Vi bestilte to sandwich, men da der kun var et par medarbejder på arbejde til at servicere på Cirkel K (der hvor der ligger et stort tranportcenter lidt væk fra motorvejen) endte et plastik skilt med... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Jeg giver minus stjerner til dette skod firma. De behandler deres personale rigtig dårligt, især dem som ikke er i fagforeningen. Anklager deres personale for umenneskelige ting, man må under ingen om... Se mere
Frækt at tage 20 for 3 mundbind - alle andre steder koster de 50 øre, og ikke næsten 7 Kr/stk. Ideen er vel at beskytte kunder og personale, og ikke tjene penge ??? At de så ovenikøbet er placeret he... Se mere
Har lige været på Cirkel K Skærup Vest... Mon virus holder ferie? Det skulle man da ihvertfald tro udfra den måde dels medarbejdere og besøgende agerede på. Ingen restriktioner eller overholdelse af h... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
cirkel k's lo.rte servi
for det første er servisen lo.rt man for at vi man bare skal skride ud ligeså snart man har købt noget, ikke nok med det så er de dårligere til matematik en 1 klasse betalte 57 kr for en burger til 40 kr og en Cult til 10 kr....
lor.te service......
Flæskestegs burger
Jeg havde købt mig en flæskestegs burger, som jeg havde gået og glædet mig til hele dagen, så for jeg endelig miN burger, hvor jeg opdager der kun er 3 flæskesvær i, det skuffede mig helt vildt, når man forventer af der var mange flere i som der plejer og være
Har lige været på Cirkel K Skærup…
Har lige været på Cirkel K Skærup Vest... Mon virus holder ferie? Det skulle man da ihvertfald tro udfra den måde dels medarbejdere og besøgende agerede på. Ingen restriktioner eller overholdelse af hygiejne regler eller afstand overhovedet. Ekstremt utrygt og meget dårligt at lukke så mange mennesker ind på en gang...
Tager Alt for langtid om at scanne vare…
Tager Alt for langtid om at scanne vare og jeg mistede 2 kuponer på cirkel k skrab. I egtved
Cirkel K Silkeborg vej Århus C den 23/6…
Cirkel K Silkeborg vej Århus C den 23/6 kl 16.10.
Super dårlig oplevelse med en medarbejder som var ubehøvlet overfor mig som købende kunde. Jeg skulle ombytte en gas og havde tjekket at der var en i buret inden jeg gik ind i butikken, havde dog overset at den ikke var plomberet. efter at havde betalt for en ombytning, går vi ud for at bytte rundt, får jeg voksen skældud for ikke at have kigget ordentligt efter. Jeg bliver forbavset og ked af det over hans opførsel.
Jeg kunne udemærket se han havde travlt men hans opførsel var på ingen måde berettiget og super dårlig service.
Vi fik uden problemer og med smil på læben ombyttet gassen på Q8 andet steds i byen.
"Desværre" en ungarbejder
"Desværre" en ungarbejder, med for meget at se til på en dag med for mange kunder. Ikke fair overfor ungarbejderen, da man kunne se at han gjorde alt hvad han kunne. Ledelsen burde træde til, istedet for at lade ham hænge i så lang tid alene. Ellers flot arbejde af Kim!
Onsdag den 06.05.20
Onsdag den 06.05.20, der kørte jeg ind på cirkel k i Hundige. Den der ligger tæt på motorvejen. Er der ca 18.30 vælger så købe en fransk hotdog, det skulle jeg så ikke ha gjort da hun skulle varme brødet tror jeg det har fået 1 min så jeg ved det er pisse koldt. siger så til hende, den skal jeg ikke ha, brødet er stadig koldt. hun vælger så at svare rimeligt frækt tilbage ,det har fået rigeligt. Aldrig har jeg oplevet det skal gå så hurtigt at få folk ud så fik en pølse og brødet var lige til at smide ud da det stadig var koldt.
Cirkel k- Ceres krydset Århus
Cirkel k- Ceres krydset Århus
Tog den dyreste bilvask
Kom ud af vaskehallen med halv våd og uvasket bil... hele bagenden var om muligt mere beskidt end da jeg kørte ind
Front, tag og ruder var driv våde og beskidte
Alle dør åbninger fyldt med sæbe
Da jeg henvender mig i butikken får jeg at vide at det er sandelig ikke deres problem
Jeg spørger om der er en voksen i butikken der kan tage et ansvar
Det var der ikke
Så fortsætter pigen en diskution med næste kunde og ignorere mig
Var det muligt at give -stjerner var det passende idag
Jeg fik den værste hotdog jeg længe har…
Jeg fik den værste hotdog jeg længe har fået med ringe service. Skulle have 2 forskellige pølser til kæresten og jeg. Vi spørger ekspedienten om der er rabat på drikkervare hvilket svaret var ja. Vi tjekker følgende skilt men ender med at betale fuld pris for det hele. Derefter går han igang med at lave de to hotdogs, han glemmer hvilke pølser og dressing flere gange undervejs, hælder ketchuppen ned langs kun den ene inderside og ender det hele med at tabe den ene af de dyrebare pølser på jorden og uden et hav en god dag. Ringe.
Tak til Cirkel K for at bevare god…
Tak til Cirkel K for at bevare god service og betjening, det er svært at finde i dag. Samtidigt er deres brændstof også den bedste på markedet efter min mening.
Til Cirkel K Nordhøj 4, 4600 Køge
Tusind Tak for jeres helt professionelle håndtering af mit og måske også andres problem nu og ikke mindst fremover. Jeg takker meget for, at i gør tilværelsen letter for en gruppe handicappet mennesker/bilister. Besøger helt sikkert stedet igen.
Mange Venlige Hilsner Kim Dalgaard
Det bliver sku da kun ringer og ringer!!!
Jeg er en flittig kunde af kaffe ved cirkel k men har så lige fået af vide at jeg ikke kan få min kaffe til 14kr mere selv om jeg har klistermærke på min kop som jeg har haft siden det med hanken skete hvor den faldt af, og fik af vide vi kunne få kaffen til 14 hvis bare vi havde koppen med. Nu får jeg af vide at de vil satse på erhvervs kunder istedet hvad er det nu for noget??? Også har de cirkel k extra hvor man kan spare sammen til en kop kaffe ja det er fint jeg bruger tankkort så jeg kan ikke bruge det til en skide da man åbenbart ikke kan være extra kunde hvis man har tankkort men det vare heller ikke ved nu vil cirkel k have man skal søge om et nyt tankkort et MasterCard med en kredit på 5000-10000kr kan man da for****** ikke bare få lov til at beholde sit tankkort i stedet for det MasterCard hvor man kun betaler et lille latterligt beløb om måned af den kredit man har brugt. Det bliver sku da kun ringer og ringer for de trofaste kunder der kommer. Mit kort udløber den 31/1 så kan i hygge jer med jeres erhvervs kunder.
Ville fylde benzin på i Stilling ved…
Ville fylde benzin på i Stilling ved Skanderborg, men automaten sagde de ikke tog mit kort, det blev afvist. Kørte derfra og opdagede så, at de på trods af at de ikke tog mit kort, havde hævet 1200 kr på mit kort...!!!!
Kontaktede straks CirkelK, og bad dem venligst, men bestemt, om at tilbageføre pengene straks, da de jo IKKE tog mit kort og jeg jo ikke fik en dråbe benzin... Jeg har rykket dem hver dag for pengene, men på trods af det, har de ENDNU ikke tilbageført pengene til min konto. Ej heller, kan jeg i alle de mails jeg har skrevet til dem, få dem til at oplyse mig det min bank skal bruge, så min bank selv kan ophæve transaktionen. Syntes virkeligt det er flabet, at de på trods af, at de ikke tager mit kort, ALLIGEVEL hæver 1200 kr og så ved efterfølgende kontakt, toralt igonrere min henvendelse om tilbagebetaling... Det må jo kendetegnes som tyveri...
Havde jeg kunne vælge 0 stjerne, havde jeg gjort det...
For filan da
For filan da! En red Bull er vel en red Bull om den så står løst eller er i en pakke med 4 stk. man kan sku ikke reklamere med red Bull til en 10’er og når der så ikke er flere løse tilbage, så koster 4 stk 76 (tror jeg han sagde) eller deromkring! Den går sku ikke!!! Inkompetent personale! Men jeg køre da bare endnu længere end jeg i forvejen gjorde og tager konkurrenten i stedet på Q8, der er aldrig problemer med dem! Nok også derfor vi vælger at have vores firmaaftale det og ligger i snit 15.000 om måneden!
Dårlig mad!
I må sørge for at alle jeres Cirkel K’s cafeterier levere frisk ost i jeres boller. Købte en ‘frisk smurt bolle’ til 19kr. I Tappernøje ind mod Kbh. Hvor osten var langt over dens udløbs dato- og den var sur den ost!😣🤢
Har lige været på cirkel k tappernøje…
Har lige været på cirkel k tappernøje nordgående har aldrig oplevet så sur og gnaven en ekspedient han kunne kun et stavelses ord ord dem var han så også sparsommelig med så kan godt betale sig og køre over på den anden side og få den rareste betjening mvh vognmanden
I Cirkel k Humlebæk,er der ansat den…
I Cirkel k Humlebæk,er der ansat den bedste medarbejder, mener han hedder Jimmi han yder den bedste kundeservice.
Nyt mastercard til diesel er en ommer.
Nyt mastercard til diesel er en ommer.
Det er det glade vanvid at skulle oplyse ting, man kun ville oplyse i forbindelse med et kreditforenings lån.
Jeg kan godt blive godkendt til det kort, men jeg vil ikke have det. Jeg har mastercard, så nu mister I med et slag en omsætning på 5000,- hver måned. Tænker Q8, Shell og OK ikke har de store problemer med at overtage den indtægt.
Har klippet mit nuværende kort og handler ikke mere hos Cirkel K.
Har fået et nyt Cirkel K MasterCard hvor…
Har fået et nyt Cirkel K MasterCard hvor man skulle kunne få en gratis sandwich første gang man brugte kortet Kørte ind til Cirkel k i Svenstrup (9230) for at tanke min bil. Spurgte efter en gratis sandwich fik at vide det kunne man ikke få, Fordi det var en privatejet tankstation. Gik ud og ringede til kundeservice og snakke med dem om det. Kundeservice ringe til den pågældende tankstation hvor efter jeg kunne hente en gratis sandwich..Synes dog det er meget forkert at man skal bruge noget benzin og tid på noget man har ret til føste gang. Så derfor vil jeg aldrig anbefale dette kort eller jer til andre
CIRKEL K RYTOFTEN ÅRHUS
CIRKEL K RYTOFTEN ÅRHUS, får at vide at jeg ligner en på 14!!!!
Værste oplevelse nogensinde!! forfærdelig medarbejder, der sent på aften ikke ville sælge mig Panodil, pga. jeg ikke havde et fysisk ID, jeg havde et gyldigt smart ID, men det var åbenbart ikke nok for jeres medarbejder!!
ikke nok med det får jeg at vide at jeg ligner en lille pige på 14 år, og derfor ville han ikke sælge mig, jeg havde hovedepine nok i forvejen også nedgøre jeres medarbejder mig på den måde er fuldstændig uacceptabel. Jeg har flere gange brugt mit smart ID i butikken og i andre cykel k uden problemer, også lige den aften skulle det være galt?? jeg ringede til jeres anden butik på Silkeborgvej i århus for at hører om der kunne være kommet en ny regel, som mederarbejderen påstår, og det kendte hun intet til, og fortalte de tager imod smart ID. SAMME KÆDE MEN FORSKELLIG BUTIK!!!!
ka det virkelig passe i nedgøre jeres kunder på den måde og være så fordomsfulde?? hvad kan man bilde sig ind og sige til en kunde hun ligner en på 14 år, hva hvis det var en anden kunde, der havde det svært med sit udseende så er i der til at gøre det værre eller hvad? det ringeste jeg nogensinde har oplevet.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








