Denbedstegave Anmeldelser 209

TrustScore 4 ud af 5

4,0

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk idé! Siesta Køge blev så der vi valgte og bruge vores gavekort! Super lække råd, super nemt med personale at betale med denbedstegave! Behøvede ikke engang printe, gav ham kvitteri... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Seriøst dårligts oplevelse. Gavekort til brunch til to personer og ved indløsning ville Cafen tage kort, dernæst accepterede de så. Dårlig ( ikke frisk mad) sur mælk i kaffen,dårlig kundeservi... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Jeg kan kun give 4 stjerner, årsagen er følgende: jeg havde fået en gave pålydende frokost for 2, pris 299kr samme beløb stod på det gavebeviser der udskrives ved aktivering, men på selve gavekortet... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Gik hurtigt og nemt når først koden er tastet men mangler at koden kunne komme på SMS. (Kun print) Men kæmpe plus at beløb på gavekortet kunne bruges som rent beløb og ikke er fastlåst i kun ét bestem... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Events og underholdning

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Altid 3 års gyldighed og altid fri ombytning - vi kalder det gavegaranti! Hos Denbedstegave ønsker vi kun, at du får den bedste oplevelse. Derfor sætter vi alt ind på at give dig den bedst mulige service. Hvis du oplever et problem med et af vores gavekort eller har et spørgsmål, håber vi, at du vil kontakte verdens sødeste kundeservice på tlf. 53 53 73 85 eller via kundeservice@mbxp.dk.


Kontaktoplysninger

4,0

God

TrustScore 4 ud af 5

209 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hyggeligt

Hyggeligt, god service

21. marts 2026
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Silje

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner.

Hvor er vi glade for og hører at der var hyggeligt og god service hos den valgte leverandør.

Med venlig hilsen
Christina // Morebox

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Perfekt

Perfekt, hurtig levering af den ønskede vare.

2. juni 2025
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Brian

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner.

Hvor er vi glade for og hører at det gik hurtigt med leveringen.

Med venlig hilsen
Christina // Morebox

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Tak for hurtigt levering

Tak for hurtigt levering

2. maj 2025
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Elis

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner.

Hvor er vi glade for og hører at du er tilfreds med leveringstiden på vores pakker.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fungerer fint

19. januar 2026
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Marianne

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner.

Hvor er vi glade for og hører at det fungerede fint da du skulle benytte gavekortet.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Rene

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner.

Hvor er vi glade for og hører at det gik nemt med indløsningen af gavekortet.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Seriøst dårligts oplevelse

Seriøst dårligts oplevelse.
Gavekort til brunch til to personer og ved indløsning ville Cafen tage kort, dernæst accepterede de så.
Dårlig ( ikke frisk mad) sur mælk i kaffen,dårlig kundeservice og!!
Ved afslutning skulle der betales 175 kr ekstra!
Vil aldrig ha’ gået der ind og da slet ikke ved ekstraudgifter? Som ikke blev oplyst.

10. januar 2026
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Louise

Tak for din anmeldelse.

Du får lige samme svar her som jeg sendte til dig tidligere i dag:

Vi er kede af og hører at du har haft en dårlig oplevelse hos leverandøren og vil anbefale at du tager kontakt til dem omkring utilfredsheden med maden der blev serveret.

Det er forskelligt hvad leverandørerne kan tilbyde for gavekortene og efter at fødevarepriserne er steget er det ikke muligt for Café Olivia og tilbyde 2 x brunch plus drikkevarer til den pris.

Man får derfor lov til og vælge frit fra menukortet for gavekortets værdi i stedet for, dette står også på hjemmesiden når du indløser gavekortet hos leverandøren og kan se at de også skriver at gavekortene kun kan indløses mandage og tirsdage hos dem:

Det får du:

Frit valg fra menukortet for gavekortets værdi. Bemærk venligst at eventuel restsaldo ikke udbetales.

Info om stedet:

Hos Café Min Olivia med lokation på Vesterå-gaden i Aalborg bliver du som gæst budt indenfor til hyggelige lokaler og et bredt café-menukort. Dette betyder simpelt fortalt, at mulighederne er mange, og at du eksempelvis kan nyde brunch, burger, lækre cocktails eller dessert-tapas.

Vi bestræber os på, at du som gæst får en god og hyggelig oplevelse på Café min Olivia.

OBS! Gavekort kan kun indløses hos Cafe Min Olivia på mandage og tirsdage. 


Vores gavekort giver desværre ikke rabatter hos leverandørerne og de vil derfor kun kunne tilbyde mad der svarer til prisen på vores gavekort.

Vi har fået produceret nye gavekort som er mere tilsvarende det leverandørerne kan tilbyde i dag de kom ud i butikkerne i November 2024.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Nemt og hurtig

17. november 2025
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Bjarne

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner.

Hvor er det bare godt og hører at det gik nemt og hurtigt da du skulle benytte gavekortet.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Synes det er dårlig stil at et gavekort…

Synes det er dårlig stil at et gavekort udløber efter 3 år

19. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Christina

Tak for din anmeldelse.

3 år er en meget normal udløbsdato på disse slags gavekort og i August 2022 satte vi udløbsdatoen op til 5 år på vores gavekort så vi er lige nu den leverandør som har længst gyldighed på disse slags gavekort.

Du kan også læse mere om disse slags gavekort hos forbrugerrådet og reglerne for udløb og gyldighed for disse.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Nem hjemmeside.Let

Nem hjemmeside.Let, at booke sin oplevelse.

27. oktober 2025
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Poul

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner.

Hvor er vi glade for at du fandt det nemt og begive dig rundt på hjemmesiden og at det var let for dig og booke din oplevelse.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Der var kun en restaurant i nærheden og…

Der var kun en restaurant i nærheden og der kunne ikke købes drikkevarer på gaven. Restauranten får kun 60% af beløbet - så det er bedre ned pengegaver eller gavekort til Restauranterne.

13. september 2025
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Karin

Tak for din anmeldelse.

Det er helt korrekt at restauranterne ikke får udbetalt det fulde beløb af gavekortet, da vi jo også gerne skulle tjene på det så vi kan producerer flere gavekort.
Kan dog sige at de ikke kun får 60% af værdien udbetalt fra os af og det leverandøren får ud af det er reklame på vores hjemmeside.

Der er ikke nogen form for rabat ordning på vores gavekort og det er leverandørerne selv der bestemmer hvad de kan tilbyde for gavekortet, det skal dog være tilsvarende prisen på gavekortet, nogen leverandører har derfor valgt at drikkevarer ikke er inkluderet i gavekortet.
Hvis leverandørerne har specielle krav til hvad gavekortet ikke kan benyttes til vil dette være beskrevet ud for leverandøren.

Vi er opmærksomme på at udbuddet af leverandører ikke er lige stort alle steder og vi arbejder hele tiden på og skaffe flere leverandører som kunne være interesseret i og modtage vores gavekort.

Beklager ulejligheden.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Gave

Super smart når man skal give en 🎁

15. august 2025
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Ebba

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner, dem sætter vi stor pris på.

Hvor er vi glade for og hører at du synes vores gavekort er en super smart gave og give.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Besværligt

29. juli 2025
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Jan

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af og hører at du har fundet det besværligt og indløse vores gavekort og vi tager gerne imod råd til hvordan at det kan gøres mindre besværligt for dig som kunde.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Det er vigtigt at i understreger på den…

Det er vigtigt at i understreger på den bestilling( Det papir vi får når vi har valgt restaurant ) at vi skal reserverer på deres hjemmeside så bogholderen kan godkende ellers kan vi ikke betale.

19. juli 2025
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Gitte

Tak for din anmeldelse.

Dette står nævnt inde på hjemmesiden hvor du laver aktiveringsbeviset til leverandøren, så ud for hver leverandør som man kan vælge står der hvad de kan tilbyde og deres booking krav.
Og under booking står der dette nævnt hos RAS - Gastro&malt "HUSK: Gavekortskoder SKAL oplyses ved reservation. Koder kontrolleres og indløses ved bekræftelse af reservation og er derfor bindende. Bord skal forudbestilles".

Da aktiveringsbeviset er et standard bevis der bliver sendt ud på samtlige leverandører som har forskellige krav, kan der ikke laves en specifik tekst på beviserne for hver leverandør.

Man skal derfor selv læse op omkring kravene på hjemmesiden inden man aktiverer gavekortet til leverandøren.

Beklager ulejligheden.

Med venlig hilsen
Christina // Morebox

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

At gøre ting anderledes

Det var en god oplevelse

11. juni 2025
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Erik

Mange tak for din anmeldelse.

Hvor er vi glade for og hører at du havde en god oplevelse, da du skulle benytte vores gavekort.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Det var let at bruge gavekortet

Det var let at bruge gavekortet

12. juni 2025
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Linda

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner, dem sætter vi pris på.

Hvor er vi glade for at du fandt det let og benytte vores gavekort.

Med venlig hilsen
Christina // Morebox

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Maden

Maden. Men hvorfor skal man både printe et stykke papir og have et plastik kort. Ikke særlig smart og godt for miljøet

7. juni 2025
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Lars

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner, dem er vi glade for.

Det er ikke nødvendigt og printe aktiveringsbeviset ud, hvis man kan fremvise det som et billede på telefonen.
Selve gavekortet er det der skal afleveres til leverandøren som betaling.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fungerede utrolig godt og nemt dejlig…

Fungerede utrolig godt og nemt dejlig oplevelse

28. maj 2025
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Anette

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner, dem sætter vi stor pris på.

Hvor er vi glade for og hører at det fungerede godt og nemt og at du havde en dejlig oplevelse da du skulle benytte gavekortet.

Med venlig hilsen
Christina / Den bedste gave

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Gode gaver 🎁

Gode gaver 🎁

19. maj 2025
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Fin

Mange tak for din anmeldelse og de 5 stjerner, de er guld værd.

Hvor er vi glade for at du synes vores gavekort er gode gaver.

Med venlig hilsen
Christina // Morebox

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Brugte gavekort til spise på skøn cafe…

Brugte gavekort til spise på skøn cafe i Aarhus. Lækker mad og gode priser.
En skam at der ikke var flere steder og vælge imellem.

28. april 2025
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Pia

Mange tak for din anmeldelse.

Hvor er vi glade for og hører at du fik noget lækker mad hos den valgte leverandør, da du skulle benytte gavekortet.

Vi er opmærksomme på at udbuddet af leverandører ikke er lige stort alle steder og vi arbejder hele tiden på og skaffe flere.

Med venlig hilsen
Christina // Morebox

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Syntes det er et problem når jeg…

Syntes det er et problem når jeg modtage et gavekort til 2 personer til Brunch og prisen så ikke passer og skal betale ekstra. Selvfølgelig skal det betales for kaffe og juice ved siden af.

25. januar 2025
Denbedstegave-logo

Besvarelse fra Denbedstegave

Hej Susanne

Tak for din anmeldelse.

Efter at fødevarepriserne er steget er det desværre ikke muligt for vores leverandører og tilbyde brunch for 2 personer til 249,-.
Man vil derfor få vist på vores hjemmeside hvor gavekortet skal aktiveres til en leverandør hvad de kan tilbyde for gavekortet nu.
De fleste har stående at der er frit valg fra menukortet for gavekortets værdi.

Vi har fået produceret nye gavekort som er mere tilsvarende det leverandørerne kan tilbyde i dag de kom ud i butikkerne i November 2024.

Beklager ulejligheden.

Med venlig hilsen
Christina // Den bedste gave

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere