ProHealth Longevity Anmeldelser 

117
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,3

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I’ve been taking 300mg of NMN from Prohealth for 3 weeks now. I notice a dramatic increase in my energy levels. I was even able to stop drinking an afternoon coffee. My brain fog has lifted as well. N... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Reliable company from the USA. I bought the ProHealth Liposomal NMN Pro Complete 90caps X 3 and they were shipped directly from USA. I like that the formulation for this product is complete with NMN+T... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The product was packaged very professionally. Delivery was prompt and right on schedule. Notably, after one month of use, you will clearly see its effectiveness. I will definitely be back.

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The pricing is misleading. I ended up paying $645 for 2 months of GLP1 supply, when it initially quoted $408 for 3 months supply. After so many back and force over 10 days, they refunded only $30. The... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Butik med vitaminer og tilskud

Skrevet af virksomheden

Rewriting the rules of aging since 1988. Doctor-formulated, science-backed supplements that boost energy, sharpen focus, and keep you feeling unstoppable.


Kontaktoplysninger

4,3

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

117 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,3

Alle anmeldelser

(117)

96 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Best Longevity Company in the World

My wife and I are going to be ProHealth customers for life! We have tried several of their NAD+ booster products over the last few months (NMNH, NMN lozenges, and NAD Triple Boost w/NMN) and I can confidently say there is no other company that even comes close to offering this kind of quality, customer service, and pricing. 10/10 would recommend that anyone who is interested in exploring different ways to improve their health to check this company out. You won't regret it!

28. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
ProHealth Longevity-logo

Besvarelse fra ProHealth Longevity

Hi Travis,

Thank you so much for this incredible 10/10 review! We are absolutely thrilled to welcome you and your wife as lifelong members of the ProHealth family. It is wonderful to hear that our NMNH, NMN lozenges, and NAD Triple Boost are delivering the high quality and results you deserve. We look forward to supporting you both on your health and longevity journey for many years to come!

All the best at health.

With gratitude,

ProHealth Longevity Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great company

Great company, great product! Will buy again!

28. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
ProHealth Longevity-logo

Besvarelse fra ProHealth Longevity

Hi Charisse!

Thank you so much for the fantastic feedback! We are thrilled to hear you love the product, and we cannot wait to serve you again soon!

All the best at health.

Warmly,

ProHealth Longevity Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great Products and Even Better Customer Service!!

Great Products and Even Better Customer Service!! I had an issue with the text reminders and ProHealth handled my issue very quickly and professionally. I highly recommend ProHealth to anyone! Thank you for doing great business!!

22. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
ProHealth Longevity-logo

Besvarelse fra ProHealth Longevity

Hi Raymond,

Thank you for bringing this to our attention. We hear you loud and clear, and we completely agree stopping those reminders would be a terrible business decision. We did not intentionally cancel text alerts, and this is absolutely not a trick to catch you off guard. We use a specialized subscription platform called Recharge to automate and deliver our Subscribe & Save text reminders. Our system shows your reminder was scheduled for the 19th, but we discovered a technical disconnect between our system and the SMS delivery network. We are actively working with Recharge support right now to track down why that specific text failed to send. We want to fix this for you immediately and we will call you when it is. We value your loyalty to Pro Health and want to earn back your 5-star experience! Thank you for bringing this to our attention so we can look into this further and for allowing us to make this right. We appreciate your patience and understanding.

Respectively,

The ProHealth Longevity Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Prohealth NMN - CS Experience was poor

Prohealth NMN products were highly recommended by a friend of mine so I decided to go ahead and make my first order.

Very disappointing first experience. I placed an order 3.5 weeks ago and asked for confirmation and a tracking order. Had 0 communication during this time and only got an email today to say they messed my order and only shipped today.
With this I’m not sure if their Customer service team is up to scratch. This was after 3 emails asking for an update.

24. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
ProHealth Longevity-logo

Besvarelse fra ProHealth Longevity

Dear Seung Jin Lee,

Thank you for sharing your feedback. Please accept our sincerest apologies for this frustrating experience. This is absolutely not the standard of customer care we pride ourselves on. We completely understand how unsettling it is to have an order delayed for 3.5 weeks with no communication.

Upon investigating, our IT team discovered a technical issue with our inbound email network that unfortunately caused incoming customer messages to drop before reaching our support platform. This is why we were unable to see or respond to your initial inquiries. We are deeply sorry for the communication gap and the stress this caused.

We have sent you an email update regarding your shipment via Asendia USA. Your order experienced a processing delay at their facility, but it is now successfully in transit to you. To help make amends, we have issued a $20.00 USD refund for your shipping costs. Depending on your bank's policies, this credit should appear on your statement within 5 to 14 business days.

We want to ensure everything else is handled perfectly for you moving forward. If you have any further questions, please contact Gail, our Customer Service Manager, directly at customerloyalty@prohealth.com or internationally at 001.805.564.3064. We want to make sure you receive a 30% off discount you can use the discount code FEELGOOD30 to honor the discount as a one-time courtesy toward your next order.

Thank you for your patience and for holding us to a higher standard.

Warm regards,

The ProHealth Longevity Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

No reply after several days and…

No reply after several days and multiple emails.

In response to your reply here:

Delivery has failed to these recipients or groups:

ProHealth.com (customerloyalty at prohealth.com)
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

15. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
ProHealth Longevity-logo

Besvarelse fra ProHealth Longevity

Hello,

Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the frustration caused by this lack of communication. We take our response times very seriously. We immediately searched our system using the email address you provided, but unfortunately, our platform shows no record of any incoming messages from it. Our IT team just informed us that we have been experiencing technical difficulties with our inbound emails, which explains why your messages did not reach us. We are truly sorry for this inconvenience. We want to resolve this for you right away and we just sent you an email to reach out and assist you.

Please feel free to reply directly to the email we sent from customerloyalty@prohealth.com. Alternatively, you can call us Monday through Friday, 8:00 AM to 5:00 PM (PT) toll-free in the US at (800) 366-6056, or internationally at 001.805.564.3064.

Best regards,

The ProHealth Longevity Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great Bpc-157

Great Bpc-157. Excellent price so I can take what I need. I received my products fast. I hope they offer more peptides.

1. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
ProHealth Longevity-logo

Besvarelse fra ProHealth Longevity

Hello,

Thank you so much for the 5-star review! We are thrilled to hear that you love our BPC-157, appreciate the pricing, and experienced fast shipping. We love that you are interested in seeing more peptides in our lineup. Our product development team is always researching new additions, so we will definitely share your feedback with them. Thank you for being a valued part of the ProHealth family!

Warm regards,

The ProHealth Longevity Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The pricing is misleading

The pricing is misleading. I ended up paying $645 for 2 months of GLP1 supply, when it initially quoted $408 for 3 months supply. After so many back and force over 10 days, they refunded only $30. Their explanation is shallow and pricing was never clarified. I don't trust this company, will never buy again. The meds not working either.

29. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
ProHealth Longevity-logo

Besvarelse fra ProHealth Longevity

Dear Valued Customer,

Thank you for your direct feedback. We are deeply sorry to hear that your experience with our company left you feeling misled and that the GLP-1 medication did not meet your expectations. Trust and transparency are vital in healthcare, and it is clear we failed to deliver that to you. We want to correct this immediately. Please contact our Pharmacy Customer Service team at (800) 366-5924 during our business hours, Monday through Friday, 8:30 AM to 5:00 PM (PT). Our team is ready to assist you with canceling your refills and issuing a refund for the difference between your actual charge and your quoted amount. Please accept our sincerest apologies for this breakdown in communication. We completely understand your decision and wish you the absolute best on your health journey.

Kind regards,

ProHealth Patient to Support

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great product

Great product! Been on their product for the past 3 years and always been happy

16. april 2026
Uopfordret anmeldelse
ProHealth Longevity-logo

Besvarelse fra ProHealth Longevity

Hello Valued Customer,

Thank you so much for the glowing review! We are absolutely thrilled to have had you with us for the past 3 years. Knowing that you've always been happy with our product means the world to our team. We look forward to serving you for many more years to come!

Best regards,

Prohealth Longevity Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Zero Customer Service

Zero Customer Service. My advice is don't go in for the hype and source this product locally. This company puts your money in there bank and then switches off communications. To wait 1 month for a simple Delivery that would take Amazon or Temu a few days to do is not acceptable and then to ignore the customer when they chase up a delivery date 4 times, well that's just Rude. Avoid this company and the headaches they create. Buy Local.

1. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
ProHealth Longevity-logo

Besvarelse fra ProHealth Longevity

Dear Matt,

You are entirely right, and we offer our sincerest apologies. To wait a month for an order while having four separate follow-up messages go completely unanswered is absolutely unacceptable. That is not the standard of service we promise, and we completely understand your anger and frustration. We want to fix this for you immediately. Because we have failed to communicate with you properly, we want to offer you two options right now:

1. Immediate Full Refund: We can cancel the order and return your money to your bank account today, allowing you to source the product locally as you planned.

2. Expedite + Refund: If the package has already left our facility, we will immediately refund your order total in full as an apology for the delay, and you may keep the product for free once it arrives. Please call me Gail during our business hours Monday through Friday 8:00 am to 5:00 pm (PT) in the US (800)366-6056 or internationally at 001.805.564.3064 with your Order Number or the email address associated with your purchase so I can pull your file and process your preference instantly.

Your feedback has been shared directly with our upper management team to address the breakdown in our email communication system. Thank you for holding us accountable, and we are truly sorry for the headache we caused you.

Sincerely,

Gail

ProHealth Customer Service

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

ProHealth - terrific products, excellent customer service

ProHealth not only has excellent products and a wide variety of products, they have terrific customer service. A real person answers the phone, and in the extremely rare event there's an issue, they take care of it completely and exceeding expectations. A+!

9. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
ProHealth Longevity-logo

Besvarelse fra ProHealth Longevity

Dear Valued Customer,

Thank you so much for the kind words! We take great pride in our wide variety of products but hearing that our customer service exceeded your expectations truly makes our day. We agree nothing beats talking to a 'real person' when you need help! We appreciate your support and look forward to serving you again.

All the best at health.

Warmly,

ProHealth Customer Service Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Incredibly Poor Customer Service

Incredibly Poor Customer Service
After recommending this company to my Fiance, on her first order they shafted her by not sending product she has paid for, and then has the gall to ignore fixing the problem, after waiting almost two weeks for her supplements to show up. We have both decided to file complaints with the BBB and States Attorney General for Consumer Protection. I would recommend no-one buy from a company that doesn't take care of their customer base, no matter how decent their supplements may be. Unacceptable behavior. The CEO of this company should be ashamed of himself.

4. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
ProHealth Longevity-logo

Besvarelse fra ProHealth Longevity

Dear Valued Customer,

Thank you for reaching out, and please accept our most sincere apologies. This is absolutely not the level of service we strive for at ProHealth, and we are deeply concerned to hear that your fiancé’s first experience with us has been so frustrating. We clearly fell short in our communication and fulfillment here, and we want to make it right immediately. We would like to resolve this for you today. Please contact us directly at (800) 366-6056 or email us at customerloyalty@prohealth.com with 'URGENT: Missing Product' in the subject line. We will prioritize her order, ensure the missing items are shipped out via Expedited Shipping at our expense, or issue a full refund—whichever you both prefer. We value our customer base above all else and truly hope for the chance to restore your trust and thank you or allowing us to make this right. Thank you for your patience and understanding.

Sincerely,

ProHealth Customer Service

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Horrible customer service

Horrible customer service. I accidently ordered a second shipment and immediately sent an email (on a Saturday) to cancel.
An automated reply said it would take up to 72 hours. I would have to wait until Monday during business hours to phone. On Sunday they sent an email saying it was shipped! This is a non-business day. I sent an email saying do not ship! Again an automated replay with 72 hour nonsense. I called Monday and they said too late, it was shipped! I can't trust a company that does business this way.

4. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
ProHealth Longevity-logo

Besvarelse fra ProHealth Longevity

Dear Valued Customer,

Thank you for sharing your feedback, and please accept our sincerest apologies for the frustration this has caused. We completely understand how maddening it is to send a cancellation request only to see the package ship before a human could intervene. While our Customer Service team is away on weekends, our warehouse often works on Sundays to ensure fast delivery for our customers. Unfortunately, in this case, our automated shipping system moved faster than our team could process your email on Monday morning. We want to make this right for you immediately. Please reach out to us at (800) 366-6056 or reply to your support ticket, and we will provide you with a pre-paid return label so you can send the accidental order back at no cost to you. As soon as the tracking shows it is on its way back, we will issue your full refund. We value your trust and are working on better ways to sync our weekend shipping with our cancellation requests to prevent this from happening again. Thank you for giving us a chance to make this right and hopefully earn back you as a customer and your trust in ProHealth.

Sincerely,

ProHealth Customer Service

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Heavily affiliated with Nestle

Affiliation with Nestle, scary. On the surface they carry quality products. Although I was told by Prohealth today they do put Xylitol in their lozenges. Xylitol had been liked to strokes and heart attacks. One would think a health company would likely shy away from the sugar alcohol that causes strokes and heart attacks, but that's not the case. They claim it's only in their lozenges, again, why put the heart attack, stroke inducer in any of their products

24. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
ProHealth Longevity-logo

Besvarelse fra ProHealth Longevity

Hello Valued Customer,

Thank you for reaching out and sharing your concerns. We would like to provide some very important information to put your mind at ease regarding our company and the products you rely on for your health.

1. Ownership and History:
ProHealth Longevity has not been bought out by Nestle or any other conglomerate. We remain a privately owned, independent company. Our founder and CEO, Rich Carson, started this company in 1988 and has been at the helm for over 35 years. Rich started ProHealth here is the link to "Our Story" https://www.prohealth.com/pages/our-story
2. Ingredients and Sweeteners:
We understand your concerns regarding sugar alcohols. Please be assured that we have not changed our 'clean' formulas to include inflammatory sugars. While a tiny amount of xylitol or erythritol is used in some lozenge forms for stability, we offer Pure Powder versions of almost all our major supplements (like NMN) that contain zero sweeteners or additives specifically for customers who prefer total purity.
3. Quality and Testing:
Our quality standards have not plummeted; in fact, they are more rigorous than ever. Every batch we produce undergoes Triple Purity Testing by independent U.S. labs to ensure they are free of contaminants and meet our strict potency requirements. We publish these results transparently for our customers.
4. Shipping and Communication:
We sincerely apologize if you have experienced delays or difficulty reaching us. We are currently working hard to improve our logistics and response times. As an independent company, we value every customer and are committed to restoring the high level of service you expect from us.
We are honored that your doctor recommended us, and we want to assure you that the same ProHealth they trusted—founded by Rich Carson in 1988—is the one serving you today.
If you have specific products you are worried about, please let us know. We would be happy to send you the Certificate of Analysis (COA) for those items so you can see the purity results for yourself.
Feel free to email our customer service at customerloyalty.com or you can call us during our business hours Monday through Friday 8:00 am to 5:00 pm (PT) in the US (800)366-6056 or internationally 001.805.564.3064. We are looking forward to serving you soon.

To your health,
The ProHealth Longevity Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Pro Health Institute is an outstanding…

Pro Health Institute is an outstanding place, excellent service, incredibly clean, and very reliable.

Their pricing is surprisingly reasonable for the quality you receive.

I highly recommend

Nôva!

1. april 2026
Uopfordret anmeldelse
ProHealth Longevity-logo

Besvarelse fra ProHealth Longevity

Hello Nôva,

Thank you so much for the kind words and the 5-star rating! We are thrilled that you had such a positive experience.

However, it sounds like this review might be intended for a different business, such as Pro Health Institute or a local clinic. We are ProHealth, and we specialize in high-quality vitamins and longevity supplements rather than in-person clinical services.

We appreciate the high recommendation nonetheless! If you are ever looking for science-backed longevity supplements like NMN or Resveratrol, we would love to help you on your health journey.

All the best at health.

Warmly,

ProHealth Customer Service

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great products and with great service

I have been using ProHealth Longevity supplements for almost a year. The products are top notch effective and the customer device is awesome. Had an issue recently that need attention and it was addressed and solved with without delay. Highly recommend ProHealth Longevity.

9. april 2026
Uopfordret anmeldelse
ProHealth Longevity-logo

Besvarelse fra ProHealth Longevity

Thank you so much for the 5-star review! We are so glad to have been part of your longevity journey over the past year.
It’s wonderful to hear that our supplements are working effectively for you, but we’re even more pleased to know that our team was able to resolve your recent issue so quickly. We believe that 'top-notch' products should always come with 'top-notch' support!
Thank you for the high recommendation we look forward to supporting your health for many more years to come.

All the best at health!

Warmly,

ProHealth Customer Service

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

How can peptides promote better health?

I not sure, I'm ne to Peptides and I recently had stem cell therapy on my knee. the Doctor recommended BPC-157 to assist in the healing process. I've had great success with the procedure. trying to learn more about the effects of peptide use.

1. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
ProHealth Longevity-logo

Besvarelse fra ProHealth Longevity

Hello Michael,

Thank you so much for sharing your experience! It’s wonderful to hear that your knee procedure has been a success and that BPC-157 is supporting your recovery. We know that navigating new therapies like peptides can feel overwhelming at first, so we're glad to hear your doctor’s recommendation is helping you get back on your feet. Wishing you a continued and smooth healing process as you learn more about your health journey!

All the best at health.

Warmly,

ProHealth Customer Service

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Positive 4-year-experience

I choose Prohealth longevity products because if their quality proved by 3d party testing, wide assortment of popular longevity components backed by science, and reasonable prices.
They are innovative, and build their formulas wisely.

25. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
ProHealth Longevity-logo

Besvarelse fra ProHealth Longevity

Hi Galyna,

Thank you for your fantastic review and for choosing ProHealth Longevity over the past four years! We're thrilled you appreciate our third-party tested quality, science-backed formulations, and innovative approach at reasonable prices it means the world to our team.

All the best at health.

Warmly,

ProHealth Customer Service

We look forward to supporting your longevity journey for years to come!

Best,
[Your Name]
ProHealth Longevity Team"

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great products and trusting delivery…

Great products and trusting delivery they proof if something goes wrong they correct it quickly great service

16. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
ProHealth Longevity-logo

Besvarelse fra ProHealth Longevity

Dear Valued Customer,

We are thrilled to hear that you think our products are great and you trust delivery! That is our goal to provide our customers with the great service they deserve thank you for letting us know and for choosing ProHealth to be a part of your health journey!

All the best at health!

Warmly,

ProHealth Customer Service

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Entregas demasiado tardadas.

Tardan demasiado en llegar los productos. Es la segunda vez que pido productos directamente desde la pagina de Prohealth y tardan un mes en llegar a México, creo que esta es la ultima vez que pido algo . Ahorita tiene mi paquete 10 días parado en Bell EU, sin ningúna actualización. De verdad que pésimo servicio de entrega 😤.

8. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
ProHealth Longevity-logo

Besvarelse fra ProHealth Longevity

Estimado cliente,

gracias por compartir sus comentarios. Le pedimos disculpas por la demora en su reciente pedido a México. Entendemos lo frustrante que es que un paquete permanezca retenido en una instalación como Bell EU durante 10 días sin actualizaciones. Valoramos su preferencia y nos gustaría tener la oportunidad de solucionar este inconveniente. Por favor, comuníquese con nuestro equipo de Atención al Cliente a customerloyalty@prohealth.com para que podamos contactar a Asendia USA, la empresa que procesa nuestros envíos internacionales, y consultar si pueden brindarle información sobre el estado de su envío. Si su paquete no llega en el plazo de 2 a 6 semanas, por favor, contáctenos nuevamente para solicitar un reembolso. Comprendemos su frustración y le agradecemos nuevamente por compartir sus comentarios, ya que nos ayudarán a identificar áreas de mejora. Esperamos que su paquete llegue pronto. Gracias por su paciencia y comprensión.

Atentamente,

ProHealth Customer Service

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Quality products and excellent customer support

Quality products and impressive customer support. They are knowledgeable and answered all my complicated questions. Don’t recall all their names, but most recent Cinthia L was excellent.

27. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
ProHealth Longevity-logo

Besvarelse fra ProHealth Longevity

Hello Valued Customer D. Harvey,

Thank you so much for your kind words about our quality products and customer support! We're thrilled Cinthia L. and the team could answer your questions so effectively it means a lot to us. Please reach out anytime for more assistance; we can't wait to serve you again!

All the best in health!

Warmly,
ProHealth Customer Service

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere