Super søde og serviceminded unge mennesker i både Køge og Næstved. Nemt at bytte noget jeg havde købt forkert. Dog stemte lagerstatus ikke så kørte forgæves til Køge og måtte efterfølgende til Næstv... Se mere
Virksomheden har svaret
Gl. Lyngvej 2B, 4600 Køge, DK
•Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Super søde og serviceminded unge mennesker i både Køge og Næstved. Nemt at bytte noget jeg havde købt forkert. Dog stemte lagerstatus ikke så kørte forgæves til Køge og måtte efterfølgende til Næstv... Se mere
Virksomheden har svaret
Købte studenternelliker i potter efter billede. Billedet viste pink blomster (som ønsket) men halvdelen var ved afhentning postkasserøde. Da de blev afhentet af en anden end bestiller, blev det først... Se mere
Virksomheden har svaret
Rigtig fin butik, hvor man nemt kan finde hvad man leder efter. Og en butikschef der forstår at yde en super kundeservice.
Virksomheden har svaret
Kære Silvan Køge! Jeg er i gang med at renovere mit hus og har været forbi jeres forretning en del gange. Som førstegangskøber har jeg haft en del spørgsmål til mit projekt hvor især en af jeres m... Se mere
Virksomheden har svaret
Man-fre: 9-19, lør-søn: 9-19, helligdage: 9-19
Skrevet af virksomheden

Gl. Lyngvej 2B, 4600, Køge, Danmark
Bed kunder om at skrive en anmeldelse
Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ
Hos Trustpilot er indhold fra rigtige mennesker i fokus. Denne virksomhed kan dog også anvende vores AI-svarværktøj, som hjælper dem med at skrive svar.
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Flinke unge mennesker i butikken, men det pælebor vi lejede, var så sløvt at vi dårligt kunne bryde jordoverfladen. Vi fik det byttet til et andet, hvor der så manglede den dims der holdt det fast på selve maskine delen.
Så summa summarum vi lejer ikke igen hos Silvan.
God vejledning i butikken.
Nem bestilling
God information od advisering vedrørende afhentning.
Produktet levede op til forventningerne.

Besvarelse fra SILVAN - Køge
Silvan i Køge kunne være en stor, fin forretning, men det synes jeg desværre ikke, den er. Jeg synes, det er en rodebutik.
De har masser af blomster udenfor, men det er meget sjældent, det er muligt at se, hvad de koster.
Kigger altid på nettet og ser, at de har den vare, jeg skal købe, og tjekker hvor i butikken varen kan findes. Det passer bare ikke. Indenfor to uger er jeg nu gået forgæves to gange.
I går skulle jeg købe en vandslange, der skulle være på 8960. Lige indenfor døren til højre ser jeg så, at der er vandslanger. Dog ikke den, jeg skulle bruge. Leder i det meste af butikken, men kan ikke helt se systemet i deres numre. Kigger sågar udenfor. Jeg ser ingen medarbejdere i butikken. Går så til kassen og spørger. Får at vide, det er nede i den anden ende. Siger så at der jo er nogle vandslanger lige indenfor døren. 'Ja de er lidt over det hele', siger han så. Øh hvorfor? Det giver jo ikke mening...
Da jeg går fra kassen, råber han så efter mig, at det er udenfor.
Går igen ned i den anden og udenfor. Kan ikke finde hverken vandslanger eller nr. 8960.
Ingen i butikken at spørge. Det var mit sidste besøg i rodebutikken Silvan Køge.
I dag har jeg så været i en fin butik (Silvan i Hvidovre), hvor de godt kunne finde ud af det hele, og hvor der oven i købet var medarbejdere i butikken.
De to stjerner er altså udelukkende for butikken i Køge. Hvidovre får 5 stjerner.
Hurtig afhentning efter at have lagt online ordre til klik and connect

Besvarelse fra SILVAN - Køge
Rigtig god service

Besvarelse fra SILVAN - Køge
Rigtig fin butik, hvor man nemt kan finde hvad man leder efter. Og en butikschef der forstår at yde en super kundeservice.

Besvarelse fra SILVAN - Køge
I havde lige det jeg skulle bruge og det var dejligt tak for det, hurtig og gode folk der står ved kassen :-)

Besvarelse fra SILVAN - Køge
Silvan Køge! Havde bestilt og betalt ved click og hent, men varen/ pakken kunne personalet ikke finde, varen var heller ikke på hylden i butikken. Fik mine penge retur. Jeg var 25 min. i butikken. Bestilte istedet via Butikken i Greve.

Besvarelse fra SILVAN - Køge
Købte studenternelliker i potter efter billede. Billedet viste pink blomster (som ønsket) men halvdelen var ved afhentning postkasserøde. Da de blev afhentet af en anden end bestiller, blev det først opdaget ved levering.

Besvarelse fra SILVAN - Køge
Opmærksomt og meget hjælpsomt personale. Jeg kommer ofte i Silvan Køge og har kun gode oplevelser herfra.

Besvarelse fra SILVAN - Køge
Det er første gang jeg er i Silvan køge og er også den sidste gang .
Kunne se via hjemmeside de havde den vare jeg skulle købe og hylde nummer , men nej ingen vare der 😞. Fik ekspedienten til at kalde lager og jeg måtte så vente 45 min på nogle endelig ville se om varen var på lager.
Jeg kan ikke anbefale silvan køge til andre .

Besvarelse fra SILVAN - Køge
den personlige betjening var helt i top,
medarbejderen var hjælpsom, venlig og imødekommende med et smil på læben.

Besvarelse fra SILVAN - Køge
Super godt sted at handle til priser man stadig kan være med til , god kundeservice

Besvarelse fra SILVAN - Køge
Ingen problemer med at bestille men udleveringen og udkørsel gennem drive ind tog alt for lang tid. Vi kom og parkerede. Ind til kassen og i kø. Langsom betjening. Endelig ned og fik støvsugeren. Tilbage til bilen og så kunden som holdt først i køen, stadig holdt der efter 15 min. Nu var der bare 6 biler efter. Kunden havde været inde 2 gange efter hjælp. Så da jeg gik ind og bad om hjælp og fortalte at vi nu holdt 6 biler i kø, skete der endelig noget.
Mage til dårlig service skal man lede længe efter.

Besvarelse fra SILVAN - Køge
Bestilte en pool hos Silvan. Men den kom så ikke fra Silvan selv. Men hos en leverandør udefra. Har nu ventet i 1 uge og stadig ikke hørt noget endnu.
Kunne lige så godt ha bestilt den direkte hos leverandøren.

Besvarelse fra SILVAN - Køge
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.