PX-SHOP Danmark Anmeldelser 28

TrustScore 4 ud af 5

4,0

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Forstår slet ikke de folk som giver dem mindre end 5. Yderst Professionel tilgang til mig som kunde, bestilte en vare de ikke havde på lager, mail korrespondancen gik sindssygt hurtigt og de sva... Se mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Gode produkter og fornuftig pris. Desværre med lange leveringstider på Arcteryx LEAF produkter. Det er muligt det ikke er pxshop/Grand defence, som er skyld i det, men i højere grad producenten. Ell... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Købte udstyr i butikken, da jeg ville bruge reklamationsretten havde jeg pludselig ikke købt udstyret igennem Px Shop, men privat af ejeren. Hvis du skal købe udstyr og ønsker at benytte et firma som... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super god oplevelse!! Startede med en smule skepsis, da jeg så anmeldelserne her inde. Men valgte dog at give det et skud. Jeg bestilte et par bukser(torsdag aften), og skrev en mail til deres kunde... Se mere


Kontaktoplysninger

4,0

God

TrustScore 4 ud af 5

28 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rigtig god service

Rigtig god service, og fine priser i forhold til konkurrenter, og det er på trods af at deres hjemmeside er under udbedring. Hurtig svar på mail.

22. februar 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg vil på ingen måde anbefale px…

Jeg vil på ingen måde anbefale px shoppen. Rigtig dårlig kundeservice og mine penge er stadig låst som reserverede beløb på min konto. Men de har åbenbart ikke fået min ordre. Har aldrig være så bange for at blive snydt som jeg var ved pxshop. Pxshop har vundet prisen for den dårligste webshop jeg nogensinde har handlet med

24. november 2021
Uopfordret anmeldelse
PX-SHOP Danmark-logo

Besvarelse fra PX-SHOP Danmark

Kære Bo

Vi er noget uforstående for din anmeldelse, særligt da du selv skriver: “vi har åbenbart aldrig fået din ordre”.

Hvis vi aldrig har modtaget din ordre har vi naturligvis heller vi heller på nogen måde været i stand til at reservere penge på dit kreditkort. Det giver ligesom sig selv.

Ud fra de yderst sparsomme oplysninger du giver i dette indlæg, er det ikke muligt for vores kundeservice på nogen måde at følge yderligere op på denne udokumenteret og faktisk ret urimelige beskyldning.

Skulle du fortsat have spørgsmål, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@pxshop.dk. Venligst oplys navn, adresse, og mailadresse du har benyttet ved ordrebestilling samt evt. ordrenummer, således vores kundeservice har en real chance for at være behjælpelig.

Fortsat god dag

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super god oplevelse!!

Super god oplevelse!!
Startede med en smule skepsis, da jeg så anmeldelserne her inde. Men valgte dog at give det et skud. Jeg bestilte et par bukser(torsdag aften), og skrev en mail til deres kundeservice da jeg glemte at tilføje noget ekstra til ordren. Kl 0745(fredag) får jeg et svar fra deres kundeservice, de ligger de to ordre sammen, og jeg slipper for at betale porto 2 gange. Nu sidder jeg her hjemme(lørdag) og har de nye bukser på.
Jeg kan på det varmeste anbefale Pxshop.dk, for hurtig levering, men også for en ekstraordinær god kundeservice!

4. september 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Effektiv og respkfuld kundeservice

Mod forventning var der lang leveringstid på en varer jeg havde bestilt. Kundeservice skrev hurtigt til mig for at spørge om det var OK. Efter en undersøgelse for at se om de kunne sende et alternativt produkt, kom vi frem til at vi skulle annullere ordren. Alt sammen foregik hurtigt og i god ro og orden.

1. september 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ikke eksisterende varer på hjemmesiden

På deres hjemmeside han man bestille varer som er overhoved er ikke på lager og kan ikke leveres indenfor fornuftig tid. Jeg har bestilt nogle varer til en fødselsdags gave og 4dage efter bestilling var min ordre annulleret da de kunne levere den først efter 6mdr. Under varerne stod intet om, at de ikke var på lager, og jeg syntes at det er ikke i orden at kunne putte ikke eksisterende varer i indkøbskurven.

23. februar 2021
Uopfordret anmeldelse
PX-SHOP Danmark-logo

Besvarelse fra PX-SHOP Danmark

Kære Alice

For god orden skyld fremsender vi lige den mail du fik tidligere, hvor du bad om at få ordren annulleret. Desuden gør vi netop opmærksom på der kan forekomme længere leveringstider, hvilket du desværre ikke har været opmærksom på.

"Vi skal hermed bekræfte at din ordre er annulleret. Vi beklager ulejligheden.
For dog ordens skyld skal vi henvise til vores velkomstside- siden hvor man bestiller varer:

"WEBSHOP

VELKOMMEN TIL PXSHOP'S WEBSHOP. TIL VENSTRE FREMGÅR DE FORSKELLIGE FIRMAER OG DERES PRODUKTSORTIMENT VI REPRÆSENTERER I DANMARK.
Da der er meget stor efterspørgsel på flere af vores BRANDS appellerer vi til forståelse for, hvis tingene ikke altid er på vort eget eller producentens lager. Såfremt nogle produkter skulle være i restordre, vil I ved bestilling få direkte besked."

Der kan forventes svar inden for 3-4 arbejdsdage. Hvilket du også fik da du bestilte i lørdags.

Desuden er verden ramt af Covid-19, hvilket også har medført væsentlige længere leveringstider fra vores producenter.

Fortsat god dag.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bestilte varer 17.12

Bestilte varer 17.12. Fik 20.12. besked om at de var i restordre og levering kunne forventes 4.1.
Den 13.1. har jeg ikke hørt noget og rykker. Får 18.1. svar om at det ikke er muligt alligevel at sige noget om hvornår de kommer. Jeg reagerede på et godt tilbud hos dem.

18. januar 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Gode produkter og fornuftig pris

Gode produkter og fornuftig pris. Desværre med lange leveringstider på Arcteryx LEAF produkter. Det er muligt det ikke er pxshop/Grand defence, som er skyld i det, men i højere grad producenten. Ellers en god service og information over mail vedrørende eventuelle forsinkelser på varen.
Hjemmesiden trænger til et gevaldigt løft.
Alt i alt en god oplevelse, på trods af et par ugers ventetid, da det var varslet. Desuden god kommunikation over SMS og mail ift levering og pakke.

4. november 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super god oplevelse.

Forstår slet ikke de folk som giver dem mindre end 5.

Yderst Professionel tilgang til mig som kunde, bestilte en vare de ikke havde på lager, mail korrespondancen gik sindssygt hurtigt og de svarede lyn hurtigt på mine mails og fik bestilt varen hjem og overholdte deres meget hurtige leveringstid.

Klart et sted jeg handler igen.

28. juni 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Gør det bedre

Har enlig aldrig prøvet, og under streger prøvet at købe grej et dårligere sted end på PX shoppen. Jeg prøvede at bestille et arcteryx riggers belt, medium, multicam, en uge efter jeg havde købt bæltet online og ingen mail om forsendelse havde fået kontaktet jeg dem og får så at vide at bæltet er i restordre og på min bekræftelse ville de bestille det hjem, det ville så være fremme mellem 8-12 dage. Så efter tilpas lang tid kontakter jeg så PX shoppen igen og får at vide de ikke kan få bæltet hjem i den farve og størrelse. Men jeg kunne få det I small, hvilket ikke passer mig. Prøver så med om jeg kunne få bæltet i coyote medium, den størrelse/farve havde de heller ikke. Men efter en uges mail udveksling kom de frem til at jeg måske bare kunne få det i sort ( hvilket er et kæmpe no go i hæren ) tror det tog mig næsten 4 uger at komme frem til jeg intet bælte kunne få. Nu mangler jeg så et til min næste udsendelse og kan ikke nå at bestille et nyt. Men kan forstå mange af mine kollegaer har haft samme oplevelse, så skulle måske ikke havde forventet andet. Trist oplevelse og behandling, til gengæld er svar tiden og initiativet lavt/langsomt. Gør det bedre en anden gang

17. juni 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Svarer ikke når man skriver til dem.

Svarer ikke når man skriver til dem.
Beskrivelserne af deres produkter er direkte forkerte, for ikke at sige løgn!
En stjerne for hurtig levering.

28. maj 2020
Uopfordret anmeldelse
PX-SHOP Danmark-logo

Besvarelse fra PX-SHOP Danmark

Kære Poul D. Tausen

Du sendte os en e-mail lørdag aften kl. 18.46, hvor vi desværre ikke er på kontoret.
Tirsdag sender du os en bestilling, som vi pakker og straks sender til dig.

Vores beskrivelser af produkterne får vi fra vores respektive samarbejdspartnere som vi er distributør for i Danmark.

Vi gør udtrykkeligt opmærksom på vores forside af shoppen, at der er meget stor efterspørgsel på flere af vores BRANDS og appellerer vi til forståelse for, hvis tingene ikke altid er på vort eget eller producentens lager. Såfremt nogle produkter skulle være i restordre, vil I ved bestilling få direkte besked.

Vi har leveret straks efter din bestilling.

Fortsat god aften.
PXSHOP DANMARK

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Firmaet fra Holte

Firmaet fra Holte
Menneskesky mennesker der tydeligvis ikke ønsker at se deres kunder, selvom de på deres hjemmeside selv tilbyder at man selv kan hente varen hos dem.
Tillader man sig så at droppe forbi, når man ikke har hørt nærmere om afhentning, en uge efter man har kontaktet dem.
Så er det ikke nogen pæn modtagelse man får.
Dette firma er virkelig ligeglade med dig, er oplevelsen man får.
Senest fik jeg et bælte i gave, der var købt hos dem.
Dog havde jeg i mellemtiden selv købt to af disse bælter selv, hvorfra oplevelsen med selv at skulle hente bla. kom fra.
Så dette bælte skulle selvfølgelig byttes.
Ved ankomst var pappet som bæltet sad fast på knækket, ikke noget min mor tænkte så meget over skulle være et problem, efter som hun jo regnede med at jeg skulle bruge bæltet.
Jeg så dog straks problemerne komme allerede samme aften, da jeg kontaktede dem for at komme forbi og levere bæltet tilbage, som de tilbyder på deres hjemmeside.
Dette bliver man nærmest nægtet, og de samme søforklaringer om hvor travlt de havde og ikke ville være i huset, trods de altid er der når man i deres øjne så forfærdeligt tillader sig at kigge forbi med et smil.
Dette smil får du ikke tilbage her, og får at vide at jeg kan bruge 60 kr på returnering, trods at jeg dagligt kører lige forbi.
Alt dette handler mest om deres meget ubehagelige og på ingen måde imødekommende tilgang til deres kunder - noget jeg senere har erfaret fra ligesindede i Airsoft og militærmiljøet, at jeg langt fra er den eneste om at opleve dette i mødet med disse mennesker.
Okay det er ikke forbudt at være menneskesky eller opfører sig dårligt over for sine kunder.
Men grænsen går nå de ikke vil bytte en vare fordi pappet er knækket, og selvom det var knækket ved modtagelse af min mor.
Efterfølgende var jeg meget forsigtig da jeg skulle pakke varen for at sende den retur, og pakket den forsigtigt i bobbelplast, da jeg ikke selv var velkommen forbi.
De påstod jo at de ikke ville være at finde på kontoret, men har tydeligvis nemt kunne tage imod GLS ;)
Nu blev jeg af firmaet beskyldt for at jeg havde mast bæltet og pap ned i en for lille konvolut og at de mente at det var her at pappet var knækket.
En påstand de ikke havde belæg for, og de beskyldte altså min mor og jeg for at lyve.
Men jeg gentager, pappet var knækket ved ankomst til os.
Men det var nu ikke mig der løj, da de derefter påstod at de ikke havde fremsendt en defekt vare, og forsvarligt havde afsendt i en papkasse.
Både min mor og GLS havde billeder af indpakningen, som bestod af en pose uden beskyttelse, og så dårligt pakket, at GLS efter eget udsagn ikke kan håndtere sådanne pakker og samtidigt stå inde for indholdet der kommer frem.
Derefter skulle jeg igennem flere timers mail, med grove beskyldninger, for at få penge retur, for en vare med defekt ambalge ved ankomst.
Derudover var de fyldt med forskellige beskyldninger og sammenblaninger med andre køb, der intet havde med dette at gøre.
Jeg må ærligt sige, at jeg før har mødt næsten lige så dårlig kundeservice, men dog aldrig før har oplevet en så rystende og grov tilgang til kunder.
Den mest ubehagelig mennesketilgang jeg har oplevet nogensinde.
Selv når jeg forsoneligt forsøgte at ringe for at rede tråedene for deres fejl ud, og oplyse dem om GLS udmeldinger, vedrørende deres utilstrækelige indpakning, blev jeg mødt af raseri og fik efterfølgende smækket røret på.

Det her har været så rystende en oplevelse af ubehagelige mennesker og deres forretningsmetoder, at jeg vil advare alle om at bruge dette firma.
En skam at vi alle betaler for en sådan virksomheds overlevelse, da de lever af at levere til vores alle sammens Danske militær.

Alt her kan dokumenteres med gemte mails.
Og den her anmeldelse og andre herinde, må tegne sit tydelige sprog.

Retmæssig tilføjelse:
Efter en aldelses ubehagelig og lang mail samtale, hvori jeg blev beskyldt for alverdens ting.
Endte de med at tilbagebetale det beløb jeg selvfølgelig havde krav på.
Dette ændre dog ikke på det faktum at de i lang tid nægtede at overholde mine krav som forbruger.

En tilføjelse mere til deres forretningsmetoder er:
At de nu forsøger at skræmme mig med advokater, og beskylder mig for i dette indlæg at lave en smædekampagne med løgne.

Mht min "taknemmelige mail, som de skriver i deres svar - så beror det høflige svar, udelukkende på at jeg følte mig så usikker på, nogensinde at se mine penge, hvis jeg skrev i brevet hvad jeg reelt mente om deres firma.
Hvilket også er grunden til at jeg først har turdet skrive her inde efterfølgende.

I deres svar herunder, kommer de igen igen med anklager, de formår dog ikke beskrive hvori de mener at jeg fejlagtigt gengiver hændelsesforløbet og er løgnagtig.

Deres svar herinde må gøre det tydeligt for alle, hvilket firma vi her har med at gøre.
Jeg var igennem noget der ligner 20 uhøflige og aldeles arrogante mails, med urigtige beskyldninger mm. inden jeg fik mine retmæssige penge tilbage.

2. september 2018
Uopfordret anmeldelse
PX-SHOP Danmark-logo

Besvarelse fra PX-SHOP Danmark

Kære Christoffer Rohr

Først må jeg for god orden skyld pointere, at din vare blev byttet og pengene refunderet, hvilket er yderst væsentlig (det har du desværre i farten glemt at fortælle på denne anmeldelse) selvom den ikke var i original stand. Det fremgår også i din nedenstående taknemmelige email jeg har kopieret ind.

Citat e-mail
”Jeg ønsker ikke at bestemme hvor I skal have tid til besøg, nuvel jeg reagerede lidt hurtig, fordi forklaringen på at man aldrig kunne få lov til at afhente, altid var den samme.
Jeg synes det er en god idé at fjerne det fra hjemmesiden, I ikke ønsker det, så har man jo som kunde ikke en forventning til at det er muligt.

Jeg tager som sagt kontakt mandag aften på min fødselsdag hvor jeg får bæltet som gave, min mor har desværre ikke været nok optaget af at skulle gøre opmærksom på dette - samtidig overvejdede vi slet ikke at det skulle være et stort problem.
Desuden sker returneringen uanset begrundelse inden for 14 dage.
Jeg ville da heller ikke have brokket mig over et stykke knækket pap, hvis jeg alligevel bare skulle have taget bæltet i brug - hvad min mors tanke også var.
Det er simpelthen urimeligt at holde os til ansvar her for.

Jeg er selvfølgelig lettet over at du skriver at I tager det retur nu, og takker her for.”

Citat e-mail slut

Dog er vi noget forundrede over dine påstande og flere direkte løgnagtige gengivelser.

I henhold til vores salgs- og handels betingelser, skal der reklameres straks, såfremt en vare eller forsendelse er defekt. Det blev der ikke. Alligevel valgte vi at tage dit bælte retur og med stor tak fra din side.

At du ikke vil acceptere, vi driver en agenturvirksomhed og ikke en detail forretning med fokus på airsoftmiljøet, hvor det er kotyme man hænger ud, fordi man lige er i området er dit valg.

Men når vi udtrykkeligt skriver, vi kun tager mod kunder efter aftale, er det vores helt klare ret og sige, vi ikke har tid til at se dig. Og det havde vi ikke i den uge, hvilket du også skriftlig og telefonisk blev meddelt.

Der er aldrig nogen der har smækket røret på.

Lidt pudsig med sådan en smædeskrivelse, når du er taknemmelig for, vi har modtaget dit bælte retur og refunderet pengene, også i betragtning af, at du tidligere er kommet i vores virksomhed, som regel uden aftale og altid med et ”jeg var lige i området på kundebesøg”, er blevet mødt med venlighed, budt på slik og sodavand, og vi har afsat tid til, at du kunne prøve varerne, også varer som du end ikke skulle købe.

Igen det er trods alt en webshop og ikke en detailforretning. Hvis det var så frygteligt et sted at frekventere, var du næppe heller kommet så ofte.


PXShop

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere