Op 26/06/2018 in deze winkel een…
Op 26/06/2018 in deze winkel een scooter gekocht tbv 1599€ als verjaardagscadeau voor mijn dochter.
Nu 1j later heeft ze al meer in panne gestaan ermee dan dat hij gedraaid heeft. Verkoper minimaliseerd onze klachten, rekent onkosten om de scooter te depaneren maar doet er niets van herstellingen aan. Probeert zelfs de schuld van zich af te schuiven terwijl ze al na 1 maand problemen had ermee. De enige reactie die ik krijg is arrogantie. Nooit koop ik hier nog iets








