PJ Outdoors Anmeldelser 

208
•
TrustScore 4 ud af 5

4,0

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Bought a Vango shangri la self inflating airbed, great when its working, BUT, pj only react when u contact them . Air bed is at Vango waiting for them to test , even though video sent of problem.... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Visited motorhome exhibition in Glasgow in February. Was good to see the vango drive away awning on display and got answers to questions on how it would fit my motorhome. Got a good deal with extras o... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Had an issue with a camping toilet which leaked. It was purchased at the NEC caravan and camping show 2024 from PJ Outdoors stall, after speaking with PJ outdoors customer serviced they swiftly sor... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Brilliant service, ordered a camping table it was delivered next day, when we unwrapped it it had some faults on, called up and they arranged for it to be collected then next day and a new one sent ou... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Campingbutik

Skrevet af virksomheden

PJ Outdoors are a leading independent retailer of camping equipment and outdoor products for nearly 40 years. We offer great value from all the top brands with excellent service and support.


Kontaktoplysninger

4,0

God

TrustScore 4 ud af 5

208 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,0

Alle anmeldelser

(208)

8 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Camping table & chairs

Ordered camping chairs and table whilst at caravan and motor home exhibition in Birmingham. Items were delivered OK, however table was damaged and for some reason they sent an extra chair. Contacted supplier and to their credit they quickly arranged to send a replacement and a pick up damaged table and extra chair.

25. februar 2024
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Unauthorised attempt made on my credit…

BEWARE ; Unauthorised attempt made on my credit card account when in fact I should have been refunded

Sent proof in the form of screen shots from my account yet they still deny any attempt was made on their side

A very rude woman in their accounts department then tried to say that I made a second unknowing transaction on my part as a way of excusing their failures

A total shambles of a company, a lot of attitude shown to customers by its staff,brief one sentence emails stating they had refunded my account when this was incorrect

When I tried to explain politely that they were incorrect and that instead there had been an attempt by their company to withdraw funds they answered that they did not have the ability to do so. Again this is incorrect, they have a Shopify Account and anyone can research online of the issues encountered by customers that used Shopify and had refunds held, refused or even worse withdrawals made against their cards

I suggest this so called professional company stops relying upon Shopify Business Accounts and opens a more standard way of payment

Worse if things could get worse the emails the staff sent myself were so riddled with grammar errors that you had to decipher them, again shows how sub standard this company really is

Be very careful and check your account after any purchase just in case they try further attempts to withdraw funds

Anyway they have 7-10 working days to refund my initial order that I cancelled

Failure to do so will see them in the Small Claims court and I will request costs

They can explain to the court how they can deny an unauthorised attempt to withdraw funds from my account was made by their company

My advice is to stay well clear of this company

I was perfectly happy with the refund process until I was alerted by my credit card provider of the attempted unauthorised withdrawal, that’s what set alarm bells off

We all work very hard for the money we have and it’s not very amusing to find out that companies like this believe they can act in such a disrespectful way

As for what reviews I leave other companies, I don’t see what that has to do with this company, it’s just another attempt on their part to deflect attention to their illegal attempt to withdraw funds from my account

Your damn right I was angry, who wouldn’t be?

6. marts 2024
Uopfordret anmeldelse
PJ Outdoors-logo

Besvarelse fra PJ Outdoors

Thank you for taking the time to leave a review. However, this review is completely false and factually incorrect. We are a highly reputable retailer and have been in business for 40 years. Your comments are wholly unfounded and could be considered libellous.

You made an online purchase on Monday 4 March at 10:13. You then requested to cancel the order on Monday 4 March at 22:15.

We cancelled the order on Tuesday 5 March at 09:01 and a cancellation confirmation was sent to you.

On Wednesday 6 March you called our store stating that we had not refunded you, but had attempted to take further funds from your card.

You spoke to Lauren, one of our sales assistants, who was looking into your enquiry. She told you that the refund had been processed and that we don’t have the capability to take further payments from your card. At this point you were extremely rude to her and wouldn’t listen to what she was saying. She then escalated your concerns to our Samantha, our Financial Controller.

Samantha looked into your concerns and explained exactly the same as Lauren had, that the refund has been processed and that we do not have the ability to take further payments as we do not hold customer’s card details. It is IMPOSSIBLE for us to take any payments unilaterally.

You were not satisfied with this and became rude and aggressive towards her. I was sitting in the same office as her at that time and could hear your voice from a distance. It is not acceptable to speak to any of our staff in such a way.

Your “evidence” that we attempted to take payment again, is a late notice that originated from your bank that the transaction had failed due to the refund being processed it in such short time-frame from its original purchase.

I have checked today with the Shopify payments team that the refund is being processed and that no further payments were taken. This has been confirmed.

Can I suggest that in future, you listen to people who are trying to help you with your enquiries and ensure that you have all the facts before you publish such outrageous claims.

It is interesting to note that you have made 29 reviews on Trust Pilot of which 23 are rambling, scathing and ranting……

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Visited motorhome exhibition in Glasgow…

Visited motorhome exhibition in Glasgow in February. Was good to see the vango drive away awning on display and got answers to questions on how it would fit my motorhome. Got a good deal with extras of groundsheet protector and carpet. Arrived from company on South of England to Inverness free of charge, and was tracked for the journey with no delays. I've not unravelled the awning yet due to the poor weather up north....but I'm confident everything will be in order.

8. februar 2024
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Item came the next day!

Item came the next day!! after ordering from the NEC camping and caravan show it was so quick we thought we would be waiting a little longer great company

14. februar 2024
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

First class service

Excellent advice from your staff at the Glasgow SECC show. Was great to get the carpet & footprint for free in the deal. Delivered to my door less than a week later.

7. februar 2024

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere