Jeg er meget kritisk overfor "købemad" generelt. Når det så er sagt, så har jeg nu flere gange gjort brug af muligheden for Take away, spist i restauranten, holdt herreaftener med kammeraterne, fælles... Se mere
Virksomheden har svaret
Tak, fordi du bruger Trustpilot. Det er desværre ikke muligt at skrive anmeldelser på denne side længere, da virksomhedens website er lukket ned. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Jeg er meget kritisk overfor "købemad" generelt. Når det så er sagt, så har jeg nu flere gange gjort brug af muligheden for Take away, spist i restauranten, holdt herreaftener med kammeraterne, fælles... Se mere
Virksomheden har svaret
Jeg har haft den store fornøjelse af at besøge Topholt&Andersen i deres hyggelige lokaler på Nørregade, senest for at smage deres 4 retters gourmetmenu. Maden, såvel som stemningen og betjeningen i r... Se mere
Har lige været til bryllupsfest på stedet. Det var en skuffende og pinlig oplevelse og ødelagde oplevelsen for brudeparret. Stedet blev valgt dels pga. de positive anmeldelser her på siden. Me... Se mere
Jeg har flere gange haft den udsøgte fornøjelse at bestille mad fra Topholt & Andersen. Om det har været fiskefrikadeller, flæskesteg eller bøfsandwich (den bedste jeg nogensinde har fået), så har det... Se mere
Virksomheden har svaret
Brunch
En virkelig fantastisk brunch, forkælelse for ens smagssanser
Meget skuffende take away nytårsaften 2021.
Vi havde bestilt til 4 personer. Da vi skal lave maden ser vi, at der inde i bakkerne er talt forkert. Eks. 3 rødbeder i stedet for 4.
De 4 farserede vagtler havde ikke fået lige meget inden tilberedelsen. De 2 af dem var rå. Der manglede også diverse tilbehør. Da vores venner klager, bliver de overfuset, at de bare kunne stege vagtlerne noget mere, og det ikke restaurantens problem. - og at der mangler noget tilbehør var hvad der kunne ske??
- Det er selvfølgelig rigtigt, vi kunne stege de rå vagtler, længere tid end de andre, og spise forskudt af hinanden. Og vi delte også det der var med. Eks. 1/2 rødbede til hver… osv.
Hvis de havde undskyldt, på en ordentlig måde, havde det måske hjulpet på den dårlige oplevelse, men de var ligeglade.
En meget skuffende oplevelse!
Vi var hos Topholt Andersen, det var en dejlig aften med god mad, derefter musik og en rigtig god stemning. Har været der flere gange og kommer gerne igen
Har lige været til bryllupsfest på stedet. Det var en skuffende og pinlig oplevelse og ødelagde oplevelsen for brudeparret.
Stedet blev valgt dels pga. de positive anmeldelser her på siden. Men på dagen kunne dette slet ikke genkendes.
- Stedet var ikke klar til at modtage gæster til aftalt tid.
- Serveringen tog lang tid. De første der fik, havde næsten spist op, da de sidste fik.
- Der blev ikke serveret det, der blev aftalt og præsenteret ved prøvemiddagen.
- Portionerne var så små, at man måtte deles om børnenes efterladte portioner.
- Der blev faktureret for udgifter, som ikke var aftalt på forhånd.
Dette bare for at nævne nogle eksempler!
Jeg krummer tæer på brudeparrets vegne, at de har været vært til en så pinlig oplevelse.
Har atter fået take a way fra dette skønne sted. Menu: oksemørbrad m rodfrugter, pommes og bearnaise ..... Så lækkert!
Jeg har været så heldig at få take-away flere gange, samt spist hos dem flere gange. Altid har det været en fryd der ganen. Det er helt sikkert et sted jeg vil komme igen. Der er altid en go service ja og altid et smil.
Har spist hos Topholt-Andersen flere gange, og både deres weekend menuer og deres hverdags retter smager fantastisk og virkelig god service fra personalet. Bestemt et sted vi kan anbefale, både til hverdag og weekend
Vi fik også mad fra TopholtogAndersen juleaften - vi var så heldige de ville lave vores ænder og sauce. Og herfra skal i bare have 👍👍👍 Hvor smagte det lækkert.
Så tusind tak for den oplevelse. Har også fået take away fra jer. Og det er absolut ikke sidste gang. Godt nytår og alt held og lykke til jer.

Besvarelse fra Topholt Andersen
Jeg har flere gange haft den udsøgte fornøjelse at bestille mad fra Topholt & Andersen. Om det har været fiskefrikadeller, flæskesteg eller bøfsandwich (den bedste jeg nogensinde har fået), så har det smagt helt fortræffeligt. Derudover må jeg rose sovsen, som altid er krydret til perfektion, samt ikke mindst den gode og venlige service.

Besvarelse fra Topholt Andersen

Besvarelse fra Topholt Andersen
Min kæreste og jeg har nu haft fornøjelsen af at spise hos Topholt & Andersen 3 gange. Først med mørbradgryde, dernæst herregårdsbøf og endelig retters gourmetmiddag, og ikke én gang har vi været skuffet. Fantastisk lækker mad, hver eneste gang.
Bare den måde at lave en herregårdsbøf! Uhm! Så er man ikke i tvivl om, at Thomas er en spitzenklasse kok, der virkelig ved, hvad han laver!
Derudover har vi hver gang oplevet venlig og imødekommende betjening, og så er det jo bare prikken over i'et, at det er mad, der er til at forstå og til at betale for.
5 meget store stjerner og en dybfølt anbefaling herfra! Vi glæder os til at besøge jer igen!

Besvarelse fra Topholt Andersen
Jeg er meget kritisk overfor "købemad" generelt. Når det så er sagt, så har jeg nu flere gange gjort brug af muligheden for Take away, spist i restauranten, holdt herreaftener med kammeraterne, fælles for alle oplevelser (11 gange siden åbningen), har været totalt i orden. Kan kun sige at de leverer varen.

Besvarelse fra Topholt Andersen
Vi har ved flere lejligheder fået take away tarteletter fra Topholt Andersen - disse har været helt perfekte. Sovsens har haft den perfekte konsistent og der har været rigelig med kylling i sovsen også.
Vi var også nede i de hyggelige lokaler på Vendelbohus til “spis sammen aften”. Igen var maden perfekt, personalet var imødekommende og vi havde en rigtig hyggelig aften, hvor det ikke var til at mærke der få dage forinden var kommet yderligere coronatiltag og den annonceret buffet måtte laves om til bestilling og portionsanretning.

Besvarelse fra Topholt Andersen
Topholt&Andersen har fremragende mad, som altid smager godt og er veltilberedt. Oveni er priserne fair.
Derudover er ejerne og personalet super søde og professionelle.
Det er altid en behagelig oplevelse og stedet kan bestemt anbefales!

Besvarelse fra Topholt Andersen
Har spist og fået mad med hjem 4 gange og det har altid været fantastisk. Kan sagtens anbefales og jeg kommer helt sikkert igen. Dejligt der er et sted i Hjørring hvor man kan købe gammel dansk mad.
Jeg har haft den store fornøjelse af at besøge Topholt&Andersen i deres hyggelige lokaler på Nørregade, senest for at smage deres 4 retters gourmetmenu. Maden, såvel som stemningen og betjeningen i restauranten, var en positiv virkelig oplevelse! Masser af lækre smagssammensætninger på kød og sauce, der smagte af mere. Forretten med pighvar var min favorit! Jeg kan anbefale at tilkøbe den dertilhørende vinmenu, som gør at smagene går op i en højere enhed.
Derudover har min mand og jeg flere gange benyttet os af takeaway på dagens ret, hvor vi b.la. har fået hakkebøf og tarteletter. Portionerne er lige tilpas, maden er i top og endda til en god pris!
Har fået den bedste bøfsandwich ved jer. Perfekt balance mellem surt, sødt og salt. Gode pomfritter. Og pænt anrettet.

Besvarelse fra Topholt Andersen
Super god mad i dejlige omgivelser . Til rimelig pris. Sødt personale og jeg kommer MEGET gerne igen 😃

Besvarelse fra Topholt Andersen
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.