forventninger.
Må ærligt indrømme at servicen her er utrolig dårlig, skulle have lavet noget print men det blev ikke siddende efter Max 2 dage. Derudover overholdes leveringsdatoen ikke. En meget skuffet kunde her fra, og kommer aldrig til at handle eller lave en ordre her igen.

12. september 2023
Uopfordret anmeldelse
Dit Print-logo

Besvarelse fra Dit Print

Hej Erik

Mange tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af at høre om din oplevelse. Er du åben over for at oplyse dit ordrenummer, da jeg ikke kan se, at vi for nyligt skulle have betjent en kunde ved navn Erik. Den sidste kunde jeg har betjent ved navn Erik er mere end 4 måneder siden. Men smid dit ordrenummer, og så vil jeg hellere end gerne kigge på sagen. Falder folie af som vi har monteret efter blot 2 dage, er du naturligvis dækket af vores garanti. Kom blot forbi eller ring til mig på 40 75 76 66

De bedste hilsner
Payam fra Dit Print

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig service

Dårlig service

Brug aldrig Dit print, man bestiller og hører ikke mere, man rykker for det bestilte, og det er undskyldninger på undskyldninger, hvorfor de ikke er gået i gang.
Virkelig dårlig service

31. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Dit Print-logo

Besvarelse fra Dit Print

Hej Kristian

Mange tak for din anmeldelse.

Jeg er naturligvis ked af at høre, at du ikke ønsker at anbefale Dit Print til andre. Er du åben over for at oplyse enten et kunde eller ordrenummer? Så vil jeg meget gerne undersøge hvad der er gået galt og kompensere for fejlen.

De bedste hilsner

Payam fra Dit Print

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Print arbejde på et højt niveau og flotte produkter!

Jeg har benyttet Dit Print i flere år og fået printet på utallige sager som jeg er enorm tilfreds med. Jeg har prøvede andre printer firmaer rundt i landet men de når slet ikke op på dette niveau som Dit Print besidder. Jeg kører fra Malmø til Herlufmagle når jeg skal afhente mine produkter, og det er hele turen hver. Gode medarbejdere og rigtig god kaffe man må få hos jer.
5 Stjerner herfra

15. august 2023
Uopfordret anmeldelse
Dit Print-logo

Besvarelse fra Dit Print

Hej Nickey

Mange tak for din anmeldelse og tusind tak for de 5 stjerner.
Vi er rigtig glade for, at du har haft ikke blot én, men flere gode oplevelser ved Dit Print. Vi ser frem til at betjene dig i fremtiden, og jeg vil ønske dig en rigtig god dag.

De bedste hilsner

Payam fra Dit Print

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

De leverede aldrig varen og jeg fik en forklaring fra de varme lande

De leverede aldrig varen, vendte ikke tilbage på mail-henvendelse, kom med en lang forklaring i telefonen da jeg ringede, og intet skete efterfølgende. Brug ikke dette firma, de er vist ikke pålidelige.

15. juli 2023
Dit Print-logo

Besvarelse fra Dit Print

Kære Marlene,
Jeg vil gerne starte med at undskylde oprigtigt for den ulejlighed, du har oplevet. Det er bestemt ikke den service, vi ønsker at levere.

Grunden til forsinkelsen skyldes, at vi desværre var nødt til at aflyse ordren, fordi vi måtte sige farvel til den medarbejder, der havde erfaring med vores broderingsmaskine.

Vi forsøgte at kontakte dig omkring denne situation, og jeg beklager, hvis vores forklaring i telefonen ikke var tilfredsstillende.

Vi er forsat i gang med at forbedre vores service og har ansat en ny medarbejder, som er på kursus for at kunne håndtere broderingsopgaver. Indtil da er det desværre ikke muligt at bestille brodering på vores hjemmeside.

Vi arbejder hårdt for at kunne tilbyde denne service igen snart.

Vi værdsætter virkelig din feedback og håber, du vil overveje at give os en chance mere i fremtiden. Hvis du har yderligere spørgsmål eller bekymringer, er du altid velkommen til at kontakte os.

Mvh Dit Print

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har bestilt et krus med motiv på

Har bestilt et krus med motiv på , for snart en måned siden . Har været i kontakt med firmaet der lovede at sende det for 10 dage siden . Ingen svare på mail eller telefon nu . Dog forstår de at trække pengene . 🤮🤬

14. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Dit Print-logo

Besvarelse fra Dit Print

Hej,
Jeg vil gerne starte med at undskylde for den oplevelse, du har haft. Det er bestemt ikke den service, vi ønsker at levere, og jeg beklager de problemer, du har stødt på.

Jeg kan forstå, at du tidligere har haft kontakt med vores team, som forsøgte at løse problemet, men at du nu ikke kan få fat i os. Det er vi meget kede af, og vi undersøger naturligvis, hvad der kan være gået galt.

Jeg vil gerne berolige dig med, at vi i henhold til lovgivningen kun reserverer beløbet på dit kort, indtil varen faktisk er afsendt. Hvis beløbet allerede er trukket, betyder det, at varen er sendt. Det du refererer til, kan derfor være en reservation på kortet.

Vi sætter stor pris på din tålmodighed og håber at kunne løse dette hurtigt. Du er altid velkommen til at kontakte os direkte for yderligere hjælp.

Med venlig hilsen, Dit Print

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Jeg havde bestilt opgaven med guldtråd

Jeg havde bestilt opgaven med guldtråd, det kunne så ikke lade sig gøre p.g.a tekniske problemer, men vi fandt en anden løsning
Aftalen blev, at hvis der blev problemer med guldtrykket , fik jeg bare kappen byttet

26. maj 2023
Dit Print-logo

Besvarelse fra Dit Print

Kære Stig,
Mange tak for din anmeldelse og for din forståelse af de tekniske udfordringer, vi stod overfor. Vi er glade for, at vi sammen kunne finde en løsning, der passede til dine behov.

Vi sætter en ære i at levere høj kvalitet og god service, og hvis du skulle opleve nogle problemer fremover, står vi klar til at assistere. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for yderligere hjælp eller har feedback, du ønsker at dele.

Med venlig hilsen, Dit Print

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere