Pong Cheese Anmeldelser 

412
•
TrustScore 3 ud af 5

3,1

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

I placed an order on 25 September for a birthday present delivery on 7 October. The order was delivered on the afternoon of 8 October, a day late with melting ice packs and warm cheese. A very disappo... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

All I can say is excellent, I joined the Cheese Club and the quality of the cheese sent was superb both variety and taste. I had originally opted for bi-monthly but have now changed to monthly. May I... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

First of all, the number to call on their email led me to a south African call centre for a landscaping company. When I looked them up on Google, I then spoke to another south African call centre... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Our daughter ordered us a mystery gift box to arrive on a certain date, it failed to arrive (not their fault), it eventually arrived 4 days late. The soft cheeses were at room temperature (not a good... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Ostebutik

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Send a cheese gift or treat yourself!


Kontaktoplysninger

3,1

Middel

TrustScore 3 ud af 5

412 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 33 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,1

Alle anmeldelser

(412)

44 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great customer service

Great customer service. I accidentally ordered two subscriptions. They very quickly sorted out a refund and my first box comes this week - great news!! Hope the cheese is as brilliant as the customer service

4. december 2023
Uopfordret anmeldelse
Pong Cheese-logo

Besvarelse fra Pong Cheese

Thanks Victoria. Hope you enjoy the cheese!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

An essential for all cheese lovers

Honestly cannot fault Pong - they have the BEST cheese in the UK, and their customer service is so genuine and friendly, and super speedy in resolving any issues. We love the free cheese thrown in with every order, such a great way to try new cheeses. Pong is our absolute go to for our cheese fix - would highly recommend!

27. november 2023
Uopfordret anmeldelse
Pong Cheese-logo

Besvarelse fra Pong Cheese

What an amazing customer! Thank you for such kind words Hannah

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Very disappointed that the presentation…

Very disappointed that the presentation box came with no outer wrapping and the postage label stuck to it. This was intended to be given as a gift. Very shabby for a supposedly premium product.
It is advertised as a gift box, who wants a gift box with a postage label on it?
There is a section in the website What Will My Package Look Like.
I checked before ordering and at no time was it stated that the postage label would be on the presentation box.

17. november 2023
Uopfordret anmeldelse
Pong Cheese-logo

Besvarelse fra Pong Cheese

Hi Jacky sorry you're 'disappointed' but nowhere on any of the cheese box product pages or indeed in the FAQ or the Delivery section do we indicate that the box will arrive in an outer. We have invested a great deal in designing fantastic packaging and to say it is shabby is very misleading. We also have thousands of customers every year who love to send our cheeses boxes as gifts and indeed the boxes have recently been designed with their feedback in mind.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The cheese is excellent and a wonderful…

The cheese is excellent and a wonderful gift to send The company is very reliable and helpful. Queries are answered promptly. I wholeheartedly recommend this product and company.

30. oktober 2023
Uopfordret anmeldelse
Pong Cheese-logo

Besvarelse fra Pong Cheese

Thank you for your kind words Eva. Always happy to help :)

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Brilliant customer relations and great cheeses

Their cheese club sends regular parcels of delicious and interesting cheeses, with some information about them.
Today I muddled, and placed an order for the wrong address. I emailed them, and had a response within 5 minutes!!! Obviously a real human replying, very helpful. All sorted quickly
A++ for customer service.

20. september 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Expensive call charges

I cancelled my subscription (it was a gift for someone) on the website but the status was 'pending'. I left it for a day or two to update and checked again, but it was still 'pending'.

So not wanting to be charged for cheese that I did not want, I had to phone up to find out what was going on. The person I spoke said she would chase Customer Services and the following morning I received e-mail confirmation of the cancellation. I am unclear why this is not an automated process like other companies do?

However, I have been charged to phone Pong to find out why the company had not done their simple job in a timely way. Having read other reviews I see I am not alone in having been charged.

I strongly disagree with the responses Pong representatives have left for other reviewers, the mobile phone company may have collected the charges but only because Pong have chosen to use a number that is chargeable. This is a business decision Pong has taken and it is leaves a bad taste (pun intended). Had Pong done their job in a timely manner this could have been avoided. Overall, a poor customer experience.

8. august 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Received a box from a friend for my…

Received a box from a friend for my birthday. I have no idea how long it was in transit for as I don’t have any confirmation of dispatch.
Parcel arrived, nicely packaged - good selection.

My friend knows I love cheese so this was the perfect gift. Tucked into the cheese at night. Please bear in mind I didn’t have other food this time.
Literally less than an hour later abdominal cramps and explosive diarrhoea!!!! And I mean almost uncontrollable. I have spent all night and again the morning cramping and then back to the toilet. It’s been absolutely horrendous.
Looking at other peoples reviews there is a chance that the cheese was unrefrigerated for quite some time and now my stomach is paying the consequences. It has completely put me off ever buying cheese online again because that’s a huge risk I’m not willing to experience again.

22. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Pong Cheese-logo

Besvarelse fra Pong Cheese

We're sorry to hear you've not been well. Please be assured that this item had no time whatsoever unchilled and from tracking the box it left us with full chill packs in the Monday evening and was delivered on Tuesday afternoon, less than 24 hours later. The cheese therefore would have arrived under temperature and as you say it was nicely packaged so wasnt damaged etc. We've had not other complaints about any of the cheeses contained in your box.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Great selection, poor service

Great selection on the website but service not good. Ordered as a gift for Father’s Day, it arrived a day later than planned and no longer chilled so some of the cheese was inedible. Emailed to complain 3 weeks ago and heard nothing back

21. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Pong Cheese-logo

Besvarelse fra Pong Cheese

Sorry to hear that Emma. We dont have an email from you. Maybe you could send it again and we'll try and sort something out?

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great customer service and communication

With plenty of time until his birthday I ordered a xl surprise box to be delivered 2 days before needed. Having originally providing them the wrong date staff were so understanding and corrected my error with no problem at all. Helpful staff *****. The despatch date arrived and excitement grew. Guaranteed next day delivery so stayed in all day as I wanted to make sure the heat of travel didn't affect the cheeses. Royal Mail really let this company down, not Pongs fault. Box delivered on the 3rd day and some cheeses were possibly not safe to eat. Communication with staff was excellent and an offer to replace would not be suitable so refund offered. I cannot rate this company high enough, its just the fact that delivery let them down.

21. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Pong Cheese-logo

Besvarelse fra Pong Cheese

Thank you for your kind words and understanding Deborah. Hopefully you'll get to enjoy our cheese in the future.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

A most unhappy experience

A most unhappy experience. We were given gift voucher of £100. The first rude awakening was discovery that unless we spent the whole amount we would loose the amount not spent. So we decided to throw a cheese and wine evening for friends and ordered 10 cheeses. Second rude awakening we were told that although they advertise they will give a free cheese if you order 3 cheeses that didn’t apply for our 10 cheese order. Third rude awakening they advertise free postage orders over £50, because our order amounted just over £100 voucher and we paid the extra, they charged for postage. After some discussion they agreed this ‘seemed’ unfair and they reimbursed the postage. The fourth and final rude awakening was discovering we had been charged over £7 for the phone call to make the order ( their website was not functioning). The cheeses we received were ok but some were replacements and not the ones we ordered. The customer service abysmal. Never again!

24. april 2023
Uopfordret anmeldelse
Pong Cheese-logo

Besvarelse fra Pong Cheese

We're sorry to hear you're so disappointed Rose. We're not sure how you've come to these conclusions but it does seem from your past reviews for other companies you only seem to give 5 or 1 stars which doesnt seem particularly fair. You've also claimed things in your review that are not true: firstly that you have to spend the whole £100 in one order. We dont actually offer a £100 voucher so you must have had two £50s which can be split. We also would have included a free cheese in your order unless it was specific box selections. Finally if you call our number with a mobile, its a standard national rate call but the mobile company sometimes charges fees on top, not us. Hope that helps correct some of the false claims in here. Again, we're sorry you feel you've had a below par experience and if you get in touch we'll send a couple of complimentary cheeses by way of consolation.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Pong, great cheese, excellent customer service.

Pong cheese has delivered us excellent service over a number of years. We have used them on numerous occasions. The cheeses are excellent and delicious and their customer service has been friendly and professional. I would not hesitate to use their website for ourselves or as gift boxes for friends or family.

11. maj 2023
Uopfordret anmeldelse
Pong Cheese-logo

Besvarelse fra Pong Cheese

Thank you so much Philip. We're delighted you've enjoyed the cheeses

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Ordered cheeses as a birthday gift for…

Ordered cheeses as a birthday gift for my daughter. Company was really great and my daughter has been thrilled with her gift. There was a delivery problem, which was out of the company's control. but was speedily rectified by the company.

28. april 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Delivery was quick and efficient

Delivery was quick and efficient. Paid the extra £7 to ‘go premium’ the cheeses I have are nothing special. The ‘Irish porter cheddar’ is especially revolting; maybe an option to not be sent cheese with other stuff added? Either way I can buy more interesting food at the supermarket for a fair bit less. Shame really, I thought this an interesting idea and hoped to have something better than vacuum packed cheddar, much the same as can be bought anywhere.

6. april 2023
Uopfordret anmeldelse
Pong Cheese-logo

Besvarelse fra Pong Cheese

We're so sorry to hear of your disappointment with your selection of cheeses. We've had rave reviews for the cheeses this month from Premium customers so its always a shame when one person isnt pleased with them. It just goes to show how different everyone's tastes are! We do understand the Porter cheese is a bit divisive. Hopefully you'll love your next box.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Perfect customer service

Excellent! My initial enquiry was answered by return and my daughter-in-law received her cheese in good time to enjoy for her birthday.
Thank you again

27. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
Pong Cheese-logo

Besvarelse fra Pong Cheese

Great news! Thanks for the kind words Jals

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The really good prompt response to Problems

The really good prompt response to problems - a small one made by me while ordering multiple lots of cheese for Christmas presents and a big one to due the courier confusing an Edinburgh postcode with a Bath postcode! The reaction to solving these problems was excellent.
The cheese is wonderful too.

11. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

would be 0 star if it was available

would be 0 star if it was available, because they have ticked no boxes at all.
Christmas cheese not delivered on very pre-arranged date. 3 phone calls on delivery day before Christmas, to people who would "get back to me" and didn't. No continuity between phone calls, so re-explaining the situation repeatedly. Until I call again and am told everyone's gone home and that's that until after Christmas.
Called since Christmas - told it would be passed on and I would be called back. I haven't been.
Emailed - no answer.

Unfortunately this is not the first Christmas where the order has been late and communication poor, though I have been able to rescue those situations myself by picking up from depots, and I thought I would be nice and give them another chance... but the company has demonstrated they don't deserve chances, or frankly customers.

23. december 2022
Uopfordret anmeldelse
Pong Cheese-logo

Besvarelse fra Pong Cheese

We're so sorry about this Sam. It was frantic in the run up to Christmas with volume of orders and the problems caused by Royal Mail strikes. We had to send your order with a different courier and it did not go well as you know. We've found your email(s) and have now responded to them.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I ordered £59 worth of cheese crackers…

I ordered £59 worth of cheese crackers and jams made it up as a gift when my husband opened them up 3 was out of date and the other two only had a couple of days left on it . the made by date was October I recieved them 3rd December , I tried phoning it’s like a dead tone so I emailed numerous of times but I haven’t had any response , my husband is a cheese lover so I thought I’d order as he loves smelly cheese but if you don’t have at least 5 days grace on the cheese then that’s not right for the money you pay , unless we get refunded by cheese that’s in date we won’t be subscribing to your subscription which would of been nice as he’s got a subscription with waithwaites wine company

3. december 2022
Uopfordret anmeldelse
Pong Cheese-logo

Besvarelse fra Pong Cheese

Hi Sonia. We're so sorry for this confusion. We've now found your email(s) and will respond to them immediately and sort out some replacements. Please note the cheeses were received on the 1st with the shortest having 7 days on it.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere