Hold nu op, hvor skulle jeg have læst anmeldelserne her, inden jeg lagde en ordre! Bestilte 3x A3 plakater fredag morgen (valgte dem pga. hurtig levering og billig pris), men i dag onsdag har... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Jeg har benyttet Dit Print i flere år og fået printet på utallige sager som jeg er enorm tilfreds med. Jeg har prøvede andre printer firmaer rundt i landet men de når slet ikke op på dette niveau som... Se mere
Virksomheden har svaret
Hurtig service og god kvalitet. Dog kunne jeg godt have ønsket mig bedre vejledning ifht skriftstørrelse på arbejdsbluser. Firmanavnet blev alt for stort og i øjenfaldnede. Det kunne ikke ses på comp... Se mere
Virksomheden har svaret
Ingen vare modtaget!!!! Efter at have lagt en ordre og betalt er der nu gået 14 dage og jeg har stadig ikke modtaget mine vare. Forgæves prøvet at ringe til virksomheden men uden held. Modtager... Se mere
Virksomheden har svaret
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Print og folie arbejde for dig
Kontaktoplysninger
Rosbjergvej 4, 4160, Herlufmagle, Danmark
- 77777666
- kontakt@ditprint.dk
- ditprint.dk
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
INGEN kommunikation
Hold nu op, hvor skulle jeg have læst anmeldelserne her, inden jeg lagde en ordre!
Bestilte 3x A3 plakater fredag morgen (valgte dem pga. hurtig levering og billig pris), men i dag onsdag har jeg stadig ikke hørt et pip fra dem - ikke engang en ordrebekræftelse!
Eneste dokumentation jeg har på min ordre, er det reserverede beløb på min MobilePay.
I går mistede jeg tålmodigheden og skrev til dem på chatten. Uden svar. Så udfyldte jeg deres kontaktformular - heller intet svar. Så ringede jeg til dem og tilbragte over 13 minutter som nr. 1 i køen, hvor jeg konstant blev forsikret om at "mit opkald er meget vigtigt for dem", hmm. Trykkede til sidst 0 for at lægge en besked (som de siger at man kan), men så blev opkaldet bare afbrudt.
Såååå sendte jeg en mail og bad dem annullere min ordre samt beløbsreservationen med det samme, men heller ikke der er der hul igennem endnu.
Og ja, spamfilteret er tjekket.
Jeg har flere gange forsøgt at komme i…
Jeg har flere gange forsøgt at komme i kontakt med dem. De svarer ikke hverken på mail eller tlf. deres tlf siger altid man er nr 1 i køen. Forsøger man at ligge en besked går linjen fra. De svarer ikke på chat eller på mail. Jeg har bestilt noget print d 18 april, altså snart en måned siden. De har ringet en gang og sagt de ville redirect pakken til originale pakkeshop fordi den blev leveret til den forkerte. Og derfra har jeg intet hørt; jeg har ej heller modtaget sms elle e-mail for at kunne afhente min pakke hverken på den forkerte pakkeshop eller den rigtige. Nu står jeg uden det produkt jeg skulle bruge i sidste uge, penge der er trukket og en virksomhed som fremstår ret ligeglade og er umulige at komme i kontakt med.
So lovely
So lovely! Got 5 signs for a my bar thaf was absoluty perfect.
INGEN VARE MODTAGET
INGEN VARE MODTAGET
Umulig at komme i kontakt med firmaet hverken på mail eller telefon.
Køb ikke noget her. De skal anmeldes. Nul stjerner.
Penge trukket trods jeg har annulleret…
Penge trukket trods jeg har annulleret ordren.
4 august bestiller jeg en kop med print.
Efter nogle dage hvor jeg intet info har modtaget sender jeg en mail. Hører intet. Prøver igen efter et par dage, hører intet. 12 august annullere jeg ordren. Hører intet.
13 sep for jeg en mail om at min vare er på vej of pengene er nu trukket fra min konto...
Jeg bliver så mega gal, og skriver igen og igen, men Hører intet. Nu er min vare på vej med posten. Jeg har bestilt et andet sted fra, da den skulle bruges til en fødselsdag d 24 august.
Så ringe det her. Kan se mange med samme problem, er der nogen der overvejer at kontakte kontant?
Svindel
Modtog først min vare efter 4 uger, da jeg truede med at melde dem for svindel
De svarer ikke på telefonen eller mail.
Og sendte så også de forkerte varer
Ingen vare modtaget!!!
Ingen vare modtaget!!!!
Efter at have lagt en ordre og betalt er der nu gået 14 dage og jeg har stadig ikke modtaget mine vare. Forgæves prøvet at ringe til virksomheden men uden held. Modtager blot en mail om at der er travlt fra en mailadresse som ikke virker særlig troværdig.
Dårlig oplevelse, ingen vare modtaget, ville kun have mine penge retur. Dette kræver vist et besøg hos virksomheden i Herlufmagle.

Besvarelse fra Dit Print
Har ikke modtaget min ordre endnu….sløv…
Har ikke modtaget min ordre endnu….sløv leveringstid - pivringe service

Besvarelse fra Dit Print
Man burde kunne give 0 stjerner
Man burde kunne give 0 stjerner.
Jeg bestilte en kop online, designede den og betalte.
Jeg fik aldrig nogen ordrebekræftigelse. Da jeg havde ventet i 2 dage, kontaktede jeg firmaet for at finde ud af hvad der var gået galt. Det har jeg ikke fået svar på.
Koppen var en gave, festen er forbi og jeg bestiller min kop hos et andet firma. Den ene stjerne kan de få for ikke at have trukket pengene.
Findes firmaet ikke mere? Der er svar på andre anmeldelser her i efteråret.

Besvarelse fra Dit Print
Det er svært at sige hvor tilfreds jeg…
Det er svært at sige hvor tilfreds jeg er med at handle hos jer der er ikke modtaget mine varer endnu

Besvarelse fra Dit Print
Fantastisk Service sendte et nyt print…
Fantastisk Service sendte et nyt print ub, fordi jeg havde gjort noget forkert. Flot print i god kvalitet jeg fik.

Besvarelse fra Dit Print
God service, hjælp og hurtig levering.
Jeg var blevet brændt af, af et andet firma og var i tidspres da jeg skulle bruge blusen inden få dag. Jeg havde ledt hele nettet igennem men ingen kunne hjælpe mig.
Det kunne DitPrint!!
Jeg fik personlig hjælp (og han gav sig god tid) og løfte om at det skulle de nok kunne klare.
Blusen kom som lovet så herfra skal der lyde kæmpe ros og varm anbefaling.

Besvarelse fra Dit Print
Levede ikke op til mine forventninger
Levede ikke op til mine forventninger.
Må ærligt indrømme at servicen her er utrolig dårlig, skulle have lavet noget print men det blev ikke siddende efter Max 2 dage. Derudover overholdes leveringsdatoen ikke. En meget skuffet kunde her fra, og kommer aldrig til at handle eller lave en ordre her igen.

Besvarelse fra Dit Print
Dårlig service
Dårlig service
Brug aldrig Dit print, man bestiller og hører ikke mere, man rykker for det bestilte, og det er undskyldninger på undskyldninger, hvorfor de ikke er gået i gang.
Virkelig dårlig service

Besvarelse fra Dit Print
Print arbejde på et højt niveau og flotte produkter!
Jeg har benyttet Dit Print i flere år og fået printet på utallige sager som jeg er enorm tilfreds med. Jeg har prøvede andre printer firmaer rundt i landet men de når slet ikke op på dette niveau som Dit Print besidder. Jeg kører fra Malmø til Herlufmagle når jeg skal afhente mine produkter, og det er hele turen hver. Gode medarbejdere og rigtig god kaffe man må få hos jer.
5 Stjerner herfra

Besvarelse fra Dit Print
De leverede aldrig varen og jeg fik en forklaring fra de varme lande
De leverede aldrig varen, vendte ikke tilbage på mail-henvendelse, kom med en lang forklaring i telefonen da jeg ringede, og intet skete efterfølgende. Brug ikke dette firma, de er vist ikke pålidelige.

Besvarelse fra Dit Print
Har bestilt et krus med motiv på
Har bestilt et krus med motiv på , for snart en måned siden . Har været i kontakt med firmaet der lovede at sende det for 10 dage siden . Ingen svare på mail eller telefon nu . Dog forstår de at trække pengene . 🤮🤬

Besvarelse fra Dit Print
Jeg havde bestilt opgaven med guldtråd
Jeg havde bestilt opgaven med guldtråd, det kunne så ikke lade sig gøre p.g.a tekniske problemer, men vi fandt en anden løsning
Aftalen blev, at hvis der blev problemer med guldtrykket , fik jeg bare kappen byttet

Besvarelse fra Dit Print
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.






