Cabinet Health Anmeldelser 

320
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,3

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The prevalence of single-use plastics in everything we consume is horrifying. Especially medicine. I love Cabinet for that, but also for the entire pharmacy experience. It's personalized, real, genuin... Se mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Dislikes: Can't order more than one prescription at first. Can't combine prescription and OTC purchase. Cart v. cabinet is confusing. Have to go through questionnaire multiple times to learn about RX... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I was so excited when I stumbled upon Cabinet!! Their goals are great and their product is super appealing in multiple ways. I’m really looking forward too more prescriptions being offered and more OT... Se mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

I love the idea of cabinet and I'm obsessed with the glass bottles and having all my meds in a uniform size. It's frustrating that their website promises free shipping over $50 but wouldn't let me shi... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Materialist

Skrevet af virksomheden

Cabinet Health sells over the counter (OTC) medicines and prescriptions in refillable glass jars. Refills arrive in compostable pouches.


Kontaktoplysninger

4,3

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

320 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,3

Alle anmeldelser

(320)

0 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Order well before out

It took almost a month to receive my medication, and they did not send it out until I inquired. Also, once the medication got here (first ever fill) I did not get a bottle. Just the pouch! Absolutely terrible logistically. What I will say is the customer service was alright.

1. juli 2023
Cabinet Health-logo

Besvarelse fra Cabinet Health

Hi Katie, we sincerely apologize for the inconvenience you faced with your recent Rx order. At Cabinet Health, we are committed to providing exceptional service and we deeply regret that your experience fell short of expectations. To be transparent, the high demand in the Cabinet Rx program caught us off guard, leading to unforeseen delays. To address the issue and enhance the program's efficiency, we have recently strengthened our team with additional staff members. This measure will enable us to expedite the prescription process, guaranteeing a faster and smoother service moving forward. Once again, we apologize for any inconvenience you may have experienced, and we genuinely appreciate your understanding and patience. Your satisfaction remains our top priority. If you have any further concerns or questions, please do not hesitate to reach out to our customer service team at help@cabinethealth.com!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Its been a month and my perscription…

Its been a month and my perscription hasnt been transfered or shipped. I reached out for an update and havent gotten one.

6. juli 2023
Cabinet Health-logo

Besvarelse fra Cabinet Health

Hi Michele! We are very sorry for this experience with our Rx program. We also believe our messages may be going into your spam folder as we have sent three replies to your email, so just be sure to check in there if you haven't already as we had sent important information regarding your medication! Again, we apologize for this experience and we hope to make it up to you going forward!

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Shipping kills you when you try to…

Shipping kills you when you try to order a refill.

5. juli 2023
Cabinet Health-logo

Besvarelse fra Cabinet Health

Hi Michael! We appreciate you writing in! Please know that we’re on a continuous mission to make sustainable healthcare more accessible to everyone. Prioritizing carbon neutral shipping is a priority for us (and the environment) and unfortunately, limits some of the more accessibly priced options with our shipping partners. In the meantime, our team has sent along a discount code to the email on file, should you choose to shop with us again in the future. We know we can't take back this disappointing experience, but hope it shows that sincerely want to make things right for you!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner
Cabinet Health-logo

Besvarelse fra Cabinet Health

Hi Marion! We’re so sorry to hear about your recent order experience and appreciate you bringing it to our attention. This is definitely not the experience we want for our Cabinet community. Our customer care team has reached out to you via email to collect additional information as we’d appreciate the opportunity to look into this further. We know we can't take back this disappointing experience, but hope it shows that we are accountable for our service and sincerely want to make things right.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Switched my prescriptions to Cabinet…

Switched my prescriptions to Cabinet finally! Love the bottles. Hated the wasteful orange pill bottles that everyone just assumed would never change. These are stackable, glass, child resistant, etc. Perfect. And they just arrive to your door in compostable refills pouches.

5. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I still don’t have my medicine

I ordered my medication in a timely manner, my order is still pending, I’m out of medication, and I had to go pick it up from my pharmacy. So far this doesn’t seem to be a viable choice for my medications. When I asked a question about my pharmacy, I got a very scripted response, which was no help to me. I really hoped that this would work out and I would be able to use this company and reduce my footprint on the environment.

14. juni 2023
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very quick customer service!

I love the way my medicine cabinet is looking so much neater now, and less waste in the environment. Customer service responded to an issue I initially had opening the top very quickly.

13. juni 2023
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Update 2: got my meds, everything looks great!

Edit 2: They made up for taking a long time by shipping my meds overnight at no extra cost which I was really grateful for because I got them right on time! The bottle is beautiful and looks so much better than regular plastic pill bottles and I’m glad it’s more sustainable. It’s child proof and looks lovely on my bedside table. I hope they take insurance in the future but for now the cost is a bit more expensive than with my insurance even when buying a 90 day supply. However, with the outstanding customer service and the quality of the product I’m really happy I ended up choosing them! I hope they expand their OTC meds too in the future ^^

Edit: Cabinet reached out to figure out what went wrong with my prescription - turns out I was out of refills! I do think they should have reached out WAY sooner (maybe the next day after contacting my current pharmacy so I could intervene and call my doctor) but customer service has been great. Will update this review as more info comes along.

Original review: Idk where my meds are… I gave y’all two weeks before my refill was due but they’re not even processed yet?

10. juni 2023
Cabinet Health-logo

Besvarelse fra Cabinet Health

Hi Kiara! Thank you for your review, we truly appreciate this type of feedback as it helps us be able to focus on what processes needs more work and attention. We completely agree that you should have been reached out sooner than we did and we definitely take accountability for that. We are so glad that we are on the right track to get your medications to you as soon as possible as we have reached out to your provider directly to get your refill processed. Thank you again for your review and we will be in touch!

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

I just wanted to order refill bottle

I just wanted to order refill bottle. The toggle with the counts doesn't reset when you switch from medium to large so it took me several tries and triple checking to make sure that I didn't mess up the order. When the cart pulled up, the images for all of one size bottle where the same color, even though I had order several different colors and the descriptions were correct. Again, it just took way longer than it should have and I was second guessing where I should have been able to complete my order easily. I'm excited about the product, but at least some aspects of the website need a little work.

19. juni 2023
Cabinet Health-logo

Besvarelse fra Cabinet Health

Hi there! Thanks so much for sharing your feedback here! The website is intended to be able to purchase a minimum of 3 empty bottles per size. We are accepting all feedback on this process as it was just recently launched and as a customer-first business, we really appreciate your recommendation as it helps us ensure we are providing customers with exactly what they need.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I absolutely love the these products

I absolutely love the these products. Beautiful packaging and meds work great. Suggestion: I do wish I could choose refill quantity size, like a smaller bottle quantity or larger bottle quantity so I don’t waste meds that I don’t use as often before the expiration date.

16. juni 2023
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great company

The medicine was well packaged and arrived promptly. I absolutely love the concept and have been looking to buy from them. The only thing I could point out is that I wish they had more types of medicine such an antihistamine.

5. juni 2023
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Medicine and bottles are amazing

Medicine and bottles are amazing! The one flaw I noticed was that some of the medications bottles aren’t filled to the top. I paid for the full size bottle and expected to have a filled bottle. Other than that it’s great!

6. juni 2023
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

So easy to organize

Delivery was fast and bottles came intact. Love that I could get rid of my plastic medicine bottles and switched to these. So easy to stack and beautiful looking.

12. juni 2023
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

I wanted to bundle an order but it…

I wanted to bundle an order but it immediately went to shipping. Plus the shipping costs???

12. juni 2023
Cabinet Health-logo

Besvarelse fra Cabinet Health

Hi Jeanmarie! I am very sorry for the trouble you had with your order. I do see that you made a prescription order. If you would like to add additional prescriptions to your order, please send us an email at help@cabinethealth.com with your additional medications and we will be happy to add them to your order with no additional shipping fees! Thank you for your patience as we make updates to our website to make it possible to checkout with multiple prescriptions at a time.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner
Cabinet Health-logo

Besvarelse fra Cabinet Health

Hi Diana! I am very sorry for any confusion but appreciate your patience with your order. I looked into your account and confirmed that the order has now been delivered and that you had reached out to let us know that it has been delivered as well! Thank you for that. If you have any questions, please let us know! Thank you for being a customer!

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere