Vi bestilte to sandwich, men da der kun var et par medarbejder på arbejde til at servicere på Cirkel K (der hvor der ligger et stort tranportcenter lidt væk fra motorvejen) endte et plastik skilt med... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Jeg giver minus stjerner til dette skod firma. De behandler deres personale rigtig dårligt, især dem som ikke er i fagforeningen. Anklager deres personale for umenneskelige ting, man må under ingen om... Se mere
Frækt at tage 20 for 3 mundbind - alle andre steder koster de 50 øre, og ikke næsten 7 Kr/stk. Ideen er vel at beskytte kunder og personale, og ikke tjene penge ??? At de så ovenikøbet er placeret he... Se mere
Har lige været på Cirkel K Skærup Vest... Mon virus holder ferie? Det skulle man da ihvertfald tro udfra den måde dels medarbejdere og besøgende agerede på. Ingen restriktioner eller overholdelse af h... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Jeg er meget skuffet
Jeg er meget skuffet, over at vores servicestation er blevet lukket ned og der i stedet for kommer en ingo.
Meget dårlig information om at den skulle lukke.
det er lige et samlingspunkt, for alle i byen og alle soldaterne
fra hærens livgarden, håndværker mm. som er gået til en lukket dør.
føj siger jeg bare.
Prime
Vi tog i cirkel k mandag og spurgte om de havde prime hun sagde nej men vi får det morgen tidlig kl 9. Kl 9 tirsdag morgen står vi på cirkel k og så siger hun at der går en uge endnu. Det var virkelig dårlig service så cirkel k får en stjerne fordi de ikke havde prime det var ikke i orden
Vaskeabonnement er ikke særligt bekvæmt…
Vaskeabonnement er ikke særligt bekvæmt når den ene vaskehal konstant er lukket. Man holder for længe i kø. Overvejer at opsige abonnement. Cirkle K, Stenløse
Cikel K Kystevejen 1 Kastrup.
Cikel K Kystevejen 1 Kastrup.
Vi havde bestilt en slikpose til afhentning gennem too good to go fredag mellem kl 13 og 14. Vi var der kl 13:00 og de anede ikke hvad det var vi ville. Så sagde han bare at det var aflyst i dag.
Frygtelig dårlig service.
Kan det passe af kunde service er ikke eksisterende
Jeg har mailet til kunde service d 4/6 og fået en auto mail retur og forsøgt igen flere gange og intet hører jeg tilbage. 😏
Jeres Ansatte vil heller ekspidere 2…
Jeres Ansatte vil heller ekspidere 2 unge piger, og snyde mig og en anden kunde bag ud i køen, så de 2 piger, der stod bagerest, fik kom forest i køen, Jeg valgte så i min vrede at smide de ting jeg sku købe på en køledisk og forlade stedet. I har mistet en trofast Kunde. Dette skete ved ca kl 12 idag ved holstebrovejs krydset i viborg - Elendigt! 1/5 Stjerner
Trykker på en vask til 79.95 men fik en…
Trykker på en vask til 79.95 men fik en vask til 129 gik ind for at sige det for jeg at vide om jeg har bevis for det
Chefer
Tideliger ansatte forfølges at chefer
De sender spioner ud og se om der er rigtigt at msn arbejder andet sted. Og så ringer chefen til ny chef føj føj dette sker selv om man ikke er bortvist nogen steder
Svindel hos Cirkel K kystvejen 1 ved CPH.
Cirkel K, Kystvejen 1 snyder med Too good to go fredags slikposer. Skulle i dag hente en såkaldt lykkepose med slik for en værdi på 120kr, men posen indeholdte kun 3 poser med slik på 120g og 2 poser med Beef Jerky, som jo ikke er slik? Heldigvis for Cirkel K kan man ikke klage over et handelsforløb gennem Too good to go, hvilket de åbenbart har fundet ud af, så selv om jeg bad om at få noget slik istedet for det klamme kød, var den svensktalende gut, der ikke kendte det danske ord for slik, kold som en istap og sagde bare at han ikke kunne gøre noget og at det var hans chef der havde pakket poserne. Useriøst at misbruge Too good to go konceptet på den måde til at skabe mersalg af nogle produkter der ikke er ved at løbe ud for holdbarhed, det er snyd og bedrag og ringe moral...
Ikke lav en erhvervsaftsle med…
Ikke lav en erhvervsaftsle med benzinkort her.. de snyder og sender til inkasso.
Bondefangeri
Fantanstisk chesse burger den smagte af…
Fantanstisk chesse burger den smagte af pi s og lor t eller en smule af fisk altså fiss e fisk
Jeres kaffe er simpelthen blevet for…
Jeres kaffe er simpelthen blevet for dårlig og alt for dyr, Mc Cafe gør det fantastisk og til langt bedre priser…. Lyt og lær 👍
Har idag købt 2x store cafe latte hos…
Har idag købt 2x store cafe latte hos cirkel k.
Begge kopper var kun halvt fyldt op, og da jeg spurgte ind til det ved kassen, fik jeg at vide at de havde haft en tekniker ude og se på det, men at mængden af det passede 🤷🏼♀️ næste gang betaler jeg ikke for en stor kop!
De er stødfulde af løgn
De er stødfulde af løgn, de siger, at man kan vaske ubegrænset, men reelt er det maksimalt 2 gange i døgnet !?!
Manglende overholdelse af aftale - betyder -8k på min konto.
Mit mastercard fra Circle K er blevet misbrugt, jeg laver en aftale med dem om at betale 2.046 kr. (det beløb jeg selv har brugt - hvorimod de så åbner kortet og jeg kan gøre indsigelse mod resten af beløbet op til lidt over 10.000 kr.
De trækker så de +10k fra min konto, og da jeg ringer og vil høre om de så ikke overfører differencen tilbage - så vil de ikke pludselig ikke holde deres del af aftalen. Jeg får bare et flabet svar med at "så har du så valgt at ligge ud for det hele".
Så Circle K kan man absolut ikke lave en aftale med, skod virksomhed og elendig kundeservicemedarbejer.
Vi var på cirkel k og betjeneren…
Vi var på cirkel k og betjeneren virkede ligeglad hun rullede øjne af os og hun var ikke samarbejdsvillig 😠😤
Cirkel K Landlyststien Ishøj
Cirkel K Landlyststien Ishøj
Virkelig skam oplevelse kommer ned for støvsuge min bil jeg havde nogle poletter som jeg havde købt for ca 2 uger siden men da jeg kommer hen til støvsugeren kaster jeg en polet ind men den starter ikke så prøver jeg kaste en til ind men stadig ingen tegn på den tænder så jeg vælger og gå ind for at sige det til en medarbejder da jeg fortæller ham sagen Siger han til mig du har ikke købt nogle poletter hos fortæller ham så mine poletter er for 2 uger siden jeg har købt den men respektløs svare han så find dig en anden tank hvor de må huske dig spørg ham så om jeg kan be om mine penge tilbage eller bar få 2 nye poletter men nej han svare så du kan da se den ikke virker så går jeg ud for se om der står noget nej det gør der heller ikke så fortæller jeg ham at der ikke står noget med den ikke virker det endte med han blev så respektløs og ophidset at jeg simpelthen blev nød til at gå for mit eget bedste. Håber virkelig ikke det sket for nogle af jer andre
Jeg fik i dag p-bøde ved jeres butik på…
Jeg fik i dag p-bøde ved jeres butik på Vermlandsgade. Jeres partner hos City-parkering gav den til mig mens jeg var inde og købe en kaffe. Vi taler ét minut efter parkering. Jeg skynder mig ud til p-vagten mens han er ved at udskrive den, men han er ikke til at tale med. Jeres søde medarbejder kommer ud for at tale min sag da hun synes det er dybt urimligt og hun fortæller at han "ligger på lur" og giver folk bøder så hurtigt han kan mens de er inde i butikken. Hun har observeret dette flere gange i dag og italesætter dette overfor P-vagten. I får den dårlige andmeldelse fordi jeres samarbejdepartner i City parkering desværre hænger sammen med jer. Jeg fravælger fremover jeres butikker.
Burger/panini
Hej alle medborgere...
Den anden dag kunne jeg ikke bestille en burger. Trods dette reklamere virksomheden med at kunne producere en burger døgnet rundt.
Efter dette bestilte jeg en panini, som dog beklageligvis ikke kunne bestilles, grundet at deres paninier blev lavet i en ovn... Undskyld mig, men hvorfor er virksomheden så indehaver af en paninimaskine???
Vi var idag 3 piger på vej til…
Vi var idag 3 piger på vej til Flensborg, da vi opdagere at der mangles sprinklervæske… Det resulterede i, at vi tog ind til cirkel k i Ulkær. Vi møder en meget flink medarbejder, som vi senere finder ud af hedder Mathias. Mathias kommer ud for at hjælpe os med at putte sprinklervæske. Mathias er venlig, hjælpsom og humoristisk hele servicen igennem. Vi kommer fra Herning, men vi er sikre på, at cirkel k ulkær, bliver besøgt igen snarest, med sådan en top service. Tak til Mathias for at sørge for en sikker kørsel til Flensborg. Mvh Lennie, Michelle og Helene ❤️
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








