Zenith Insurance Anmeldelser 

9.346
•
TrustScore 4 ud af 5

4,2

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

So straight forward, no stress all details correct and recommended to try these out for your car insurance. Very satisfied. Paper work sent straight threw no problems. Highly recommend.

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

For sth that it wasn't my fault, for a claim almost 5 years ago,I have to pay increased insurance. That's unacceptable from my perspective. I don't understand why I have to pay for other people's m... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

“Simplicity” The website operated flawlessly and resultant emails were delivered to me as promised. Whilst on the Zenith website, I had the ability to easily change options and see how they altere... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Have never dealt with Zenith before but after my current insurance company put up my premium I decided to shop around. Zenith insurance had a substantially lower quote for the same cover. They have be... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Forsikringsvirksomhed
  2. også i
  3. Bilforsikringsselskab

Skrevet af virksomheden

Zenith Insurance specialises in providing pet, car and van insurance, and we provide all the essentials plus a choice of optional extras meaning you only pay for what you need


Kontaktoplysninger

4,2

God

TrustScore 4 ud af 5

9 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Hos Trustpilot er indhold fra rigtige mennesker i fokus. Denne virksomhed kan dog også anvende vores AI-svarværktøj, som hjælper dem med at skrive svar.

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,2

Alle anmeldelser

(9.346)

670 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent service

Excellent service

27. august 2026
Zenith Insurance-logo

Besvarelse fra Zenith Insurance

Hi Thomas,

Thank you for taking the time to share your feedback with us.

It is wonderful to hear that you had such a great experience with our team and found our help so valuable.

Leanne

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Instance response

Instance response
Fair quote tailored to my pocket

21. august 2026
Zenith Insurance-logo

Besvarelse fra Zenith Insurance

Hi Ajoke,

Thank you for your feedback!

We’re pleased to hear you found the quote fair and suited to your budget. We really appreciate you taking the time to share your experience.

Tahara

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Easy and straightforward

Easy and straightforward

23. august 2026
Zenith Insurance-logo

Besvarelse fra Zenith Insurance

Hi Andrew,

Thank you for your feedback!

We’re pleased to hear you found the process easy and straightforward. We really appreciate you taking the time to share your experience.

Tahara

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Easy to make a minor amendment on line…

Easy to make a minor amendment on line that would not effect the policy cost in anyway - charge of £25 to do this is excessive!

31. august 2026
Zenith Insurance-logo

Besvarelse fra Zenith Insurance

Hi Susan,

We’re sorry to hear you’re unhappy with the charge for making a minor amendment to your policy. We understand your frustration and would like the opportunity to look into this for you.

We will be in touch directly to discuss your concerns further.

Tahara

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good customer service

Good customer service

31. august 2026
Zenith Insurance-logo

Besvarelse fra Zenith Insurance

Hi,

Thank you for your positive feedback!

We’re delighted to hear you received good customer service. We really appreciate you taking the time to share your experience.

Tahara

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Really easy to set up insurance with…

Really easy to set up insurance with would definitely recommend them

6. august 2026
Zenith Insurance-logo

Besvarelse fra Zenith Insurance

Hi Louise

Thank you for taking the time to leave a review. We are delighted that you found your setup completely straightforward to complete from start to finish, and we genuinely appreciate you recommending our team to others.

Karl

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Perfect ddd

29. august 2026
Zenith Insurance-logo

Besvarelse fra Zenith Insurance

Hi R M

Thank you for taking the time to leave a review. We are delighted that everything went perfectly for you and that you are completely satisfied with your experience.

Karl

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantasticmr miah service

Fantastic service

22. august 2026
Zenith Insurance-logo

Besvarelse fra Zenith Insurance

Hi Badsha

Thank you for taking the time to leave a review. We are delighted that you experienced such a fantastic standard of care from our team during your interaction.

Karl

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

since august 24th I have contacted…

since august 24th I have contacted Zenith every day regarding a missed payment. EACH TIME I HAVE BEEN GIVEN CONFLICTING INFORMATION AND SPOKEN TO LIKE A 2 YEAR OLD IN FRONT OF HIS MOMMY FOR BEING NAUGHTY. yes I currently have a missed car insurance premium on my Dacia Duster, HOWEVER THAT DOES NOT GIVE ZENITH THE RIGHT TO PATRONIZE AND SPEAK DOWN TO CUSTOMERS. I personally WILL NOT tolerate it. I WOULD NOT RECOOMEND ZENITH CAR INSURANCE AVOID AT ALL COSTS. SM Willock

29. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Zenith Insurance-logo

Besvarelse fra Zenith Insurance

Hi,

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must have been to receive conflicting information when contacting us about your missed payment.

Please email your policy details and a brief summary of your concerns to social@zenithinsurance-bisl.co.uk, and we can look into this for you.

Tahara

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

It was easy to insure my car through…

It was easy to insure my car through this company

20. august 2026
Zenith Insurance-logo

Besvarelse fra Zenith Insurance

Hi Gladys

Thank you for taking the time to leave a review. We are delighted that you found our process completely straightforward and hassle-free when getting your car insurance sorted out.

Karl

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Really easy to do

Really easy to do

24. august 2026
Zenith Insurance-logo

Besvarelse fra Zenith Insurance

Hi Colleen

Thank you for taking the time to leave a review. We are delighted that you found our process completely straightforward and stress-free from start to finish.

Karl

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Paid for the month

Paid for the month. After 6 months, I sold my car and cancelled my insurance. I paid the full amount for the month and cancelled 7 days later. They did not refund me anything but instead charged me a £34 cancellation fee. The customer service team also did not explain why and were rather unhelpful. I would avoid, their website is tragic too, live chat is useless.

28. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Zenith Insurance-logo

Besvarelse fra Zenith Insurance

Hi,

Thanks for taking the time to leave us a review. I'm really sorry to hear about your experience when cancelling your policy and that our team and website didn't give you the support you needed. I completely understand why you're feeling frustrated about the fees and the lack of explanation.

We want to get this checked out for you right away. So we can look into this for you, please email your policy details to social@zenithinsurance-bisl.co.uk.

Leanne

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Easy enough to take out the insurance

Easy enough to take out the insurance

28. august 2026
Zenith Insurance-logo

Besvarelse fra Zenith Insurance

Hi,

Thank you for getting in touch to let us know about your experience.

It is great to hear that setting up your policy was straightforward and fuss free.

Leanne

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super experience

A polite caring, understanding person as an advisor....what a credit to your company she is....my thanks for a seemless experience...trace her and give her a hug from me...

25. august 2026
Zenith Insurance-logo

Besvarelse fra Zenith Insurance

Hi Clive,

Thank you so much for leaving us a review.

It is brilliant to hear how pleased you were with the support provided by our advisor, and we are delighted that everything went so smoothly for you.

Tahara

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Easy to get a policy.

Easy to get a policy.
Good value.
Helpful on the phone.

21. august 2026
Zenith Insurance-logo

Besvarelse fra Zenith Insurance

Hi John,

Thank you for taking the time to leave us such a positive review!

We’re delighted to hear that you found it easy to arrange your policy, felt you received good value, and found our team helpful when speaking with us.

We really appreciate your feedback and choosing to insure with us!

Thanks
Laura

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

£25 fee for cancelling just hours after…

£25 fee for cancelling just hours after automatic renewal

I’m extremely disappointed with how Zenith have handled this. My van insurance automatically renewed on 28 August and I cancelled it first thing that same morning, yet I was still charged a £25 cancellation fee.

I’ve been signed off work and dealing with a lot personally, so I hadn’t been keeping on top of emails and didn’t realise the policy was about to automatically renew. As soon as I became aware, I cancelled it immediately.

I understand companies have terms and conditions, but charging £25 when the renewed policy had only been active for a matter of hours feels completely unreasonable and unfair. There was no attempt to take my circumstances into account — just an automatic charge for cancelling something I never actively chose to renew.

At a time when money is already tight, £25 matters. I’ve now raised a formal complaint and asked for the fee to be refunded.

Very poor customer service and a disappointing way to treat an existing customer. I certainly wouldn’t recommend Zenith based on this experience.

28. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Zenith Insurance-logo

Besvarelse fra Zenith Insurance

Hi Willam,

Thank you for taking the time to leave your review!

I’m sorry to hear about the circumstances you’ve been dealing with and understand why you’re disappointed about the £25 cancellation fee, particularly as you cancelled your policy shortly after the automatic renewal.

I can confirm that we have received your email regarding this matter. If you could please reply directly to the email we’ve sent you this morning, we’ll be more than happy to review your concerns and assist you further.

We appreciate you taking the time to contact us, and we’re sorry for the frustration this situation has caused!

Kind regards,
Laura

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

It was easy to get a quote from yous…

It was easy to get a quote from yous and resnable too

27. august 2026
Zenith Insurance-logo

Besvarelse fra Zenith Insurance

Hi Sharon,

Thank you for your positive feedback!

We’re really pleased to hear that you found it easy to get a quote from us and that you felt the price was reasonable. We really appreciate you choosing Nutshell!

Tahara

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

The two peple from resolution team

The two peple from resolution team, Claire and Karly, we're kind and helpful. But, the staff answers phone from customer service appeared they were not understanding, following what I said. I had repeat again and again. Although I am told I would be called by someone from resolution team I was not called -customer service told me so. Still two days ago, last Tuesday, I am told that a note is left to Karly, she would contact me regarding the subject she is waiting to receive, hear from me no one contacted me. Now, I am afraid to call, bec in my last three calls I was given wrong information -such as I am told that "I can't talk with resolution team', although (I said) I have had just spoken 30-40 minutes ago". So, I am not happy the communication I experienced. Thanks for the opportunity tgat I can let you know these. I wish success in your works. With kind regards Ayla Nayir

25. august 2026
Zenith Insurance-logo

Besvarelse fra Zenith Insurance

Hi Ayla,

Thank you for sharing your feedback with us.

We’re glad to hear Claire and Karly from our resolution team were kind and helpful. However, we're really sorry for the poor communication and frustration you've experienced when calling customer service. Being given wrong information and waiting for callbacks that didn’t happen isn’t okay.

We want to make this right, and we will be in touch with you to see how we can help.

Leanne

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great value policies with all inclusive…

Great value policies with all inclusive add ons.

Easy to deal with

24. august 2026
Zenith Insurance-logo

Besvarelse fra Zenith Insurance

Hi Tony,

Thank you for taking the time to leave us a review!

We are so glad to hear that you found our policies to be of great value and appreciated the all inclusive add-ons.

Leanne

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere