I Plantorama i Silkeborg er personalet så utroligt søde og hjælpsomme. Jeg elsker at kigge forbi butikken jævnligt, få inspiration - og altid gerne et råd eller to om den plante, jeg vil købe. Fantast... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
5 stjerner herfra. Super flot butik og et fantastisk udvalg💐🌻🐝🌸🌼🌺 God betjening og dejligt personale👍 En dejlig kop varm cacao blev nydt i de skønne omgivelser.🌻🐝🌸🌼🌺🌷
Det er ikke nogen skam at indrømme man tog fejl, eller har skrevet nogle fjollede ting, det har jeg gjort! jeg har efterfølgende snakket med en super medarbejder i Silkeborg og det hele er "endt lykk... Se mere
PANORAMA SILKEBORG Dårligt for jeres butik at man ikke kan købe frisk bundet blomsterbuketter længere. Vi er mange der har købt mange fantastiske buketter gennem årene - tusind tak til de skønne blom... Se mere
Virksomheden har svaret
Virksomhedsoplysninger
- nr. 36 af de 38 bedste virksomheder i Havecenter
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Oplevelsescenter med alt til havelivet, boligelivet og dyrelivet
Kontaktoplysninger
F. L. Smidths Vej 21, 8600, Silkeborg, Danmark
- 88538853
Bed kunder om at skrive en anmeldelse
Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ
Har besvaret 93 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 1 uge
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Fantastisk service i Plantorama i Silkeborg
I Plantorama i Silkeborg er personalet så utroligt søde og hjælpsomme. Jeg elsker at kigge forbi butikken jævnligt, få inspiration - og altid gerne et råd eller to om den plante, jeg vil købe. Fantastisk service.
Altid en god betjening og venlige…
Altid en god betjening og venlige ansatte
Dårlig kundebehahandling.
Jeg havde købt en terracotta-krukke i foråret 2025. I forår 2026 er der store frostsprænginger i bunden af den. Jeg henvendte mig i butikken i Silkeborg med reklamationen. Jeg havde kvittering og billeder med. Jeg blev afvist af den ansvarlige gartner med begrundelsen, at krukken havde stået med underskål i frost. Hvor skulle jeg vide fra, at man ikke må det? Det står på deres hjemmeside, fik jeg at vide. Efter at have gennemtrevlet Plantoramas hjemmeside, kan jeg se, at der intet står om det, Jeg fik tilbudt at købe en ny krukke til halv pris. Som om! Hold kæft, hvor er det dårlig kundeservice!

Besvarelse fra Plantorama - Silkeborg
Træls ansat
Jeg er glad for at gå og kigge i jeres butikker men i dag da jeg var i jeres butik i Silkeborg fik jeg sku en øv oplevelse da jeg stod og kiggede på et par planter var der en medarbejder som råbte af mig og min kæreste og sagde at vi skulle stoppe med at ødelægge deres planter (vi havde knap nok fået vores hænder ud af lommerne) syntes ikke det var den fedeste oplevelse og mindes ikke der plejer at være problemer med at kigge på jeres vare.

Besvarelse fra Plantorama - Silkeborg
Smilende personale og hurtig og venlig…
Smilende personale og hurtig og venlig hjælp.
5 stjerner herfra.
5 stjerner herfra.
Super flot butik og et fantastisk udvalg💐🌻🐝🌸🌼🌺
God betjening og dejligt personale👍
En dejlig kop varm cacao blev nydt i de skønne omgivelser.🌻🐝🌸🌼🌺🌷
Jeg var i plantorama silkeborg i…
Jeg var i plantorama silkeborg i lørdags gik 45 min uden at finde en medarbejder, der kunne hjælpe. Fandt selv min plante uden at være sikker, spurgte den unge mand ved kassen, som ikke kunne svare på mit spørgsmål. Sagde så at jeg bare kunne få den byttet, som han bekræfter. Idag vil min kone bytte planten, da det var den forkerte. Den kunne ikke byttes. Det er deres firmapolitik, at man ikke bytter planter. Kan blot sige- siden det kom til at hedde Plantorama, har vi kun oplevet dårlig service. Vi er færdige, med at handle der.

Besvarelse fra Plantorama - Silkeborg
Det er ikke nogen skam at indrømme man…
Det er ikke nogen skam at indrømme man tog fejl, eller har skrevet nogle fjollede ting, det har jeg gjort! jeg har efterfølgende snakket med en super medarbejder i Silkeborg og det hele er "endt lykkeligt" Mvh. Per
Hurtig og god service
God vejledning
God vejledning, god betjening, kort leveringstid og træet står flot i min have.
Ikke en sjæl at se i hele området
Ikke en sjæl at se i hele området - kun en stakkels pige ved kassen, der ikke aner sit levende råd, når man stiller et spørgsmål eller ikke kan finde en vare. Prøver at ringe til en ven ................ men ingen viser sig !
Sådan var det ikke i Korsbakkes tid.

Besvarelse fra Plantorama - Silkeborg
Flinke og imødekommende og hurtig til…
Flinke og imødekommende og hurtig til at finde de bestilte vare
PANORAMA SILKEBORG
PANORAMA SILKEBORG
Dårligt for jeres butik at man ikke kan købe frisk bundet blomsterbuketter længere. Vi er mange der har købt mange fantastiske buketter gennem årene - tusind tak til de skønne blomsterbindere. Slut med at handle hos jer.

Besvarelse fra Plantorama - Silkeborg
Blomsterbinderi lukket
Hvor er det ærgerligt, at man ikke kan få lavet blomsterbuketter, kranse/bårebuketter, brudebuketter mv. mere.
Det er trist, at det kun er bundt-buketter, så man ikke har mulighed for at vælge nogle stilke i “køleskabet” og sammensætte efter behov.
Det må da være spild af blomsterdekoratører/bindere, at den arbejdsopgave er taget fra dem.
Det var bare et pip fra en skuffet ret trofast kunde.

Besvarelse fra Plantorama - Silkeborg
Værste butik i DK
I december 2023 købte vi 3 Sirius lamper på fod hvor ingen af dem virkede. Da vi afleverede dem så sagde en ældre dame ved kassen med kort hvidt hår at man ikke kunne få pengene tilbage men man kunne få et gavekort. Hvorefter de smed de samme 3 lamper tilbage på hylden selvom de IKKE VIRKEDE ! De var skeptiske selvom vi var tilbage efter en halv time. DE SNYDER FOLK VED AT SMIDE DEFEKTE VARER TILBAGE PÅ HYLDEN FOR AT FANGE FOLK OG GIVER DEM EN GAVEKORT ISTEDET FOR PENGENE TILBAGE!
I dag den 4 juni 2024 var min kæreste deroppe med gavekortet og fik at vide at den var brugt ! DET VAR DEN IKKE og desuden kunne vi ikke have haft et fysisk gavekort med underskrift på som er brugt eftersom de sjovt nok tager den og ligger den i en bunke ved kassen når man har brugt den.
Og prikken over i'et er det sjovt nok IGEN den gamle dame med kort hvidt hår.
Man bliver udstillet foran hele butikken og får at vide at de åbenbart har givet gavekort tilbage til kunderne? Uden at sætte et kryds over og det er derfor især de unge mennesker der kommer tilbage og snyder.
Hvordan det sker kan jeg absolut ikke forstå men at blive behandlet på så grim en måde på gentage gange er under alt kritik.
DE SNYDER
DE SMIDER DEFEKTE VARER TILBAGE PÅ HYLDERNE FOR AT FANGE FOLK I LATTERLIGE GAVEKORT
HOLD JER VÆK !
Update efter besvarelse:
At i hentyder i jeres besvarelse at jeg er kommet retur med et brugt gavekort er nok det mest modbydelige jeg længe har oplevet! IGEN kan jeg ikke have et fysisk gavekort eftersom i tager IMOD gavekortet ved kassen når det er brugt!
De ligger i en bunke ved jeres kasse!
Jeg har brugt de penge ved jer så selvfølglig skal i ikke snyde os for de penge!
Jeres besvarelse siger alt om hvor grimt i behandler jeres kunder og absolut intet ansvar tager!
Selvfølgelig har vi haft en kvittering på købet dengang eftersom vi allerede var tilbage i butikken efter en halv time som vi også har skrevet!
At i acceptere at jeres ansatte mistænker folk for snyd og udstiller jeres kunder på den måde er en RIGTIG GRIM behandling!!

Besvarelse fra Plantorama - Silkeborg
Altid været tilfreds med at handle ved…
Altid været tilfreds med at handle ved plantorama og har handlet en del, men det er slut nu. Ved henvendelse for at bytte en gave til et tilgodebevis blev jeg mødt med en ekstraordinær afvisende attitude, der på ingen måde var nødvendig. Kan forstå at der er visse politikker og retningslinjer der skal følges, men dette antages også at gælde i forhold til service og imødekommenhed. Der blev endda belært yderligere i forhold til at der var tale om en tilbudsvare, hvilket ikke var korrekt. Varen var stadig til salg til alm. pris i butikken. Med et tilgodebevis havde jeg samme dag brugt dette og mere til, men med den oplevelse foretrækker jeg fremadrettet at handle andre steder.

Besvarelse fra Plantorama - Silkeborg
Ventede i 10 min på click and collect…
Ventede i 10 min på click and collect bestilling uden der kom nogen medarbejder. Først ss jeg henvendte mig til en medarbejder v kassen skete der noget. Jeg kunne jo selv have fundet varerne i butikken på kortere tid...

Besvarelse fra Plantorama - Silkeborg
Bestilte via click og collect
Bestilte via click og collect.
Nemt og fin udlevering.👌
Ik hvad jeg forventede
Der var både koldt, den var en lille plantorama, ingen café og INGEN dyr.
Kan bedre anbefales i Egå eller tilst. Vær gerne tydeligere om hvad der er og ikke er på hjemmesiden.

Besvarelse fra Plantorama - Silkeborg
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







