Vi bestilte to sandwich, men da der kun var et par medarbejder på arbejde til at servicere på Cirkel K (der hvor der ligger et stort tranportcenter lidt væk fra motorvejen) endte et plastik skilt med... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Jeg giver minus stjerner til dette skod firma. De behandler deres personale rigtig dårligt, især dem som ikke er i fagforeningen. Anklager deres personale for umenneskelige ting, man må under ingen om... Se mere
Frækt at tage 20 for 3 mundbind - alle andre steder koster de 50 øre, og ikke næsten 7 Kr/stk. Ideen er vel at beskytte kunder og personale, og ikke tjene penge ??? At de så ovenikøbet er placeret he... Se mere
Har lige været på Cirkel K Skærup Vest... Mon virus holder ferie? Det skulle man da ihvertfald tro udfra den måde dels medarbejdere og besøgende agerede på. Ingen restriktioner eller overholdelse af h... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Bilvask ender i forsikrings sag
Efter en tur i deres bilvask i Ikast kom vi ud med en stor ridse langs døren i en bil vi lige havde købt 14 dage før. Den kvindelige medarbejder var venlig og forstående og kontaktede hendes chef. Derefter gik det ned af bakke, chefen var uhøflig og prøvede at skubbe den over på os og sagde at den havde været der før og vi bare ikke havde tjekket bilen da vi købte den. Super uprofessionelt. Og det bliver så til forsikringssag nu
Dårlig mad på Karlslunde
Spiste på Karlslunde her til aften. Færdigretter varmet i microovn a la dem man kan købe i Rema1000 til 10 kr. på tilbud. Det så virkelig uappetitligt ud med servering i plastbeholder og med dårligt træ-bestik som ikke kunne gennemskære senerne i kødet.
Ærgerligt at kvaliteten var SÅ dårlig, for de unge mennesker som var ansat var søde og venlige, og de kan jo ikke gøre for at det produkt de skal levere er dårligt.
Slut med Cirkel K herfra.
Cirkel k Tuelsø
Har lige købt 2 stk pizza slice på cirkel k tuelsø. De mest tørre og kolde jeg nogensinde har set. Spurgte den unge mand bag disken om han ikke kunne varme dem men nej det gjorde de ikke. Sidste gang jeg har handlet der 🤮🤮🤮
Cirkel K Horsensvej - Vejle
Ville have købt nogle sodavand, og havde set 7-UP, men det var umuligt at se hvad for et tilbud den høre under, og synes det var ret flabet den måde, den medarbejder sagde hvor den hørte med.
Var i nede ved cirkelK i Ringsted…
Var i nede ved cirkelK i Ringsted onsdag den 28 og mødte nok den bedste og gladeste sælger i hele cirkel K, tak til Emil for en fed energi og lyst til at være på job. Det dejligt at møde en der har lyst til at hjælpe
Synd man ikke kan give minus stjerner
Synd man ikke kan give minus stjerner.
Toilettet er lukket pga rengøring og der er et enkelt der kan bruges. Handicap toilettet kan bruges men man skal bede om en nøgle. Den påstår medarbejderen bag skranken at den er udlånt. Efter 20 min samt banken på døren undres jeg og en anden. Den anden spørger efter nøglen og får samme svar. Og snakker om at bare der ikke ligger en og er skidt hvis der der en derinde… medarbejderen nægter at der er noget og hidser sig op og bliver ved at sige: at det skal han ikke diskutere med kunder. Må sige at diskussionen stod helt på hans side da hverken jeg eller den anden kunde nævnte andet end bekymring i et helt normalt toneleje.
Jeg tier stille mens jeg venter på min svigerdatter og i min tavshed får jeg igen at vide han ikke vil diskutere det og at jeg skal forlade butikken.
Jamen Cirkel K… det er hermed gjort
Men troede i min naivitet der sku to til at diskutere.
Konkurrence FUSK
Min datter har vundet en kinder country, som vi forsøgte at hente på Cirkel K ved chokolade krydset i Ballerup for 30 min siden. De havde ikke den variant i butikken og vil ikke give en anden variant. Det er ikke første gang vi oplever dette. Jeg er færdig med at lægge penge hos cirkel K, så længe de holder folk for nar på den måde.
Mhv. Henrik Petz
Kunne i ikke skifte jeres medarbejder…
Kunne i ikke skifte jeres medarbejder ud, der har aftenvagten i dag kl.22.15 i Ølstykke. han får 7 x 👎👎👎👎👎👎👎.
Da vi bl.a er trætte af at blive angivet pris for vores vare i kartofler. Modtager et stort rungende ØV, på spørgsmålet om: var det alt?
Og vi bliver ønsket en go morgen eller herlig morgen når vi forlader butikke og det er på alle tider af døgnet.
Og så virker han en kenden usorineret.
Her til aften, roterede vi i døren og gik, da vi så det var ham der stod bag disken. Vi kørte simpelhen til Cirkel K i Frederikssund istedet.
Man til dårlig behandling på cirkel k i…
Man til dårlig behandling på cirkel k i Holstebro der skal jeg aldrig handle igen
Super kortbetaling
Super at man bare kan betale med dankort ved ladestander, uden brik, app, eller andet nonsens
Cirkel k Nyborg
Cirkel k Nyborg. De vil have 35kr for varm vand. Skulle bare bruge en smulle til mælk til min søn😂 ellers 5kr for tomt kop og varm vand i vandhanen😂
Bedste service
De tager ikke imod egne gavekort..
Ville bruge et gavekort på benzin, der så åbenbart ikke virkede fordi der var en system fejl. Så gav de hovedkontoret skylden. Og kunne ikke fortælle hvornår jeg så kunne benytte gavekortet. Vanvittig dårlig service.
Simpelthen den dårligste vaskehal i…
Simpelthen den dårligste vaskehal i hele landet. Vaskehallen bankede mit hjul hårdt op i kanten. Trykkede nødstop. Og det eneste ekspedienten sagde var, vil du have en ny vask.. nej tak. Og kunne ikke få mine penge retur. Det er en ommer..
Cirkels Egevej i Åbenrå Super søde…
Cirkels Egevej i Åbenrå Super søde personale der er meget højere løn værd !
God Service
Jeg har igennem 10 år nærmest fået venskabelig behandling på Tanken og får tit ting på tilbud
Jeg står desværre tilbage med en dybt…
Jeg står desværre tilbage med en dybt frustrerende oplevelse fra Circle K på Kuldyssen i Taastrup, som jeg føler, det er nødvendigt at dele. For nogle måneder siden købte jeg to gasflasker til min grill. Da jeg løb tør for gas under madlavning, åbnede jeg den anden flaske, kun for at opdage, at der var en fejl med den, som forhindrede gassen i at slippe ud.
Med den tomme og den defekte gasflaske vendte jeg tilbage til Circle K for at få den ene genopfyldt og den anden byttet på garantien. Til min store skuffelse nægtede både sælgeren og lederen, Nikolas, at hjælpe mig, da jeg ikke havde kvitteringen. På trods af at flasken, der var defekt, tydeligt var ubrugt - vist med fuld vægt og den rød plombering - blev jeg informeret om, at deres returpolitik kun strækker sig over 14 dage.
Denne oplevelse har efterladt mig med en følelse af at være strandet uden den nødvendige støtte fra en forretning, jeg stolede på. Jeg forstår vigtigheden af en kvittering, men i situationer hvor beviser tydeligt viser produktets tilstand, håber jeg på mere fleksibilitet og kundeservice. Det er vigtigt for forbruger tillid, at der findes løsninger, selv når den direkte dokumentation mangler.
Jeg håber, denne feedback kan være anledning til overvejelse hos Circle K i Taastrup om, hvordan lignende situationer kan håndteres fremover, så kunderne føler deres tillid til forretningen er berettiget. Det er ikke kun flasken, der er på spil her, men kundetilfredshed og troen på retfærdig behandling.
En lille kop kaffe koster 30 kr.
En lille kop kaffe koster 30 kr.. Er i fuldstændig gået fra forstanden.. grådighed er det rette ord.. føj siger jeg bare..
Altid hjælpsomme
Altid hjælpsomme. Eneste ting man kan sige er at de måske lige mangler en “mand” i spidsbelastninger.
Jeg købte 4 pølsehorn
Jeg købte 4 pølsehorn, og der stod at jeg måtte tage en gratis sodavand med, men kassemanden sagde jeg skulle betale for den .... GG Cirkel K
Det er ikke særlig fedt .. Nu er min mund ørken fordi jeg ikke fik noget at drikke til min knastørre pølsehorn.
Cirkel K i Rødovre
Cirkel K i Rødovre. Tankstationen med dk absolut dårligste service!
Jeg er heldigvis selv elbil ejer, så jeg er fri for deres produkter til dagligt. Men jeg skulle tanke min kærestes benzin bil. Så er de gudhjælpemig ved at opdatere alle deres standere kl. 9 fredag morgen!!! What!!! jeg ventede 20 min på overhovedet at kunne komme til at tanke.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








