Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vi bestilte to sandwich, men da der kun var et par medarbejder på arbejde til at servicere på Cirkel K (der hvor der ligger et stort tranportcenter lidt væk fra motorvejen) endte et plastik skilt med... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg giver minus stjerner til dette skod firma. De behandler deres personale rigtig dårligt, især dem som ikke er i fagforeningen. Anklager deres personale for umenneskelige ting, man må under ingen om... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Frækt at tage 20 for 3 mundbind - alle andre steder koster de 50 øre, og ikke næsten 7 Kr/stk. Ideen er vel at beskytte kunder og personale, og ikke tjene penge ??? At de så ovenikøbet er placeret he... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har lige været på Cirkel K Skærup Vest... Mon virus holder ferie? Det skulle man da ihvertfald tro udfra den måde dels medarbejdere og besøgende agerede på. Ingen restriktioner eller overholdelse af h... Se mere

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

1,4

Dårlig

TrustScore 1.5 ud af 5

248 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Amatøragtigt at man ikke kan drive…

Amatøragtigt at man ikke kan drive forretning videre fordi Swebank(net)går ned..
I burde søger få en holdbar løsning, så der er mulighed for offline betaling...

Rigtig dårlig service for mig som kunde

29. april 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Den værste bilvask overhoved er prøvet

Den værste bilvask overhoved er prøvet.
Købt deres dyreste bilvask. Men børster kørt uden sæbe uden noget som helst. Stor skuffelse!! Ingen hjælp fra butikken. De siger alle kemi er fyldt. Vasker aldrig bil fra CirkelK

Det er tale om CirkelK Greve strand!

23. april 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har vasket bil 2 gange inden for 2…

Har vasket bil 2 gange inden for 2 uger, og valgte den dyre vask hver gang Deluxe – sæson begge gange har jeg skulle tørre hele bilen af, da der var kalkpletter overalt og bilen var meget våd efter tørring, og det giver man over 200 for... øv for den.. det gør jeg ikke mere.. det skal siges at personalet er super søde og forstående men kunne ikke stille noget op- det var 4450 Jyderup

16. april 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

CirklelK har totalt tabt sutten

CirklelK har totalt tabt sutten. IGEN fejl i ordrebekræftelse ved bestilling af fyringsolie. Kunde"service" nægter at man kan tale med en leder (som man måtte forvente føler et ansvar). "Vi tager kun imod emails". Tilbagevendende kunder behandles simpelthen for dårligt - så fra dags dato - farvel CirkelK - I er simpelthen for dårlige.

4. marts 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Tørløbsservice på fyringsolie.

Tørløbsservice på fyringsolie.
PAS PÅ!!! Misvisende hjemmeside. Her står:
"Leverer Circle K nødolie som en del af tørløbservice, og der ikke er tale om tørløb, bliver du faktureret for det."
Javist fair nok. Men jeg løb tør, og fik nødolie - og nu siger Cirkel K at jeg skal betale for nødolien uanset hvad.
Så den korrekte formulering er:
"LEVERER CIRKEL K NØDOLIE SOM EN DEL AF TØRLØBSSERVICE, SKAL DU BETALE FOR OLIEN"

Hvad værre er: Jeg er faktureret for 40 liter nødolie. Men møntøren som hældte på, gjorde det fra to halvfyldte 20 liter dunke, og min 1200 liter tank tog præcis 1.000 liter. Det er utroværdigt Cirkel K.

Retfærdigvis skal siges, at jeg blev lovet en rabat på 300 for at ringe før jeg faktisk løb tør. Cirkel K nåede dog ikke at fylde på i tide, selv om de havde mindst 5 timer at gøre det i. Den rabat "glemte" man så på opkrævningen, men efter snak med jeres servicetelefon, accepterede man dog at give rabatten.

De må kunne gøres bedre - meget bedre - Start f.eks. med at skrive hvad tørløbsservicen dækker.

23. februar 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

🤮🤮🤮

I desperation købte jeg en hotdog på Cirkel K på vej hjem fra Jylland, fordi jeg var enormt sulten. Jeg ville have foretrukket sulten, hvis jeg havde vidst, hvor dårlig den hotdog ville være. Troede kun lignende dårlige pølser kunne købes engang tilbage i 90'erne. Det var ikke kød, den pølse bestod af! Det må have været fedt og brusk krydret med et eller andet, der mindede om kebabsmag. FØJ! Ej, men altså, det var sgu så klam en oplevelse. 🤮

19. januar 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I dag 10 i 7 om aftnen var jeg hos…

I dag 10 i 7 om aftnen var jeg hos cirkel k. Jeg havde vundet en pose kims franske salt chips via juleskrab. Da jeg kommer ned i buttiken står der en dreng bag kassen han står med sin mobil og scroller igennem diverse social medier. jeg sigder til ham at jeg ikke kan finde posen, men jeg har altså vundet en gratis pose chips. Jeg viser ham dokumentationen. Han sigder at der er intede han kan gøre. Han virker fulkommen ligeglad. Han tar sin mobil op igen og jeg tager hjem. Jeg havde dog sagt til ham at jeg kun havde en dag tilbage før den udløber. Jeg syndes at det er virkelig dårlig kundeservis. Hvis det bliver ved og jeg ikke får nogen forklaring tilbage kommer jeg til at fraråde jer til alle jeg kender. Hav en god dag

23. november 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Man skal ikke køre til cirkel k Køge…

Man skal ikke køre til cirkel k Køge for der skal man vente på personalet gider åbne døren og når man så kommer ind kan man vente på at personalet gider betjene dig og spørger man om hun har tid til at betjene dig svare hun man vente når man kommer om natten så mit råd find en anden tank det er hurtiger og nemmer

11. november 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg vil slå et slag for personalet på…

Jeg vil slå et slag for personalet på Cirkel K.

Dem jeg har mødt (over hele Danmark) har været super serviceminded og hjulpet med alt fra geografi til lån af printer.

Vi er meget tilfredse med Cirkel K. Tak til personalet.

4. november 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg har desværre måtte lukke mine kort…

Jeg har desværre måtte lukke mine kort både privat & ny åbnet erhvervskort.
Jeg skriver desværre fordi jeg har været kontant/MasterCard kunde i rigtig mange år og har altid været tilfreds.
Men med Erhverv får jeg en faktura hver gang jeg har tanket og skal side og bruge tid på det, jeg bad om at få almindelige konto vilkår med en faktura hver d. 1
Forstår ikke jeres konservative kunde politik overfor mindre erhvervs kunder, vi har ikke et bogholderi der kan side og faktura hverdag.
I er sikkert lige glade, men hos Q8 kan det lade sig gøre.

31. oktober 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Den 12/10/2020

Den 12/10/2020, skulle jeg tanke min bil hos cirkel K i Vejle, jeg putter kortet i automaten og får atvide, at mit kort er blevet afvist .. Jeg tjekker så på min konto og kan se at der nu er reserveret 1600kr, på tidspunktet tænker jeg pyt, de kommer tilbage om en dags tid, og kører videre til en anden tank. De penge har så været reserveret til dags dato ... :)
Simpelthen uacceptabelt.

21. oktober 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Min ven og jeg besøgte Cirkel K…

Min ven og jeg besøgte Cirkel K Risskov, og var forbavset over så ringe en service vi fik af den ansatte. Vi ankommer på stationen ca. kl 3 om natten og er yderst villige til at bestille en burger som natmad, og er meget imødekommende som kunde. Ekspedientens respons er derimod, at vi omgående skal forlade stationen, ellers ringes der 112. Min ven og jeg sætter os derfor ned i hjørnet af butikken, afventende på den burger vi tidligere forgæves har prøvet at bestille. Lang histore kort, så bliver min ven og jeg bortvist sf politiet fra cirkle k fordi vi gerne ville købe en burger fra deres sortiment, fordi ekspedienten simpelthen ikke har overskud nok til at imødekomme det at to unge drenge kommer ind midt om natten og vil købe lidt natmad. Jeg har tit været på cirkel k i Risskov, hvor samtlige medarbejdere virker utrolig flinke og fleksible, men i aften mødte jeg Michael som virkede decideret frastødende og alt andet ene imødekommende. Jeg er ked af min episode på cirkel k, men syntes simpelthen min betjening er uacceptabel, og vil helst ikke have lignede sker igen

16. oktober 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Cirkel K amagerlandevej ingen service

Cirkel K amagerlandevej ingen service, jeg lejede en trailer, men da jeg sku have den på bilen virkede det ikke. Det vil så sige at det var bilen. Gik ind igen i butikken og sagde at jeg ikke sku bruge den alligevel. Og spurgte om jeg så ku få mine penge tilbage, da jeg slet ikke havde brugt traileren. Men nej det ku der overhovedet ikke være tale om.

10. september 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Jeg tager på Cirkel k hver dag og det…

Jeg tager på Cirkel k hver dag og det er ikke hver gang det er en fornøjelse. Jeg syntes ikke rigtigt man bliver taget godt imod som kunde. Det er dog et rart sted at side og spise sin mad. Men der er nogle gange hvor man ikke får det man ber om, som fx man spørger efter en foccacia med pepperoni og får en med skinke. Man kan selfølgelig gå op og spørger om en med pepperoni men syntes ikke det er i orden som kunde. Og efter min mening syntes jeg i SKAL rense jeres toiletter. men i får alligevel 3 stjerner. fordi der er også nogle venelige medarbejdere, men jeg syntes også det er nogle som ser ud til at hade deres job, og i det hele taget bare være SURE.

9. september 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ringe håntering af problem

Købte en vare som var blød og virkede gammel!
Kørte retur for at få en frisk vare.
Forelagde fejlen, varen blev smit i skraldespanden...
Kunne ikke få pengene retur...
Slut med at handle der mere....

7. september 2020
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere