Uggerhøj - Aarhus Anmeldelser 467

TrustScore 4.5 ud af 5

4,5

Slet Parkvej 2, 8310 Tranbjerg, DK


Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Et meget professionelt forløb ved køb af “ny” brugt el-bil. Sælgeren Jeppe, sporede sig meget hurtigt ind på vores behov, os svarede tålmodigt på alle vores spørgsmål. Vi fik en rigtig god introduktio... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi har netop skiftet en dieselbil og en benzinbil ud med to nye elbiler. Vi fik meget grundig og venlig vejledning i hele processen af sælgeren. Har i forvejen været kunde hos Uggerhøj Slet i 7 år og... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Da forhandleren vi købte vores C4 var lukket, henvendte vi os til Uggerhøj Aarhus, da vi synes vores bil brugte meget olie. Hvilken service 👍 lige fra første telefon samtale, til modtagelse, "unde... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

I pralede af, at I havde varmet lånebilerne op. Den jeg fik var hverken skrabet fri for is på ruderne eller udstyret med en sneskraber. Det var absolut billigste model af den mindste bil - UDEN... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. nr. 29 af de 41 bedste virksomheder i Bilforhandler
  2. nr. 11 af de 12 bedste virksomheder i Bilsalg
  3. nr. 49 af de 61 bedste virksomheder i Autoværksted
  4. nr. 13 af de 15 bedste virksomheder i Billeasing
  5. nr. 2 af de 2 bedste virksomheder i Citroen-forhandler
  6. nr. 1 af de 1 bedste virksomheder i Opel-forhandler

Skrevet af virksomheden

Velkommen til Uggerhøj. Med mere end 65 års erfaring, afdelinger i otte danske byer og forhandling af verdens stærkeste bilmærker, er Uggerhøj Biler et sikkert valg, når du skal have ny bil. Hos Uggerhøj har vi solgt biler siden 1954, og kan som én af de eneste bilforhandlere i Danmark tilbyde vores kunder mere end 65 års erfaring i branchen. Vores mangeårige erfaring er vores kunders garanti for, at vi kan vores håndværk og ved, hvad vi taler om. Vi tror på, at erfaring er lig med troværdighed og tryghed, når vores kunder skal investere i ny bil.


Kontaktoplysninger

4,5

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

467 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 81 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Uggerhøj Århus..

Uggerhøj Århus..
Fremragende service og håndtering af skade
Fra start til slut.. flinke personale👍

16. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Uggerhøj - Aarhus-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Aarhus

Hvor er det herligt! Tak for din feedback 🥳🤸‍♀️

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Handlede med en utrolig dygtig og…

Handlede med en utrolig dygtig og yderst høflig sælger Mathias Lønborg , blev taget rigtig godt imod da jeg ankom i den flotte butik og fik en meget professionel og troværdig betjening af Mathias , kan kun anbefale at handle bil med ham.

30. marts 2026
Uggerhøj - Aarhus-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Aarhus

Tusind tak for din flotte anmeldelse! ⭐ Det glæder os meget at høre, at du har haft en god oplevelse med Mathias, og at du følte dig godt taget imod og professionelt vejledt🙌 Vi har selvfølgelig sendt rosen videre til ham!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God og kompetent service

20. februar 2026
Uggerhøj - Aarhus-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Aarhus

Tusind tak for din anmeldelse! ⭐ Vi er glade for at høre, at du har haft en god oplevelse hos os🙌

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Køb af Hybrid bil

Meget tilfreds med køb af hybrid bil

9. februar 2026
Uggerhøj - Aarhus-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Aarhus

Tusind tak for din fine anmeldelse! ⭐ Det er dejligt at høre, at du er tilfreds med dit køb af ny bil 🙌

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kompetente medarbejdere

Kompetente medarbejdere

30. januar 2026
Uggerhøj - Aarhus-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Aarhus

Tusind tak for din anmeldelse! ⭐ Det glæder os at høre, at du har oplevet vores medarbejdere som kompetente.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Jeg har oplevet en reel og venlig…

Jeg har oplevet en reel og venlig sælger som havde god tid til at høre mine spørgsmål og køre tur med mig i en el-bil. Endte med at købe en Citroen e C3.

15. januar 2026
Uggerhøj - Aarhus-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Aarhus

Tusind tak for din fine anmeldelse! ⭐ Det glæder os at høre, at du har haft en god og tryg oplevelse🚗 Tillykke med din nye Citroën – vi håber, du bliver rigtig glad for den! 💛

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super service

Et meget professionelt forløb ved køb af “ny” brugt el-bil. Sælgeren Jeppe, sporede sig meget hurtigt ind på vores behov, os svarede tålmodigt på alle vores spørgsmål. Vi fik en rigtig god introduktion af bilen ved levering. God tid til kunden og kunden i fokus, den var den følelse vi kørte derfra med.

16. januar 2026
Uggerhøj - Aarhus-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Aarhus

Tusind tak for din flotte anmeldelse! ⭐ Det glæder os meget at høre, at I har haft en god oplevelse med Jeppe, og at I følte jer godt vejledt hele vejen igennem. Det er vigtigt for os, at kunden altid er i fokus, så det er skønt at høre, at det kan mærkes.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Tranbjerg afdeling

Jeg kan på ingen måde anbefale Tranbjerg afdelingen og jeg er dybt uenig i den pludselig opstået faktura som afdelingen mener jeg skylder på trods af, at jeg betalte det udstående, da jeg hentede min bil!

Svar: Ja jeg er stadig dybt uenig!

13. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Uggerhøj - Aarhus-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Aarhus

Vi beklager, at der har været forvirring omkring fakturaen. Den omhandlede bestilt arbejde, som desværre ikke blev afregnet ved afhentning af bilen. Vi forstår, at det har skabt frustration, og vi beklager ulejligheden.

Hvis du stadig mener, at du har betalt for meget, er du selvfølgelig meget velkommen til at kontakte os.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har lige handlet bil hos uggerhøj…

Har lige handlet bil hos uggerhøj Århus,en virkelig dejlig oplevelse.
Skriver først med Lasse om han vil købe min bil og promte sender han en pris der er noget højere end jeg kunne få ved andre( ca 35000 kr).
Lasse er en virkelig behagelig person at handle med.

Nu til det lidt negative.

LIDT TIL DERES KLARGØRINGSMAND.

Der sidder plastik på bilen når man får den fra fabrikken af og de limrester der sidder tilbage ved aftagning kunne de godt have fjernet noget bedre.*

MEN KAN VARMT ANBEFALE AT HANDLE BIL DER.

9. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Uggerhøj - Aarhus-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Aarhus

Tusind tak for din flotte anmeldelse! ⭐ Det er skønt at høre, at du har haft en god oplevelse med Lasse, og at du er tilfreds med prisen på din bil. 🙌

Vi noterer os selvfølgelig din kommentar omkring klargøringen, så vi kan blive endnu bedre💛 Tak for din varme anbefaling – vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God vejledning i forbindelse med køb af elbil

Vi har netop skiftet en dieselbil og en benzinbil ud med to nye elbiler. Vi fik meget grundig og venlig vejledning i hele processen af sælgeren. Har i forvejen været kunde hos Uggerhøj Slet i 7 år og derfor var vi heller ikke i tvivl om, at vi ville kigge nye biler hos netop denne forhandler/værksted igen.

18. december 2025
Uggerhøj - Aarhus-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Aarhus

Tusind tak for jeres flotte anmeldelse! ⭐ Det er skønt at høre, at I har fået en grundig og venlig vejledning i skiftet til elbiler, og at jeres mangeårige erfaringer hos os har gjort valget nemt🚗⚡ Tak for tilliden gennem årene – vi glæder os til at hjælpe jer igen fremover.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har købt en E-C3 helt ny

Har købt en E-C3 helt ny, og jeg er virkelig glad for bilen og den service samt vejledning, jeg fik af Uggerhøj.

Dette er den tredje bil, jeg køber via Uggerhøj i Tranbjerg.

2. januar 2026
Uggerhøj - Aarhus-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Aarhus

Tusind tak for din flotte anmeldelse! ⭐ Det er dejligt at høre, at du er glad for din nye ë-C3 og for den service og vejledning, du har fået hos os🙌

Det betyder meget for os, at du igen har valgt Uggerhøj – tak for tilliden!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Tak til Lone og Bjarke og Emil fra…

Tak til Lone og Bjarke og Emil fra Uggerhøj Slet for jeres fantastiske hjælp i forbindelse med en skade på min bil.
Kh Stig Jørgensen

6. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Uggerhøj - Aarhus-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Aarhus

Tusind tak for din fine anmeldelse⭐ Det glæder os meget at høre, at Lone, Bjarke og Emil har givet dig god hjælp i forbindelse med skaden på din bil🙌 Vi sender naturligvis din tak videre til dem.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super service hele vejen

Super service hele vejen . Det er 6. Gang jeg har købt ny bil ved Uggerhøj Aarhus

17. december 2025
Uggerhøj - Aarhus-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Aarhus

Tusind tak for din flotte anmeldelse! ⭐ Det betyder meget for os, at du igen har oplevet super service. Vi står naturligvis også klar, når det bliver tid til nr. 7.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God service

8. december 2025
Uggerhøj - Aarhus-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Aarhus

Mange tak for din anmeldelse! ⭐ Vi er glade for at høre, at du har oplevet god service hos os.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Service Opel Grandland

Jeg har en Opel Grandland hybrid som er 4 år gammel. I Oktober mdr. var bilen til 60 000. km service eftersyn.
I dag har jeg haft bilen til syn og den blev ikke godkendt da bræmseskiverne foran var tæret. Disse må skiftes inden jeg kan køre bilen til omsyn.

Jeg forundres over at dette ikke blev opdaget da bilen for 4 uger siden var til serviceeftersyn hos Uggerhøj.

Bilen må endnu en gang på værksted.

25. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Uggerhøj - Aarhus-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Aarhus

Tak for din anmeldelse og for dialogen omkring forløbet. Vi er kede af at høre, at din Opel Grandland ikke gik gennem syn — det er selvfølgelig frustrerende.

Du er altid velkommen forbi igen, hvis du har spørgsmål eller ønsker en gennemgang — vi hjælper gerne.
Vi håber at se dig en anden gang og sikre dig en bedre oplevelse fremover.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Grundig og god vejledning i en elbils funktioner

Grundig og god vejledning i en elbils fortræffeligheder og hvordan man som førstegangs elbilejer, finder rundt i brugen af mange anderledes funktioner.
Får tilbud om at komme igen og blive vejledt, hvis der er noget, der driller.
Ret fantastisk!!

12. november 2025
Uggerhøj - Aarhus-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Aarhus

Tusind tak for din fantastiske anmeldelse! ⭐ Hvor er det dejligt at høre, at du har fået en grundig og tryg introduktion til elbilens mange muligheder. Det betyder meget for os, at du føler dig godt klædt på.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Serviceeftersyn. Dyrt og ikke relevant

Serviceeftersyn. Bare dyrt. I forhold til arbejdslønnen alene er der faktureret 24 kr. i minuttet. Jeg kan virkelig ikke se, hvad jeg får for pengene. Havde i hvert fald forventet, at service var vigtigt i forhold til fabriksgaranti. Men nej.
To store rustpletter på dørene i venstre side, som ikke engang blev noteret. Service handler om, at Uggerhøj skal gennemgå bilen alene for at finde nogle fejl, som virksomheden kan tjene penge på. Generelt er værkstedspriserne i Uggerhøj langt over markedspriserne. Fremadrettet: Indret serviceeftersyn, så det varetager kundens interesser. En mekaniker, som koster 24 kr. i minuttet, skal ikke støvsuge bilen eller fylde add blue på eller fylde sprinkler væske eller køre bilen i vaskehal for den sags skyld. Hvis en kunde vil betale for den slags ydelser, må det være et tilvalg. Og de kunder, der ikke tilvælger disse ydelser, må kunne slippe med en billigere regning. Generelt bør Uggerhøj tage et kritisk tjek på egne priser. Og til sidst tror jeg Uggerhøj bør gøre mere ud af, at vise respekt for kundens tid. Lige nu er jeg rimelig utilfreds med mine erfaringer efter 3-4 års eftersyn hos Uggerhøj Århus.

14. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Uggerhøj - Aarhus-logo

Besvarelse fra Uggerhøj - Aarhus

Vi er kede af at høre, at du ikke har været tilfreds med dit servicebesøg hos os i Aarhus.

Vi vil gerne understrege, at både pris og indhold af serviceeftersynet følger de faste retningslinjer for autoriseret service. Prisen afspejler de arbejdsgange og kontrolpunkter, der skal gennemføres for at sikre, at bilen er serviceret korrekt og i overensstemmelse med fabrikkens forskrifter.

Det gælder også de kontrol- og efterfyldningspunkter, som er en integreret del af det pågældende service.

Vi har bestræbt os på at overholde alle aftaler, både i forhold til pris og det arbejde, der skulle udføres. Ud fra forløbet kan vi ikke se, at der er afveget fra dette. Når det er sagt, tager vi din feedback alvorligt, og vi er naturligvis ærgerlige over, at du ikke oplevede servicen som tilfredsstillende.

Tak fordi du har delt dine oplevelser – det hjælper os i vores arbejde med løbende at forbedre kundernes samlede serviceoplevelse.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere