modtog en original canon blækpatron som rigtig nok var "original og brugt!!! Beholderen havde en ny mærkat som dækkede den originale og det hul som var blevet brugt til at efterfylde beh... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Har købt HP printerpatroner hos MCS data, der viste sig at være uoriginale. Det fremgik på ingen måde på deres hjemmeside. Patronerne var komplet ubrugelige, d.v.s. at de printede blå ud som rød, sort... Se mere
varen leveres ikke dagen efter, hvis bestilt inden 17.00 som lovet i handelbetingelser Ingen e-mail om forsinkelse som lovet i handelbetingelser varen leveres heller ikke inden 1-3 d... Se mere
Som erhvervskunde hos MCS Data kan jeg varmt anbefale dem på både printerpatroner og kontorartikler... - jeg får hurtigt svar på mine spørgsmål på telefonen - mine besparelser løber op til sto... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
MCS Data er hele Danmarks internetbutik for alt i printerpatroner til laser- og inkjetprintere, papirvarer og kontorartikler til både virksomheder og private. Vi tilbyder hurtig levering, god service og den helt rigtige kombination af kvalitet og pris. Siden etableringen i 1995 har MCS Data oparbejdet et solidt samarbejde med de største og bedste internationale producenter. Og vi leverer sikkert fra dag til dag hos mange tusinde privatpersoner, virksomheder og offentlige organisationer i hele Danmark. MCS Data har lager- og kundeserviceafdelinger i Esbjerg og København, hvor dygtige medarbejdere sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage mellem 9.30 og 17.00. Velkommen!
Kontaktoplysninger
Falkevej 3A, 6705, Esbjerg Ø, Danmark
- 75457900
- henrik@mcs-data.dk
- www.mcs-data.dk
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Andre kiggede også på
ingen info = dårlig info
Sådan set er deres service i top lige på nær deres information om varen, det er absolut umuligt at finde frem til at deres patroner er uoriginale. og det er ikke okay at man så skal betale for at levere dem tilbage. jeg ville ikke have bestilt dem hvis jeg havde vist de var uoriginale, da jeg havde været på flere sider før mcs-data og valgt disse fra af samme årsag.
Uoriginale patroner er ikke særlig gode og kundeservice er sl'v
Fik det bestilte til den angivende leveringstid og til en god pris.
Deres produkter er der dog ikke noget positivt at sige om. Bestilte engang en af deres genopfyldte sorte patroner. Den var ikke engang helt sort som de originale patroner er. Den var dog sort, men med et blandet grønligt skær. Det var ikke helt tilfredsstillende. De genopfyldte patroner er meget ringere end de originale patroner. Desuden kan holdbarheden på de uoriginale slet ikke stå mål med holdbarheden på de originale.
De skal altså optimere deres farvepatroner meget bedre for at de kan anbefales.
Mit seneste køb hos firmaet var en grafregner, som de i følge dem selv, skulle have Danmarks billigste pris på. Det tror jeg dog også at de har ret i, for jeg kunne heller ikke finde den billigere. Jeg mener at jeg fandt frem til, at der var 150 kr. i prisforskel til den næst-billigste forhandler. Da jeg modtog varen, var den blot puttet i en papirkuvert uden noget som helst anden beskyttelse end varens egen emballage og et tilbudskatalog. Lige lidt nok, når man snakker om en forholdsvis dyr vare. Det kunne gå til printerpatroner, hvilket nok også forklarer at det kun er sådan noget emballage de sender i, da man må formode, at det meste af deres salg ligger i printerpatroner.
Varen havde heldigvis ikke taget skade, men jeg studsede da noget over, at varens emballage allerede var åbnet ved modtagelse. Tænkte, at det nok var fra en anden kunde som havde åbnet den for at prøve den og derefter returneret den. Der var også kun medfølgende manual på fransk og hollandsk. Jeg skrev derfor en mail til dem for at høre, om det kunne passe, at der ikke skulle være en dansk pairmanual med til den og hvorfor, varen allerede var åben. Senere på dagen fik jeg et opkald fra firmaet som kunne forklare, at varen kun havde været åbnet for at kunne tage billeder af den til deres hjemmeside og at de kunne forsikre mig om, at den ikke var brugt. Det var rigtigt, at der ikke var nogen dansk pairmanual med til den, men de mente dog, at den kunne findes på den medfølgende CD. Nu havde jeg i mellemtiden fundet den på nettet, så det gik nok, men det kunne have været rart med en i papir, så man ikke skulle på nettet eller tænde computeren for at læse i manualen.
Senere fandt jeg ud af, at den alligevel ikke levede op til forventningerne og kunne det som jeg skulle bruge den til, og derfor returnerede jeg den til dem. Jeg sørgede for, at varen blev sendt retur i en noget bedre emballage, end de selv kunne præstere at sende den til mig i. Forinden skrev jeg endnu en mail til dem, for at høre, hvilke form for papirer der skulle medsendes returvaren. Det fik jeg svar på hurtigt, men jeg havde også et spørgsmål til, hvilken adresse den skulle sendes tilbage til, da der stod på deres side, at de også havde adresse i København og det fremgik ikke tydeligt på siden, hvilken adresse den skulle retur til. Der stod kun på siden, at den skulle sendes retur til nedenstående adresse. Men ”nedenstående adresse” fremgik både som adressen i Esbjerg og adressen i København. Jeg spurgte også ind til, om den skulle i ATT til en bestem afdeling – evt. mærkes med ”fortrydelsesret”. Den mailhenvendelse fik jeg aldrig svar på. 4 hverdage efter jeg havde sendt varen retur, og efter at jeg kunne se, at de havde modtaget min returforsendelse, havde jeg stadig ikke fået noget svar – hverken på mail eller tlf. Men nu hvor jeg kunne se, at de havde modtaget den og ikke hørt noget om, at den skulle have været til en anden adresse, gik jeg derfor ud fra, at alt var i orden. Jeg skrev endnu en mail til dem, for at høre, hvor lang tid der ville gå, før pengene var retur på kontoen, nu hvor jeg kunne se, at de havde modtaget min forsendelse. Den henvendelse kom der heller ikke svar på... Jeg var nu begyndt at tvivle på dem og for at tjekke, om deres Kundeservice blot sprang mine henvendelser over fordi det ikke havde noget med et køb at gøre, skrev jeg en mail til dem fra en anden mailadresse, for at høre, om de havde en given vare på lager. Den gik der ikke mange minutter med, før der var svar tilbage på den henvendelse. Dermed kunne jeg altså konkludere, at de blot springer de henvendelser over, som de ikke gider svare på. Det er jo ikke en super seriøs virksomhed når sådan noget kan ske og man gerne vil vide lidt om, om de også har interesse i kunderne, når pengene skal den anden vej tilbage!!
Jeg havde i mellemtiden søgt lidt på deres hjemmeside og kunne se, at de havde angivet en frist på, hvornår pengene for en returvare, ville komme retur. Og efter jeg kunne se, at de stadig godt kunne svare på mailhenvendelser, skrev jeg til dem igen for at sikre mig, at jeg kunne regne med den tidsfrist. Den mail nåede der ikke at komme svar på samme dag, men jeg tænkte, at jeg ville finde en alternativ mailadresse til en person i virksomheden som forhåbentlig kunne svare mig, nu hvor det er forholdsvist svært for dem at svare mig fra deres hovedpostkasse/hovedmailadresse. Jeg Googlede derfor virksomheden og fandt frem til en person i virksomheden som jeg skrev til, og spurgte om vedkommende kunne give mig et svar, nu hvor jeg ikke kunne få svar fra Kundeservice. Samme aften som jeg havde sendt den mail, blev jeg ringet op af vedkommende, som ville høre, hvad henvendelsen drejede sig om. Det havde jeg nu godt nok allerede skrevet i mailen, men jeg forklarede yderligere og han kunne sige, at de faktisk var foran med deres returforsendelser så den frist der var angivet på siden, ville jo derfor godt kunne overholdes og jeg ville få ordrebeløbet retur noget før en den angivende frist. Vedkommende ville da egentlig også gerne vide, hvor jeg havde hans mailadresse fra og til det kunne jeg jo forklare, at den ganske enkelt var fremkommet ved en søgning på firmaet på Google :-) Jeg forklarede yderligere, at jeg allerede havde sendt retur og kunne se, at de havde modtaget den. Min forsendelse blev derfor straks fremfundet blandt de andre returpakker og jeg tror at vedkommende synes det var lidt komisk, at jeg havde mærket pakken med ”ATT. Fortrydelsesret”, men dette var blot gjort, for at være sikker på, at den havnede i den rigtige afdeling, nu hvor de ikke havde ulejliget sig med, at svare på min mailhenvendelse vedr. netop returadresse og en evt. mærkning med ”ATT”. Så om han synes det var sjovt må han selv om – jeg skulle i hvert fald bare have mit på det rene og være sikker på, at de ikke fik smidt den væk, når den var kommet frem. Han lovede mig, at han ville lave en bankoverførsel på ordren samme aften og hvis bankdagen ikke var slut endnu, så ville jeg have beløbet dagen efter eller to dage efter. Beløbet gik dog ind allerede samme aften.
Det lykkedes mig aldrig at få et svar på, hvorfor de undlader at svare på mange af mine henvendelser til dem, men når jeg i sidste ende får mine penge, er det jo godt, men jeg vil til en hver tid føle, at en virksomhed er mest troværdig, når alle henvendelser, uanset indhold, bliver besvaret og ikke kun svarer på det de gider eller finder relevant. Det vil også være fint at de gad svare på alle henvendelser, sådan at man ikke nødvendigvis behøver at ringe til dem eller finde alternative mailadresser til dem. Men de skal have stor ros for, at de i hvert fald så også ringer op til deres kunder og for at de gør noget ved sagen, samtidig med, at man har kontakt med dem i telefonen. For det viste sig, at være meget effektivt, da jeg fik det sidste opkald. Stor ros for det!
Om returneringen af ordrebeløbet havde gået ligeså hurtigt, hvis jeg ikke havde kontaktet en anden person i firmaet, er ikke til at vide. Man da jeg så fik sat dem i gang, skal jeg da ellers love for, at beløbet blev refunderet hurtigt!
Da min oplevelse med printerpatronerne ligger nogle år tilbage skulle man jo synes at de burde have fået ændret på dette, men jeg kan læse ud fra andres oplevelser, at det stadig gør sig gældende at kvaliteten af deres genopfyldte printerpatroner, stadig ikke er særlig god og derfor har de desværre sådan en dårlig rating her på Trustpilot. Men overordnet er jeg egentlig ganske tilfreds med firmaet og deres priser på kontorartiklerne er egentlig også ganske gode. Jeg synes bare, at de skal gøre det for vane at svare kunderne på enhver henvendelse. Ellers kan man nemt begynde at tvivle på dem og deres troværdighed.
Jeg vender højst sandsynlig tilbage og handler hos dem en anden gang – men det bliver ikke for at købe printerpatroner :-)
Super service - Holder 100%
Virkelig en god oplevelse, bestilte kl.17.05 og dagen efter kl. 9.30 havde jeg mine varer, vel at mærke varer som var udsolgt hos prinerpatroner.dk og hvor jeg havde ventet 9 dage på at få leveret! godt at se at de holder hvad de lover.. kommer helt sikkert igen.
Kan absolut ikke anbefale MCS Data
Har købt HP printerpatroner hos MCS data, der viste sig at være uoriginale. Det fremgik på ingen måde på deres hjemmeside. Patronerne var komplet ubrugelige, d.v.s. at de printede blå ud som rød, sort som brun. Når man klager får man en standard svada, og får lov til at returnere patronerne - man skal bare lige selv pakke dem, tage på posthuset og betale porto - det virker som om de kalkulerer med at man ikke gider.
Fremragende
Fejlfri og frem for alt hurtig levering af printerpatroner.
Det ku' de da godt ha' sagt!
Leveringen var der ikke noget i vejen med. Den var hurtig. Men det fremgik ikke nogen steder af deres hjemmeside, at det er uoriginale farvepatroner de forhandler.
Uoriginalt skrammel kan man få over det hele - og til priser der er billigere end MSC-Data's.
Kan ikke anbefale stedet!
Hurtig levering
Jeg har handlet flere gange hos dem og der er aldrig gået mere end 3 hverdage så er varen fremme en gang har jeg reklameret over en defekt patron og skulle end ikke sende den retur men modtog en ny dagen efter det er fin service
Fortrinligt
Gode priser og godt udvalg gør at jeg lige tjekker dem inden jeg køber toner eller blæk.
service helt i top
jeg har flere gange bestilt farve patroner ved 19 tiden om aften og næste morgen har jeg modtaget ordren med posten, jeg er fuldt tilfreds med varen.
No title
Det er et stort problem for MCS data at de sælger genfyldte patroner som værende nye uoriginale patroner. De er udmærket klar over dette - og prisen er som for nye patroner. Det er ikke iorden.
Lille plus for deres vilje til at bytte og gøre det hurtigt.
No title
Superhurtig levering. Det skal de absolut have ros for. Desværre fremgår det ikke af hjemmesiden om det er u-originale patroner man får..vær opmærksom på det. Det burde de gøre !
No title
Et godt sted at handle,har købt printerpatroner flere gange hos dem og har 2 gange fået ombyttet patroner der ikke duede, og de er altid hurtige med levering.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

