RadiusTheme Anmeldelser 

147
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I contacted support after having some issues with an install and Tariq was the epitome of perfection! I could not believe the speed and efficacy of his / their work. The issue was solved in le... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I use the Post Grid plugin, which is powerful yet simple in its UX and customization. Moreover, their support is great. I was stumped trying to customize the styling of a 'Read More' button into somet... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The team at Radius have jumped onto any issues I have had and fixed them on most occasions within 24 hours The theme itself is great straight out of the box and I have downloaded lots of themes a... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I have been in contact with RadiusTheme support because I wanted some modifications to one of their WordPress themes that I'm using. They have been extremely helpful and provided clear and concis... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Softwarevirksomhed

Skrevet af virksomheden

RadiusTheme is a leading software development company specializing in WordPress themes, WordPress plugins, web application development, and mobile application development. As an Envato Power Elite Author with over 60,000+ sales, we have established ourselves as a trusted name in the WordPress ecosystem. Our extensive portfolio includes over 100 items on Envato Market and 14 plugins on WordPress.org. Our products have earned the trust of more than 250,000 users worldwide who rely on our solutions to build, enhance, and manage their websites. Our flagship products are Classified Listing, the Post Grid, ShopBuilder, WooCommerce Variation Swatches and WooCommerce Variation Gallery. At RadiusTheme, we firmly believe that success is built on two pillars: quality products and exceptional customer service. Our dedicated team works tirelessly to ensure that every customer receives the best possible support, making their experience with our products seamless and satisfying.


Kontaktoplysninger

4,7

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

147 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,7

Alle anmeldelser

(147)

34 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent support, great theme

The theme itself is very satisfying, that's why they have a big number of purchases in the first place, however, i don't usually give rating or review unless I'm exceptionally angry or satisfied,
In this case I'm satisfied because of the great support team they have, i had an issue with my website, i made a ticket and i thought it gonna be a week al least under i get the support, but in less than 12 hours they replied, and eventually i Couldn't fix my self, i gave them the wp admin, and they fix for me, really quick, and less talk!

They are great, well priced, excellent support.

24. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Buggy Product and Poor Support

I purchased a theme from RadiusTheme with high expectations, but my experience has been nothing short of frustrating and disappointing. From the moment I installed the theme, it has been plagued with numerous bugs, making it virtually unusable. Despite conducting fresh installations without any additional plugins, the issues persisted, pointing to inherent flaws in the theme itself.

When I reached out to RadiusTheme’s support team, I was given unhelpful advice that involved downgrading my PHP version from 8.2 to 7.4. This suggestion is not only impractical but also poses significant security risks. I was also told to seek professional help, which is unacceptable for a product that should work out of the box.

Over two weeks of my time have been wasted trying to resolve these issues. The primary reason for purchasing a theme is to streamline the website development process, but this theme has achieved the opposite effect. My requests for a refund have been dismissed repeatedly, despite the theme not functioning as described and having major defects.

This entire experience has undermined my confidence in making future purchases. I am extremely dissatisfied with the quality of this product and the level of support provided. I strongly advise potential buyers to reconsider before purchasing this theme from RadiusTheme.

6. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
RadiusTheme-logo

Besvarelse fra RadiusTheme

Hello,

Yes, the issue is technical and originates from your server. We have already explained this to you with screenshots and detailed explanations for each point. If it were a core bug in the theme, it would affect all 370+ customers currently using the "Gymat" theme.

I have already accepted your refund request without any further questions.

Now you've posted a 1-star rating here!!

I hope you will update the review and rating as it is already refunded.

Thanks

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good Template and Team

The template is well made. Easy to edit. Sometimes I need some support and the support team is very fast and give easy instructions.

3. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent Theme and Outstanding Support!

I am extremely satisfied with the theme I purchased. It adapts easily to various needs, making it highly versatile and user-friendly. Additionally, the support team is outstanding - they responded quickly and efficiently when I encountered an issue. Their prompt assistance ensured that everything was resolved smoothly. Highly recommend!

28. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

WP DigeCo theme Error with Elementor

Purchased DigeCo theme several years ago to be installed on one of my website. Just recently in May 2024, I updated my Wordpress and Elementor, then the theme had errors with Elementor plugin. I contacted RadiusTheme for support, and I got the help that I need. Thanks RadiusTheme.

15. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

very nice and friendly support

very nice and friendly support, they answered rapidly and solved every problem.
i can recommend them definiteley

15. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
RadiusTheme-logo

Besvarelse fra RadiusTheme

Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you had a positive experience with our support team. Your satisfaction is our priority, and we're glad we could assist you promptly and effectively. If you ever need further assistance, please don't hesitate to reach out. We appreciate your recommendation!

Best regards,
Mamunur Rashid
Founder
RadiusTheme

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

CS does not reply

I bought one of their theme 3 days ago. I contacted support because they provide 2 zip files and it's not clear which one should be installed.
No responses after 3 days.

14. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
RadiusTheme-logo

Besvarelse fra RadiusTheme

Hello,

Thank you for choosing our theme. We apologize for the inconvenience you've experienced. Could you please provide more details about the theme you purchased? Our theme documentation contains detailed instructions on how to install the theme and import demo data.

Could you also provide your ticket ID? I couldn't find any tickets under your name, and there are no tickets due in 3 days in our ticket system.

Please email me at mamun@radiustheme.com, and I'll make sure to address your ticket as soon as possible.

Thank you.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Beware of refund policy

I purchased their Cl Classified Plugin Pro version and the Cl Classified Theme Pro version.

Both the theme and plugin have many issues, making it very hard to work smoothly especially because support is not existing! They just reply to tickets saying "we will look at it" but then they never do.

I asked for a refound ( their policy, and one of the main selling point the have, is the 30 days refund policy) and they never reply to my request.

I would not reccoment to chose this plugin or theme if you need to implement a large directory or if you expect to get support because it is likely that you will not.

*Update:

I received the refund i asked for but again, i am not recommending these products ad they come with many issues and Customer Care or Support is non existing!

23. februar 2024
Uopfordret anmeldelse
RadiusTheme-logo

Besvarelse fra RadiusTheme

Hi Manuela Medici,

Apologies for the confusion. We didn't receive your refund request email as you used multiple email addresses, and there is no linked ticket in our system.

However, I have already issued your refund upon receiving your request. Please note that our refund policy is valid for 30 days without any questions.

As you mentioned, you will update the rating after receiving the refund, but still your old text.

Your issue is not related to a refund; you faced an issue with support. Additionally, we never stated that we would not issue you a refund as per our refund policy.

Hope you will update the rating accordingly.

Thanks!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Support is appalling

Support is appalling. I have recently taken over a website for a client and it uses a RadiusTheme product as its theme. After a quick initial response I outlined my issue and have received no further responses despite myself following up on several occasions over the past month. They just ignore emails and have no interest in helping potential long term customers. I certainly will not be using any themes or products from RadiusTheme in the future.

27. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
RadiusTheme-logo

Besvarelse fra RadiusTheme

Hello,
Sorry you faces issue with support. Can you please send me your ticket id. I will check the issue. You can email me directly mamun@radiustheme.com

Thanks

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere