Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vi bestilte to sandwich, men da der kun var et par medarbejder på arbejde til at servicere på Cirkel K (der hvor der ligger et stort tranportcenter lidt væk fra motorvejen) endte et plastik skilt med... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg giver minus stjerner til dette skod firma. De behandler deres personale rigtig dårligt, især dem som ikke er i fagforeningen. Anklager deres personale for umenneskelige ting, man må under ingen om... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Frækt at tage 20 for 3 mundbind - alle andre steder koster de 50 øre, og ikke næsten 7 Kr/stk. Ideen er vel at beskytte kunder og personale, og ikke tjene penge ??? At de så ovenikøbet er placeret he... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har lige været på Cirkel K Skærup Vest... Mon virus holder ferie? Det skulle man da ihvertfald tro udfra den måde dels medarbejdere og besøgende agerede på. Ingen restriktioner eller overholdelse af h... Se mere

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

1,4

Dårlig

TrustScore 1.5 ud af 5

248 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Service-telefon

Service-telefon
Ringede ind for at høre om deres døgnåben også faldt nytårsnat/dag. Det er en meget vred kvinde der tager telefonen og soger “døgnåben betyder døgnåben” det er jeg godt klar over, meeeen nytår🤷‍♀️
Der står også på deres åbningstider at der kan være andre forhold tytårsdag

1. januar 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Altid god stemning.

Altid super service og glade medarbejdere!! Særligt Cirkel K på E20 er jeg vild med :-)

Den generelle medarbejder er altid flink til at sige hvis man har en gratis vask, vand, sandwich eller andet på bonus kortet som lige får smilet frem i en og grunden til at man tanker der igen og igen. Ingen ros, ris ros.. bare ROS!

30. november 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vel nok den ringeste oplevelse jeg til…

Vel nok den ringeste oplevelse jeg til dato har haft med et firma - hvilket tilmed har kostet mig kr 700. Ladestander virkede ikke og fik besked fra kundeservice om at jeg skulle starte processen med tilkobling op igen - blev forvisset om at betaling ville blive nulstillet. Da det endelig lykkedes trak vedkommende i land og nu var det pludselig en sag ml. min bank og mig. Banken afviste og CirkleK henviste mig til et norsk nummer til app. udbyderen. Kundemedarbejderen mente det var min egen skyld jeg havde brugt app og forsøgt flere gange og det faktum at de opfordre en til at bruge app på deres ladestandere var han ligeglad med. Det norske nummer er ikke i brug. Således kr 700 fattigere sætter jeg aldrig mine ben hos CirkleK igen.

20. oktober 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Købte en ombytning 11kg gasflaske…

Købte en ombytning 11kg gasflaske lørdag d 15/10 betalte 299 kr, er extra medlem og troede derfor den var billigst ved cirkel k . Men skulle være kørt til Føtex som også var nærmere der kostede den 195 kr og i bauhaus kostede den 199 , kunne godt have brugt den 104 kr på noget andet . Det var så sidste gang jeg køber det ved cirkel k vh Jens

15. oktober 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Amatør drevet virksomhed

Hvor er det træls og frustrerende med deres falske salgs reklamer.
Når mange stationer sælger flæskesteg burger, så have da for pokker have produktet hjemme.
De sidste 4 gange har vi kørt forgæves, trods vi har prøvet imellem 3 og 5 stationer hver gang.
Dette er alle til stationer som har dem på menuen, ingen undskyldning fra jeres side om at de måske ikke sælger dem.
Vi prøver både meget tid og elektricitet til bilen hver gang, fordi at jeres logistik stinker af en amatør drevet virksomhed.
Det er nu slut med at handle hos jer, da vi har opgivet håbet om at i rent faktisk har de annonceret vare hjemme.
Alle gang forsøgt er forskellige dage og tidspunkter.
Føj herfra og held og lykke med jeres måde at drive forretning på.

23. september 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Næstved

Synes smagen på jeres sandwich og Burger er utrolig tørre. Føler mig lidt snydt i reklamere med en flæskesteg sandwich men ikke sælger den i alle stationer

9. september 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I får hermed en dårlig anmeldelse fra…

I får hermed en dårlig anmeldelse fra mig.
Jeg syndes det er mega dårlig af jer at når jeg hellere vil købe en scones med chokolade , smurt og med ost at man så ikke kan det, jeg har fået det i mange år men pludselig kan man ikke mere og jeg gider ikke jeres rundstykker da de er meget seje og kan rive tænder ud. Jeg forstår ikke hvorfor man ikke kan købe det man gerne vil.... I kunne evt sætte prisen lidt højere når man gerne vil have en smurt scones med ost ...men nej det vil i ikke så derfor får i denne stjerne af mig ...ville ha giver 0 men det kan man jo ikke

3. september 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg ville gerne gi en halv stjerne

Jeg ville gerne gi en halv stjerne , det er ulovligt at sælge kalkun bacon som grise bacon i et forsøg på at bilde kunderne ind det er grisebacom ,men det er ikke det for tilgodese et folkfærd som er igang med at forvanle Danmark til et land Hvor grisekød skal væk for at tilgodese dem .

7. august 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hvis jeg kunne havde i fået -6…

Hvis jeg kunne havde i fået -6 stjerner. Var inde og tanke fra jeres Easy Fuel app igår og forstår i er nød til at reserverer et hvis beløb mens man tanker. Men nu her efter snart 20 timer har i stadigvæk ikke frigivet mine penge. Det dælme svineri. Og kundeservice siger der kan gå op til 48 timer. Er i rigtig kloge? Det sgu mine penge. Og det gør da at jeg fint kan tanke mit benzin et andet sted. Føj siger jeg bare. Tyveri ved højlys dag.

14. august 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Tyveri

Er medlem af cirkel k +
Hvor jeg optjæner gratis drikkevarer bla.a.
Men der er altid problemer med at få det udleveret. Idag var jeg ved butikken i Erritsø, hvor jeg skulle have en gratis kaffe og en gratis coca cola. Damen sagde til mog at jeg kun kunne få en ting af gangen. Da jeg sagde at så ville jeg gerne købe det hver for sig, blev det bare kørt igennem til fuld pris på mit kort. En ting er kaffen. Men at jeg bliver tvunget til at betale for en havl liter coca cola til over 20 kr. På trods af jeg sagde nej tak til det.. det er tyverei!
Kriminel virksomhed..

10. august 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Cirkel k skrab

Har lavet cirkel k skrab nok 100 gange og har aldrig vundet noget. Har selv snakket med en medarbejder i cirkel k og han sagde det var det største scan nogensinde

31. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

FYR SÅDAN NOGLE MENNESKER

Har lige været på cirkel k på Ringvejen 131 i Silkeborg og ganske rigtigt var det den nye (sure og meget næsvise leder der stod der) men med tømmermænd valgte jeg at handle der alligevel og besluttede mig for at spørge hvorfor at de lige pludselig lukker allerede kl 20 og hun svare bare med en nedladende stemme "det er vel som man tager det" så siger jeg at det er da tidligt for en tankstation at lukke og hun svare i samme toneleje "det er vel som man tager det" men den her gang også med et smil på læben og så vender hun bare ryggen til mig og ignorere mig virkelig dårlig service jeg kan godt forstå at de lukker på stribe

1. juli 2023
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere