Vi bestilte to sandwich, men da der kun var et par medarbejder på arbejde til at servicere på Cirkel K (der hvor der ligger et stort tranportcenter lidt væk fra motorvejen) endte et plastik skilt med... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Jeg giver minus stjerner til dette skod firma. De behandler deres personale rigtig dårligt, især dem som ikke er i fagforeningen. Anklager deres personale for umenneskelige ting, man må under ingen om... Se mere
Frækt at tage 20 for 3 mundbind - alle andre steder koster de 50 øre, og ikke næsten 7 Kr/stk. Ideen er vel at beskytte kunder og personale, og ikke tjene penge ??? At de så ovenikøbet er placeret he... Se mere
Har lige været på Cirkel K Skærup Vest... Mon virus holder ferie? Det skulle man da ihvertfald tro udfra den måde dels medarbejdere og besøgende agerede på. Ingen restriktioner eller overholdelse af h... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Gavekort - det er håbløst
Jeg skulle blot bruge et gavekort. Det kunne ikke købes i butikken i Gilleleje, men man kunne bare bestilles online. Her fik jeg at vide, at det bare kunne købes i butikken. Jeg bestilte online/erhverv, godkendte fakturaen, men gavekortet er stadig ikke modtaget. I stedet sender de fakturaen med posten igen og et plast gavekort, som så ikke er åbent til brug alligevel. Det skulle jeg bare smide ud.
Det er så latterligt.
Gammel affaldsbrød til overpris!
Købte tidligt i morges et almindeligt smurt rundstykke med Ost til den nette sum af 21 kr. Enten var det utroligt dårligt bagt eller også var det dagsgammelt brød. Super dårligt bake off, som jeg endte med at smide ud.
Første og sidste gang jeg sætter mine ben der.
Tænk at tage så meget for affald! Det skete på Strandboulevarden/Østerbro.
Jeg står i kø
Jeg står i kø, da det bliver min tur sætter jeg 3 sodavand på disken og beder om 2 små og 1 stor iskaffe med saltet karamel, idet jeg beder om 2 pizza slice, bliver jeg bedt om, at betale disse varer og stille mig om bag i køen igen🤬 dette kan da ikke have sin rigtighed. Jeg var i cirkel k på englandsvej , men kørte min vej til cirkel k på amagerlandevej. Er dette måden cirkel k servicerer jeres kunder på? Desværre er jeg nød til at give 1 stjerne, men den skulle ikke have haft nogen!
Cirkel K - God service 👍
Cirkel K - Bogensevej i Næsby
Altid smilende og god service hos Anja og hendes Crew 👍
Deres vaskeapp virker ikke
Deres vaskeapp virker ikke. Og kundeservice er ligeglade.
I butikken tørrer de ansvar af på deres kundeservice og ligeledes tørrer deres kundeservice problemet af på butikken.
De mener pr definition at kunden er forkert på den, og hjælper nødigt.
Man spilder derfor lang tid hver gang man skal vaske, på at prøve at få app til at virke og debattere med personalet, at man har abonnement og ret til en vask.
Personalet i butikken og kundeservice snakker tydeligvis ikke sammen. Eller også er de inderligt ligeglade, som deres attitude viser.
I CirkelK i Asnæs skriver de at 10 l…
I CirkelK i Asnæs skriver de at 10 l adblue koster 179 kr. Da vi vil købe det slår de 199kr op. Den unge pige aner ikke hvordan hun skal ændre det og fjerner heller ikke skiltet med den forkerte pris. Hun er ny i job og kan ikke ringe efter hjælp.
Købte i dag 6 poser brænde og der blev…
Købte i dag 6 poser brænde og der blev taget 72 kroner for meget men personen på tanken ville ikke give mig pengene tilbage og var særdeles uhøflig og han sluttede sf med at sige at jeg kunne ringe til kundeservice. Jeg ringede til kundeservice og fik dårlig service der og stadig ingen penge retur
Købte to hindbærsnitter som skulle…
Købte to hindbærsnitter som skulle deles mellem 4 personer. Ingen af de 4 personer, heriblandt mig selv kunne få en eneste bid ned. De var så ekstremt tøre at de faldte fra hinanden ved berøring.
Hvordan kan man sælge sådan et produkt ? Jeg ser gerne at Cirkel K tager fat i mig og tilbagebetaler de 34 kr jeg betalte. - jeg har stadig kagerne til at ligge hvis i vil have dem retur.
Vaske abonnement og service
Jeg har Vaske abonnement hos cirkle k og skulle vaske bilen igår. Har fået ny mobil og har logget ind i appen osv.
Kommer op til vaskehallen og skal til at starte vasken? Får en fejl meddeles, at jeg har nået et limit for enheder på
vaske abonnementet og skal kontakte kundeservice.
Ingen nummer at kontakte og efter et stykke tid sendte jeg en mail under generelt spørgsmål.
De kunne godt informere kunder når man logger ind, at man skal kontakte kundeservice. Fremfor når man står ved vaskehallen.
Det burde også være nemmere og komme i kontakt med dem.
Jeg betalte 79kr igår for den de kalder hurtig vask og har abonnement til 199,-
Update:
De løste problemet ergo 3 stjerner
Jeg bad i går den 12.4.22 om at få…
Jeg bad i går den 12.4.22 om at få tale tid til lebara telefonselskab. Jeg fik en Bond hvor der stod nogen ting man skulle jeg prøvet i butikken. Det virkert ikke, jeg sagde til medarbejder at jeg ønsket at fortryde købet det sagde han man ikke kunne. Jeg gjorde opmærksom på mine 14 dags retur ret i Danmark. Samt at jeg havet fået tale tid til et andet selskab lyvamobile. Han blev sur og bad mig meget højt om at forlade butikken flere gange. Det virker som på om som at det var noget de var lært op i at de ikke måtte tag noget retur. Synste sku det dårlig stil jeg vil godt have min penge tilbage og så det sidste gange jeg bruger jer. Brugt 50000kr hos jer sidste år.
Vaskehal i stykker hele tiden cirkelk Rødekro
Virkelig for dårligt at jeres vaskehal hele tiden er i stykker hos cirkelk i Rødekro.
Købte 3 store iskaffe på cirkel k…
Købte 3 store iskaffe på cirkel k Nordjyske motorvej 318. Derefter køre vi sydpå og skal til at nyde vores iskaffe. Det bliver dog en kort fornøjelse, da der er ca 10 isterninger i hver krus som gør at der ikke er plads til meget kaffe. Magen til svindel skal man lede længe efter. Jeg er glad for at jeg ikke købte en lille, der ville nok ikke have været kaffe i.
Kenneth Lysdal.
Verdens dårligste kundeservice
Verdens dårligste kundeservice
Jeg køber kaffe på tanken i Stilling i midten af marts. Ved en fejl har de trukket to beløb på mit kort.
Kontakter kundeservice pr telefon og får fat i en dumsmart medarbejder der dog lover mig at jeg kan få 2 gratis kaffe (som svarer til det der ef trukket for meget) sat ind på min Ekstra konto. Jeg tjekker under samtalen om det registreres hvilket ikke sker. Vi bliver enige om at jeg tjekker dagen efter, for han har gjort hvad han skulle oplyser han, så der må være en systemfejl.
De to gratis kaffe bliver aldrig registreret og jeg skriver derfor til kundeservice den 27 marts hvor jeg modtager en bekræftelse på min henvendelse og info om at jeg får svar indenfor 1-2 dage. Jeg har stadig intet hørt!!
Det er ikke så meget beløbets størrelse, men princippet i at i som virksomhed bare undlader at svare når i laver fejl. Det er super dårlig stil
CIRKEL K Strandboulevarden 2100
Jeg var i butikken tirsdag aften og blev betjent af en mandlig ekspedient der syntes det var ok, gentagne gange at kalde mig for "bums" da han ikke selv kunne finde ud af sine priser, det er altid en spændende oplevelse at blive truet af en indvandrer, men jeg havde ikke regnet med at opleve det i en dansk butik.
Alt i alt en rimelig dårlig oplevelse, men jeg tager hatten af for det sociale engagement i tager som virksomhed, når i ansætter sådan en tilbagestående kolbøtte.
Jeg betragter ikke mig selv som "bums" da jeg har en uddannelse og et job der giver mig jobmuligheder der er noget højere en nattevagt på en tankstation, Men god aftenvagt herfra ;-)
Denne anmeldelse er rettet mod cirkel k…
Denne anmeldelse er rettet mod cirkel k kildebjerg.
Jeg har idag lørdag den 26/3-22 ca kl 01.15-01.20 været forbi tanken efter lidt natmad på vej hjem til Sjælland efter en lang arbejdsdag hvor jeg købte en sandwich med kylling, bacon og karry-mangodressing til 59kr…
Det jeg fik udleveret var to mursten fra det 18 århundrede med noget jeg tror skulle forstille den nævnte dressing, det smagte dog ikke af noget samt havde de vist glemt at slagte grisen for baconen var der ikke…
Dog var de 3 stk kylling og salaten god nok til en enkel stjerne mere
Nu ved jeg godt tank-mad ikke har det bedste ry men helt ærligt det der er for tarveligt..
Næste gang rammer jeg IKKE Cirkel K
Elendig service..
Hver gang jeg er kommet efter en primagas gasflaske, har de aldrig nøglen… jeg ender altid med at skulle køre til 3-4 forskellige tank stationer før de har den pokkers nøgle…
Og hvis jeg har førsøgt at ringe til tank st. Nr 3 eller 4 for at spørger, vil de ikke tjekke, før jeg selv dukker op…
Laver deres egne regler
Laver deres egne regler, og er ligeglade med loven i forhold til fritagelse.
Jeg var i dag på Cirkle K Nordhøj…
Jeg var i dag på Cirkle K Nordhøj omkring kl 17.30.
Jeg skulle bestille noget mad, og fik en dårlig oplevelse.
Medarbejderen (ung kvinde) der var på arbejde og skulle lave min mad var syg... Det er altså IKKE særlig fedt som kunde at blive betjent af en der er syg, som ovenikøbet skal lave min mad. Det finder jeg virkelig uhygiejnisk..
Jeg spurgte om det ikke var bedst, at hun var blevet hjemme i sin seng, da hun kan smitte andre og ikke så frisk ud.
Det der så berører mig er, at grunden til at hun var på arbejde var, at ingen kunne tage hendes vagt.
Hvad er det for en arbejdsplads?? I skal passe på jeres kunder OG medarbejder!
I kan gøre det MEGET bedre!
Mega ærgerligt at i har sådan et fint udvalg men et så ringe personale på de fleste stationer… især skærup og Agedrup..
altid et problem med seje rundstykker med næsten ingen smør og pålæg og enten ingen kaffe, eller kold kaffe…
Den eneste station hvor det altid er helt iorden er den der ligger inde i Horsens (Dagnæs)
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








