Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Se mere
Virksomheden har svaret
Järjettömän hyvä valikoima isommille kehoille. Kokoarvio osui kaikesta juuri oikein, eikä palautuksia ole tarvinut tehdä. Tilaus on mutkatonta ja ilmoitus tilauksen muutoksista on sujuvaa. Laatu vaiku... Se mere
Virksomheden har svaret
Kerrankin on tehty isokokoisille kauniita vaatteita hyvät leikkaukset vaatteissa ei mitään säkkejä kuosit kivoissa väreissä ja valinnan varaa on. Myös hinta on kohtuullinen toivoisin kuitenkin... Se mere
Virksomheden har svaret
Kaunis kesämekko oli juuri sopiva. Sain sen ennen juhannusta ja se onkin nyt tämän kesän kukkamekkoni. Toimitus Zizzillä on aina sujuva. Myös vaihdot ja palautukset ovat sujuneet kiitettävästi.
Virksomheden har svaret
Skrevet af virksomheden

Kløvermarken 29, 7190, Billund, Danmark
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Hos Trustpilot er indhold fra rigtige mennesker i fokus. Denne virksomhed kan dog også anvende vores AI-svarværktøj, som hjælper dem med at skrive svar.
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Ihmettelen miten nopeaa on teillä tuotteiden postitus ja vaihtokin onnistuu niin hyvin. Upeata.

Besvarelse fra Zizzi
Personoitu mainonta tuotti minulle hyvän takin isolla alennuksella! Zizzin tuotteet ovat hyvälaatuisia ja toiminta nopeaa ja luotettavaa.

Besvarelse fra Zizzi
Kauniit ja mukavat vaatteet, jotka ovat saaneet kehuja kanssaihmisiltä. Ainoa miinus mekon vyölenkin viallisuudesta, jonka saan kyllä itse korjattua.

Besvarelse fra Zizzi
Ostin tuotteen Flash- Kevyt hupullinen parka. Tuote oli todella halvan oloista laatua, kuin suoraan Sheinistä tilattu. Yhden kerroksen polyesterikangas, palautukseen meni. Maksoi kuitenkin 39,99€. En voi ainakaan tätä tuotetta suositella.

Besvarelse fra Zizzi
Sekä housut haarojen välistä, että saman sarjan paita kainaloista parin viikon käytön jälkeen aivan nukkainen. Todella huonolaatuinen kangas.

Besvarelse fra Zizzi
Olen ollut ainakin kymmenen vuotta Zizzin asiakas ja huomannut, että tietyt tyylit ja sesongin mukaiset asiat toistuvat vuodesta toiseen.
Henkilökohtaisesti en pidä pastelleista enkä kukkakuoseista, joten niiden toistuva ilmaantuminen myyntiin ärsyttää.
Syysnaisena olen hyvin ilahtunut taas pinnalle palanneesta leo-kuosista ja yleensäkin ruskean eri sävyjen vahvasta paluusta. Kiitos siis.
Odotan parhaillaan tilaustani (tehty ennen pääsiäistä) saapuvaksi Zizzin Seinäjoen myymälään. Odottavan aika on pitkä!
Erityiskiitokset Jumbon Essille, joka yksin jaksaa parin viikon välein vetää HUIKEAN shown. Huipputyyppi!

Besvarelse fra Zizzi
Tilaaminen oli helppoa. Toimitus nopeaa ja sujuvaa. Vahva suositus!

Besvarelse fra Zizzi
Vaihto/ palautus oli helppoa ja nopeeta. Tilaamani tuotteet juuri sellaisia kuin oli ajatellut. Tuun tilamaan jatkossakin.

Besvarelse fra Zizzi
Pääosin Zizzin mallisto on ok-laatuista ja mitoitus loogista. Erityisesti takit ovat olleet mieleisiä. Flash- tuotteet sen sijaan laadultaan vaihtelevia ja koko välillä mitä sattuu, vaikka yritän lukea kokomitoituksen tarkasti.
Palautuskäytäntö on erinomainen!

Besvarelse fra Zizzi
Pidän vaatteista, ja minusta on ihanaa, että ne ovat pitkiä. Rintavana pitkänä isona naisena on ihanaa että yläosien helmat ulottuvat riittävän alas. Kuitenkin isona miinuksena koen sen, että jos haluaa olla jäsen, on pakko vastaanottaa monta kertaa päivässä kaikenlaista tarjousmainontaa. Uutiskirje pitäisi voida peruuttaa ilman, että täytyy irtisanoa jäsenyys. Vaihtoehto olisi esim. että uutiskirjeen vapaaehtoiset tilaajat saavat jatkuvan -5% alen tms. Tällä hetkellä järjestelmä kannustaa liittymään tilaushetkellä ja irtisanomaan jäsenyyden kun tuotteet on saatu ja hyviksi todettu. Jos tämä ei sovi, voisi uutiskirjeitä/tarjouksien lähettämistä rajoittaa rankalla kädellä. Nyt se tuntuu roskapostilta.

Besvarelse fra Zizzi
Sain tarjouksen, jota pystyn harvoin vastustamaan, ilmainen toimitus😉(ilman ostosten loppusummaa) Sain ihanat mekot tulevaksi kesäksi, olen tyytyväinen niihin. Kuosi (leopardi) ja materiaalit oikein mukavat. Suosittelen tätä verkkokauppaa+++++

Besvarelse fra Zizzi
Ihana kun on vaatekauppa sopivankokoisilla vaatteilla. Kerrankikn ei tarvitse lyhentää eikä kaventaa. Laatu on hyvä mutta hinnat vähän yli oma kipurajaa. Onneksi on alennusmyyntejä...

Besvarelse fra Zizzi
vaatteet tulivat nopeasti ja olivat täsmälleen oikean kokoisia.

Besvarelse fra Zizzi

Besvarelse fra Zizzi
Löysin iholleni sopivasta materiaalista tehtyjä tuotteita ja oikean kokoisia.
Voin maksaa halutessani myöhemmin.
Melko nopea toimitus.

Besvarelse fra Zizzi
Nopea toimitus ja vaatteen koko oli minulle juuri se oikea

Besvarelse fra Zizzi
Jos arvot kahden koon välillä, kannattaa valita tarkkaan. On iso ero kokojen välillä. Omani menivät rikki sivusaumasta taskun korkeudelta, ulkopuolelta vajaan 2kk käytön jälkeen vaikka valitsin isomman koon ettei yhtään kiristäisi..

Besvarelse fra Zizzi
Helppo ostaa ja tulee nopeasti.
Palautukset toimii hyvin

Besvarelse fra Zizzi
Tilasin jegginsit ja kaksi klassikko mekkoa. Aivan ihanat ja sain ne vielä synttärialennuksella. Toimitus oli nopea ja tuotteiden laatu erinomainen ja vartalolleni just sopivat. Niitä tulee pidettyä varmasti pitkään 🥰😍. Kiitos Zizzi jälleen kerran, että pidät ison tytön tyylikkäissä vaatteissa 🥰.

Besvarelse fra Zizzi
Tilasin trikoot, joissa oli reikä sauman kohdalla. Olisin voinut korjata ja pitää ne, jos olisin saanut oikean alennuksen tuotteesta. Minulle tarjottiin - 30% ale! Tästäpä tuli sitten isompi kulu yrityksellenne kun palautin tuotteen. Ei kovin myyntihenkistä palvelua.

Besvarelse fra Zizzi
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.