Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vi bestilte to sandwich, men da der kun var et par medarbejder på arbejde til at servicere på Cirkel K (der hvor der ligger et stort tranportcenter lidt væk fra motorvejen) endte et plastik skilt med... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg giver minus stjerner til dette skod firma. De behandler deres personale rigtig dårligt, især dem som ikke er i fagforeningen. Anklager deres personale for umenneskelige ting, man må under ingen om... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Frækt at tage 20 for 3 mundbind - alle andre steder koster de 50 øre, og ikke næsten 7 Kr/stk. Ideen er vel at beskytte kunder og personale, og ikke tjene penge ??? At de så ovenikøbet er placeret he... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har lige været på Cirkel K Skærup Vest... Mon virus holder ferie? Det skulle man da ihvertfald tro udfra den måde dels medarbejdere og besøgende agerede på. Ingen restriktioner eller overholdelse af h... Se mere

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

1,4

Dårlig

TrustScore 1.5 ud af 5

248 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

:( kom ind i butik

:( kom ind i butik, der ar 3 folk på job-ingen gad ekspederer havde travlt m priat snak og med at "guffe" i sig istedet for. tsk tsk komer ikke gerne der igen....
tanken ve sjællandsbroen.

15. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Afkørsel Ustrup Øst

Afkørsel Ustrup Øst: fælles mand/kvinde toiletter forpligter altså! Ulækkert med ulækkert på, på begge toiletter og ingen papir. Kom kl 17 og der er i hvert fald ikke gjort rent hele dagen.

22. oktober 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Filurlig oplevelse på cirkel-k

Min veninde og jeg var nede hos den døgnåbne cirkel-k om natten. Hun havde stærkt brug for tamponer, men det fik vi at vide at det var blevet vedtaget, at det førte cirkel-k ikke længere?! Vi gik måbende derfra. Det er sgu da noget en døgnåben tank skal have!! Vi forstår simpelthen ikke, hvordan man kan komme frem, at det vil man ikke længere føre.

22. oktober 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Butikken på Fredensborg Kongevej

Butikken på Fredensborg Kongevej. 10 mennesker i køen og den eneste ekspedient der er til stede , har så meget tid at han kan nå og følge med i alt hvad der foregår udenfor mens han laver mad klar . Folk incl mig forlader butikken,da ingen har tid at vente i lang tid på at købe soda eller andet . Dette er ikke et enkeltstående tilfælde.

28. september 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Pas på!! CirkelK

Pas på!!! CirkelK trækker dobbelt på dit kort.
Jeg har lige tanket for 300,07 men er blevet trukket 600kr.
På CirkelK Sønderbro Aalborg.
De oplyser efterfølgende at når man betaler med Mastercard trækker de 600kr for at være sikker på at få deres penge???
Der er heldigvis andre tanke end CirkelK!!!

11. september 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

CirkelK Nyborg ved Storebælt

CirkelK Nyborg ved Storebælt. En lang tur mod Jylland blev gjort 100% bedre med den velkomst hilsen og service som Esmeralda gav. Hun skal have et stort klap på skulderen.

27. august 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Cirkel K Frederikssund.

Cirkel K Frederikssund.
Idag fik jeg lavet en smoothie, som jeg plejer at købe hver dag. Desværre er det en forholdsvis ny medarbejder, som laver den uden smag nærmest. Jeg fortæller medarbejderen dette og hun siger hun intet kan gøre. Jeg synes simpelthen det er ringe service. Alle andre medarbejdere er altid så venlige og service mindede og jeg har til dags dato aldrig oplevet så ringe service. Jeg håber der bliver kigget på den ekspedition omgående, da jeg som stamkunde synes det er rigtig trist, at betale for noget, der ikke lever op til kvaliteten.. desværre øv

15. august 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Det var så sidste gang jeg brugte…

Det var så sidste gang jeg brugte Cirkel k, går ind på tanken, forud betaler 300kr for diesel og så virker anlægget ikke. Du kan få pengene tilbage om nogle dage??? Er det virkelig nødvendig for jer at stjæle folks penge ??? Da jeg åbenbart er tvunget til at låne jer 300kr forventer jeg selvfølgelig i betaler renter, en fuld tank diesel må være rimeligt.

7. august 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Cirkel K har været "min" tankstation i…

Cirkel K har været "min" tankstation i mange år. I starten fordi jeg fik en liter benzin 10 øre billigere hos jer end andre steder, men ak nej, jeres literpris er jo bare 10 øre højere end andre tankstationer, så: same same!
Nu er den så helt gal med jeres iskaffe. Jeg bryder mig ikke om at drikke en halv liter sødmælk, så ba derfor om minimælk i min skaffe, det kunne jeg ikke få. Cirkel K har en regel om at de kun sælger skaffe med sødmælk.....øhhhhh, tænkte selvfølgelig at jeg stod over for en uvidende medarbejder, men igen: ak nej. Jeg ringede til jeres kundeservice og fik at vide, at det var skam rigtigt: Cirkel K har bestemt at iskaffen smager bedst med sødmælk....altså....jeg begyndte at grine...var slet ikke forberedt på at Cirkel K sådan ville bestemme hvilken mælk JEG BETALER for at få i MIN KAFFE. Har sjældent hørt noget så tåbeligt, eller været udsat for så dårlig kundeservice før.
Nå, men har sætter aldrig mine ben hos jer igen, hverken til optankning ag benzin eller kaffe, eller mine børns fredags slushice, eller pølsehornet på turen og alle de andre gange jeg har lagt penge hos jer.
Til andre utilfredse kunder kan jeg informere om at I får meget bedre kaffe på andre tankstationer, Espresso House og Starbucks, smager SÅ meget bedre - og tænk engang, dér må jeg helt selv bestemme hvilken mælk jeg vil ha i min kaffe.
Farvel for altid Cirkel K.

6. august 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg vil lige slå et slag for Deniz som…

Jeg vil lige slå et slag for Deniz som er medarbejder i cirkel k på Valdemars Sejersvej i Holbæk.
Han er en meget positiv og behalig, serviceminded og glad medarbejder.
Der er en ung mand mere af samme kaliber, samt en kvinde i fyrrerne måske start halvtreds som også er af samme kaliber.
Bliver behandlet meget meget godt og jeg føler næsten jeg høre hjemme når de er på arbejde.
Jeg har faktisk kun godt at sige om al personalet i cirkel k på Valdemars Sejersvej i Holbæk
Jeg har kun godt at sige 😉☺️😊

12. juli 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Det er simpelthen noget svineri at…

Det er simpelthen noget svineri at Cirkel K tager kr. 100 MERE for 10 kg flaskegas, end eksempelvis XL BYG...
SVINSK måde at behandle sine kunder på.
Det samme med ADD Blue ligeledes 100 .- (for 10 liter)mere end eksempelvis Biltema
Godt man tjekker priser før handel med Cirkel K
Søren Knudsen

30. juni 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig kundepleje

Angående udlejning af trailer, havde booket online og fået bekræftelse men stationen havde ikke nogen trailer hjemme, personalet var fuldstændig ligeglad .
Skriver senere til Cirkel K og får et fuldstændigt ligegyldigt svar tilbage, virkelig dårlig kundepleje

18. juni 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

SLØV SERVICE

SLØV SERVICE

Jeg kommer ned forbi cirkel k fordi jeg har vundet en vetamindrik med fersken. Så siger personen ved kassen til mig at jeg skal finde den. Jeg siger så at jeg ikke kan finde den men der kun er med andre smage. Så siger personen at jeg så ikke kan få nogen selvom der er med andre smage føj for en dårlig betjening. For på andre cirkel k kan jeg få erstatning men ikke her. Kan stærkt fraråde cirkel k på tempovej.

8. juni 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Cirkel K Hadsundvej i Aalborg

Cirkel K Hadsundvej i Aalborg. Købte en iskaffe med saltkaramel, men var bestemt ikke skyggen af saltkaramel i den smagte direkte afskyeligt, så den røg direkte i skraldespanden, ringede for at fortælle om min oplevelse, blev der sagt at hun havde lavet den rigtig, så ingen undskyldning, eller at jeg kunne komme og få en ny, de har nu heller ikke tidligere været særlig gode til at lave dem. Så sidste gang jeg sætter mine ben der 😡

3. juni 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Frækt at tage 20 for 3 mundbind

Frækt at tage 20 for 3 mundbind - alle andre steder koster de 50 øre, og ikke næsten 7 Kr/stk. Ideen er vel at beskytte kunder og personale, og ikke tjene penge ???
At de så ovenikøbet er placeret helt oppe ved kassen, giver absolut ingen mening - Så er man jo ligesom kommet dertil i købe-processen hvor man er ved at forlade butikken. Hvis mundbindene havde stået ved indgangen ville det give mening.

25. maj 2021
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere