Vi var meget glade for alt: Prisen , hurtig levering . Den sidste stjerne mangler, da vi ikke kan printe regningen ud , for at gemme den i regnskabsmappen . I må meget gerne kun sende regningen . KH... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Anmeldelser i korte træk
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Det, folk taler mest om
Anmeldelser, der former dette resumé
Virksomhedsoplysninger
- nr. 4 af de 8 bedste virksomheder i Energiforsyningsselskab
- nr. 15 af de 21 bedste virksomheder i Energiselskab
- nr. 7 af de 7 bedste virksomheder i Leverandør af fyringsolie
- nr. 1 af de 1 bedste virksomheder i Olie- og naturgasfirma
Om DCC Energi
Skrevet af virksomheden
Energi til hele Danmark .
Vi leverer den energi, der er med til at holde stuerne varme og bilerne kørende. Uanset hvad der er dit energibehov, sidder vi klar til at hjælpe og give dig inspiration til effektive og fremtidssikre energiløsninger til både bolig og bil.Få en bred vifte af energiløsninger
Vi leverer el, brændstof, naturgas og nye grønnere energiløsninger som ladebokse, varmepumper og solceller til både private og virksomheder.Lynhurtig service
Vi er altid klar til at hjælpe, uanset om du har brug for en ladeboks eller rådgivning inden for grøn omstilling.Kontaktoplysninger
Østbanegade 123, 2100, København Ø, Danmark
- 7010 2010
- info@dccenergi.dk
- www.dccenergi.dk
Bed kunder om at skrive en anmeldelse
Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ
Har besvaret 96 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 1 uge
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Hold da op et amatørforetagende
Hold da op et amatørforetagende. Bad om at blive kontaktet med henblik på en el-aftale. Blev ringet op, havde en god snak. Var ikke hjemme så vi aftalte at han ringede tilbage dagen efter. Det gjorde han ikke. Kontaktede kundeservice 5 dage senere. Har nu, yderligere 4 dage senere, ikke endnu ikke hørt hørt en lyd fra dem.
Hurtig service
Sælger solgte godt- men leverede det stik modsatte
Sælger solgte godt. Var imødekommende, og svarede på de spørgsmål og betænkeligheder jeg havde for at kunne modtage el.
Dog viste det sig, at jeg endte præcis der hvor sælger sagde jeg ikke skulle være bekymret.
Jeg er af virkelig uheldige årsager havnet i RKI med et beløb jeg håber jeg kan få en advokat med ind over når jeg har overskuddet. Et beløb jeg desværre ikke bare kan efterkomme og få ud af verdenen.
Jeg fortalte sælger dette, og da jeg netop er flyttet i hus med mine børn, har jeg ikke mere at tage af lige nu.
Mit gamle energi selskab skulle være flyttet med på den nye adresse, men havde lige glemt at oplyse mig om at de kun havde flyttet gas med over og ikke el’en ved en fejl- som de åbenbart ikke kan fikse. Så her står jeg/vi så, -uden leverandør, ny bolig, og krav om sikkerhedsstillelse som jeg ikke har.
Jeg ringede til DCC idet de skulle være virkelig gode - og jeg ville gerne flytte både mit el samt gas over til dem.
Jeg fortalte dette til sælger, som synes dette lød helt utroligt mærkeligt, i forhold til mit selskabs metode omkring ikke at meddele sin fejl, og også at jeg havde oplevet at jeg skulle stille sikkerhed samtlige steder jeg havde undersøgt vedrørende el og gas andre steder. Han mente dette burde være noget jeg ikke skulle være bekymret for hos DCC.
Jeg spurgte selvfølgelig ind til det her med sikkerhedsstillelsen- om der kunne komme noget i vejen for den her levering?
Sælger sagde at det kunne der ikke. Der ville være gas fra dem allerede næste dag.
Jeg spurgte direkte til min situation med RKI, hvortil han svarede at sådan var det ikke hos dem.
Men jeg kan meddele, at jeg lige siden har modtage e-mails vedr. sikkerhedsstillelse og nu lukning af elforsyningen gennem Evida. Det er weekend - heldigvis varmt, men med en ny pris der hedder 4000 for sikkerhed, 1600 kr for genoplukning, samt 998 eller deromkring for gebyr!!
Jeg har så meget foragt for denne måde at behandle andre mennesker på.
Min situation handler ikke om at være en dårlig betaler. Men om en hel historie bag om “fakta” - som er nødt til at blive set på også.
Jeg forventede ikke at dette bare kunne lade sig gøre- derfor spurgte jeg ind til netop RKI og sikkerhedsstillelse. For der kunne jeg selv vurdere om jeg havde midlerne eller skulle shoppe videre.
Men valget blev gjort for mig ved at sige at alt er i orden - gøre mig til kunde - og SÅ kræve div. ekstra gebyrer mm.
Det er det sidste der var brug for i vores historie - og derfor kan jeg kun appellerer til at man som minimum ikke lover mere end man kan levere.

Besvarelse fra DCC Energi
Hans peter Jensen en behagelig sælger…
Hans peter Jensen en behagelig sælger når man lære ham at kende
Jeg oplevede i går da der skul tanks, samt dårlig service
Jeg oplevede i går da der skul tankes kl 16.30-16.45 at min Shell kort via FDM ik ku bruges i havde lukket på telefonen så ingen hjælp at hente
Endte i stedet med at skul bruge mit eget kort hvor i efter at ha snakket med jer i telefonen ik ka trække rabatten fra
Føler ærligt talt i ik er bestemt gode til at informere jers kunder via mail osv omkring dette problem så ku man jo ha sagt dette ik havde været sket for mit vedkommende
I kom hurtigt og havde en god chauffør.
I kom hurtigt og havde en god chauffør.
Olien er sikkert helt ok.
Ingen kundeservice
Det er dårlig kundeservice, at bruge en no reply mailadresse til kundekommunikation. Det er også ekstremt dårlig kundeservice ikke at påtage sig ansvar for den manglende orientering man lover kunder. Jeg har nu kommunikeret med 'kundeservice' over 8-10 mails, hvor Marinas vigtigste opgave er at være argumenterende, ansvarsfralæggende og meget lidt kundeminded. Det er faktisk lidt vildt. Meget sjældent, at opleve SÅ ringe kundeservice. Hvis I ikke gider orientere jeres kunder omkring aftaleudløb, så lad være med at love det. Så ved man da hvad man kan forholde sig til.

Besvarelse fra DCC Energi
Så er den gal igen i kan bare ikke…
Så er den gal igen i kan bare ikke finde ud af betaling service så nu skifter vi el selskab vil ikke anbefale jer til nogen

Besvarelse fra DCC Energi
Jeg har tidligere havet en gæld hos dcc…
Jeg har tidligere havet en gæld hos dcc energi men betalte den i slutningen af maj, stadigvæk sidder jeg uden gas og ni genåbner ikke for gassen, trods at jeg været kunde og trods ni fået jeres penger! Og ringe til jer er en komplex sag, som kunde får man vente så lang tid og når man væl kommer frem så kobles man videre flere ganger!! Detta giver ikke er et godt renomme og rygte!! Fy for pokker før jer!!
Det handler bare om at presse så meget penger som muligt fra jeres kunder og kunderne får ikke så meget tilbage!!
Annika

Besvarelse fra DCC Energi
hurtig og nemt
Som potentiel kunde
Som potentiel kunde, der har en el aftale med en anden leverandør mener jeg det er normalt at forsøge at sikre sig ikke at blive stillet dårligere ved et skift til DCC Energi. Jeg stiller derfor spørgsmål og bør vel forvente svar. Jeg oplever et blive fuldstændig ignoreret af DCC's sælger som ikke svarer på mine mange rykkere. Absolut ikke en god oplevelse og ikke en samarbejds partner.

Besvarelse fra DCC Energi
Endelig et Elselskab hvor tingene er i…
Endelig et Elselskab hvor tingene er i orden. Ingen plat og svindel.
Fik hurtig fat på en medarbejder
Fik hurtig fat på en medarbejder, og blev hurtigt kontaktet af den jeg skulle snakke med, og jeg fik den hjælp jeg skulle 👌
Super godt selskab
Super godt selskab , hurtig besvarelse af mail og så selvfølgelig de lave priser
bestilte fyringsolie den ene dag og fik…
bestilte fyringsolie den ene dag og fik det leveret den næste dag.
God service.
Man kan ikke stole på en aftale, hvis den ikke er på skrift.
Jeg blev kontaktet med et tilbud om opsætning af ladestander med serviceaftale og elaftale.
I telefonen bliver jeg lovet 0kr i abonnement på elaftalen, og at el blev handlet til spotpris(0kr tillæg).
Da jeg får tilsendt detaljerne er der pludselig indsat abonnement på elaftalen(25kr/md), samt diverse tillæg til elprisen.
De er uden tvivl de billigste i forhold til opsætning af ladeboks, 2490kr, incl opsætning + serviceaftale med 6md. binding(49,- md.)
Jeg får måske sat boksen op, for det kan ikke gøres billigere andre steder.
Men jeg vil holde mig langt væk fra deres produkter.
Hvis DCC har optagelse af samtalen, vil jeg gerne have den tilsendt.
Med venlig hilsen
Mads

Besvarelse fra DCC Energi
Bestilte tekniker til skift a CO sensor
Bestilte tekniker til skift af CO sensor, tekniker var her i præcis 10 minutter. Pris 3999 kr. Det synes jeg simpelhen er en overpris at betale... ØV ØV

Besvarelse fra DCC Energi
Varmeste anbefaling
forbindelse med et gasfyr som havde en fejl, havde vi fornøjelsen af at være i kontakt med deres Energi Tekniker René Laursen.
Har til dato endnu ikke fået en bedre service ved andre firma. Superprofessionel, og villig til at forsøge at løse kunden problem uden for hans arbejdstid.
Kan klart give min varmeste anbefaling
Har solgt en gaaaftale til min demente…
Har solgt en gaaaftale til min demente far, der bor i en ejerforening hvor gas betales over fællesudgifterne. Så klam en måde at drive virksomhed på!
Trækker ham over 600 kr om måneden, i skal skamme jer!

Besvarelse fra DCC Energi
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







