Denbedstegave Anmeldelser 209

TrustScore 4 ud af 5

4,0

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk idé! Siesta Køge blev så der vi valgte og bruge vores gavekort! Super lække råd, super nemt med personale at betale med denbedstegave! Behøvede ikke engang printe, gav ham kvitteri... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Seriøst dårligts oplevelse. Gavekort til brunch til to personer og ved indløsning ville Cafen tage kort, dernæst accepterede de så. Dårlig ( ikke frisk mad) sur mælk i kaffen,dårlig kundeservi... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Jeg kan kun give 4 stjerner, årsagen er følgende: jeg havde fået en gave pålydende frokost for 2, pris 299kr samme beløb stod på det gavebeviser der udskrives ved aktivering, men på selve gavekortet... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Gik hurtigt og nemt når først koden er tastet men mangler at koden kunne komme på SMS. (Kun print) Men kæmpe plus at beløb på gavekortet kunne bruges som rent beløb og ikke er fastlåst i kun ét bestem... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Events og underholdning

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Altid 3 års gyldighed og altid fri ombytning - vi kalder det gavegaranti! Hos Denbedstegave ønsker vi kun, at du får den bedste oplevelse. Derfor sætter vi alt ind på at give dig den bedst mulige service. Hvis du oplever et problem med et af vores gavekort eller har et spørgsmål, håber vi, at du vil kontakte verdens sødeste kundeservice på tlf. 53 53 73 85 eller via kundeservice@mbxp.dk.


Kontaktoplysninger

4,0

God

TrustScore 4 ud af 5

209 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Det fungerede fint

Det fungerede fint, bare lidt mærkeligt at man skulle betale differencen fra gavekortets værdi 299,- og op til hvad en “brunch for to” reelt kostede.

26. januar 2025
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej 

Tak for din anmeldelse.

Efter at fødevarepriserne er steget er det desværre ikke muligt for vores leverandører og tilbyde brunch for 2 personer til 299,-.
Man vil derfor få vist på vores hjemmeside hvor gavekortet skal aktiveres til en leverandør hvad de kan tilbyde for gavekortet nu.
De fleste har stående at der er frit valg fra menukortet for gavekortets værdi.

Vi har fået produceret nye gavekort som er mere tilsvarende det leverandørerne kan tilbyde i dag de kom ud i butikkerne i November 2024.

Beklager ulejligheden.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Det fungerede bare!

14. januar 2025
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Hans-Willy

Mange tak for din anmeldelse.

Hvor er vi glade for og hører at det hele fungerede da du skulle benytte vores gavekort.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Nemt og ligetil

Nemt og ligetil

11. januar 2025
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Johnny

Mange tak for din anmledelse og de 5 stjerner, de er højt værdsat hos os.

Hvor er vi glade for at det var nemt og ligetil for dig og benytte gavekortet.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Det er meget nemmere at bruge

Det er rigtig godt

3. januar 2025
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Ole

Mange tak for din anmeldelse.

Hvor er vi glade for og hører at det var nemt for dig og benytte gavekortet og at det var rigtig godt.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Fesent udvalg og træls man selv skal…

Fesent udvalg og træls man selv skal smide penge oveni :(
Vil hellere have kontanter end sådan et gavekort :/

8. november 2024
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Miefraya,

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af og hører at du ikke har været tilfreds med værdien på gavekortet 499,-. 
Café Vivaldi har frit valg fra menukortet for gavekortets værdi, så hvis man vælger noget der er højere end gavekortets værdi vil man selv skulle betale et evt. restbeløb.

Vi er opmærksomme på at udvalget af leverandører ikke er lige stort alle steder og dette er noget vi arbejder på.

Beklager ulejligheden.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God gave

God gave
Det er meget smart måde at bruge et online gavekort fremfor et fysisk. Det er meget god idé at give som gave, hvis man ikke helt lige ved hvad man skal give oveni er det også meget nemt at bruge.

30. oktober 2024
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Monica

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner, dem sætter vi stor pris på.

Hvor er vi glade for og hører at du synes vores gavekort er en god gave idé og at du synes det er nemt og benytte det.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Dejlig nemt

Dejlig nemt at man bare kan bruge for det beløb der var på kortet og st man ikke var begrænset til en bestemt menu.
Vi gik på Vivaldi i Helsingørgade i Hillerød. Så hyggeligt og de var super søde til at vejlede i brug af kortet⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

4. oktober 2024
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej GiC

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner, dem sætter vi stor pris på hos os.

Hvor er det godt og hører at du har været tilfreds med brugen af gavekortet og at du havde en hyggelig oplevelse hos Café Vivaldi i Hillerød som kunne vejlede i brug af gavekortet.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Fungerer ok.

Fungerer ok, men er lidt irriterende at man skal binde sig ti en bestemt restaurant via appen.
Men ellers godt produkt

21. september 2024
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Michael

Mange tak for din anmeldelse.

Godt og hører at du synes det fungerer ok.

Grunden til at man skal lave et aktiveringsbevis er for at leverandøren kan se at man har et gyldigt gavekort med penge på som de skal tage imod hos dem.
Du kan altid aktiverer gavekortet til en anden leverandør hvis man skulle ombestemme sig.

Med venlig hilsen 
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vi brugte gavekortet på le Croq i…

Vi brugte gavekortet på le Croq i Ebeltoft og man kunne næsten ikke bruge kortet hos dem

21. september 2024
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Anita

Tak for din anmeldelse.

Er ikke sikker på hvorfor at I næsten ikke kunne bruge gavekortet hos le Croq i Ebeltoft, men beklager hvis I har haft en dårlig oplevelse da I skulle benytte vores gavekort.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Det er for besværligt

5. september 2024
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Karin

Tak for din anmeldelse

Vi er kede af og hører at du har fundet det besværligt og skulle anvende vores gavekort og vi tager gerne imod råd til hvordan at det kan gøres mindre besværligt for kunderne.

Beklager ulejligheden.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Jeg kan kun give 4 stjerner

Jeg kan kun give 4 stjerner, årsagen er følgende: jeg havde fået en gave pålydende frokost for 2, pris 299kr samme beløb stod på det gavebeviser der udskrives ved aktivering, men på selve gavekortet i æsken står der værdi 249 kr.
Det gav lidt forvirring ved betalingen af frokosten. Restauranten var venlig og trak 299 kr fra regningen. Men en lidt uheldig oplevelse.

21. august 2024
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Søren

Mange tak for din anmeldelse.

Vi er blevet kontaktet af Café Faust omkring sagen efterfølgende og det er en meget gammel printfejl på selve gavekortet, som ikke blev opdaget før at gavekortene var endt i butikkerne da det står på kortet inde i pakken og ikke ude på æsken.

Så der er betalt 299,- for gavekortet og vi er meget taknemmelige for at Café Faust også indløste de 299,- som stod på kortet trods denne fejl.

Vi beklager mange gange for ulejligheden.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God mad.

God frokost.

28. juli 2024
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej 

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner, de er guld værd.

Hvor er det godt og hører at der blev serveret en god frokost hos Café Vivaldi i Esbjerg, da du skulle benytte vores gavekort.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Birgit

Tak for din anmeldelse.

Er ked af og hører at du har fundet det omstændigt og skulle benytte vores gavekort.
Vi tager gerne imod råd til hvordan at det kan gøres nemmere for kunderne og benytte gavekortet.

Beklager ulejligheden.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Mad med gavekort.

Det var "nemt", at aktivere. Dog mangler der flere steder i Slagelse by, hvor kortet kan bruges!!

14. juni 2024
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej

Mange tak for din anmeldelse.

Hvor er vi glade for og hører at det var nemt og aktiverer gavekortet til en leverandør.
Vi er opmærksomme på at udbuddet af leverandører ikke er lige store alle steder og vi arbejder hele tiden på og skaffe flere som vil samarbejde med os.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Det er for dårligt at man kun kan bruge…

Det er for dårligt at man kun kan bruge sit gavekort 2 steder i Aalborg

3. juni 2024
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Janne

Tak for din anmeldelse.

Vi er opmærksomme på at udbuddet af leverandører ikke er lige stort alle steder og vi arbejder hele tiden på og finde flere leverandører som vil samarbejde med os.

Beklager ulejligheden.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Jeg syntes at det er noget bøvl

Jeg syntes at det er noget bøvl

5. juni 2024
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Jesper

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af og hører at det har været noget bøvl for dig og anvende gavekortet og tager gerne imod gode råd til hvordan at det kan gøres mindre bøvlet for dig.

Beklager ulejligheden.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Nemt at anvende gavekortet…

Nemt at anvende gavekortet fra”denbedstegave”
Og bookningen på ombord var virkelig nem.

26. april 2024
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Inger

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner, de er meget højt værdsat.

Hvor er vi det godt og hører at det var nemt og anvende vores gavekort og at det gik nemt med bookingen ombord også.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Det var en fin oplevelse,dejlig mad og…

Det var en fin oplevelse,dejlig mad og flink personale

27. februar 2024
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Gerda

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner, de er guld værd.

Hvor er vi glade for og hører at du havde en fin oplevelse med et flinkt personale og dejligt mad hos Dronning Louise / restaurant, cafe og bar .

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Nem og overskuelig aktivering af gavekort

Jeg vil give Den Bedste Gave 5 stjerner, for deres gode vejledning i at aktivere gavekortet. Det var så nemt 👍

7. februar 2024
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Susanne

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner, dem værdsætter vi højt.

Hvor er vi glade for og hører at det var nemt og overskueligt at aktiverer vores gavekort.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere