Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Se mere
Virksomheden har svaret
Järjettömän hyvä valikoima isommille kehoille. Kokoarvio osui kaikesta juuri oikein, eikä palautuksia ole tarvinut tehdä. Tilaus on mutkatonta ja ilmoitus tilauksen muutoksista on sujuvaa. Laatu vaiku... Se mere
Virksomheden har svaret
Kerrankin on tehty isokokoisille kauniita vaatteita hyvät leikkaukset vaatteissa ei mitään säkkejä kuosit kivoissa väreissä ja valinnan varaa on. Myös hinta on kohtuullinen toivoisin kuitenkin... Se mere
Virksomheden har svaret
Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. T... Se mere
Virksomheden har svaret
Skrevet af virksomheden

Kløvermarken 29, 7190, Billund, Danmark
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Hos Trustpilot er indhold fra rigtige mennesker i fokus. Denne virksomhed kan dog også anvende vores AI-svarværktøj, som hjælper dem med at skrive svar.
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Tilasin trikoot, joissa oli reikä sauman kohdalla. Olisin voinut korjata ja pitää ne, jos olisin saanut oikean alennuksen tuotteesta. Minulle tarjottiin - 30% ale! Tästäpä tuli sitten isompi kulu yrityksellenne kun palautin tuotteen. Ei kovin myyntihenkistä palvelua.

Besvarelse fra Zizzi
Selkeät tuotteiden kokotaulukot. Tuotteet kuvatunlaiset. Nopea toimitus ja todella sujuva, helppo ja nopea tuotteiden vaihto. Kaikki toimi hienosti, ei mitään parannettavaa ollut tässä ostokokemuksessa.

Besvarelse fra Zizzi
Zizzi keinonahkainen takki. Oikean koon valitseminen oli helppoa kokotaulukon avulla. Mitoitus sopii minulle. Toimitus oli nopea. Yleensä palautus on myös helppo tehdä. Tällä kerralla sitä ei tarvinnut. Tuote on sitä mitä luvattiin ja täydellinen minulle.

Besvarelse fra Zizzi
Verkkokauppaa on sujuva käyttää ja tilaukset toimitetaan nopeasti.
Harmillista oli se, että tuotteen mitat eivät olleet sivuilla oikein ja koon vaihtaminen onnistui vain kerran. Vasta kolmannella yrityksellä sain nimittäin tilattua oikean kokoisen takin, mutta siinä kohtaa on jo maksettu palautusmaksu ja toimituskulut kahdesta edellisestä väärästä koosta, vaikka virhe ei tällä kertaa ollut omassa päädyssä.

Besvarelse fra Zizzi
Olen aina löytänyt zizziltä hyviä paitoja, mekkoja ja housuja. Itse asiassa parhaat housut joita olen käyttänyt elämässäni on zizzin housut joita olen aika ajoin ostanut aina uudet kappaleet.
Olen kumminkin hyvin pettynyt takkeihin. Olen ostanut useamman takin teiltä (ainakin 5) joista vain yksi on toiminut enemmän kuin muutaman vuoden. Yhden takin vetoketju meni rikki muutamassa kuukaudessa... Niistä hajoaa joka kerta vetoketju tavalla tai toisella. Nytkin hajosi samaan aikaan välikausitakista ja talvitakista vetoketjut. Valitettavasti on ostettava takit jatkossa jostain muualta...

Besvarelse fra Zizzi
Katselen usein liikkeen mainoksia ja vihdoin uskaltauduin tilaamaan. Selviydyin melko vaivattomasti loppusuoralle asti. Kun piti valita maksuvaihtoehto tuli ongelmia. Lopulta valitsin Klarnan, koska sitä ei tarvinnut maksaa heti vaan vasta
tuotteen saavuttua. Tavara saapui ja nyt odottelen
maksutapahtumaa.

Besvarelse fra Zizzi
Vaatteet tulivat nopeasti ja vastasivat verkkokaupassa listattuja kokoja. Pisteet myös siitä, että ainakin minun pakettini oli pakattu järkevän kokoiseen muovipakkaukseen sen sijasta, että pakkausmateriaalia olisi ollut liikaa kuten monissa muissa verkkokaupoissa.

Besvarelse fra Zizzi
Helppoa tilata, sopiva koko, takki tuntui laadukkaalta. Erittäin hyvä tarjous, nopea toimitus.

Besvarelse fra Zizzi
Ostin viidet ale rintaliivit . Katsoin kokotaulukkonne, mittasin itseni ja sen myötä valitsin suosittelemanne liivien koon..pieleen meni, totaalisesti ! Yhdetkään liivit eivät menneet lähellekään edes kiinni, että olis saanut minkäänlaista selvyyttä koosta. Ihmettelen tällaista kokotaulukkoa joka ei pidä pienissäkään määrin paikkaansa !! Palautukseen meni kaikki liivit.

Besvarelse fra Zizzi
Olen ollut erittäin tyytyväinen siihen, että olen löytänyt Zizzistä sopivia vaatteita itselleni, vaikka en olekaan hoikka. Kaupasta sopivia vaatteita ei ole löytynyt. Lisäksi hintataso on kukkarolleni sopiva, joten sekään ei ole ollut esteenä tarpeellisten vaatehankintojen tekemiselle.

Besvarelse fra Zizzi
Kävin eilen torstaina Kuopion Matkuksen Zizzi-myymälässä illasta ja haluan antaa kiitokseni loistavalle myyjälle! En mennyt ostamaan mitään tiettyä, mutta lähdin pois ison kassin kanssa. Hän oli todella mukava ja ammattitaitoinen ja jopa sovitti ylleen neuleen, kun näki sen minulla olevan hankalaa. Hän ei tyrkyttänyt, mutta sopivasti otti vinkit puheestani ja esitti muutamia tuotteita, jotka sitten ostinkin.

Besvarelse fra Zizzi
Olin tilannut mekon liikkeeseen.
Sain kokeilla sen rauhassa ja myyjä kävi katsomassa oliko sopivan kokoinen. Ostin mekon,ei tarvinnut palauttaa.

Besvarelse fra Zizzi
Vuosia asiakkaana olleena tiedän jo tilatessani saavani
istuvia vaatteita (kiitos vaatteiden mitoista). Ei ole tarvinnut palautella takaisin.

Besvarelse fra Zizzi
Ihana kauppa minun kokoisille naisille.
Mallit sopivat minun vartalon muotoihin hyvin.
Minusta tuotteet ovat myös kohtuu hintaisia.
Tilatut tuotteet ovat saapuneet aina hyvin kohtuullisessa ajassa.

Besvarelse fra Zizzi
Vaatteet ovat tyylikkäitä ja mukavan hintaisia ja kokoja löytyy myös tosi isoille naisille.

Besvarelse fra Zizzi
Kaikki aina toiminut hienosti.Tilasin väärän kokoisen mekon, ja palautus sujui mainiosti.Vaatteet minulle sopivia, ja aina tulleet nopeasti.

Besvarelse fra Zizzi
Helppo löytää tuotteita. Koot vastaavat hyvin.

Besvarelse fra Zizzi
Asiantunteat myyjät
Näkevät heti, mikä koko on sopiva.
Koska olen alusta asti käyttänyt Zizzin tuotteita, he tietävät tyylini, makuni.
Liivejä olen tilannut myymälään,ne on helppo käydä sovittamassa siellä. Ellei ole huvät, ne voi jättää palautukseen heti.

Besvarelse fra Zizzi
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.