Svindlere !!!
De tager r på os.
Købte en trøje der var helt skæv. Skrev til dem om hvor jeg skulle levere tilbage.
De sendte en mail at jeg grundet klimaaftryk kunne få 5% i rabat hvis jeg ville beholde den,,,nej tak
Så 10-15-20-25% rabat, nej tak. Derefter tilbød de mig at beholde trøjen og købe for 500 på ny
Nej tak til sidst fik jeg en adr at sende retur til.
Trods butikken kalder sig zula kbh, var det så Kina, at jeg selv skulle sende den retur til. Det ville koste 305 kr
..Endte med at takke ja til deres idiotiske tilbud om at købe for 500 kr på ny. Har fået ordrebekræftelse og ikke siden hørt en skid. Skrevet til dem to gange og er blevet ignoreret. Så 100% en svindlergesheft
Der har kosten mig en godt 500

