Denbedstegave Anmeldelser 209

TrustScore 4 ud af 5

4,0

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk idé! Siesta Køge blev så der vi valgte og bruge vores gavekort! Super lække råd, super nemt med personale at betale med denbedstegave! Behøvede ikke engang printe, gav ham kvitteri... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Seriøst dårligts oplevelse. Gavekort til brunch til to personer og ved indløsning ville Cafen tage kort, dernæst accepterede de så. Dårlig ( ikke frisk mad) sur mælk i kaffen,dårlig kundeservi... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Jeg kan kun give 4 stjerner, årsagen er følgende: jeg havde fået en gave pålydende frokost for 2, pris 299kr samme beløb stod på det gavebeviser der udskrives ved aktivering, men på selve gavekortet... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Gik hurtigt og nemt når først koden er tastet men mangler at koden kunne komme på SMS. (Kun print) Men kæmpe plus at beløb på gavekortet kunne bruges som rent beløb og ikke er fastlåst i kun ét bestem... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Events og underholdning

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Altid 3 års gyldighed og altid fri ombytning - vi kalder det gavegaranti! Hos Denbedstegave ønsker vi kun, at du får den bedste oplevelse. Derfor sætter vi alt ind på at give dig den bedst mulige service. Hvis du oplever et problem med et af vores gavekort eller har et spørgsmål, håber vi, at du vil kontakte verdens sødeste kundeservice på tlf. 53 53 73 85 eller via kundeservice@mbxp.dk.


Kontaktoplysninger

4,0

God

TrustScore 4 ud af 5

209 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Der stod detaljeret hvad man skulle…

Der stod detaljeret hvad man skulle gøre for at aktivere kortet , nemt at finde de steder man kunne spise på

10. januar 2024
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Malene

Mange tak for din anmeldelse.

Hvor er vi glade for og hører at du fandt det nemt og aktiverer gavekortet og finde et sted hvor du kunne benytte det.

Med venlig hilsen
Christina // Den Bedste Gave

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ikke nemt at gennemskue hvordan…

Ikke nemt at gennemskue hvordan bestilling foregår !

17. december 2023
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Gert

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af og hører at du ikke fandt det nemt og aktiverer gavekortet på hjemmesiden.
Du kan altid kontakte vores kundeservice på mail eller telefonisk, så sidder de klar til og hjælpe.

Vi er også meget interesserede i og hører hvordan at det kan gøres nemmere for jer kunder.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Dejlig let at bruge men meget meget…

Dejlig let at bruge men meget meget begrænset hvad man kan bruge det til. I Odense er der 2 restauranter og den ene er en man kun kan benytte halvt da de har running sushi men det må man ikke bruge gavekortet til.

8. december 2023
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej LS

Tak for din anmeldelse.

Vi er opmærksomme på at udbuddet af leverandører ikke er lige stort alle steder og dette er noget vi arbejder på.

Beklager ulejligheden.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Fungerede fint

Fungerede fint. Dog var det lidt misvisende at der i mail fra DEnbedstegave stod at jeg skulle udskrive og medbringe aktiveringsbeviset. Da jeg kom til restauranten ville servitricen også se aktiveringsbeviset i mailen. Heldigvis havde jeg ikke slette den !
Det ville være ønskværdigt med flere valgmuligheder på restauranter i fx Hillerød og andre større provinsbyer.

26. november 2023
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Malene

Mange tak for din anmeldelse.

Godt og hører at det fungerede fint.
Man behøver ikke og printe beviset ud, det er fint og fremvise det på mail, men hvis man printer det ud er det også fint nok, så skal man ikke fremvise det på mail også så beklager den misforståelse der må have været med leverandøren der.

Vi er opmærksom på at udbuddet af leverandører ikke er lige stort alle steder og dette er noget vi arbejder på.

Med venlig hilsen 
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Fungerede rigtig fint

Fungerede rigtig fint. Eneste minus er man skal printe og aktivere gavekortet. Havde været nemmere man bare kunne aflevere kortet.

15. november 2023
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Jette

Tak for din anmeldelse.

Du behøver ikke og printe aktiveringsbeviset ud, det er ok at du fremviser dette som et billede på telefonen og så afleverer selve gavekortet til dem som betaling.

Vi er glade for og hører at det hele ellers fungerede fint.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Overskueligt

Let og overskueligt at bestille

9. november 2023
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Erik

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner, dem sætter vi stor pris på.

Hvor er det godt og hører at du fandt det nemt og overskueligt at anvende vores gavekort.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Nemt og enkelt

Det var nemt at finde på hjemmesiden hvor kortet kunne bruges. Samt nemt at aktivere.

13. oktober 2023
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Linda

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner, dem sætter vi stor pris på.

Hvor er det godt og hører at du fandt det nemt og finde hjemmesiden og aktiverer det til et af de steder hvor gavekortet kan benyttes.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fru Lønborg

Fru Lønborg, Odder

12. oktober 2023
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Helle

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner, dem er vi glade for.

Det ser ud til at du har haft en god oplevelse hos Fru Lønborg.

Med venlig hilsen
Christina // Morebox

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Nem st bruge

Nem st bruge. Udvalget af restauranter er begrænset

9. oktober 2023
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Jens

Mange tak for din anmeldelse.

Godt og hører at du fandt det nemt og anvende vores gavekort.

Vi er opmærksomme på at udbuddet af leverandører ikke er lige stort alle steder og dette er noget vi arbejder på.

Med venlig hilsen
Christina // Morebox

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rigtig god betjening

Rigtig god betjrning

12. september 2023
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Margit

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner, dem er vi meget glade for.

Hvor er det godt og hører at du fik rigtig god betjening hos Café Fata'morgana.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Syntes det er svært at finde ud af hvor…

Syntes det er svært at finde ud af hvor det kan bruges og ikke så mange steder.

16. juli 2023
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Flemming

Tak for din anmeldelse.

Inde på hjemmesiden kan du slå gavekortet op og så skrive det postnummer du godt vil finde noget omkring, du vil så få vist de leverandører der ligger tættest på det område først.

Vi er opmærksomme på at udbuddet af leverandører ikke er lige stort alle steder og vi arbejder på at skaffe flere rundt omkring i landet.

Med venlig hilsen
Christina // Morebox

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Fin service.

8. juli 2023
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Jeanette

Mange tak for din anmeldelse.

Godt og hører at du har fået fin service.

Med venlig hilsen
Christina // Morebox

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Simon

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner, dem sætter vi stor pris på.

Godt og hører at det hele fungerede fint og nemt.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Det er træls at blive besværet med den…

Det er træls at blive besværet med den type gaver. Dårlig ide at skulle tilmelde kort og registrere sig inden et restaurationsbesøg på et begrænset antal restauranter. Jeg foretrækker langt, at kunne vælge restaurant når jeg får behov, og da betale med "menneskepenge" eller kort. Iøvrigt var den valgte restaurant absolut tilfredsstillende.

12. maj 2023
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej

Tak for din anmeldelse.

Er ked af at hører du ikke har været tilfreds med dit morebox gavekort.
Grunden til at man skal aktiverer det, er for din egen skyld og for leverandørens skyld.
Det er under aktiveringen at man opdager hvis der er fejl eller problemer med ens kort, da et aktiveringsbevis i så fald ikke kan laves.
Man risikerer derfor ikke først at opdage fejlen når man står og vil anvende gavekortet hos leverandøren og så selv skal hive penge op af lommen.

Godt og hører at du fandt den valgte restaurant absolut tilfredsstillende.

Med venlig hilsen
Christina // Morebox

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Maden

Dejlig brunch og fin betjening

1. april 2023
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Reese

Tak for din anmeldelse og de 5 stjerner, dem sætter vi stor pris på.
Hvor er det godt og hører at det var en dejlig brunch og en fin betjening.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Hyggelig atmosfære

Hyggelig atmosfære, god betjening dog lidt smålig når man har købt morgenmad med kaffe og the, at man skal betale 19 kr. for at få 1 opfyldning med kaffe.

11. marts 2023
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Lea

Mange tak for din anmeldelse.

Godt og hører at der var hyggelig atmosfære og god betjening på stedet.
Synes at du skal informere stedet om at du ikke var tilfreds med en ekstra betaling for opfyldning af kaffen.

Med venlig hilsen
Christina // Morebox

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Det var et hyggeligt sted vi var ude og…

Det var et hyggeligt sted vi var ude og spise, med god mad og fin betjening.
Men der er ikke mange steder at vælge imellem, når man bor nord for Aalborg.

3. marts 2023
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej

Tak for din anmeldelse.

Godt og hører at I fandt et sted med god mad og fin betjening.
Vi er opmærksomme på at udbuddet af leverandører ikke er lige stort alle steder.
Der bliver arbejdet på at skaffe flere.

Beklager ulejligheden.

Med venlig hilsen
Christina // Morebox

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Skøn gave

Skøn gave, fik lækkert mad på Kik ind i Hillerød👍

4. marts 2023
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Torben

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner, dem sætter vi pris på.

Godt og hører at det var en skøn gave, som du kunne benytte til noget lækkert mad på KiK i Hillerød.

Med venlig hilsen
Christina // Morebox

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Jeg ved ikke om det har noget med jer…

Jeg ved ikke om det har noget med jer at gøre. Men jeg fik et gavekort til brunch for 2 men skulle betale 39 kr, da brunch pr person koster 169 kr og gavekort var på 299 kr. Men det var et gavekort til brunch for 2. Det synes jeg ikke kan være rigtigt.så jeg vil aldrig selv koste et gavekort hos jer. Og jeg ved at dem jeg fik det af, hellere ikke mere vil købe et gavekort hos jer.

22. februar 2023
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Julie

Tak for din anmeldelse.

Vi er opmærksomme på problemet og disse gavebokse bliver heller ikke produceret mere.
Efter at priserne på fødevare steg har vores leverandører også måtte hæve deres priser.
Du vil derfor også se når du aktiverer dit gavekort på hjemmesiden af de fleste leverandører vil have dette stående:
Det får du:
Vælg frit fra menukortet for gavekortets værdi.

Vi beklager ulejligheden.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Marianne

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner, dem sætter vi stor pris på.

Hvor er vi glade for at høre at du fandt det super nemt og indløse og bruge vores gavekort.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere