Meget arrogant og overfladisk udlejer
Denne weekend har vi lejet et sommerhus( Teglgårdsparken 48) via købmand Allan i Teglgårdsparken.
Huset var totalt forsømt, hvilket han selvfølgelig ikke er ansvarlig for, men da komfur og opvaskemaskine flere gange havde slået relæet fra, og der til sidst slog gnister ud fra komfuret blev han kontaktet.
Komfuret var tilsyneladende ikke monteret af en professionel, og han mente at han personligt Havde udbedret skaden.
Senere viste det sig, at det begyndte at lukke brændt fra opvaskemaskinen. Ledningen bag var helt sort og afbrændt.
Da han blev kontaktet telefonisk, var kommentarerne, at han befandt sig i Århus og var totalt ligeglad. Han ville heller ikke sende en akut elektriker.
Vi kunne bare vaske op i hånden. Det syntes han selv, at det var vildt hyggeligt.
Magen til arrogant og amatøragtig tilgang til sit erhverv som udlejer.
Vi sad 14 voksne og 2 børn tilbage, totalt målløse og chokerede over hans bemærkninger.
Magen til en Kong Smart i en fart skal man lede længe efter. Han er ikke sit job værdig!!!!





