Vi bestilte to sandwich, men da der kun var et par medarbejder på arbejde til at servicere på Cirkel K (der hvor der ligger et stort tranportcenter lidt væk fra motorvejen) endte et plastik skilt med... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Jeg giver minus stjerner til dette skod firma. De behandler deres personale rigtig dårligt, især dem som ikke er i fagforeningen. Anklager deres personale for umenneskelige ting, man må under ingen om... Se mere
Frækt at tage 20 for 3 mundbind - alle andre steder koster de 50 øre, og ikke næsten 7 Kr/stk. Ideen er vel at beskytte kunder og personale, og ikke tjene penge ??? At de så ovenikøbet er placeret he... Se mere
Har lige været på Cirkel K Skærup Vest... Mon virus holder ferie? Det skulle man da ihvertfald tro udfra den måde dels medarbejdere og besøgende agerede på. Ingen restriktioner eller overholdelse af h... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Vaskehal meget ofte i stykker
Jeg og min kone har nu haft vaskekort ved jer i efterhånden flere år, vi bruger fast den vaskehal der ligger på Løvbakken 2 i 9400 Nørresundby.
Vi har gennem de sidste 3 måneder oplevet jeres vaskemaskine deroppe meget ofte er ude af drift, idag er den så ude af drift igen. Sidst 2 uger siden gik den i stykker på en fredag, kom først op og kører igen tirsdagen efter. og kort før denne seance var den også i stykker hen over en weekend og så igen her til morgen. Altså mindst 3 gange i august måned og så indtil idag den 4 september.
Ved tilfældigvis alle Aalborg kasernes biler(altså små biler) bliver vasket hos jer og tænker dette slider ufatteligt meget på vakse hallen.
I skal derfor vide vi opsiger vores abonnementer. synes simpelthen vi mister al for mange vaksedage når vi nu har et månedligt abonnement.
synes ikke det er i orden vi betaler et fast beløb hver måned. Jeg betaler 199 hver måned og min kone betaler vist 149 hver måned, så i mister altså 350 hver måned.
En kop kaffe og 875 kr bøde fra q park.
Gik ind for at købe en kop kaffe og 2 min senere havde jeg fået en p bøde på 875 kr.
Kommer ikke igen
ARBEJDER SNYDER OS
Vi vandt i cirkel k skrab og ham der arbejdede der sagde jeg skulle betale og min veninde havde også vundet og han gad ikke tage imod stregkoden.
Jeg havde en varmekonto til oil
Jeg havde en varmekonto til oil, den har jeg så opsagt, og bedt dem returner mine penge 12.565 jeg har måtte rykke dem 8 gange de sender så 11.565 og igen må jeg rykke for at få de sidste 1000.- det se nu ud til at de prøve at stjæle de penge under dække af at de ikke kan finde dem, eller de stå på en anden konto, jeg vil på det kraftigste anbefale andre om at overveje et andet firma at købe benzin oil eller diesel da de svindler med deres regnskaber. og det kan forbrugerne ikke være tjent med. Pengene var indbetalt som optjening til Oil konto
Ville tanke i Hjørring i dag
Ville tanke i Hjørring i dag. Betalte med kort og fik en kode. Det virker ikke, da de har nulstillet systemet. Fik besked på at købe en ny tanke kode og jeg ville få pengene tilbage fra første kode om Ca 24. Timer. Det er anden gang det sker. Jeg er pensionist og har ikke meget at gøre med. Handler der IKKE mere....
Jeg går ind på en bemandet station og…
Jeg går ind på en bemandet station og køber en bilvask. Lige i det jeg har betalt kommer jeg i tanke om at det er den forkerte vask jeg har købt. Jeg spørg pænt medarbejderen om hun kan annullere den og så jeg kan købe den der er lidt dyrere. Hun svarer mig at det kan jeg ikke da jeg allerede har betalt.. hvad er det for en latterlig politik at have???
Jeg ringer så til jeres hotline men da det er uden for jeres åbningstid får jeg fat i en engelsk medarbejder som er en plade der er gået i hak med at: this is not the right department for your question..
Snyd og humbug
Købte 3 franske hotdog i cirkel k i…
Købte 3 franske hotdog i cirkel k i Glostrup og de var så kedelige og virkede til at være flere dage gamle.
Bjerringbro vaskehal
Vask aldrig bil der,de erstatter ikke skaderne de laver.
Mærkelig beslutning ikke at lave mad i…
Mærkelig beslutning ikke at lave mad i åbningstiden. De skilter ikke engang med det, dårlig kommunikation
1 stjerne
1 stjerne – Uacceptabel kundebehandling fra en ellers velkendt kæde
Circle K burde stå for ordentlighed og professionalisme, men det var langt fra det, jeg oplevede. En mindre og harmløs situation blev håndteret med en unødvendigt hård og truende tone – helt ude af proportioner.
I stedet for dialog eller løsningsorienteret kommunikation blev der talt ned til én i en arrogant og næsten aggressiv stil. Det er uforståeligt, at en stor koncern tillader medarbejdere i ledende stillinger at kommunikere på den måde.
Det er muligt, at Circle K klarer sig fint som brand, men den menneskelige og professionelle tilgang halter gevaldigt, hvis det her er standarden.
En kæde i den størrelse burde kende forskel på samarbejde og magtdemonstration
Tak 🙏🏻
En kæmpe ros til Yusuf fra Circle K Taastrup Hovedgade 25, Han er virkelig en af de sjældne – altid smilende, hjælpsom og med en fantastisk energi, der gør hele oplevelsen bedre. Man føler sig set og godt behandlet hver gang. Verden har brug for flere som dig, Yusuf. Tak for din indsats – du gør en forskel hver dag!
Trailer leje
Booker en flyttetrailer i god tid og skal bruge den i 30 timer, men jeg dukker op, er der INGEN trailer. Personalet oplyser, at der ikke var nogen trailer, da de selv mødte ind og et opkald til ejer, gav en oplysning om at de var stjålet, hvilket sikkert er korrekt, men....Det er jo ikke ny viden. Det har været vist i mange timer, så hvorfor er det jeg ikke bliver adviseret før ? Dagen hvor de blev stjålet, tidligere på dagen eller annulleret min reservation.
Nu ved jeg ikke, hvornår trailerne er stjålet, men det ville have været god viden at få noget tidligere. Så hvor mange render forgæves, som jeg gjorde og måske stadig gør det?
Nu skulle jeg ikke bare en tur på genbrugspladsen, men bruge en stor flyttetrailer, hvilket gjorde det endnu værre. Her står jeg en søndag eftermiddag, hvor jeg skal flytte og så er der ingen trailer og starter nu forfra og skal lede.
Virkelig ringe håndtering fra Cirkel K i Ishøj.
Stor ros til den medarbejder der…
Stor ros til den medarbejder der arbejdede i Svinninge i dag kl. Ml 16 og 17
Selv om vaskehallen ikke virkede formåede den overskudsagtige medarbejder både at servere mad i butikken og ringe efter hjælp til vaskehallen.
Det er simpelthen kundeservice ud over det sædvanlige
Vi kommer selvfølgelig igen
Og ja det kan godt være vi ikke fik vasket bilen i vaskehal til gengæld får man en kundeservice oplevelse ud over det sædvanlige
Dårlig service!
Flyttede til Ebeltoft, og deres vaskemaskine er konstant i stykker der.
Ingen ved hvornår den bliver lavet, og for 3 gang på 8 måneder er den igen ubrugelig - og ingen ved hvornår den er oppe at køre igen.
Når man betaler abonnement for at få vasket sin bil, er det langt fra i orden, at have en maskine der konstant er i stykker, da deres kunder betaler for en ydelse - man ikke får.
Det er en ommer!
Cirkel K STINKER
Er erhvervskunde hos Cirkel K og deres service STINKER. Hver anden gang man skal på deres system og ændre et kort eller lign. virker det ikke. Når man beder om en ny kode, skal de sende en mail. Den kommer aldrig osv osv osv. Når du så bruger deres "online" Chat, er det kun en værdiløs robot og når du beder om en person, kommer der ingen!!! Det er virkelig ringe!
Fatte svag
Kan på stortset alle cirkel k tankstationer købe en sandwich til køreturen og en til afrensmad som ikke bliver varmet, men den snot hamrende fattesvage ansatte i sydhavnen ville ikke trods kollega sagde de er ok da jeg selv varmer den på job.
Hvordan kan er ret koste 69kr
Hvordan kan er ret koste 69kr . Nå der ligner noget der henter i den lokale container.
Dårlig kunde behandling
Kort udløbet den 24/12 24 sikke en go dag det udløber både mit og min kones kort er udløbet, hvad gør vi nu ikke fået nye kort ikke nogle info om det udløber. Ingenting så vi tankede er andet sted for kan ikke betale sig og tanke på cirkel k uden cirkel k kort
CHADEMO stik ved Cirkel K ladestandere
CHADEMO stik, hurra. Dem kan du finde hos Cirkel K, i en tid hvor mange andre offentlige ladestandere fjerner CHADEMO stik til fordel for CSS stik. Og os med Nissan Leaf, har brug for dem. Tak.
Elendig kaffe…
Købte kaffe (Flat White), som smagte af absolut ingenting… udover mælk.
Kommer tilfældigvis forbi endnu en Cirkel K på motorvejen, og vil her tilkøbe ekstra shot! Det koster så 32,- da svare til at købe en ny kaffe.
Det er helt håbløst!!
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








