Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

We had a wonderful stay at Polsue gardens over New Year with our small dog who equally enjoyed himself. We received a very warm welcome with fresh bread and milk on arrival and even a new year box of... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Property has a damp issue and smells of damp. Flooring very dodgy uneven and creaky. Something obviously wrong since underfloor heating put in. Doors into bedrooms don't shut easily unless banged. Dou... Se mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Property white wings based in fowey, is located up 6 small flights of stairs with no access to balcony or terraced area despite having table and chairs. Short 15 minute walk, slope acceptable for m... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very disappointing and underwhelming visit to Chandlers apartment FOWEY Awful smell throughout, dirty and uncared for, and the double bed is actually 2 singles fastened together with nylon tie... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Feriehusudlejning

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Choose from over 800 self-catering holiday cottages from a family run company based in Padstow, Cornwall.


Kontaktoplysninger

2,9

Middel

TrustScore 3 ud af 5

543 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Perfect holiday

Description of the cottage was spot on. Booking procedure was really easy.
Confirmation, travel and cottage access information was very clear. Had a super time. Will certainly use again.

3. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Lovely cottage but,

lovely cottage in a beautiful village but a few niggles, website said 'seaviews' but it was just a glimpse, allocated parking was far more than the stated 5 minutes walk away, a walk that was hilly in places and at a derelict, spooky unkept hotel under a tree that leaked sap all over the car. Garden was up a few steep steps not shown on the website and photos on website must have been taken a while ago.Cornish Horizons had said we needed to vacate the cottage by 10am but the owner wanted us out by 9am!

3. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Cornish Horizons-logo

Besvarelse fra Cornish Horizons

Hello Chrissie

Thank you for your feedback, it is greatly appreciated .

We do hope that you enjoyed your stay.

Kind regards

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Low cleaning standards and a complete lack of consideration of customer needs

We were left in a desperate situation over the easter bank holiday, when the cottage we booked was completely unacceptable. It was unclean and smoke damaged, and after numerous calls to cornish horizons, were told that the cottage was fit for purpose (after less than half an hours cleaning time) and that if we were not happy to stay, we could only try and claim our money back through filing a formal complaint. Which left my family completed stranded on easter saturday, with no where safe to stay, and no money to rebook elsewhere. I have had to fight hard for the last 2 months to get a refund, after being told no twice, and only offered a late check in fee. It has been a horrible experience and i would never use cornish horizons again

8. april 2023
Uopfordret anmeldelse
Cornish Horizons-logo

Besvarelse fra Cornish Horizons

Hello Alex

Thank you for leaving this feedback , it is really appreciated.

I am sorry to hear of your experience and would very much like to look into this further for you so I have requested further information from you in order to identify your booking.

Once we have this additional information your review will be escalated to our complaints department and one of our complaint managers will be in touch with you to discuss further.

Kind regards

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The house was spectacular and more

The house was spectacular and more. With livestock on your doorstep and the beautiful birds tweeting you drift off to tranquility. Country roads are nerve wracking but when you get back to the house you forget about the roads. Tthe house had everything you need. Also Asda will deliver to the lodge. Back garden is a sun trap....ive got a beautiful tan.

19. maj 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great Properties

Good, accurate, informative website. Easy booking process. Helpful staff. A great range of holiday properties & excellent service.

14. maj 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Website easy to use

Website easy to use. Information on property was accurate. Email and text message a couple of days prior to arrival with information on accessing property. Property clean on arrival.

29. april 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Cornish Horizons does what it says on the tin!

Cornish Horizons have a good clear website and efficient booking and reminder system. When I needed to telephone them for further information my enquiry was handled efficiently. The property was accurately described and well presented. I originally saw the property on Airbnb but there was a problem with their site payment mechanism so I searched for it elsewhere and was pleased to find it on Cornish Horizons site at a lower cost

28. april 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Cottage by the Camel trail

Cottage was mostly good but after a couple of problems we contacted Cornish Horizons who told us it wasn't their problem as the property was managed by the owner - didn't go down well!
Owner did try to sort problems and in the end offered a partial refund, which we accepted. Still able to have a good holiday.

20. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I enjoyed this property very much

I enjoyed this property very much. The views were stunning, and this apartment provided me with a much needed peaceful place, far away from my stressful full time job. I would say that the steps are challenging for some, but for me in my 40's, and physically fit, I felt it was good for me. It was a perfect apartment for me on my own for a week to de-stress. It had all the facilities I needed. It was also very clean. The bed was lovely. The shower great. The sofa comfy. However, I hardly watched TV and read a book I have been meaning to read for a while. I loved the views and even felt inspired to paint it. The slipper bath with views of the sea was great after my long walks along the south west coast path which is right outside. I didn't want to leave and the company arranged an extra night so I didn't have to leave on the Sunday morning. I hope to return.

26. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Stayed in North West cottage looe Cornwall

Stayed in North West cottage in Cornwall looe last week ,On the last night we had a rat and leak in our cottage kitchen no one around to contact despite number left In book .
I did speak to someone in the office in person in the morning and explained but she wasn't interested basically suggested I was lying as she said that the property was deep cleaned .Her attitude was very unprofessional I sent a email over a week ago but iv not had any reply .The cottage next door was having building work so awake very early . I am still waiting for a reply not happy with the staffs member unprofessional behaviour of I don't care !.? Will not be using them again .

17. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
Cornish Horizons-logo

Besvarelse fra Cornish Horizons

We are sorry to read this review. we can see from the booking details that upon inspection no rodents were found. We have also looked for the email that you have sent in, which does not appear to have arrived. Please email us at complaints@originalcottages.co.uk and we will be happy to discuss this with you further.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Cliff Top Cottage in Porthleven

We booked Cliff Top Cottage in Porthleven for a 7 day stay in February 2023. We have stayed at the property before. On our arrival we were completely astounded that major building work (demolition) was taking place 3 metres from the property. Astonishingly Cornish Horizon and the owners were unaware that the work was taking place……really!! What was meant to be a relaxing enjoyable break turned out to be a complete disaster.
Trying to get any sense from the company is a complete waste of time, needless to say we will never book via this company ever again.
If you have booked this cottage please contact the agents before you start your holiday and ensure the building work has been complete. Cornish Horizon will happily take your money, but will not tell you the truth.
AVOID AT ALL COSTS, there are far better companies available. The owners of the property must also be held to account….an absolute disgrace.

17. februar 2023
Uopfordret anmeldelse
Cornish Horizons-logo

Besvarelse fra Cornish Horizons

We are very sorry to hear you was not satisfied with the customer service you received from Cornish Horizons. We can see from the complaint details on your booking that your complaint was thoroughly investigated, and you was compensated accordingly. After our last contact and compensation was given to you, you did not respond further and therefore, your complaint was closed. If you would like to discuss this further then please do contact us again at complaints@originalcottages.co.uk

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere