Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Really pleased with the customer service at Hammond Jewellers Whitby and particularly Harriet who went over and beyond to help with choices for a difficult to buy for granddaughter. My first choice wa... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Really pleasant and helpful staff who did their best to deliver my order in time for my husband's birthday. They kept me up-to-date with how everything was progressing. Unfortunately it was not del... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Bought Gucci Gold ring online , Poppi was very helpful with my enquiry. I end up buying another silver Tag necklace because of her service . Next day delivery , price match from others shop , all my e... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Would I use this jewellers ever again, absolutely not. No mention of no returns from the sales person or did I see a sign in their shop or any mention on my receipt. I’ve been waiting for a call... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Smykkeforretning
  2. Guldsmed
  3. Smykkedesigner
  4. Smykkegravør
  5. Urforretning

Skrevet af virksomheden

Welcome to W Hamond. Discover award-winning Whitby Jet, diamond and British gemstone jewellery. We stock the largest selection of handmade Whitby Jet Jewellery. Shop in-store or online with free next day delivery and up to 4 years 0% finance. We are an authorised stockists of premium luxury brands including Faberge, Bremont, Oris, FOPE, Parmigiani Fleurier, Messika, Bell & Ross, Shaun Leane, Georg Jensen, Seiko, Hamilton and many more. With over 40 years of experience our dedicated team of highly trained watch specialists, are on hand to offer expert advice, working closely with our suppliers to offer you the finest selection of highly sought after fine jewellery and luxury watches.


Kontaktoplysninger


4,4

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

4 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent customer service

I found a lovely jet and silver necklace online, with 20% off using a code. Unfortunately, I forgot to apply the code! I emailed you and one of your staff very helpfully sorted it out and refunded the 20%. I was very impressed with your excellent customer service.

10. november 2025
Uopfordret anmeldelse
W Hamond Jewellers-logo

Besvarelse fra W Hamond Jewellers

Thankyou for your review, its great to hear you enjoyed your experience with us.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ordered a ring

Ordered a ring, quick delivery, great service and lovely jewellery. This was my 2nd time I have bought from this shop and never been disappointed.

21. december 2025
Uopfordret anmeldelse
W Hamond Jewellers-logo

Besvarelse fra W Hamond Jewellers

Thankyou for your review Jackie, its lovely to hear you enjoyed your experience

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Customer service was excellent

Customer service was excellent. Lady who served me was polite and very experienced in the jewellery on sale.

16. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
W Hamond Jewellers-logo

Besvarelse fra W Hamond Jewellers

Hello Sharon, thankyou for review, its great to hear we could help.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DO NOT SHOP HERE

If I could give this company zero stars then I absolutely would.
I would highly advise steering clear!
I ordered a pair of Marco Bicego 18ct gold studs as a 70th birthday present for my mum at a cost of £841.50. At the time there was nothing to suggest that this item was not in stock. I immediately received an email advising that my order was being processed. And a message from shop to say that my order could be tracked. Initially I thought that this was excellent service and nothing less than I expected. After a few days however I had still not received any update - so decided to ring and ask for an order update. I spoke to a lovely girl who eventually told me that the manufacturers had ‘closed for the summer’!! This was news to me, however, was assured that the order would be with me by the time my mums birthday arrived on 13th September. Sadly no updates were forthcoming and my poor mums 70th birthday came and went with no present in sight - although they did very kindly send an A4 piece of paper with an image of said earrings and a promise that they were ‘on their way’
Move forward to 15th September (6 weeks after the order was placed) to be told that they were expecting a shipment that week and my order was expected to be in this shipment. I would have a delivery date by the end of that week - great, a bit late but we could deal with that. The end of the week came - and went. No earrings, no update and NO APOLOGY! By this point I was getting a little upset of the distinct lack of communication and appalling customer service. I then start to ring rather more regularly and speak with members of the online team - DO NOT EVEN BOTHER WITH THESE PEOPLE. I was constantly talked over and generally made to feel like an idiot. I was told that I was more than welcome to ring for updates - but really there was no point as they probably wouldn’t have any information for me (until they were ready to contact me it would seem). Attempts to elicit a response by email were mostly fruitless - I think I received one email in the end. I received a call on 3rd November ‘guaranteeing’ that the earrings would be here for Xmas. Still hadn’t heard anything by 8th December so again started ringing for updates. Finally received a call on 13th December telling me that they were unable to fulfil my order and that they would process a refund. The money would be back in my account this week. Surprise surprise - no refund. I rang again asking where my money was - to be told that I had only cancelled my order two days ago……. No - I DID NOT CANCEL MY ORDER - YOU said you couldn’t fulfil the order - something very different!
They had now said that my refund would take up to 10 days - Absolutely abysmal service. Rude and unprofessional! I couldn’t recommend you less if I wanted to.
I really do hope all at W Hammond have a lovely Xmas and you get all the presents you have ordered and purchased. Sadly, my mum will most likely not be one of those people as you still have not processed the refund and I don’t have a spare £841.50 in my loose change! Thank you so much for ruining a very special and significant birthday for someone who deserved so much more than you delivered! Please don’t bother with any patronising platitudes - I’m really not interested. And I doubt that any of it will be ‘said’ with any degree of sincerity

*****. UPDATE *****

I have been reimbursed - but not by W Hammond. Despite technically being out of time in relation to disputing the payment with the bank they have provided me with a full refund. Please note that my bank also felt it was highly suspicious that it had been left so long before being told that the order could not be fulfilled. It should also be noted that I have now purchased the identical earrings in Leeds (so my mum DOES now have her present) - and this is within hours of my refund - so, still no idea why, after almost 5 months they were not supplied by W Hammond Jewellers - just another thing to ponder I suppose

19. december 2025
Uopfordret anmeldelse
W Hamond Jewellers-logo

Besvarelse fra W Hamond Jewellers

Hello Lisa, we sincerely apologise for the experience you have had, these earrings were not in stock at the time of your order and were being specially made for you. We have experienced a delay in fulfilment but our team did not advise this was something that couldn't be fulfilled, just that it was delayed and we could not meet your deadline/ expectations. The order was cancelled and refunded within the 7-10 days we advise all customers and we have received no notification from the bank of a dispute as the funds have already been refunded as of the 19th of December. We appreciate that we did let you down due to the extensive delay and our team have noted own on your account to offer the very best price on your next order if you did ever wish to return. We wish you a Merry Christmas and Happy new year and apologise again.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Extremely disappointing and unprofessional

Extremely disappointing and unprofessional experience. For over three months, I was repeatedly assured by customer service that my watch allocation was confirmed and that delivery was only a matter of time. When I raised concerns early on, I was dismissed and nearly ridiculed, being told to “be patient” because the watch is hand-made.
After all these confirmations, I then received an email stating that all allocations had already been distributed. This directly contradicts everything I was told multiple times. At best, this is a shocking lack of internal communication; at worst, it is outright misleading.
If you value transparency, accountability, and respectful customer service, I strongly recommend looking elsewhere.

11. december 2025
Uopfordret anmeldelse
W Hamond Jewellers-logo

Besvarelse fra W Hamond Jewellers

Hello Michal, we sincerely apologise for any inconvenience. We had a set allocation from Raymond Weil, however when the limited edition was released to the UK less allocations were sent to the UK market that expected due to being oversold by manufacturing. This was sadly our of our control and we completely understand and do share your frustration.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastic Service

Fantastic Service - really knowledgeable and gave me a good choice of Whitby Jet jewellery for my Mum's birthday.

22. november 2025
Uopfordret anmeldelse
W Hamond Jewellers-logo

Besvarelse fra W Hamond Jewellers

Thankyou for your review, we hope she had a wonderful birthday celebration.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The team always take the time to ensure…

The team always take the time to ensure purchases are perfect and help with picking that perfect gift for loved ones.
I have been shopping with Hamonds for 10 years and when I need a piece of jewelry it is always the first place I look. No high street store could possibly compete. Thank you

14. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
W Hamond Jewellers-logo

Besvarelse fra W Hamond Jewellers

Thankyou for your review, its lovely to hear we can help and if there is anything else I can do to help, please let me know.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Custom wedding ring

When we wanted a design for a wedding ring that was slightly different from those in the catalogue it was easy simple and clear to communicate and get our requirements understood. The ring was made and was a very reasonable price, and when the finished product was tried on and was slightly too tight (due to our measurements, not the jewellers) they expedited an alteration to it to ensure we got it in time for the big day. COuldn't reccomend them more!

12. december 2025
Uopfordret anmeldelse
W Hamond Jewellers-logo

Besvarelse fra W Hamond Jewellers

Hello Jonathan, thankyou for leaving us a review, its great to hear you enjoyed with our experience.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Loved the jewellery I bought

Loved the jewellery I bought - some delay on delivery due to customs forms but the jewellery itself was really good - nicely packaged etc

3. december 2025
Uopfordret anmeldelse
W Hamond Jewellers-logo

Besvarelse fra W Hamond Jewellers

Hello Olivia, its great to hear the order was well received, if there is anything else we can do to help, just let us know.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Amazing quality and service

Love this shop. The quality is amazing. I will definitely be returning. Bought lovely cuff links for my Dad.

17. december 2025
Uopfordret anmeldelse
W Hamond Jewellers-logo

Besvarelse fra W Hamond Jewellers

Thankyou for sharing your experience, if there is anything else we can do to help, please let us know.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I purchased a chain last Chritmas with…

I purchased a chain last Chritmas with a Whitby Jet cross. I was delighted with this purchase. Then I subsequently bought a pair of earrings to match with the same cross design. They arrived in early November and will complete the set for my wife.

6. november 2025
Uopfordret anmeldelse
W Hamond Jewellers-logo

Besvarelse fra W Hamond Jewellers

Hello Tony, its lovely to hear we could help and we hope she enjoys the set for years to come

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

A great range of high quality items

A great range of high quality items, beautifully displayed. Staff were friendly and knowledgeable and the ring which I bought has been much admired.

25. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
W Hamond Jewellers-logo

Besvarelse fra W Hamond Jewellers

Hello Sarah, thankyou for sharing your experience, its lovely to hear we could help

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent quality jet jewelry

Excellent quality jet jewelry at a good price shipped on ontime overseas. Online purchase. Very happy. Recommended!

5. november 2025
Uopfordret anmeldelse
W Hamond Jewellers-logo

Besvarelse fra W Hamond Jewellers

Its lovely to hear the order was well received, if there is anything else we can do to help, please let us know

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere