Tnnursery Anmeldelser 

1.568
•
TrustScore 4 ud af 5

3,9

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Love the selection of native plants here, and at good prices. Of three orders I have placed recently, two arrived in excellent shape, but one set of plants in the third order were D.O.A. I had not bo... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

I appreciate the customer service. The Paw Paw trees I received did have signs of insect/fungus damage on the leaves, but I am hoping they survive and thrive. Just a recommendation but including a bri... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Clear web site. Good selection. Quick processing and shipping. The plants were carefully packed in a manner that protected them well during shipping. But most important: excellent product! The plant... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Not a single plant of the three types I ordered sprouted (each in multiple numbers). I followed their planting directions to the letter, and I started the plants in pots that I could monitor for soil... Se mere

Virksomheden har svaret


Kontaktoplysninger

3,9

God

TrustScore 4 ud af 5

2 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,9

Alle anmeldelser

(1.568)

1.190 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Everything I receive looked dead

Everything I receive looked dead. The roots were dry up and brown I planted them anyway in hopes they grow but I doubt it and one bag had nothing but paper shavings. Very very disappointing will not recommend

31. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Tnnursery-logo

Besvarelse fra Tnnursery

We're sorry you were disappointed with how your order looked upon arrival.

TN Nursery is a bare-root nursery, so many of our plants arrive dormant with brown roots and little or no visible top growth. That appearance does not necessarily mean the plants are dead. Bare-root perennials can also spend their first growing season establishing underground and may not produce visible growth until the following spring.

The paper shavings are used as packing material to help protect the roots and retain moisture during shipping. If you believe a bag was actually missing the plant entirely, that would be a different issue and should be reviewed.

We appreciate you planting the roots and giving them time to establish, and we hope you'll be pleasantly surprised when they emerge.

– Bailey
TN Nursery

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Worst company to buy plants....

UPDATE: 8/10/2026
==============
@Bailey since you are saying it might take till next spring, I am updating my review. I will wait till April/May 2027. If the bare roots still don't come out, I will update my review again.

By the way, how come my reviews in your web-site never show up?

6. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Tnnursery-logo

Besvarelse fra Tnnursery

We're sorry you're disappointed, but your review does not accurately describe what you received or the information provided with your order.

Every shipment includes a QR code that links directly to our planting instructions and videos. The QR code explains how to plant bare-root stock, what to expect from dormant plants, and why many perennial varieties establish underground before producing top growth.

Our Deer Resistant Collection and Fire Pink Plants are bare-root perennials. It is completely normal for many of these plants not to produce visible top growth until the following spring. Judging their success only a few weeks after planting does not reflect their normal establishment cycle.

We also do not remove negative reviews from our website. Both positive and negative reviews are published.

Calling our family-owned nursery a "scam" because dormant bare-root perennials have not yet emerged is simply not an accurate representation of the products we sell or the information we provide before and after purchase.

– Bailey
TN Nursery

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Sent wrong bare root tree variety, won't replace

**Wrong plants, failed grafts, and an unreasonable refund process**

I placed a $427.59 order with TN Nursery on March 3, 2026, which was delivered on March 18. Among the plants I ordered were four specifically identified crepe myrtles: two Catawba and two Tonto. I selected those cultivars not only for their purple blooms, but also for their expected size and growth habits.

Because the plants arrived dormant, there was no way to verify their identity within TN Nursery’s 24-hour warranty window. Months later, all four finally bloomed—and every one of them was white. TN Nursery initially responded that it reserves the right to substitute colors. That completely misses the issue: I ordered specific named cultivars, not simply a generic flower color.

After I escalated the matter and provided photos, TN Nursery acknowledged in writing that I had received the wrong crepe myrtles. Their proposed resolution was for me to wait until fall, dig up all four established trees, clean and package them, and ship them back before they would issue a refund of roughly $60.

I also reported that both Bonanza patio peach trees failed above the graft and produced only rootstock suckers. The Bonfire peaches planted and cared for under the same conditions grew normally. I received no meaningful resolution for the Bonanza peaches.

TN Nursery first hid behind its 24-hour warranty, even though dormant plants cannot reasonably be verified for bloom color or graft survival within 24 hours. It then offered me a 10% discount on another purchase. After acknowledging that it shipped the wrong trees, it still placed the labor and burden of correcting its mistake entirely on me.

A customer should not have to excavate, clean, package, and return four planted trees months later because a nursery shipped the wrong cultivars. Based on this experience, I cannot recommend TN Nursery.

6. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Tnnursery-logo

Besvarelse fra Tnnursery

Brian,

We're sorry you remain dissatisfied with your experience.

Crepe Myrtles cannot be positively identified while they are dormant, which is why identification is only possible once they bloom. As explained during our correspondence, our return policy requires incorrectly shipped plants to be returned before a refund can be issued. We cannot issue refunds while customers retain the plants. This policy is applied consistently to every customer.

Regarding the Bonanza Peach trees, grafted trees can produce rootstock suckers for a variety of reasons after planting, including weather, transplant stress, winter injury, or damage above the graft. Once a tree has been planted and growing, those factors are outside of our control.

Our 24-Hour Live Arrival Guarantee covers the condition of plants upon arrival. It is not a cultivar-identification guarantee, as dormant plants cannot be identified until they leaf out or bloom.

We regret that our published policies did not meet your expectations, but we handled your concerns in accordance with those policies and also offered a goodwill discount.

– Bailey
TN Nursery

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Great quality vines

Once I received my order, it was bare roots as advertised. No issues with any quality concerns with the plants. They are growing very well now that I've got them in the ground. My only issue was getting them shipped to the right address.

30. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Tnnursery-logo

Besvarelse fra Tnnursery

Thank you so much!

I hope you an update the stars.

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

My first order

- Disklike. Shipping take more than 2 weeks to plants arrival . it is very disappointed on process and shipping.
- Like. packing and plant prepare very well , even plants arrive delay more than 2 weeks 70% of my fern plants live and start growing.

3. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Tnnursery-logo

Besvarelse fra Tnnursery

Thank you for your honest feedback.

We're sorry the shipping took longer than expected, but we're delighted to hear that your plants were well packed and that about 70% of your ferns are already growing. Many fern varieties emerge at different rates, and some may not produce visible top growth until the following spring as they establish underground.

We truly appreciate your business and hope you'll continue to see more growth over time. Thank you for giving TN Nursery the opportunity to serve you.

– Bailey
TN Nursery

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Product as decribed

I received the ordered groundcover as described. It was packaged well with instructions for planting. Too soon to comment on the viability of the plants.

3. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Tnnursery-logo

Besvarelse fra Tnnursery

Thank you so much!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The videos and info on how to ready the…

The videos and info on how to ready the bare root plants was great to have as i have not had any bare root plants before. The price was great, and the ordering, and shipping info was very helpful.

29. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Tnnursery-logo

Besvarelse fra Tnnursery

Thank you so much!

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

None of the trees are showing Ang…

None of the trees are showing Ang growth and half of my plants didn’t come up.

2. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Tnnursery-logo

Besvarelse fra Tnnursery

We're sorry to hear you're disappointed.

Trees normally produce new growth during the spring and summer growing season, although some species naturally leaf out later than others. We also recommend performing a scratch test on dormant-looking trees. If you gently scratch the bark and see green tissue underneath, the tree is alive. This is a standard horticultural practice used by nurseries and arborists.

Many of our bare-root perennial plants spend their first growing season establishing strong root systems underground, and it is common for some not to produce visible top growth until the following spring.

We appreciate your feedback and hope you'll see additional growth as your plants continue to establish.

– Bailey
TN Nursery

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super easy to order

Super easy to order. My orders always arrive wonderfully packed. You can tell that TN Nursery really cares about plants and us gardeners. I will continue to order from them for our 1920 house

24. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Tnnursery-logo

Besvarelse fra Tnnursery

Thank you so much!

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Customer service was automated and…

Customer service was automated and provided nonsense response to “where’s my order”. It had been 6 weeks and the automated message stated 10 days to get the order out.

21. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Tnnursery-logo

Besvarelse fra Tnnursery

We're sorry to hear you were frustrated with your experience.

During our busiest shipping season, we use automated responses to provide immediate updates while our team works through a high volume of customer inquiries. The message you received reflected our current processing timeline at that time and was intended to provide an estimate while your order was still in the fulfillment queue.

We apologize that the wait was longer than expected and appreciate your patience. As a small, family-owned nursery, we are continually working to improve both our processing times and customer communication.

– Bailey
TN Nursery

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

The delivery was fine

The delivery was fine. I received them June 6th. I planted them the next day. Nothing from either plant has come up. I was a bit disappointed. perhaps next year???

6. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Tnnursery-logo

Besvarelse fra Tnnursery

Thank you for your patience, and we’re glad the delivery went smoothly.

Many bare-root perennial plants spend their first growing season establishing strong root systems underground and may not produce visible top growth until the following spring. Since you planted them in early June, there is still a good chance they are developing below the soil and will emerge next year.

We appreciate your understanding and hope you’ll be pleasantly surprised when they come up next spring.

– Bailey
TN Nursery

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I followed the directions to the…

I followed the directions to the letter. None of the plants took root. They all died within days.
A waste of time and money.

10. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Tnnursery-logo

Besvarelse fra Tnnursery

We're sorry to hear you were disappointed.

Many bare-root perennial plants can appear inactive above ground while establishing roots and may not produce visible growth until the following spring. If the plants truly declined within only a few days, factors such as transplant shock, planting depth, drainage, extreme temperatures, or watering conditions may also have affected establishment.

We appreciate your feedback and are sorry your experience did not meet your expectations.

– Bailey
TN Nursery

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Price could not be beat.

I was a bit trepidatious about ordering from a company I had never heard of before but I'm so glad I did. The plant I ordered is something I've always wanted but couldn't find locally or for a reasonable price at other online retailers. The roots arrived in a reasonable amount of time, were in great shape and I can't wait for them to grow. Thank you so much. I will shop with you again.

1. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Tnnursery-logo

Besvarelse fra Tnnursery

Thank you so much!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Love them

Love them! The maiden hair ferns have come up and the trumpet vine is doing great!

1. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Tnnursery-logo

Besvarelse fra Tnnursery

Thank you so much!

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere