Forstår slet ikke de folk som giver dem mindre end 5. Yderst Professionel tilgang til mig som kunde, bestilte en vare de ikke havde på lager, mail korrespondancen gik sindssygt hurtigt og de sva... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Gode produkter og fornuftig pris. Desværre med lange leveringstider på Arcteryx LEAF produkter. Det er muligt det ikke er pxshop/Grand defence, som er skyld i det, men i højere grad producenten. Ell... Se mere
Købte udstyr i butikken, da jeg ville bruge reklamationsretten havde jeg pludselig ikke købt udstyret igennem Px Shop, men privat af ejeren. Hvis du skal købe udstyr og ønsker at benytte et firma som... Se mere
Super god oplevelse!! Startede med en smule skepsis, da jeg så anmeldelserne her inde. Men valgte dog at give det et skud. Jeg bestilte et par bukser(torsdag aften), og skrev en mail til deres kunde... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Andre kiggede også på
Rigtig god service
Rigtig god service, og fine priser i forhold til konkurrenter, og det er på trods af at deres hjemmeside er under udbedring. Hurtig svar på mail.
Hurtigt svar på forespørgsel og hurtig…
Hurtigt svar på forespørgsel og hurtig levering efterfølgende👌
Fin service
Fik hurtig og klar information
vedr. en forsørgelse på et par produkter.
Fin service.
/Anders
Jeg vil på ingen måde anbefale px…
Jeg vil på ingen måde anbefale px shoppen. Rigtig dårlig kundeservice og mine penge er stadig låst som reserverede beløb på min konto. Men de har åbenbart ikke fået min ordre. Har aldrig være så bange for at blive snydt som jeg var ved pxshop. Pxshop har vundet prisen for den dårligste webshop jeg nogensinde har handlet med

Besvarelse fra PX-SHOP Danmark
God hjælp fra kundeservice ved…
God hjælp fra kundeservice ved henvendelse før køb. Hurtig levering af korrekt vare. Den manglende stjerne, er for deres shop, som lader noget tilbage at ønske.
Super god oplevelse!!
Super god oplevelse!!
Startede med en smule skepsis, da jeg så anmeldelserne her inde. Men valgte dog at give det et skud. Jeg bestilte et par bukser(torsdag aften), og skrev en mail til deres kundeservice da jeg glemte at tilføje noget ekstra til ordren. Kl 0745(fredag) får jeg et svar fra deres kundeservice, de ligger de to ordre sammen, og jeg slipper for at betale porto 2 gange. Nu sidder jeg her hjemme(lørdag) og har de nye bukser på.
Jeg kan på det varmeste anbefale Pxshop.dk, for hurtig levering, men også for en ekstraordinær god kundeservice!
Effektiv og respkfuld kundeservice
Mod forventning var der lang leveringstid på en varer jeg havde bestilt. Kundeservice skrev hurtigt til mig for at spørge om det var OK. Efter en undersøgelse for at se om de kunne sende et alternativt produkt, kom vi frem til at vi skulle annullere ordren. Alt sammen foregik hurtigt og i god ro og orden.
Fungerer som forventet
Bestilte Oakley solbriller og fik dem leveret få dage efter. Ingen problemer. Handler her bestemt igen.
Ikke eksisterende varer på hjemmesiden
På deres hjemmeside han man bestille varer som er overhoved er ikke på lager og kan ikke leveres indenfor fornuftig tid. Jeg har bestilt nogle varer til en fødselsdags gave og 4dage efter bestilling var min ordre annulleret da de kunne levere den først efter 6mdr. Under varerne stod intet om, at de ikke var på lager, og jeg syntes at det er ikke i orden at kunne putte ikke eksisterende varer i indkøbskurven.

Besvarelse fra PX-SHOP Danmark
Bestilte varer 17.12
Bestilte varer 17.12. Fik 20.12. besked om at de var i restordre og levering kunne forventes 4.1.
Den 13.1. har jeg ikke hørt noget og rykker. Får 18.1. svar om at det ikke er muligt alligevel at sige noget om hvornår de kommer. Jeg reagerede på et godt tilbud hos dem.
Har bestilt for snart 2 uger siden
Har bestilt for snart 2 uger siden.
Har ikke hørt et pip fra dem.
Meget dårlig kundeservice☹️☹️
Gode produkter og fornuftig pris
Gode produkter og fornuftig pris. Desværre med lange leveringstider på Arcteryx LEAF produkter. Det er muligt det ikke er pxshop/Grand defence, som er skyld i det, men i højere grad producenten. Ellers en god service og information over mail vedrørende eventuelle forsinkelser på varen.
Hjemmesiden trænger til et gevaldigt løft.
Alt i alt en god oplevelse, på trods af et par ugers ventetid, da det var varslet. Desuden god kommunikation over SMS og mail ift levering og pakke.
Super god service!
Super god service!. Fik svar med det samme og mine Crye G3 pants blev leveret samme uge.
Super god oplevelse.
Forstår slet ikke de folk som giver dem mindre end 5.
Yderst Professionel tilgang til mig som kunde, bestilte en vare de ikke havde på lager, mail korrespondancen gik sindssygt hurtigt og de svarede lyn hurtigt på mine mails og fik bestilt varen hjem og overholdte deres meget hurtige leveringstid.
Klart et sted jeg handler igen.
Gør det bedre
Har enlig aldrig prøvet, og under streger prøvet at købe grej et dårligere sted end på PX shoppen. Jeg prøvede at bestille et arcteryx riggers belt, medium, multicam, en uge efter jeg havde købt bæltet online og ingen mail om forsendelse havde fået kontaktet jeg dem og får så at vide at bæltet er i restordre og på min bekræftelse ville de bestille det hjem, det ville så være fremme mellem 8-12 dage. Så efter tilpas lang tid kontakter jeg så PX shoppen igen og får at vide de ikke kan få bæltet hjem i den farve og størrelse. Men jeg kunne få det I small, hvilket ikke passer mig. Prøver så med om jeg kunne få bæltet i coyote medium, den størrelse/farve havde de heller ikke. Men efter en uges mail udveksling kom de frem til at jeg måske bare kunne få det i sort ( hvilket er et kæmpe no go i hæren ) tror det tog mig næsten 4 uger at komme frem til jeg intet bælte kunne få. Nu mangler jeg så et til min næste udsendelse og kan ikke nå at bestille et nyt. Men kan forstå mange af mine kollegaer har haft samme oplevelse, så skulle måske ikke havde forventet andet. Trist oplevelse og behandling, til gengæld er svar tiden og initiativet lavt/langsomt. Gør det bedre en anden gang
Svarer ikke når man skriver til dem.
Svarer ikke når man skriver til dem.
Beskrivelserne af deres produkter er direkte forkerte, for ikke at sige løgn!
En stjerne for hurtig levering.

Besvarelse fra PX-SHOP Danmark
Bestilte et par crye G3 combat pants
Bestilte et par crye G3 combat pants, de ankom hurtigt efter uden problemer.
Ingen problemer med bestilling på…
Ingen problemer med bestilling på hjemmesiden og fik besked da varen var på lager til afhentning.
Firmaet fra Holte
Firmaet fra Holte
Menneskesky mennesker der tydeligvis ikke ønsker at se deres kunder, selvom de på deres hjemmeside selv tilbyder at man selv kan hente varen hos dem.
Tillader man sig så at droppe forbi, når man ikke har hørt nærmere om afhentning, en uge efter man har kontaktet dem.
Så er det ikke nogen pæn modtagelse man får.
Dette firma er virkelig ligeglade med dig, er oplevelsen man får.
Senest fik jeg et bælte i gave, der var købt hos dem.
Dog havde jeg i mellemtiden selv købt to af disse bælter selv, hvorfra oplevelsen med selv at skulle hente bla. kom fra.
Så dette bælte skulle selvfølgelig byttes.
Ved ankomst var pappet som bæltet sad fast på knækket, ikke noget min mor tænkte så meget over skulle være et problem, efter som hun jo regnede med at jeg skulle bruge bæltet.
Jeg så dog straks problemerne komme allerede samme aften, da jeg kontaktede dem for at komme forbi og levere bæltet tilbage, som de tilbyder på deres hjemmeside.
Dette bliver man nærmest nægtet, og de samme søforklaringer om hvor travlt de havde og ikke ville være i huset, trods de altid er der når man i deres øjne så forfærdeligt tillader sig at kigge forbi med et smil.
Dette smil får du ikke tilbage her, og får at vide at jeg kan bruge 60 kr på returnering, trods at jeg dagligt kører lige forbi.
Alt dette handler mest om deres meget ubehagelige og på ingen måde imødekommende tilgang til deres kunder - noget jeg senere har erfaret fra ligesindede i Airsoft og militærmiljøet, at jeg langt fra er den eneste om at opleve dette i mødet med disse mennesker.
Okay det er ikke forbudt at være menneskesky eller opfører sig dårligt over for sine kunder.
Men grænsen går nå de ikke vil bytte en vare fordi pappet er knækket, og selvom det var knækket ved modtagelse af min mor.
Efterfølgende var jeg meget forsigtig da jeg skulle pakke varen for at sende den retur, og pakket den forsigtigt i bobbelplast, da jeg ikke selv var velkommen forbi.
De påstod jo at de ikke ville være at finde på kontoret, men har tydeligvis nemt kunne tage imod GLS ;)
Nu blev jeg af firmaet beskyldt for at jeg havde mast bæltet og pap ned i en for lille konvolut og at de mente at det var her at pappet var knækket.
En påstand de ikke havde belæg for, og de beskyldte altså min mor og jeg for at lyve.
Men jeg gentager, pappet var knækket ved ankomst til os.
Men det var nu ikke mig der løj, da de derefter påstod at de ikke havde fremsendt en defekt vare, og forsvarligt havde afsendt i en papkasse.
Både min mor og GLS havde billeder af indpakningen, som bestod af en pose uden beskyttelse, og så dårligt pakket, at GLS efter eget udsagn ikke kan håndtere sådanne pakker og samtidigt stå inde for indholdet der kommer frem.
Derefter skulle jeg igennem flere timers mail, med grove beskyldninger, for at få penge retur, for en vare med defekt ambalge ved ankomst.
Derudover var de fyldt med forskellige beskyldninger og sammenblaninger med andre køb, der intet havde med dette at gøre.
Jeg må ærligt sige, at jeg før har mødt næsten lige så dårlig kundeservice, men dog aldrig før har oplevet en så rystende og grov tilgang til kunder.
Den mest ubehagelig mennesketilgang jeg har oplevet nogensinde.
Selv når jeg forsoneligt forsøgte at ringe for at rede tråedene for deres fejl ud, og oplyse dem om GLS udmeldinger, vedrørende deres utilstrækelige indpakning, blev jeg mødt af raseri og fik efterfølgende smækket røret på.
Det her har været så rystende en oplevelse af ubehagelige mennesker og deres forretningsmetoder, at jeg vil advare alle om at bruge dette firma.
En skam at vi alle betaler for en sådan virksomheds overlevelse, da de lever af at levere til vores alle sammens Danske militær.
Alt her kan dokumenteres med gemte mails.
Og den her anmeldelse og andre herinde, må tegne sit tydelige sprog.
Retmæssig tilføjelse:
Efter en aldelses ubehagelig og lang mail samtale, hvori jeg blev beskyldt for alverdens ting.
Endte de med at tilbagebetale det beløb jeg selvfølgelig havde krav på.
Dette ændre dog ikke på det faktum at de i lang tid nægtede at overholde mine krav som forbruger.
En tilføjelse mere til deres forretningsmetoder er:
At de nu forsøger at skræmme mig med advokater, og beskylder mig for i dette indlæg at lave en smædekampagne med løgne.
Mht min "taknemmelige mail, som de skriver i deres svar - så beror det høflige svar, udelukkende på at jeg følte mig så usikker på, nogensinde at se mine penge, hvis jeg skrev i brevet hvad jeg reelt mente om deres firma.
Hvilket også er grunden til at jeg først har turdet skrive her inde efterfølgende.
I deres svar herunder, kommer de igen igen med anklager, de formår dog ikke beskrive hvori de mener at jeg fejlagtigt gengiver hændelsesforløbet og er løgnagtig.
Deres svar herinde må gøre det tydeligt for alle, hvilket firma vi her har med at gøre.
Jeg var igennem noget der ligner 20 uhøflige og aldeles arrogante mails, med urigtige beskyldninger mm. inden jeg fik mine retmæssige penge tilbage.

Besvarelse fra PX-SHOP Danmark
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.



