Topholt Andersen 

Tak, fordi du bruger Trustpilot. Det er desværre ikke muligt at skrive anmeldelser på denne side længere, da virksomhedens website er lukket ned. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg er meget kritisk overfor "købemad" generelt. Når det så er sagt, så har jeg nu flere gange gjort brug af muligheden for Take away, spist i restauranten, holdt herreaftener med kammeraterne, fælles... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg har haft den store fornøjelse af at besøge Topholt&Andersen i deres hyggelige lokaler på Nørregade, senest for at smage deres 4 retters gourmetmenu. Maden, såvel som stemningen og betjeningen i r... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Har lige været til bryllupsfest på stedet. Det var en skuffende og pinlig oplevelse og ødelagde oplevelsen for brudeparret. Stedet blev valgt dels pga. de positive anmeldelser her på siden. Me... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg har flere gange haft den udsøgte fornøjelse at bestille mad fra Topholt & Andersen. Om det har været fiskefrikadeller, flæskesteg eller bøfsandwich (den bedste jeg nogensinde har fået), så har det... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Meget skuffende take away nytårsaften…

Meget skuffende take away nytårsaften 2021.
Vi havde bestilt til 4 personer. Da vi skal lave maden ser vi, at der inde i bakkerne er talt forkert. Eks. 3 rødbeder i stedet for 4.
De 4 farserede vagtler havde ikke fået lige meget inden tilberedelsen. De 2 af dem var rå. Der manglede også diverse tilbehør. Da vores venner klager, bliver de overfuset, at de bare kunne stege vagtlerne noget mere, og det ikke restaurantens problem. - og at der mangler noget tilbehør var hvad der kunne ske??
- Det er selvfølgelig rigtigt, vi kunne stege de rå vagtler, længere tid end de andre, og spise forskudt af hinanden. Og vi delte også det der var med. Eks. 1/2 rødbede til hver… osv.
Hvis de havde undskyldt, på en ordentlig måde, havde det måske hjulpet på den dårlige oplevelse, men de var ligeglade.
En meget skuffende oplevelse!

5. marts 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Skuffende og pinlig oplevelse

Har lige været til bryllupsfest på stedet. Det var en skuffende og pinlig oplevelse og ødelagde oplevelsen for brudeparret.
Stedet blev valgt dels pga. de positive anmeldelser her på siden. Men på dagen kunne dette slet ikke genkendes.
- Stedet var ikke klar til at modtage gæster til aftalt tid.
- Serveringen tog lang tid. De første der fik, havde næsten spist op, da de sidste fik.
- Der blev ikke serveret det, der blev aftalt og præsenteret ved prøvemiddagen.
- Portionerne var så små, at man måtte deles om børnenes efterladte portioner.
- Der blev faktureret for udgifter, som ikke var aftalt på forhånd.
Dette bare for at nævne nogle eksempler!
Jeg krummer tæer på brudeparrets vegne, at de har været vært til en så pinlig oplevelse.

11. august 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rigtig go mad og service

Jeg har været så heldig at få take-away flere gange, samt spist hos dem flere gange. Altid har det været en fryd der ganen. Det er helt sikkert et sted jeg vil komme igen. Der er altid en go service ja og altid et smil.

10. januar 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har spist hos Topholt-Andersen flere…

Har spist hos Topholt-Andersen flere gange, og både deres weekend menuer og deres hverdags retter smager fantastisk og virkelig god service fra personalet. Bestemt et sted vi kan anbefale, både til hverdag og weekend

3. januar 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi fik også mad fra TopholtogAndersen…

Vi fik også mad fra TopholtogAndersen juleaften - vi var så heldige de ville lave vores ænder og sauce. Og herfra skal i bare have 👍👍👍 Hvor smagte det lækkert.
Så tusind tak for den oplevelse. Har også fået take away fra jer. Og det er absolut ikke sidste gang. Godt nytår og alt held og lykke til jer.

1. januar 2021
Uopfordret anmeldelse
Topholt Andersen-logo

Besvarelse fra Topholt Andersen

Kære Pernille.

Tak for den flotte anmeldelse.

Vi er rigtig glade for at høre, at du har haft en dejlig oplevelse med vores take-away. Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen igen :) Og også rigtig godt nytår til dig :)

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Dejlig mad samt god og venlig service

Jeg har flere gange haft den udsøgte fornøjelse at bestille mad fra Topholt & Andersen. Om det har været fiskefrikadeller, flæskesteg eller bøfsandwich (den bedste jeg nogensinde har fået), så har det smagt helt fortræffeligt. Derudover må jeg rose sovsen, som altid er krydret til perfektion, samt ikke mindst den gode og venlige service.

31. december 2020
Uopfordret anmeldelse
Topholt Andersen-logo

Besvarelse fra Topholt Andersen

Kære Anders.

Tak for den flotte anmeldelse.

Vi er rigtig glade for at høre, at du har haft en dejlig oplevelse i vores restaurant og for de flotte ord om vores mad :) Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen igen :)

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk bøfsandwich.

Fantastisk bøfsandwich.
Kan anbefales!!

30. december 2020
Uopfordret anmeldelse
Topholt Andersen-logo

Besvarelse fra Topholt Andersen

Kære Casper.

Tak for din flotte anmeldelse og opbakning :) Vi glæder os til at byde dig velkommen igen :)

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk lækker mad og super betjening

Min kæreste og jeg har nu haft fornøjelsen af at spise hos Topholt & Andersen 3 gange. Først med mørbradgryde, dernæst herregårdsbøf og endelig retters gourmetmiddag, og ikke én gang har vi været skuffet. Fantastisk lækker mad, hver eneste gang.

Bare den måde at lave en herregårdsbøf! Uhm! Så er man ikke i tvivl om, at Thomas er en spitzenklasse kok, der virkelig ved, hvad han laver!

Derudover har vi hver gang oplevet venlig og imødekommende betjening, og så er det jo bare prikken over i'et, at det er mad, der er til at forstå og til at betale for.

5 meget store stjerner og en dybfølt anbefaling herfra! Vi glæder os til at besøge jer igen!

28. december 2020
Uopfordret anmeldelse
Topholt Andersen-logo

Besvarelse fra Topholt Andersen

Kære Mads.

Tak for den flotte anmeldelse.

Vi er rigtig glade for at høre, at i har haft en dejlig oplevelse i vores restaurant. Vi glæder os til at kunne byde jer velkommen igen :) og takker for jeres opbakning og anbefaling :)

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg er meget kritisk overfor "købemad"…

Jeg er meget kritisk overfor "købemad" generelt. Når det så er sagt, så har jeg nu flere gange gjort brug af muligheden for Take away, spist i restauranten, holdt herreaftener med kammeraterne, fælles for alle oplevelser (11 gange siden åbningen), har været totalt i orden. Kan kun sige at de leverer varen.

28. december 2020
Uopfordret anmeldelse
Topholt Andersen-logo

Besvarelse fra Topholt Andersen

Kære Jens.

Tak for den flotte anmeldelse.

Vi er rigtig glade for at høre, at du har haft en dejlig oplevelse i vores restaurant og vi er taknemmelige over din flotte opbakning. Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen igen :)

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God mad og hyggelige omgivelser

Vi har ved flere lejligheder fået take away tarteletter fra Topholt Andersen - disse har været helt perfekte. Sovsens har haft den perfekte konsistent og der har været rigelig med kylling i sovsen også.

Vi var også nede i de hyggelige lokaler på Vendelbohus til “spis sammen aften”. Igen var maden perfekt, personalet var imødekommende og vi havde en rigtig hyggelig aften, hvor det ikke var til at mærke der få dage forinden var kommet yderligere coronatiltag og den annonceret buffet måtte laves om til bestilling og portionsanretning.

28. december 2020
Uopfordret anmeldelse
Topholt Andersen-logo

Besvarelse fra Topholt Andersen

Kære Pernille.

Tak for den fine anmeldelse.

Vi er rigtig glade for at høre, at du har haft en dejlig oplevelse i vores restaurant både ved arrangementer og med take-away. Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen igen :)

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Dejlig oplevelse

Topholt&Andersen har fremragende mad, som altid smager godt og er veltilberedt. Oveni er priserne fair.
Derudover er ejerne og personalet super søde og professionelle.
Det er altid en behagelig oplevelse og stedet kan bestemt anbefales!

28. december 2020
Uopfordret anmeldelse
Topholt Andersen-logo

Besvarelse fra Topholt Andersen

Kære Calle.

Tak for den virkelig flotte anmeldelse.

Vi er rigtig glade for at høre, at du har haft en dejlig oplevelse i vores restaurant og at du anbefaler os - tak for det. Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen igen :)

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk god mad

Har spist og fået mad med hjem 4 gange og det har altid været fantastisk. Kan sagtens anbefales og jeg kommer helt sikkert igen. Dejligt der er et sted i Hjørring hvor man kan købe gammel dansk mad.

28. december 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Stjernekok

Jeg har haft den store fornøjelse af at besøge Topholt&Andersen i deres hyggelige lokaler på Nørregade, senest for at smage deres 4 retters gourmetmenu. Maden, såvel som stemningen og betjeningen i restauranten, var en positiv virkelig oplevelse! Masser af lækre smagssammensætninger på kød og sauce, der smagte af mere. Forretten med pighvar var min favorit! Jeg kan anbefale at tilkøbe den dertilhørende vinmenu, som gør at smagene går op i en højere enhed.
Derudover har min mand og jeg flere gange benyttet os af takeaway på dagens ret, hvor vi b.la. har fået hakkebøf og tarteletter. Portionerne er lige tilpas, maden er i top og endda til en god pris!

28. december 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har fået den bedste bøfsandwich ved…

Har fået den bedste bøfsandwich ved jer. Perfekt balance mellem surt, sødt og salt. Gode pomfritter. Og pænt anrettet.

28. december 2020
Uopfordret anmeldelse
Topholt Andersen-logo

Besvarelse fra Topholt Andersen

Kære Maria.

Tak for den flotte anmeldelse.

Vi er rigtig glade for at høre, at du har været tilfreds med vores bøfsandwich og glæder os til at kunne byde dig velkommen igen :)

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super god mad i dejlige omgivelser

Super god mad i dejlige omgivelser . Til rimelig pris. Sødt personale og jeg kommer MEGET gerne igen 😃

28. december 2020
Uopfordret anmeldelse
Topholt Andersen-logo

Besvarelse fra Topholt Andersen

Kære Lars.

Tak for den fine anmeldelse.

Vi er rigtig glade for at høre, at du har haft en dejlig oplevelse i vores restaurant. Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen igen :)

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere