Ze beloven wagens die grondig gecontroleerd zijn. Echter heb je kort na aankoop al zoveel problemen met de wagen. Ondanks de premium garantie die ze zo graag verkopen weigeren ze herstellingen die moe... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Ze beloven wagens die grondig gecontroleerd zijn. Echter heb je kort na aankoop al zoveel problemen met de wagen. Ondanks de premium garantie die ze zo graag verkopen weigeren ze herstellingen die moe... Se mere
Virksomheden har svaret
L entreprise est très professionnel tout est bien expliqué si besoin de réponse à des questions le numéro à dispo ou l email sont très bien. Le livreur Mr. Ayman et génial il explique très bien,... Se mere
Virksomheden har svaret
Zeer goede ervaring met Autohero en absoluut tevreden met mijn nieuwe auto. Van de eerste stappen op de website tot de levering van de auto werd men zeer goed begeleid en op de hoogte gebracht v... Se mere
Virksomheden har svaret
Magnifique véhicule de transport tout vitré qui nous permet une bonne visibilité du véhicule. Le livreur, Ayman, est super sympas, souriant et serviable du début jusqu'à la fin ! Milles merciii à lu... Se mere
Virksomheden har svaret
Skrevet af virksomheden
Skrevet af virksomheden

Inclusief 12 maanden garantie | Getest & rijklaar gemaakt | 21 dagen geld-terug-garantie

Uitbreidingstraat 82, 2600, Berchem (Antwerpen), Belgien
Bed kunder om at skrive en anmeldelse
Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ
Hos Trustpilot er indhold fra rigtige mennesker i fokus. Denne virksomhed kan dog også anvende vores AI-svarværktøj, som hjælper dem med at skrive svar.
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Besvarelse fra Autohero België
Je suis vraiment très satisfait de mon expérience. KARIM a fait preuve d’un grand professionnalisme du début à la fin. Il a été très gentil, à l’écoute et toujours disponible pour répondre à mes questions.
Les explications étaient claires, précises et honnêtes, ce qui m’a tout de suite mis en confiance. On sent qu’il maîtrise parfaitement son métier et qu’il veut vraiment aider le client à faire le bon choix, sans pression

Besvarelse fra Autohero België
J’ai eu monsieur samir pour la réception du véhicule très gentil et à l’écoute !

Besvarelse fra Autohero België
Karim est très professionnel.
Tout est expliqué!

Besvarelse fra Autohero België
I love how our car was being pampered .The delivery man gave us a very good customer service .
We love the customer service.
Thank you Ayman.

Besvarelse fra Autohero België
heel vriendelijk personeel, telefonisch snel geholpen met mijn vragen over de wagen. levering op het correcte tijdstip.

Besvarelse fra Autohero België

Besvarelse fra Autohero België

Besvarelse fra Autohero België
Véhicule livré ce jour au top livreur SAMIR très professionnel et de bon conseil je recommande vivement il vous explique tout et répond à vos questions merci beaucoup SAMIR

Besvarelse fra Autohero België
Vandaag is mijn nieuwe auto geleverd door Ayman, supervriendelijke jongen die zeer correct is en het hele levering en ophaal proces mij perfect heeft uitgelegd. Een jongen die van zijn vak houdt en auto's als hobby heeft

Besvarelse fra Autohero België
ik heb een peugeot gekocht van 4 jaar oud met 10500 km.een mooie auto .maar 2maanden later moest ik al een onderhoud laten doen die mij 450 euro heeft gekost.dat vind ik niet normaal.nu 3maanden later ondek ik dat er beschadigen zijn in het dak.verf sprigt open van binnen naar buiten.schilfers.het is makkelijk nu om te zeggen dat dit met de verkoop nog niet was.terwijl je duidelijk kunt zien dat het een propleem is dat al langer bestaat.ik ben zeker niet tevreden voor de manier dat ze mij afschepen.auto is volledig betaalt dus dit is de gemakkelijkste manier om een klant te behandelen.ik zal niemand aan raden om bij auto hero te kopen .van rompaey daniel

Besvarelse fra Autohero België
Merci à Karim pour son professionnalisme et les explications données.

Besvarelse fra Autohero België
Très bien accueilli part Karim qui m’a tous bien expliqué et montrer les choses à savoir

Besvarelse fra Autohero België
Nous avions rendez-vous à 9h ce samedi. Nous avons pris du retard sur la route et sommes arrivés à 9h15. La dame à la réception nous a à peine dit bonjour et nous a fait savoir d’un air condescendant qu’elle ne pouvait nous recevoir vu notre retard. Nous avons essayé de lui expliquer que nous avions voulu prévenir sur la route mais il n’était pas possible de joindre quelqu’un au téléphone. Nous lui avons aussi expliqué que nous avions fait plus de 60km et rien n’y a fait, elle n’a rien voulu entendre (elle nous a juste dit qu’elle devait aussi faire de la route pour venir travailler….) Vu son arrogance, nous lui avons dit que nous ne ferions pas la publicité de leur service, elle nous a répondu qu’ils s’en foutent et qu’ils n’ont pas besoin de ça pour vivre…bref, la concession de Messancy/Arlon est à fuir.

Besvarelse fra Autohero België
Merci Thomas pour ta gentillesse
et ton professionalisme ..Tres sympa ! MERCI JONATHAN...JE Recommade

Besvarelse fra Autohero België
Het was een zeer professionele en vriendelijke aflevering van de aankoop van onze mini cooper. Jurgen en Zulfi zijn heel vriendelijk en goede uitleg.

Besvarelse fra Autohero België
Merci a Karim pour ça sympathie et son professionnalisme.

Besvarelse fra Autohero België
Begin maart een prijs gevraagd voor mijn wagen en een hele mooie gekregen. Doordat mijn nieuwe wagen nog even op zich liet wachten, begin april opnieuw een prijs gevraagd. Deze was €1.500 minder, maar nog steeds acceptabel dus daarom besloten een afspraak te maken in Herk-de-Stad om de wagen te verkopen. Na keuring van de wagen werd deze perfect in orde geacht, doch kon er geen verkoop doorgaan aangezien ze dit niet doen bij die type wagens (Ford transit Sport). Waarom dan een prijs aanbieden en zand in de ogen strooien door te beloven van deze over te kopen als deze in orde is?? Foto's werden getrokken van elke cm om deze ergens te koop te zetten en beloofd werd om tussen de 2 à 5 dagen iets te laten weten + na 7d zonder goede prijs zou alles vervallen (???). Nooit is er enig contact terug geweest, zelfs niet na een mail gestuurd te hebben.

Besvarelse fra Autohero België
Merci à Samir et Karim pour l’accueil et la remise du véhicule.

Besvarelse fra Autohero België
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.