Som at spise i et venteværelse
Det er svært at rate dette sted. Maden og servicen var rigtig god, men det at vi sad lige v døren, samt det faktum at der stod 20 mennesker og ventede på et bord, tog en del af den gode oplevelse væk. Det var som at spise frokost i et venteværelse. Så, maden og servicen kan fint få 4 stjerner - men den samlede score trækkes ned, af det jeg har beskrevet



