Automatisk abonnement uden samtykke?
Jeg har betalt 19kr for at se oplysningerne på et lokale jeg var interesseret i og har nu et par måneder efter, fundet ud af at jeg efterfølgende har betalt abonnement på 199kr + moms, hver 7 dag,! Det blev godt nok et dyrt kig på butikslokale. De trækker automatisk uden nogen form for advisering, det er dårlig stil!








