Vi bestilte to sandwich, men da der kun var et par medarbejder på arbejde til at servicere på Cirkel K (der hvor der ligger et stort tranportcenter lidt væk fra motorvejen) endte et plastik skilt med... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Jeg giver minus stjerner til dette skod firma. De behandler deres personale rigtig dårligt, især dem som ikke er i fagforeningen. Anklager deres personale for umenneskelige ting, man må under ingen om... Se mere
Frækt at tage 20 for 3 mundbind - alle andre steder koster de 50 øre, og ikke næsten 7 Kr/stk. Ideen er vel at beskytte kunder og personale, og ikke tjene penge ??? At de så ovenikøbet er placeret he... Se mere
Har lige været på Cirkel K Skærup Vest... Mon virus holder ferie? Det skulle man da ihvertfald tro udfra den måde dels medarbejdere og besøgende agerede på. Ingen restriktioner eller overholdelse af h... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Jeg benyttede mig igår af deres tilbud…
Jeg benyttede mig igår af deres tilbud om at spare 1kr pr. liter brændstof med cirkel k extra, men jeg har ikke sparet noget som helst. Jeg betalte fuldt pris.
Til gengæld betalte jeg 10 øre mere pr. L end shell lige overfor ville have. Helt til grin
Jeg havde 2 spørgsmål og fik oplyst
Jeg havde 2 spørgsmål og fik oplyst, at jeg skulle ringe til SEB. Da jeg havde ventet i 50 min., måtte jeg tilbage til mit arbejde. Det er simpelhen ikke i orden, at skulle vente så længe. Der bliver oven i købet sagt i starten, at der kunne være op til 30 min ventetid. Tænk at I vil være det bekendt.
Så er der spil igen
Så er der spil igen. Og igen kan man ikke få indløst præmien på alle tanke og de må ikke give noget andet. Hvad laver de så spillet for Dybt useriøst
deres mobilskab er pisse I0rt
deres mobilskab er pisse I0rt, jeg vinder aldrig noget. derefter narrer de mig med at jeg skraber 2 af de samme, men så mangler jeg 1 og den for jeg ikke. f*#king I0rte cirkel K skab.
Var inde i Karlslunde og købe en pakke…
Var inde i Karlslunde og købe en pakke velo, da jeg er kørt på motorvejen igen opdager jeg at der kun er 7 stk i og tapen er brudt! Kommer så næste morgen og forlanger en ny pakke, hvilket jeg ikke kan få uden at ringe til nogle chefer 🤷♂️Så bund karakter herfra
5 store stjerner til Mathias Samberg…
5 store stjerner til Mathias Samberg smilende og serviceminded
Wack service
Wack service
Bestilte en lille jordbær/hyldeblomst. Jeg havde ikke set at der var både en smoothie og Shake der hed det. Jeg fik en Shake og skulle have haft en smoothie. De gav den uden at spørge om det var den jeg ville have. Jaja… kunne selv have set det, men det er ikke mit job at vide hvad de ellers har på menuen):
Simpelthen den mest elendige Cirkel K…
Simpelthen den mest elendige Cirkel K jeg har været på. Betjeningen er under al kritik. De er uhøflige og virkelig ikke service meindet på nogen måde.
Skod firma
Jeg giver minus stjerner til dette skod firma. De behandler deres personale rigtig dårligt, især dem som ikke er i fagforeningen. Anklager deres personale for umenneskelige ting, man må under ingen omstændigheder gør nogle fejl, så bliver man fyret. Min søn glemte bla. at nedskrive en gratis personale kaffe "fyret" og han knoklede rø... ud af bukserne både dag-, aften- og nattevagter. Føj de skulle skamme sig, jeg lægger ikke en krone i Cirkel K nogen sinde mere.
Hej jeg har idag været på cirkel k i…
Hej jeg har idag været på cirkel k i Næstved ved McDonald’s hvor jeg købte 2 poser slik til 42kr, 1,5 liter faxe kondi til 28kr, og en Faxe kondi booster til 11kr og jeg betalte 105kr og så fik jeg 10kr tilbage og jeg skulle have haft 23kr men hende der stod bag kassen forstod ik en skid
INGEN ID TJEK PÅ 16 ÅRIGE!
Der står på alle jeres butikker at i altid tjekker for id men nu har jeg været på en del af jeres butikker og købe ciggeratter og er aldrig blevet spurgt om id.
Jeg er kun 16.
Cirkel k på Valby Langgade
Cirkel k på Valby Langgade, har åbenbart ikke skinke og oste sandwich der kan varmes op i deres sortiment har været der nede 5 gange uden de kunne levere dem!!!!!! Dårlig service
meget dårlig og langsom service
vores firma har brugt Cirkel K i mange år
vi overveje at skift til anden.
jeg brug Cirkel k på Jyllingevej butikken fungerer ikke
lang vente tid speciale om morgenen mangler personale
jeg er træt af det.
App spil
Jeg har downloadet jeres app og spiller hyggespillet. Det var meget fedt den første uge, hvor man lige vandt lidt. Efter det går det ned af bakke. Nu vinder jeg aldrig?
Og jeg spiller trofast hver dag. Jeg har brug for flere kanelsnurre, pls hjælp.
Vaskehal - Kettevej - Hvidovre
Man bør som minimum skrive, at bilruderne langt fra bliver tørre/rene når man kører sin bil igennem vaskehallen og hvis man beklager sig, skal betale tankstationen for en klud så man selv kan tørre ruderne ordentligt af. Dårlig oplevelse og rigtig dårlig service. Det findes bedre hos konkurrenterne….
Nej Tak.
Kedelig oplevelse her til morgen.
Tror man skal minde sine medarbejdere om at man er ansat i et servicefag.
Næste gang køre jeg ikke ind på Circle K på Borgmester Chr. Gade Kbh
Cirkel i Herlev
For 14 dage siden var jeg på hjortespringsvej i Herlev og købte en engangsgrill Jeg skulle mødes med nogle venner i Charlottenlund og da jeg kommer derud virker grillen ikke. Den må have fået fugt eller vand. Jeg ringer så til deres kundeservice for at gøre opmærksom på problemet så de ikke sælger flere ubrugelig engangsgrill, men har endnu ikke modtaget et retursvar selvom ham jeg talte med lovede at vende retur.
Det er elendig behandling.
Dårlig og langsom kundeservice
Ufattelig dårlig kundeservice og ringe evne til at løse simpel problem. Efter et besøg hos Cirkel K i Nyborg, hvor første gang jeg betalte meldte afvist, viste det sig efterfølgende, at der var blevet lavet et dobbelt træk. Kontaktede efterfølgende Kundeservice og sendte dokumentation fra min egen bank. Efterfølgende har det været tæt på umugligt, at komme i kontakt med dem. Nu er der så gået 15 dage og deres svar er nu at man tilbagefører beløbet, men jeg kan forvente yderligere 10 dage inden jeg har beløbet retur på min konto.
Cirkel k og deres kundeservice.
Cirkel k og deres kundeservice..
jeg var ude og tanke benzin igår.. og som man siger på godt dansk stjal de 1000 kr fra udover de penge som jeg tankede for og det eneste deres kundeservice siger at de kan sende en anmodning om det... og det var de eneste penge jeg havde tilbage betyder dette at jeg ingen penge har til resten af måneden og de vil ikke gøre en disse ved det.. selvom de også selv kan se at de har tage 1000 kr plus det beløb jeg tankede for
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








